Ga naar inhoud

Wachtbankje September

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Ariva,

Jij bent er inderdaad vroeg bij vandaag! Ik ga voor je duimen dat het niet je menstruatie is die je voelt. De morula is inderdaag gunstig, maar ik heb steeds prachtige embryo's en cryo's (de vorige waren nog een ontwikkelingsfase verder: blastocyst) en het is nog steeds niet gelukt. Ik begin inmiddels de moed een beetje te verliezen, als ik eerlijk ben.

Pieneke

• Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hei arriva,

Ik had ook eerst 'opgeblazen' borsten en daarna niet meer.

Ach pieneke,

niet de moed verliezen he meid. Misschien loop je nu wel rond met een minimensje. Welke ondersteunende medicijnen krijg je nu?

Stom he, maar ik voel me haast een beetje rot naar jullie toe. Waarom ik wel en de andere meiden niet? Ik gun het iedereen zo graag! Doe voor jullie duimen.

Ik krijg een echo 2 oktober. Spannend. Maar ik heb me voorgenomen dat ik heel hard ga proberen me geen zorgen te maken.

Geplaatst

Nienke,

Jammer dat het niet gelukt is. Heel veel sterkte de komende tijd.

Eef en Ursela!

Top, heel goed, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Groet

Lisette

Geplaatst

Ursela, dat gevoel moet je buiten zetten, we zijn trots op je. Dat heeft ons hoop en vertrouwen om verder te gaan. ) IK hoop dat alles bij jou 'superkids' gaat.

Pieneke: o ja, blastocyt heet dat .. OP een dag krijgt hij wel zin door te groejen )..Heb je info over assisted hatching , das stap verder natuurlijk.

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben er nog en ein-de-lijk is de punctie in zicht! Na 18 dagen Gonal-F is de punctie a.s. dinsdag en dan heb ik vrijdag de TP. Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen. Ik heb 4 mooie follikels aan de linkerkant en eentje die hopelijk nog een spurtje maakt en rechts nog steeds niets. Ik vind het heel spannend allemaal, maar van mij mag het dinsdag worden (hoewel ik wel een beetje opzie tegen de punctie, maar het moet toch).

Arriva, hou vol hoor en de moed niet verliezen. Zo lang je niet ongesteld bent is het toch goed? Niet iedereen voelt vantevoren of ze zwanger is...

Pieneke, ook jij volhouden hoor! 5x is scheepsrecht!

Geplaatst

Ursela en Eef82 Fegeliciteerd, wat een super nieuws! Zo moet het, veel groene regels iedere maand.

Ariva nog ff volhouden hoor, geen bloed houd moes he! De een voelt wel iets en is niet zwanger en de ander voelt niets en is wel zwanger. Ons lichaam maakt ons gewon gek tijdens de wachtweken.

De rest nog veel sterkte tijdens deze stressvolle dagen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ohh nienke Sterkte meid! Wat ben je snel ongi geworden? Of had je dat bij de andere pogingen ook zo rond die tijd?

De meiden die het wachtbankje GROEN hebben gemaakt! GEFELICITEERD!!

Hierzo gaat het de ene dag top, andere dag drama( ongi gevoel) duizelig,misselijk had pijnlijke borsten maar dat is verdwenen.

Dit x geen onderrugpijn wat ik hiervoor (icsi 1) al een week van te voren had en wist ik dat het niet goed kwam. Heb nu ook wel sterk het gevoel dat het mis gaat.(stukje zelfbescherming)

word echt gek van mezelf! 2 weken duurt wel lang zeg ,het voelt als maanden wachten. Nog 6 dagen en dan mag ik eindelijk testen,hoop ik als de ongi uitblijft.

Succes allemaal

Geplaatst

Hoi,

Morgen weer bellen naar t ziekenhuis voor de echo, voor poging CRYO 2. De tp zal gelukkig alweer over twee weken zijn.

@ Ursela, niet schuldig voele, nergens voor nodig. Is voor jou super dat het gelukt isen dat geeft ons ook weer moed! :-)

@Ramona, ja ongi op dag 9 na tp (als tp dag dag 1 is). Bij de eerste mislukking werd ik ongi op dag 12 na tp, maar dat was een verse poging. Mijn ziekenhuis heeft aangegeven dat je ongi kunt worden vanaf dag 13 na pregnyl spuit (opwekken eisprong). Ik wist ook niet dat het zo snel kon! Maar liever dit, dan dat ik hoop heb door geen bloed en negatief test....

Meiden, geduld is ook niet mijn sterkste punt, houd hoop en ik duim voor jullie allen!

lfs,

Nienke

Geplaatst

Esk.. succes dinsdag! Is dit je eerste behandeling? Kun je mooi nog mee op het sept.-bankje!!

Nienke, persoonlijk vind ik het heerlijk als je zo snel weer aan de volgende cryo kunt beginnen! Dat ze maar mooi ontdooien.. ga je trouwens het rietje van 1 of van 2 laten ontdooien? Mijn cryo-TP gaat trouwens net als bij jou in de natuurlijke cyclus (1x pregnyl), dat is echt prettig en zoveel minder belastend vind je niet?

Pieneke

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik ga ook van het bankje vallen!:tearyeyed: Ik verlies vandaag een beetje oud bloed. En heb ook ongi pijnen.

Zodra het doorzet zh bellen voor de cryo.

Groetjes

Geplaatst

Hey Pieneke, ja ik vind het ook erg prettig dat ik nu weer direct de cryo inrol. Welke ze gaan ontdooien weet ik niet, dat bepaalden ze de vorige keer ook zelf. Mocht jij aangeven welke?

Terugplaatsen in de natuurlijke cyclus is inderdaad een verademing!

