Ga naar inhoud

Wachtbankje September

Aanbevolen Berichten

• Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen, ongi

Pammy, IUI, 7 sep testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Eef82, ICSI, 27 aug tp, 10 sep testen

Nienke, CRYO tp 3 sept, 15 september testen

Ramona, IVF, 03 sept TP, 18 sept.testen

Ariva75 IMSI, tp 3 sept, 10 sept bloedtest; 17 sept. testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Chrissy, ICSI, tp 6 sept, 21 sept. bloedtest

Pieneke, ICSI tp 2xCRYO 8 sept, 23 sept. test (POGING 5)

Rachel, IVF ,TP 12 sept,24 sept testen

Marchan, ICSI TP 13 sept, 25 sept testen,

Herma , ivf 10sept tp2 emmy's 25 sept testen

Schapenwolkje, icsi, TP cryo, 28 sept testen

Lexa, IUI, 28 sept testen

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Ilse03, cryo tp 20 sept TP, 5 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen?

Ik heb mezelf in het wachtbankje oktober gezet.

Succes allemaal.

Sas

Geplaatst

Zo...weer veel nieuwe dames op de bank plaats genomen vandaag! Iedereen heel veel succes, er mogen wat mij betreft nog flink wat GROENE REGELS bijkomen...

Herma.. wacht eerst maar eens een weekje, voordat je weer na gaat denken over de volgende behandeling. Eerst deze domper verwerken!

X Pieneke

Geplaatst

Heel veel succes dames!!! Ik denk nog vaak terug aan onze wachttijd. Hopelijk wordt jullie wens snel vervuld.

@Hanneke, voor mij was de 2e poging ook heel anders. Op de 1 of andere manier was ik rustiger en ik liet het meer op me afkomen. Dat lukte gewoon!!! Ik had zoiets, nou ja, kom maar op en ander door naar poging 3..... Ik had meer last van de hormonen, maar niet op een vervelende manier. Mijn lichaam reageerde gewoon en dat had ik de 1e x niet. Misschien was het ook anders omdat ik het in eigen cyclus heb gedaan. Ik wilde geen pil slikken tussendoor, want mijn cyclus is heel regelmatig. De arts ging gelukkig akkoord. De eerste poging was mijn eigen cyclus platgelegd.

Ik wens je heel veel succes!!

Liefs

Geplaatst
@Vanessa: ga binnenkort als het goed is voor poging 2 en las dat die voor jou heel anders is geweest als de 1e poging. Nu ben ik toch wel nieuwschierig wat voor jou het verschil maakte. Kan me misschien nog helpen om me door poging 2 heen te worstelen ;-)

Ik vond de start van de tweede poging veel zwaarder, je hebt toch een kans gemist. En er dus nog maar 2 over. Bij mij ging het helemaal niet goed omdat ik diabetes type 1 heb opgelopen van de hormoonbehandelingen. Daardoor heb ik 4 maanden lang decapeptyl gespoten totdat mijn waardes goed waren om door te gaan met de IVF.

Dat is een gedeelte van mijn verhaal heel in het kort.

Succes!

Vanessa

Geplaatst

nou daar gaan we weer... vandaag de punctie. We zien er dit keer meer tegenop dan de vorige twee keren. :bye2:

Laten we hopen dat drie keer scheepsrecht is.

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

Hoi, ik ben net ongi geworden, dus ik doe niet meer mee deze maand, helaas...

Alle andere meiden: Succes en hou het wachten nog even vol.

Geplaatst

Meiden, wat een hoop gebeurt er weer!

Esther, heb je al bericht? Ik lees dat het ff spannend is. We duimen voor je meid...

Liefs, -M

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

Nou meiden, ik ga het er niet groener op maken deze maand. Ik had vrijdag al negatief getest en ben zaterdag al begonnen met bruine afscheiding. Nu is mijn menstruatie goed doorgezet en de bloedtest bevestigde het slechte nieuws. HCG 0,0. We hebben nog 2 cryo's in de vriezer maar met het "geluk" dat wij de afgelopen jaren hebben gehad verwachten we daar niet veel van. Nu eerst maar moed verzamelen om de cryoterugplaatsing te laten inplannen. Maar dat kan nog wel even duren.

Alle meiden heel veel sterkte!

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Lieve Chrissy,

Ik schrik van je lijst aan dompers! Wat enorm klote, ik vind het gewoonweg onmenselijk voor jullie.... Kunnen ze ook aangeven waar het eventueel aan kan liggen?

Liefs Pieneke

Geplaatst

Zo, het zit er weer op, het duimen gaat weer beginnen, De punctie zelf was tegenover de voorgaande keren bijna pijnloos, helaas wel veel bloedverlies. Na terugkomst in het amphia is het nog een keer gecontroleerd door de arts maar gelukkig was het niet van een eventuele ader die ze geraakt zou kunnen hebben. Je voelt je net een koerier als je met die bakkelieten bak op pad gaat.

Maar nu het belangrijke:

Ze hebben 7 blaasjes aangeprikt en er 5 eitjes uit weten te halen die goed genoeg zijn. Ook het zaad was in perfecte conditie... nu maar hopen dat er voor donderdag een heleboel mooie emmy's tussen zitten.

Ook gaan ze weer net zoals de vorige keer er weer twee terugplaatsen. Laten we hopen dat ze nu wel blijven zitten. Of Zoals mijn man het altijd tegen mijn buik zegt:" Enne.... Lekker blijven plakken hè!.` De mafketel :laughing1:

Geplaatst

hé chrissy, wat balen meid! Sterkte. Ik hoop dat jullie je t.z.t. voldoende op kunnen laden om voor jullie emmy's te gaan.\

Groentje...fijn dat het erop zit! Nu een paar spannende dagen voor de boef. Wanneer word je gebeld?

Ik heb de terugplaatsing van twee prachtige emmy's gehad (zoals de gyn zei)!!! We zijn BLIJ

Geplaatst

Hey meiden,

houden jullie het nog een beetje vol? Ik lees elke dag even hoe het ermee staat.

Chrissy en Lexa, wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Ik leef met jullie mee.

Ik had zo gehoopt dat deze maand weer wat groener zou zijn dan vorige maand. Dus ik duim verder voor de dames die nog moeten testen, toi toi!

lfs,

Nienke

Geplaatst

ah nee!! alweer rode regels!!!

dit is gewoon niet meer leuk..........meiden heel veel sterkte

@ esther sjiek dat je ook weer bij me zit. Hopenlijk voor beide een betere afloop!!!

twee emmy's WAUW

Geplaatst

Esther, 2 prachtige emmy's, heel veel succes, ik hoop dat ze deze keer blijven plakken!

Vervelend om te zien dat er weer meer rood bij is gekomen, sterkte dames met het verwerken van de teleurstellingen.

Dames die nog zitten, heel veel succes.

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

Nou voor mij houdt het alweer op. Vanaf vanmorgen ongi. Verdorie, had er zo op gehoopt...

Geplaatst

Wat een rode regels zeg!!!! Kom op meiden...

Voor de dames in het rood....veel sterkte!

Ariva ik had je nog niet gefeliciteerd. bij deze!!

Hier schiet de IUI niet op....Morgen al de 4e FM want het groeit niet erg hard.

Ik duim nu ook voor mezelf hoor!

Groetjes Sil

Geplaatst

Even voorstellen..

Ik had een beginnersfoutje gemaakt en een berichtje achtergelaten op het wachtbankje van oktober echter, ik mag 27 sept. testen.

Ik ben Nathalie, 28 jaar en sinds april 2009 in de medische molen.

De 1e ICSI poging is niet gelukt, we zijn nu bezig met een cryo poging van de 1e ICSI.

Zou iemand mij willen toevoegen aan het wachtbankje??

Alvast bedankt en iedereen sterkte in deze onzekere dagen!

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden