Ga naar inhoud

Wachtbankje September

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Arggghhh ik word nu echt officieel gek van mezelf! Na twee dagen juist helemaal geen kwalen en verkleuring, heb ik nu vanmiddag ineens weer bruin! En veel meer dan twee dagen terug...... :-(

• Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O Nieke dat is killing! Het zegt natuurlijk nog niets meid, maar heb het ook eens meegemaakt en dat is echt niet fijn.

Hoe maak ik trouwens zo'n onderschrift??

Gr. Pieneke

Geplaatst

@ nienke, nee dit mag niet!!! blijf voor je duimen

@ ursula, mega knap dat jij dit kan volhouden tot morgen. Wilde wat meer geduld van jou lenen.

mijn eskimo is al teruggeplaats dus ik weet niks of hij/zij gaat doorgroeien. Ze hebben hem/haar om 13.30 uur eruit gehaald en om 15.30 uur teruggeplaatst.

verwacht er niks van

Geplaatst

Hellen,

Zijn de cellen door het ontdooien verloren gegaan? Wel harstikke vervelend meid, maar als het helemaal kansloos zou zijn, zouden ze toch niet terugplaatsen wel? Succes jij!

Ursela,

Ik duim voor je, maar het ziet er tot op heden keurig uit voor je! Hoe laat hoor je het morgen? Ik kan nooit wachten, elke poging gaan er ongeveer 5 testen doorheen.. errug!

Pieneke

Geplaatst

Wat spannend allemaal weer!Ik leef met jullie mee.

Pieneke, je moet even de gebruikersinstelling/handtekening invoeren, dan krijg je onderschrift.

Geplaatst

Hoi Pieneke, welkom, hopelijk heb je er wat aan om met elkaar mee te leven. Ik heb ook altijd moeite om te wachten met testen. Wanneer test jij altijd?

Hellen wat balen dat je cryo opeens minder cellig was? Wist niet dat ze hem dan toch terug plaatsen. Had je 1 of meerdere cryo's? Hopelijk nestelt hij zich lekker en gaat hij heel goed groeien.

Ursela jij maakt het echt wel spanend, Jij moet ff het goede voorbeeld geven deze maand met een groene reegele svp. Succes morgen.

Andere dames ook veel succes

Geplaatst

Thanks meiden voor jullie goede hoop..

Zelf denk ik dat ik de wachtbanklijst weer roder ga maken.

Ondanks dat ik eigenlijk pas a.s. zondag ongesteld moet worden, denk ik toch eigenlijk dat deze poging weer mislukt is. Ik vloei dan weliswaar niet helderrood (maar oud-bruin) maar het is naar mijn gevoel veel te veel voor een "innestelingsbloeding" of wat dan ook.

Natuurlijk blijven mijn mannetje en ik hopen dat het erbij hoort, maar misschien wordt het toch weer richten op de volgende poging.. (Gelukkig gelijk volgende maand).

Wachtmeiden heel veel succes!

Ursela, ik hoop het zo voor je, spannend!

lfs,

Nienke

Geplaatst

he meiden,

ja onze esimo heeft 7 cellen verloren, ze plaatsen altijd terug in het AZM omdat er een kleine kans is dat hij weer gaat delen! Maar ik verwacht er echt NUL van.

ursula, nienke mijn duimen draaien overuren!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Na een paar weekjes op vakantie te zijn geweest heb ik eerst heel veel moeten bijlezen.

Vorige maand is echt te rood geweest dus ik hoop dat deze maand beter gaat worden.

Heel veel succes voor iedereen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hei hellen. Het is wel een erg teleurstellend bericht dat je te horen heb gekregen. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit en misschien is die ene cel wel heel sterk. Ik zou je graag moed willen inspreken maar ik ben ook geen expert op het gebied van celdeling maar het feit dat er een kans is dat hij,zij gaat delen is aanwzig schrijf je. Ik doe hard voor je hopen.

Nienke, hmmmm, dat klinkt niet goed zo veel bloed maar in al die vele brochures die ik heb gekregen staat steeds dat IVFdames meer bloed verliezen dan spontaan-zwangere. In mijn folder staat dat:

A. sommige 1 bloeding hebben voor de testdatum en dat dat dan ligt of aan innesteling of aan hormoonwisselingen.

B.Ook hebben ivfdames de eerste weken van de zwangerschap kleine bloedingen dat ligt dan aan dat de baarmoeder-onderdeel (sorry, ik krijg het woord niet vertaald, livmortappen) meer gevoelig is of dat er een bloeding ontstaat van de omgeving waar de moederkoek zich vestigd in de binnenste opening van de baarmoederhalskanaal. In het geval van B wordt aangeraden je ziek te melden tot minst 1 week nadat de bloedingen zijn gestopt.