Hopelijk blijft die van jou deze keer lekker plakken. Maar dat gevoel wat je eerder uitte, over dat je embryo's telkens goed zijn en toch niet zwanger, dat herken ik maar al te goed. Gewoon hoop houden! Het gaat ons vast ook een keer lukken :-)

@ Ramona, wat jammer! Hopelijk is het toch stiekem niks en zet het niet door.... Anders heel veel sterkte meid.

lfs,

Nienke

Geplaatst

LInda , super bedankt voor de steun en ik hop dat jou behandeling succesvol verloopt ..

Ramone, als ik jou kwaltjes lees, dan lijkt het beetje op die van mijne. wat ook vroeg heb je bloed...hoop innesteling of anders , heb je natuurlijke cyclus?

Nou , dames ik begon ook van alles te gaan voelen en ik voel met net als in een attractie-kermis.

Iedere keer heb ik een of andere gevoel in de buik of helemaal nieks..Ik ben gek aan het worden. 2 dagen slap ik:thmbdn: en voel me hyper fit., want heel slecht teken is. sos.

Morgen killende uitslag..:waiting: het is vreslijk spannend.

Geplaatst

hey meiden,....

Ik wil graag meekletsen als het mag,....

ik ben Marion, heb een zoon van 8 jaar uit een vorig huwelijk, en we zijn bezig met icsi,..

Mijn punctie was in juni, en dinsdag krijg ik een fm voor mijn 3e tp. (ik had er 7, en ze zijn per stuk verpakt in de vriezer)

Groetjes Marion

Geplaatst

Hei Arriva! Spannende dag vandaag, maar aangezien je nog steeds niet ongesteld bent heb ik er een goed gevoel over.

Nienke, succes met je nieuwe poging! Hoop dat dit eskimo'tje lekker blijft zitten en je heel erg misselijk maakt (haha).

Ramona, Ik sluit me bij nienke aan. Sterkte!

En pieneke, vijf maal is scheepsrecht, dat hoop ik tenminste. Succes. Hou je deze week nog een beetje vol?

Geplaatst

Hei Marion,

Succes gewenst met de cryo poging. Welkom op het wachtbankje. Je zult zien dat je hier veel meiden treft die snappen waar je mee bezig bent en met je mee leven.

Geplaatst

]Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen, ongi

Pammy, IUI, 7 sep testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Eef82, ICSI, 27 aug tp, 10 sep testen

Nienke, CRYO tp 3 sept, 15 september testen

Ramona, IVF, 03 sept TP, 18 sept.testen

Ilse03, IVF 18 sept TP, 3 okt testen

Galesloot6, IVF, 30 aug TP

Ariva75 IMSI, tp 3 sept, 10 sept bloedtest; 17 sept. testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Chrissy, ICSI, tp 6 sept, 21 sept. bloedtest

Pieneke, ICSI tp 2xCRYO 8 sept, 23 sept. test (POGING 5)

Marchan, icsi verse TP 13 sept, 25 sept testen

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Ik heb mezelf er even tussen gezet. Gister een TP gehad en nu dan maar afwachten. Heb waarschijnlijk geen cryo's. Ik had 7 eitjes waren allemaal goed rijp 6 zijn er gaan delen en bleven er twee over. Er is er 1 terug geplaatst en de tweede zouden ze vandaag beoordelen of die de vriezer in kan. Ik vond het een heel teleurstellend resultaat. Vooral omdat ik mijn eerste poging heb gerookt (schaam schaam) en toen had ik 12 eitjes 1 TP en 2 cryo's. Nu ben ik gestopt met roken en het resultaat is slechter dan de eerste keer. Nu moet ik heel hard gaan hopen dat deze wel blijft zitten.

Nog 11 dagen te gaan pfff.

Geplaatst

Hoi,

Bij mij is het doorgezet en ben nu serieus keihard van het bankje gevallen!

Geplaatst

Dag meiden,

Ik zit nu thuis te wachten tot ik gebeld wordt van het ziekenhuis of er bevruchting is geweest en of ik een of meer mag vandaag terugplaatsen. Ik had maar twee eicellen, dus...ik ben redelijk zenuwachtig!

Liefs

Ana

Geplaatst

spannend,.....

heel veel sterkte met het wachten,.....

Hoelaat bellen ze, en wanneer mag je heen??

dat ze je op de dag zelf bellen trouwens,.... wij hoorden het 1 dag vantevoren

Geplaatst

Ramona balen meid! Sterkte hoor!

Ana...ik heb de 1e twee pogingen beide keer maar 1 eicel gebruikt en beide keren hadden we een embryo. Het kan dus echt hoor!

Geplaatst

Marion, welkom!

Ramona, kl*te meid! Ahhhhh tis weer zo confronterend voor je als dat gebeurd. Voor ons allemaal ook hoor! Sterkte meid en doe vandaag lekker wat je wilt doen....huilen, vol stoppen met chocola alles is geoorloofd.

Ana, ik ben heel erg benieuwd voor je of er een bevruchting heeft plaats gevonden. Wanneer weet je meer?

Arriva, veel succes vandaag!

Groetjes Sil

Geplaatst

Dames, bedankt voor jullie steun het heeft geholpen.. ik blijkt zwanger te zijn :blob1:, hoe ongelofwaardig dit ook klinkt ( na 10 jaar kinderwens). Dus dat lukt ook bij jullie!

IK hoop dat mijn waarde aleen maar meer stijgt en ik denk dat er komen nog veel onzekerheden bijlangs. Maar ik probeer positief blijven...en dat wens ik jullie natuurlijk ook!

Sterkte alle meiden , bij wie nog niet gelukt is...: Ramona , NIenke.

Ana succes met t.p. !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden