Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha Viola, leuke emo voor Sas! :-)))

Nal, zeker! Je gaat "Spaans" zwanger worden! Kan niet missen!!

Essie en Marianne, top dat jullie goede echo's hadden!! Dus elkaar niet gezien bij t Amc?! Was wel grappig geweest! En veel plezier bij de MP! Mooi!

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ff verder in nieuw bericht:

Jeanine, gefeliciteerd met je man! Balen dat jullie ziek zijn. En migraine is helemaal erg!! Sterkte meid!

Trish, heel goed, jij en sas heerlijk aan t broeden! En op maar n positieve test. Kan niet anders :-)))

Hier alles ok. Nee, nog geen bolletje. Ik denk platter als eerst. Want moet er nu echt aan denken te eten. Door dat licht misselijke gevoel, heb je geen trek. En idd, wat wordt gezegd klopt. Als je eet, zakt dat juist. En valt mee hoor, nog niet overgegeven. En heb ook geen trek in thee meer terwijl ik theeverslaafd ben. Apart hè?!

Nou meiden, fijn weekend en Sas morgen...ik duim en duim en stuiter!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hey Sas,

Heb ook wat met ooievaars ;)

M'n schoonmoeder vertelde vanmiddag dat ze in wonderen gelooft. Ze was gister om 6 uur 's ochtends wakker geworden en keek naar buiten en zag n ooievaar op haar schuurtje staan ! Ze woont in een rijtjeshuis in Goes, gewoon midden in een woonwijk, heel bijzonder dus !

Ik hoop voor jou ook n teken!

Geplaatst

Hi jeanine,

Ja heerlijk om te hartje weer te horen, en twee keer nog wel omdat n leerling alles over deed.

Gefeliciteerd met je vriend! Balen dat jullie allebei in de lappenmand zitten. Beterschap!

Hey mees,

Leuk hè dat je nu kan klagen over zwangerschapsklachten!  wel goed dat je geen thee meer lust, want daar zit caffeine in. Ik had ook eerst n platter buikje doordat ik gezonder ging eten maar nu krijg ik toch echt n buik (geef toe, ik eet wat meer koekjes de laatste tijd, iets waar ik normaal helemaal niet zo dol op was. 

Geplaatst

@nal heel veel succes en plezier in Barcelona! Het is echt prachtig weer en zo'n leuke stad! Geniet lekker van de tapas! Ik hoop dat je enthousiast terugkomt van eugin! Doe ze de groeten daar, ze weten vast nog wie ik ben, haha niet dus!!

Fijn als je van Linda de inhoud vd groentela kan meenemen met het volgende bezoek, scheelt toch weer in de kosten, hebben wij ook gedaan!

@sas heel veel succes vandaag met testen! Op naar een mooie positieve uitslag!!! Ik duim voor je!

@jeanine nog gefeliciteerd met je mannetje (gelijk jarig met mijn broertje en zusje). Wel balen dat jullie beiden ziekig zijn. Jijbkrijgt ook wel steeds de klappen van de zweep te pakken he

Geplaatst

@mees, dat bollende buikje komt voor je het weet hoor. Ben je nog wel lekker aan het genieten??!!

Wanneer heb je weer een echo?

@Marianne, wwwaaauuwww wat fijn dat je een goede uitslag had met de echo en ook nog een dubbellang kon genieten van jullie kleintje! Wat mooi he als je ziet dat alles er op en eraan zit! Wanneer moeten jullie nu weer terug?

@trish voor jou hoop en duim in ook nog altijd op een positieve test! Spannend deze dgn he, slopende tijd als ik eraan terug denk! Hoop vurig dat je ook met een mooie melding komt hier op het forum!

@Linda lekker aan het genieten van jullie positieve vwp. Pppfff zo zie je maar dat ze met die nekplooimeting een hoop onnodige stress veroorzaakt hebben, das wel weer jammer! Maar nu lekker genieten! Begin je ook al lekker te groeien?? Ikke wel hoor, 15 wkn nu maar het lijkt soms wel een buik van 20 wkn of meer.

Meiden geniet lekker van het mooie weekend.

Geplaatst

Hi allemaal,

Helaas hier ook de 13e keer mislukt; vannacht ongesteld. Lifes a bitch, want gisterochtend een licht positieve streep en tot het einde lage ongipijn gehad voor het eerst. Vandaag geen streepje en ongesteld. En we waren beiden nog wel zo positief, nu zie ik m echt even niet meer....

Sas veel succes hoop vr jou op beter nieuws

Liefs

Trish

Geplaatst

Ggrrr*#%}{+=]#

Gister nog positief en nu dit!

Moet je nog wel een bloedtest doen?

Ik hoop dat de ongi niet doorzet en dat het maar van 1 vd cryo's is! Je had er toch 3?

Oohhh wat is dit vreselijk moeilijk voor je!

Hele dikke knuffel meis, ik denk aan je en ben er zelf verdrietig van, gun het je zo van harte!

Kop op meis! Sterkte.

Geplaatst

OOh Trish Meis wat een verdrietig nieuws!! Ik krijg er helemaal een treurig gevoel van..maar ook hoop ik voor jou wat Essie zegt, we duimen gewoon daar voor jou!! Dikke knuffel!!xxx

Geplaatst

@Sas IK DENK AAN JE MEID!! :ygg:

@Marianne Fijn zeg dat je echo zo mooi was en dubbel plezier gehad wauw!!