Het kan natuurlijk ook een miskraam zijn maar het is in ieder geval nog steeds bruin bloed en dat schijnt nog alle kanten uit te kunnen. Ik hoop zo voor je dat het weer stopt en dat het een van de bovenstaande oorzaken had. Doe je goed op jezelf passen??

Peggy, knap hoor dat het je lukt om zo mee te leven met anderen na jullie grote teleurstelling. Gaat het een beetje ok met je?

Pieneke, Linda en alle andere dames, bedankt voor jullie oppeppende woorden. Ik kon niet slapen en zit nu al klaarwakker achter de computer terwijl ik nachtdienst had en eigenlijk hoor te slapen maar ik ben te bang dat ik de telefoon misschien niet hoor...

Geplaatst

Ursela... dammm wat spannend, jij wachtend op je telefoontje en ik achter de pc! ;-)

Nienke hoe is het vandaag met het bloedverlies? Ik hoop zo dat het gestopt is...

Lisette..thanks, ik zal zo een mooie handtekening plaatsen

Geplaatst

Jah! ik mag mijn regeltje groen kleuren. Wow, wat een geluk, eerste IVF en meteen raak. Ik huil nu vreugdetraantjes.

Super bedankt voor alle steun meiden, heeft me echt door de wachtweken heen gesleept.

En ik hoop dat jullie bij mij aansluiten en dat we over een paar weken lekker zwangerschapspraatjes kunnen uitwisselen!! Succes!!

Geplaatst

Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen, ongi

Pammy, IUI, 7 sep testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Nienke, CRYO tp 3 sept, 15 september testen

Ramona, IVF, 03 sept TP, 18 sept.testen

Ilse03, IVF 18 sept TP, 3 okt testen

Galesloot6, IVF, 30 aug TP

Ariva75 IMSI, tp 3 sept, 10 sept bloedtest; 17 sept. testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Chrissy, ICSI, tp 6 sept, 21 sept. bloedtest

Pieneke, ICSI tp 2xCRYO 8 sept, 23 sept. test (POGING 5)

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Geplaatst

NIenke, ik ben geen exper, maar zo te zien , iedereen heeft wat anders, maar toch blijf maar hopen en niet opgeven... het kan nog goed uitkomen.

Ursela, afleiding zoeken in de dingen zo als: leuke comediefilms kijken , opruimen, lezen, lekker jezelf verwennen met een maskertje en leuke muzikje. Dat probeer ik steeds ook natuurlijk, hoe verlijdelijk ook is om hier te blijven hangen of een werk gaan doen. Maar uit mijn ervaring kan ik echt niet zonder stress 'echt' werken. Daroom dus niksen deze week effff.

O, Ursela niet direct gezien, groene regel? ! Wat leuk zeg... super meid! Ik huil van de blijheid met je mee.

Ik had vanochtend bloedtest gedaan en maandag wordt uitslag bekend:cry2:

En goed maar ook, want ik wil niet eens weten , zo vrees ik me voor de uitslag. Ik blijf niks meer voelen en sterker nog, ik heb niet eens meer gevoel in mijn borsten ( pregnil uitgewerkt dus).

Zou dan nog iets kunnen worden bij me.?..

p.S. ik heb nog maar mooiste pukkels in de wereld over, door die witte spul.

Veel succes allemaal en ik blijf ook voor jullie duimen.

Geplaatst

Ursela gefeliciteerd!!!!!. :happydance: Echt super meid. En wat staat die groene regel geweldig mooi. Dat er maar veel meer mogen volgen!

Henne

Geplaatst

Ursela, Gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Ziet er goed uit heh je groene regel??? En nog wel de eerste van de maand ook.

Kom op meiden laten wij dit voorbeeld gaan volgen!

Ariva, spannend meid. Kun je nog wel wachten tot maandag? Anders kun je thuis ook een test doen.

Hier is verder alles rustig. Ik verwacht dat niet aanstaande weekend maar het weekend daarna mijn IUI is. Het is dus alleen maar afwachten.

Groetjes Sil

Geplaatst

Lieve ursela! Van harte gefeliciteerd meteen de 1ste ivf raak!! Beter kan niet!!!! Super blij voor je eindelijk weer een groene regel!!! Nu de rest nog!

Lekker genieten ervan meid!!!

Liefs Peggy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden