Jump to content

Uitgeteld in MEI 2010!!

Recommended Posts

Posted

Hallo Iedereen,

Wie is er ook uitgerekend in MEI 2010.

Wij hebben 1 zoontje van 2 jaar ( geboren na de 2de icsi behandeling )

Nu zijn we er sinds vorige week achter dat we weer zwanger zijn ( toevallig ook bij de 2 de icsi poging! ) Als alles goed blijft gaan wordt ons 2de wondertje op 05-05-2010 geboren!!

Groetjes Cynthia

• Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Cyn onwijs gefeliciteerd met jouw zwangerschap, ik wens je een fijne tijd toe, geniet er van ! En nu hopen dat er hier nog vele zwangeren bij mogen komen om lekker mee te kletsen :-)

Posted

Hoi Cynthia,

Als ik het goed heb, ben ik ook begin mei uitgerekend. Over 2,5 week krijgen we de 1e echo en dan weet ik het zeker.

Sandy

Posted

Hoi Sandy,

Jij ook super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik welk ziekenhuis heb je je behandeling ondergaan? Wij hadden op 26-08 de test en op 17-09 de echo! Spannend! Kijken of er 1 of 2 hartjes kloppen!!!

Dani, jij alsnog nog van harte gefeliciteerd, gaat alles goed met je kleine wondertje??

Groetjes Cynthia

Posted

Hoi Cyntia,

Wij hebben in het VU A'dam onze behandeling ondergaan. Ik had op 25-08 de test en omdat ik op 17-09 niet van huis weg kan, heb ik op 21-09 de echo. Ondanks dat ik al 2x eerder zwanger (via natuurlijke manier) ben geweest, vind ik zo'n 1e echo toch wel heel spannend!!

Groetjes,

Sandy

Posted

Hoi meiden,

Alvast gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Op naar de eerste echo's en hopen voor mooie kloppen de hartjes.

Groetjes.

Posted

Heyyyy mei-mama's..

Van harte met jullie zwangerschappen en dat er maar vele bij mogen komen deze maand!!!

Geniet ervan dames... Het is ook zooo bijzonder wat er in je groeit...

Alicia

• 2 weeks later...
Posted

Hallo Cynthia en Sandy,

Nu durf ik ook mezelf bij dit forum te zetten. Ik had vorige week de test en ben nu dus 5 weken zwanger (of drie want ik vind het maar raar om die eerste twee weken erbij te tellen ook al klinkt 5 weken zo goed voor mezelf). Zelf heb ik zitten rekenen en dat zou halverwege mei betekenen. Ik heb 2 oktober de eerste echo. Spannend! Sandy, jij mag al bijna naar de echo, wat fijn!

Gaat het goed met jullie? Ik heb weinig last van kwaaltjes wat ik jammer vind. De eerste weken was ik vaak misselijk en dan wist ik tenminste dat er waarschijnlijk wat bezig was. Nu heb ik nog wel pijlijke tepels en ben meer moe. Ik gebruik nog steeds en ondersteunend medicijn, dat heet crinone. Nog 1 weekje en dan mag ik daar mee ophouden. Gebruiken jullie nog iets?

Succes en dat alles goed mag blijven gaan!

Posted

Hoi Ursula,

Gefeliciteerd en welkom bij de club!!!

Ik gebruik sinds 3 weken helemaal niets meer. Toen ik de uitslag kreeg, moest ik nog 1 week Utrogestan gebruiken. Dus ik doe het nu op "eigen kracht".

Wel heb ik last van de bekende kwaaltjes. Ik ben erg moe en na elke maaltijd ben ik misselijk. Niet dat ik moet overgeven of zo, maar het eten zit erg hoog. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat niet zo erg.

Nog een paar daagjes en dan de 1e echo. Zoals ik al eerder meldde, vind ik dat toch wel weer spannend!!

Groetjes,

Sandy

Posted

Alle dames gefeliciteerd van harte met jullie zwangerschappen.

IK ben sinds 14.09.09 zwanger getest , dus ik zou graag willen samen met jullie mee even hier in jullie clubje verder kletsen en met ervaringen gaan wisselen..

Ik weet niet wanneer is mijn echo, dat horen we nog binnnenkort...IK hoop dat alles mooi blijft zitten en ik probeer me goed te ontspannen...:hello:

P.s. Ursela. hallo! Ik heb ook weinig kwaaltjes en ze wisselen vaak elkaar !))

--------------------

zwanger van 2 ICSI

nog 6 cryo over

Posted

Allereerst Ariva en Ursela super gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Leuk dat er steeds meer zwangeren op dit forum erbij komen!!

Wij zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de echo en zagen daar 2 vruchtzakjes waarvan er 1 meteen een mooie vruchtje te zien was inclusief kloppend hartje. In de andere was er wel een rond eidooiertje te zien maar verder (nog ) niks. De arts zei dat het misschien nog kon komen omdat deze zich wellicht later heeft ingenesteld? Nog even afwachten of we dus zwanger zijn van een 1 of toch misschien wel een 2ling! Heeft iemand ervaring met een vruchtzakje bij de 7wk echo nog niks te zien was???

Ik heb tot en met vandaag de Utrogestan bolletjes moeten gebruiken, ( vandaag ben ik 7wk + 3dgn ) Vanaf morgen mag ik daar mee stoppen ( gelukkig )

Nou iedereen heel veel succes verder en dat deze zwangerschappen allemaal maar mogen uitgroeien tot gezonde mei baby's!!!!

liefs Cynthia xx

Posted

Hoi,

Net de 1e echo gehad. Alles was goed en het hartje klopte ook goed.

De uitgerekende datum is 01-05-2010 (ik ben nu 8 weken).

Over 3 weken de 2e echo en daarna mag ik weer naar mijn eigen gyn in Hoofddorp.

Sandy

Posted

gefeliciteerd!!!!

bij mij is ook de eerste IVF behandeling gelukt.

3sept.punktie

6sept.TP van 2 embryo's

20sept.positiv test

ZWANGER:laughing1:

2okt.ECHO

groetjes stephanie

Posted

Alle meiden gefeliciteerd met jullie wondernieuws.

Cyn, wat spannend. JE weet niet of er 2 wondertjes binnen is of een . En dat al na 7 weken.

In mijn gevaal is ook niet echt duidelijk kon zien afgelopen maandag- 1 of 2 . VOlgende week moeten we weer voor een echo en dan hopen we meer kunnen zien -zei gyn.

Spannend. :sunny:

Posted

Gefeliciteerd meiden!!

Op naar de echo's!!!

Cyn: Bij mij zagen ze ook 2 zakjes, maar 1 daarvan was helaas leeg.. het heeft een paar weken geduurd voordat het zakje uiteindelijk niet meer te zien was...

Groetjes van Daan

Posted

Ja, helaas kunnen we zelf niet kiezen.

Maar ik heb lieve 2 natuurlijk.

Weet iemand hoe vaak mag je echo doen , zonder dat het schadelijk voor het vruchtje is.

En mag ook nagels lakken en make-up doen tijdens zwangerschap ?

Groeten, Ariva

---------------

MMM sinds 2000

zwanger van 2 IMSI 14.09.09.

Posted

Hey Ariva,

Een echo is niet schadelijk hoor, dus in principe mag je zo vaak een echo als je zou willen, natuurlijk doet een ziekenhuis het alleen zolang zij vinden dat er noodzaak achter zit want de apparatuur is erg duur. Ook make up en nagellak mag je gewoon gebruiken, daar zitten geen schadelijke stoffen in voor de kleine, wel goed opletten met homeapatische middelen en alles wat je in moet nemen. Doe dat altijd in overleg met een arts.

Hoe gaat het verder met jou? Al een beetje gewend aan het idee dat je nu echt zwanger bent?

Groetjes Dani.

Posted

Hallo Dames

Ik ga bij jullie plaats nemen ik heb gister en vandaag positief getest. Gister nog een beetje licht vandaag een stuk donkerder. Morgen nog een test doen voor de zekerheid kan het gewoon niet geloven en morgen is mijn test dag. Ik ben ongeveer eind mei begin juni uitgerekend. Moet morgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een echo dat zal dan rond 15 oktober zijn en dan weet ik het zeker. Dus misschien zal ik nog verhuizen naar Juni. Wanneer kwamen jullie op het punt dat je het echt ging geloven?

Liefs

Posted

Marchan wat moet dat heerlijk zijn om te schrijven bij een topic Uitgerekend in...!

(Heeft het EMC het uiteindelijk toch goed gedaan...)

Had je al gefeliciteerd maar nogmaals van harte!

Caroline

Posted

Hoi Marchan,

Gefeliciteerd!!!

Ik ben het pas echt gaan geloven toen ik de echo had. Het zien van zo'n klein embryootje + een kloppend hartje, dan weet je het echt zeker.

Geniet van de komende tijd en ik hoop dat je niet te veel last krijgt van kwaaltjes.

Sandy

Posted

Hallo Dani. Bedankt voor de tip.

Je weet hier als geen andere... Gefeliciteerd met je kleine. Met mij gaat nog redelijk simpel: moe, moe en vroeg wakker iedere keer. Aanstande maandag echo voor de 2 keer(wel vaak vind ik binnen 1 maand).

dus ik hoop dat ik wat meer zie en hoor kloppende haartje bijvoorbeeld. kan niet wachten.. hoe is met je kleine en jou?

Marchan! eindelijk onze clubje wat groter geworden. Van harte gefeliciteerd! Ik ben nog zelf een 'groentje' net van de wachtbankje . IK gellof nog steeds niet, allen als ik een testje weer doe :hiding: en ik wacht op mijn echo -want dan pas ga ik het geloven.:icon_blackeye:

--------------------------

MMM sinds 2000

zwanger van 2 IMSI

nog 6 cryo over

Posted

Hallo marchan, welkom op dit forum! Nogmaals gefeliciteerd. Ga je het inmiddels al een beetje geloven? Ik zelf geloof het wel, ik ben immers nog steeds niet ongesteld geworden en ben enorm moe. Maar op de een of andere manier zeurt er een (kleine) angst, doordat ik zo lang iedere maand teleurgesteld werd de afgelopen jaren blijft er een vrees of je toch weer teleurgesteld gaat worden. Ik had mezelf voorgenomen om vanaf dag 1 te gaan genieten maar ik merk dat ik af en toe wel de angst (gaat alles wel goed?) gedachte moet wegduwen. Maar ik kan me ook voorstellen dat iedere zwangere vrouw dat heeft en dat dit niet eigen is aan ivfmoeders. Ik kijk in ieder geval erg uit naar de echo van vrijdag.

Zullen we eenlijstje maken wanneer we wat doen in onze zwangerschappen? Ik heb een soort lijstje gemaakt maar iedereen kan weghalen en veranderen wat zij wil. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om het lijstje aan te vullen?

Bijvoorbeeld:

Sandy: 01-05-2010, tweede echo 12 okt.

Cynthya: 05-05-2010, tweede echo ........, 1 of 2 hartjes???

Ursela: 17-05-2010, eerste echo 02 okt.

Arriva: .................., eerste echo ........

Marchan: .............., eerste echo 15 okt.

Ik ben ook wel benieuwd tegen wie jullie het allemaal al verteld hebben dat jullie zwanger zijn?

Succes!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use