@Nal Heel veel plezier en succes in Spanje, geniet van een heerlijk weekend:icon_flower:.

@Mees Veel plezier van je zwangerschap, je krijgt al aardig wat symtonen, dat lijkt me wel heel erg echt worden zeg maar haha..fijn hoor!!

@Jeanine Beterschap!!

Geplaatst

O lieve trish, wat super erg!! Echt verschrikkelijk! En zo goed op weg met lichtpositieve streep. Kan er echt niet nog n kansje zijn? Ik hoop het zo!

Heel veel knuffels, ik denk aan jullie!!

Xxx, mees

Geplaatst
Hi allemaal,

Helaas hier ook de 13e keer mislukt; vannacht ongesteld. Lifes a bitch, want gisterochtend een licht positieve streep en tot het einde lage ongipijn gehad voor het eerst. Vandaag geen streepje en ongesteld. En we waren beiden nog wel zo positief, nu zie ik m echt even niet meer....

Sas veel succes hoop vr jou op beter nieuws

Liefs

Trish

Lieve Trish, wat een oneerlijke zooi is het soms toch! Bah! Sterkte meid!

Dikke knuf Claus

Geplaatst

Dankjewel Marianne! Leuk zijn wij hè!! ;-)

En is waar. Echt zo vreemd, ik heb nu gewoon nooit trek in eten of drinken. (Had ik dat vroeger maar als ik af wilde vallen, hihi.) Hoe bizar. Wel leuk natuurlijk want geeft ook beetje gerust gevoel. Maar...mag van mij na 12 weken over zijn. Knap hoor, de meiden hier die steeds zo beroerd en misselijk zijn en al heel lang!

O ja, ik drink thee zonder theïne, zoals fruitwellness en rooibosthee. Maar ook daar geen trek in.

Maar ben natuurlijk super aan het genieten! Wat n wonder blijft het toch! Haha itsus, ja, na n tijdje komt dat bollende buikje zeker wel. Gaaf hoor!

Trish, nog extra dikke knuffel meid!!! Zo erg!

Sas, ik duim en duim!!!

Nal, heel veel succes in Spanje!!

Xxx, mees

Geplaatst

:love1:Ow lieve Trish toch ! Dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten ! Vind het zo rot want ook jij had het zo verdiend ! Meisje, een hele dikke knuffel van mijn kant !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Linda, jij ook koppijn ? Irritant he je kan niets beginnen en niets nemen. Manlief is een tijdje bij mij gaan liggen want ik werd ook angstig en kreeg tintelingen. Zit ik mij zo op te winden dan ga ik hyperventileren. Ik heb al een angst en paniek achtergrond. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter. Stukje gefietste lekker frisse lucht maar ik ben kapot. Geen longinhoud en geen conditie ha ha !

Geplaatst

Lieve meiden ook ik moet helaas slecht nieuws brengen. De test was negatief,geen twijfel mogelijk, een dikke vette streep. En 2 uur later de ongesteldheid.

Wij zijn even de weg kwijt nu. Hebben vanochtedn gejankt en zijn daarna gaan fietsen wat even goed was. Nu thuis en gelijk het forum op.

We weten niet wat we nu gaan doen. Vriendlief gaat as disndg weer weg naar Singapore deze keer. Tot eind april. Ik wil daarna bij dr Scholtes een afspraak om eea te bespreken. Hoe realistisch is het om bij zo'n slechte opbrengst van eitjes(1) en zaadjes(1) door te gaan, welkemogelijkheden zijn er nog enz enz.

Lieve lieve Trish,ook jij dus niet. Ik had zo gehoopt dat wij 2en de lijst zouden gaan aanvullen.Ik weet wat je voelt nu en weet ook dat alles wat ik ja kan zeggen op dit moment de pijn niet wegneemt.

Lieve meiden , bedankt voor jullie support de afgelopen 2 weken( en daarvoor).

Liefs

Geplaatst

Lieve Sas, nee toch?!! O, wat hoopten we allemaal op 2 positieve testen; van trish en van jou! Wat verschrikkelijk!! Ik vind het zo erg voor jullie! Ik weet dat het niet helpt maar ik denk aan jullie en wens jullie heel veel kracht toe!

Hele dikke knuffel!!!!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Lieve Sas, verdorie zeg dit is zo balen en oneerlijk ! Ik had zulke goede hoop voor jou/jullie ! Ik weet dat woorden de pijn niet gaat wegnemen en tekort schieten maar weet wel hoe het voelt, zwaar klote ! Dikke knuffel van mij !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Lieve Sas,

Ik weet niet wat ik nu tegen je kan zeggen maar weet dat ik aan je denk! Sterkte meid!

Dikke, dikke knuf van Claus!

XXX

Geplaatst

Het getsie sas wat k..

Ik had het zo voor jou en trish gehoopt en dan potverdrie weer niet. Zo oneerlijk!!

Je wilt het zoooo graag, het is zoooo welkom en dan gebeurd er dit!

Ik denk aan jullie!

Stevige knuffel en heel veel sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden