Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Lig in bed, nog ff te genieten van al het getrappel in m'n buik en meteen ff bijlezen. Vandaag laatste rustige dagje want vanaf morgen 11 dagen achter elkaar aan de slag met lange dagen. Wel leuk hoor.

Haha meiden, ak die kilo's. Valt trouwens mee hoor, met iedereen hier. Jullie zijn ook al zover! Ik ontplof vast nog ;-)

t Is door uk dat m'n smaak zo veranderd is. Normaal ben ik ook vd chocolade en ijs en koekjes. Ben benieuwd of dat zo blijft na de bevalling. ( vast niet :-( hihi)

Kreeg net allemaal leuke kleren binnen (normaal zelden per internet maar nu toch wel makkelijk) maar t is bijna allemaal te groot. Maar erg leuk dus hoop dat ze t kleiner nog in voorraad hebben. En ook heerlijk weer vandaag dus dat maakt de dag helemaal goed!

Itsus, zou t lekker afzeggen, de rest van je verjaardag. Is toch altijd erg vermoeiend. Kun je tenminste beetje rusten.

En Moto dan! Bijna meid!! Wauw, niet voor te stellen!! Gaaf!!!

Linda, jij ook al maagklachten. Zo balen! Ik hoop dat t snel over gaat. (haha, misschien kom ik als slanke den 'uit' de bevalling ;-) En daarna weer aan de chocola :-)

Marianne, fijn dat je gerustgesteld bent en natuurlijk gaat bevallen. Spannend allemaal!

Sas, zielig van je hubbie. Maar gaat goed komen hoor. Jij doorstaat ook heel veel. En....we duimen!!

Nikkie

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hellup, bericht ging al.

Nikkie, wat veel werk heb je. Ja, goed idee, het werkend ff bijkomen.

Ja, was super leuk uk weer te zien. Zo echt en 'groot' al. Kan het me nog steeds niet voorstellen, zo'n 'grote' uk in mijn buik?!! Geweldig!

Nou, ik ga pitten!

Xxx

Geplaatst

Is er nog iemand wakker? Itsus? Mees? Linda? Had jullie wel verwacht hier. :-)

Ik heb n heerlijke dag achter de rug, m'n vervangster al wat ingewerkt. Heerlijk dat ze t over gaat nemen. Ik had vandaag veel minder last van m'n maag... Ook de antagel werkt goed! Nu wel honger... Maar wil ook in m'n bedje blijven... Dilemma weer. :-)

Nikkie, het kost even moeite, je huis opknappen maar hopelijk komt er snel n koper op af!

Sas, dat klinkt niet zo best die pus. Hopelijk geneest t nog snel! Sterkte aan je man!

Mees jij ook al lekker end op weg!

Ik ben nu bijna 10 kg aangekomen, vind t wel welletjes eigenlijk, alles gaat nu al zo zwaar en dan "moeten" we nog 6,5 week. Ai, dat klinkt al zo snel... En er moet nog zoveel gebeuren. Dit weekend maar weer shoppen! Vreselijk, hihi! ;-)

Xxx

Geplaatst

Itsus

Wat een geruststellend gevoel/idee dat jouw mannetje al met z'n hoofdje in je bekken ligt. De 13e ga ik weer op controle, en dan weet ik of onze kleine nog steeds goed ligt. Ik voel 'm nog ontzettend bewegen, en weet niet wat hij aan het doen is.

Ik heb ook last van wakker liggen. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. We worden voorbereid op de nachtvoedingen ;)

Hoe gaat het met je? Heb je nog last van pijn in je buik?

Het viel me op dat mijn enkels en benen ook dikker zijn geworden - hihi.

Sas

Je kan idd beter niet op je lichaam letten, want als je niks voelt kan je zwanger zijn, maar ook als je iets voelt (ongigevoel) kan je zwanger zijn.

Sterkte met de laatste week. Wel moeilijk, want de laatste week ben ik altijd erg bewust van mijn eigen lichaam. Jij ook?

Wat vervelend dat het herstel van jouw man niet zo vlot. Ik hoop dat het er morgen een stuk beter uitziet.

Linda

Wat ben jij ver. Nog vier weekjes te gaan. En, als ik jouw historie zo lees, very impressive.

BTW Watvoor motor rijd je eigenlijk? Altijd zijspan?

Mees

Mijn smaak is ook veranderd meer ipv minder koek, chocolade, chips en ijs. Ik ben nu 10 kg aangekomen, en weeg 63 kg. Bij mijn vorige was ik aan het einde 17 kg aangekomen! Dat wil ik dus niet meer.

De 1e weken van mijn zwangerschap at ik veel groente en weinig vlees.

Goh, als ik naar jouw banner kijk, dan ben jij ook al ver (over de helft).

Marianne69

Wat vervelend dat je je erg moe voelt, en alles enorm veel energie kost. Wel herkenbaar, weliswaar in mindere mate. Sterkte.

Ik had twee keer dat ik wakker werd, en dat er brandend maagzuur naar boven kwam. Dat krijg je echt niet weg met een paar slokjes water. Ik denk dat ik teveel gegeten en/of gedronken had.

Net als jij loop ik achter op andere forumleden qua babyzaken. Ik ben wel blij dat ik een kraampakket van mijn verzekeraar heb ontvangen met allerlei verzorgingsproducten.

Het houtwerk in de babykamer moet nog geschilderd worden (vloer en muur zijn klaar), en ik moet allerlei spulletjes uitzoeken/kopen.

Moto

Spannend!

Nikkie

Stofbende dat ken ik! Langzaam ruimt het hier op.

Mijn zoontje heeft me aangestoken met zijn verkoudheid. Gisteren voelde ik me zo beroerd en moe. Ik heb 's middags een aantal uurtjes geslapen. Ik had eigenlijk wat in huis willen doen, aangezien ik vandaag mijn schoonfamilie op bezoek krijg. Er moet eigenlijk nog van alles gedaan worden. Niet alle spullen hebben een plekje gekregen, en qua inrichting moet er heel veel gebeuren. Ik zie wel.

Geplaatst

Ja gaat goed hoor.

Alleen over een week of 4 gaan we weer beginnen, dus nu niet zoveel te melden.

Wachten nog op de uitslag van het chromosoomonderzoek, die hoort dan in principe binnen te zijn.

Ik zal ff bijlezen, zit nu op mijn middeleeuws computer want mijn laptop is overleden.

In deze heb ik ook niet zoveel vertrouwen, veel kabaal, maar ja hij is ook al bejaard.

liefs joske

Geplaatst

@ Itsus, meis wat balen dat je niet slaapt. Zou fijn zijn als je wat slaappillen mag nemen om zo wat op te laden voor de bevalling! En laat je maar lekker verwennen door je lief.

@ Moto, zo spannend om volgende week je kleine uk in je armen te hebben.

@ Essie, tja vakantie bijna om...begint het gewone leven weer. Spannend ook met je banenjacht. Wat doe je? volgens mij verpleegkundige denk ik? ( ben er zelf ook een)

@ Mees, lekker door stuiteren hoor!

@ Marianne, fijn dat je op het werk je invaller goed kan inwerken, dan ga je toch geruster met verlof denk ik. Wel stoer hoor tot 4wk voor de uitgerekend datum door te werken!

@ IVF rustig aan doen hoor met al die nasleep van de verhuizing.

@ Joske, leeft jij computer nog? 4weken zijn zo om hoor voordat jullie weer beginnen.

@Nikkie, huis weer stofvrij??? Tja ook voor jou morgen weer einde vakantie, welkom werk....

Hier gaat het op en af. De wond van mijn vriend is nog open. We hebben vrijdag Mulheim gebeld. Zou op zich normaal zijn dat er wat pus zit....mmm...beetje vreemd antwoord. Morgen weer huisarts en dan belt mijn vriend weer mulheim en wil hij daar dinsdag naar toe. Inmiddels 1 hechting eruit( oplossbare) aar het ziet er niet mooi uit. Probleem is ook dat hij eigenlijk 13-9 weer weg moet naar Rusland,maar dat kan met een open wond niet. Heel vervelend allemaal voor hem.

Met mij gaat het idem. Ik ben emotioneel, chagerijning en mopperig. Sinds vandaag ook wat bruine afscheiding. Ik weet dat dat niets zegt maar toch...en dan ook nog een gevoel van ongesteld moeten worden....Probeer positief te blijven en zorg voor veel afleiding maar het voelt niet goed. Zo direkt gaan we naar vrienden, hapje eten en weer wat afleiding.

Dan heeft ook nog mijn schoonmoeder ( of eigenlijk de nieuwe partner van mijn schoonvader. Moeder van mijn lief is overleden en izjn vader heeft sinds 4 jaar nieuwe vriendin) haar bovenbeen gebroken vrijdag. Zaterdag geopereerd,ligt in Nijmegen dus zowel vrijdag als vanochtend erheen.

Maar zoals gezegd ik probeer positief te blijven.

Liefs

Geplaatst

@Sas. Huis is helemaal stofvrij. Straks gaan we saampies uit eten om te "vieren" dat dit onze laatste vakantiedag is. En dan morgen inderdaad weer aan het werk. Ik heb geen vervanger (werk bij een klein bedrijf) dus er zal een hoop werk liggen en een mega volle mailbox ... ik kan dus morgen gelijk weer volop aan de bak!

Lastig he al die signalen die je lichaam afgeeft ... het kunnen echt allemaal signalen zijn dat je zwanger bent ... ook die bruine afscheiding. Goed dat je afleiding zoekt en positief probeert te blijven. Wanneer mag je testen? Erg vervelend dat de wond van je vriend maar niet dicht gaat.

@Essie. Ik heb hier al een tijdje niets meer van je gelezen ... alles goed met je?

Geplaatst
ivfmoeder, ja helaas nog altijd last van mijn maag en slokdarm. Maar ja moet het nog ff volhouden. na de bevalling gaan ze andere medicijnen proberen!

doe jij het een beetje rustig aan met de after-verhuizing klusjes!! lijkt me best zwaar om dat er ook nog bij te hebben. en dan nog een kleintje die ook je aandacht wil.

ik hoop dat je de 13de te horen krijgt dat jullie ukkie ook al goed ligt!

Hoi Itsus,

Ik kan er helaas over meepraten en misschien heb je wat aan mijn tip: vraag na je bevalling om Pariet! Super medicijn die je nu niet mag maar straks na je bevalling wel! Ik heb ook altijd pariet geslikt en dat ging altijd super goed maar toen ik zwanger wilde worden heeft de arts me Omeprazol voorgeschreven. werkt ook aardig maar zeker niet zo goed als Pariet. Ik ga nu ik niet zwanger ben of zal worden op zeker weer Pariet vragen!

Succes Claus

Geplaatst

hoi meiden,

vriendlief gaat vanmiddag terug naar Mulheim, mede ook op advies van de huisarts.

Ziet er echt niet mooi uit. Prutswerk noemde de huisarts het.....

Verder bij mij alles het zelfde qua gevoel. Afwachten maar.

Liefs

Geplaatst

@all,

Ik kom op het november december bankje te zitten.

Onze 3e en laatste poging start op 3 november met de deca spuiten en vanaf september aan de pil.

Zelfs de punctie is al ingepland op 28 november om 09:15 uur dat doen ze tegenwoordig meteen.

Alle spuiten weer in huis de bollen de pillen die je lekker suf maken voor de punctie dus aftellen weer.

Maar morgen gaan wij eerst voor oktober samen een reisje boeken naar Kos toe even echt eruit.

Door onze 2e poging konden wij deze maand niet naar het buitenland maar wel lekker 3 weken vrij geweest hoor en weg geweest in belgie en eigen land.

@nikkie

Ja ik was lekker op vakantie en even geen forum meer vandaar dat ik erg stil was.

Maar voel mij erg goed hoor.

Hoe gaat het met jou nou en wanneer ga jij verder?

@Sas

Nee ik ben geen verpleegkundige :-) wel een leidinggevende van 12 mensen.

Vandaag weer een sollicitatie gesprek gehad weer afwachten en donderdag ook weer een gesprek.

Ik had ook weer een baan aangeboden gekregen maar de voorwaarden vond ik niet goed dus niet gedaan.

Ik ben open over onze 3e poging tijdens de gesprekken en wordt erg gewaardeerd zelfs 2x een baan aangeboden gekregen ondanks dat ze weten waar ik in zit.

Hoe voel jij je verder sas....

Geplaatst

@Nikkie Ik moet eerst ongi worden..hopelijk volgende week, en dan op naar de eerste echte poging. Voor mij is het allemaal nog nieuw..begrijp dan ook niet zoveel van dat gespuit en geslik om het zo maar even te noemen...en dan dat verschil in startdata...jij start dus met de deca op de 21e dag? Ik moest vorige keer op de 3e dag beginnen..waar zit dat verschil dan in? Of ligt dat puur aan het centrum waar je onder behandeling staat?

@essieislief wel fijn dat je precies weet wanneer je moet beginnen en wanneer je de punctie ondergaat..

@ Sas ik vind het zo spannend voor je!

Nine

Geplaatst

hoi meiden,

Vriendlief is in mulheim geweest. De arts heeft de hechtingen die nog niet opgelost waren verwijderd, wat weefsel weg gesneden. Hij moet nu 2x per dag zijn zaakje goed douchen/spoelen en de wond behandelen met jodiumzalf. Dan zou het eind van de week er beter moeten uitzien. Er is geen ontsteking gelukkig. Donderdag weer naar de huisarts voor controle en indien hij het wil kan hij altijd bellen met de arts in mulheim. Hopen dat het nu snel hersteld voor hem.

Ik ga woensdag testen maar heb alle verschijnselen van een nadere ongestelheid dus heb niet veel hoop meer.

@Nine, hoe is het met jou, wanneer ga jij van start?

Liefs

Geplaatst

@ Sas he bah..ik ga echt zo voor je duimen dat je NIET ongesteld wordt! Is dat niet vreselijk van dit hele proces: de ene keer hoop je dat je snel ongesteld wordt (zoals ik nu) zodat je weer van start kunt gaan...en als je weer van start bent hoop je dat je voorlopig nooit meer ongesteld wordt...heel veel succes Sas, ik hoop dat je goed nieuws krijgt deze week!

Liefs

Geplaatst

Sas

Wat een toestand allemaal. Je hebt natuurlijk je eigen dingen aan je hoofd, en eigenlijk hoor je wat "me"-time te hebben, en goed voor jezelf te zorgen. Maar, je hebt ook het tegenvallende herstel van je vriend en de gezondheid van je schoonmoeder aan je hoofd.

En, die gevoelens (emotioneel, chagerijnig, en mopperig) zeer herkenbaar. Ik denk de hormonen, maar ook een stukje spanning (is het nu wel of niet gelukt).

Sterkte, en ik hoop dat je de komende dagen toch ook wat rust voor je zelf vindt. Ik blijf duimen voor je.

Itsus

Grappig om je handtekening te lezen. Wij hadden ook in 2009 de handdoek in de ring gegooid.

Caroline

Gaat het goed met je? Heb je al een aardig buikje? Over twee dagen weer controle. Wel fijn zeker?

Essie

Wat fijn dat je open kan zijn over jouw 3e poging. En, dat dit niet in je nadeel werkt. Ik denk dat je een goede leidinggevende zal zijn voor vrouwen die in een soortgelijke situatie komen te zitten (een begripvolle leidinggevende).

Vakantie naar Kos. Heerlijk. Lekker eten! Is het weer daar nog een beetje lekker in oktober?

Ik ben snipverkouden. Het was te verwachten. Stress na de verhuizing en van de werkzaamheden in het huis, weining slaap en rust. Gisteren mijn schoonmoeder, schoonzus en haar man op bezoek, en vandaag de schilders. Ik heb wel wat op bed kunnen liggen/slapen, en bijna niks aan het huis gedaan. Verplicht rust, en eigenlijk ook wel goed.

Het is alleen jammer dat ik niks kan innemen om het herstel te versnellen.

Geplaatst

@Sas. Gelukkig geen ontsteking voor je mannetje. Hopelijk kan hij nu echt herstellen nu de hechtingen er allemaal uit zijn en er wat weefsel is weg gesneden. Wens hem beterschap.

Nog niet de hoop opgeven hoor Sas. Ik duim voor je dat het geen ongi verschijnselen zijn.

@Essie. Met mij gaat het goed hoor. Ik baal alleen ontzettend van die extra kilo's die er tijdens het hormonen spuiten bij gekomen zijn en die er maar niet van af willen. En als ik dan 22 september weer mag beginnen met deca spuiten en als er dan weer extra kilo's bij gaan komen ... dan is het einde een beetje zoek ... maar ja, aan de andere kant alles (!) voor die ene grote wens ...

Lekker hoor een vakantie naar Kos in het vooruitzicht. En nu je lichaam even laten bijkomen, alle hormonen eruit en dan straks vol goeie moed en positieve energie poging 3 in.

@Nine. Ik begrijp ook niet waar dat verschil in startdatum in zit? Ik start inderdaad met deca op de 21e dag na mijn eerste echte ongi dag. Moet jij nu ook weer op de 3e dag na je ongi beginnen of weet je dat nog niet? Ik begrijp ook nog lang niet alles hoor ... ;-) ... zo heeft Essie het over een pil die ze moet slikken, geen idee welke pillen dat zijn, dat hoef ik namelijk weer niet.

Geplaatst

@IVFmoeder ... en nog een reden dat je snipverkouden bent ... het weer ... het lijkt wel herfst ... bah! Wel even goed voor jou en uk om even verplicht rust te nemen. Beterschap!!

Geplaatst

Nikkie

Ja, idd het natte weer zal ook een rol hebben gespeeld. Grrrr...

Het weer in Nederland is echt om te huilen. De zomer is om je op te laden voor de natte herfst, en koude donkere winterdagen. Dat is dus niet echt gebeurd... :(

Geplaatst

Ik heb net de eerste afspraak gemaakt voor acupunctuur.

Maandag mag ik er terecht voor icsi en voor afvallen.

Ze maakt een combi.

Ze gaat ervoor zorgen dat het kinderkamertje klaar is voor de 3e ronde.

Ik ben heel benieuwd.

Baat het niet dan.......

@Nikkie

Ja ik heb ook de extra kilos en ben van mijzelf al heel zwaar .

Ik heb een afwijking aan mijn schildklier die heel erg tegenwerkt voel mij er echt sjips bij.

Ziekenhuis zeurt er ook steeds om.

Spannend dat jij weer bijna door kan en tja die rot kilos moeten we voor lief nemen.

Vanavond gaan we de reis boeken joepieeeeeeeeeee

@ivfmoeder

Ja ik ben ook een echte people manager hoor.

De meiden en heer zijn ook heel blij met mij hier ze willen allemaal met mij mee hahahahaahah zo lief.

In Kos is het dan 25 graden lekker dus

Beterschap voor jou dat is ook niet niks allemaal een hele verhuizing en verkouden en zwanger pfffffffff

@sas

jeetje sterkte voor je man zeg dat is niet niks allemaal.

Komt uiteindelijk allemaal goed maar ja daar heeft hij nu niets aan.

Ik duim me rot voor je jij gaat echt wel op een groen bankje zitten hoor kop op meis

Geplaatst

Essie

Wat goed dat je de stap hebt genomen om een afspraak met de acupuncturist te maken. Een aantal vrouwen op dit forum doen dit al. Wie weet zal dit een positieve uitwerking hebben.

Itsus en Linda

Hebben jullie vandaag de zon weer zien opkomen? Vermoeiend he? De kwaal rusteloze benen ken ik van mijn vorige zwangerschap. Zeer vervelend. Afwisselend koud/warm water hielp niet. Een massage door mijn man wel. Maar ja, niet op dat tijdstip.

Sas

Hoe gaat het met je? Ik duim ook nog steeds.

Hier gaat het iets beter. Ik ben nog wel verkouden en moet ook af en toe hoesten. Ik dacht dat het van het weekend beter weer zou worden. Vandaag geen schilders en de loodgieter komt ook niet, totdat het droog is, dus voor mij een rustdag. Nou ja, straks wel mijn zoontje van school halen. Beetje een rustdag.

Geplaatst

Lieve meiden

Helaas geen goed nieuws. Mijn voorgevoel klopte. Geen positieve test.

Ik ben er echt even helemaal stuk van, boos en verdrietig en de grote waarom vraag. Maar ja daar krijg ik toch geen antwoord op.

Ik kan ook nu even niet meer denken over is dit het einde van onze behandeling of gaan we nog door.

Liefs

Geplaatst

Sas

Bah, @&!? nieuws. Ik had zo gehoopt dat het zou lukken. Heb je een urinetest moeten doen?

Was het allemaal maar niet zo'n black box. Sterkte de komende periode, ook jouw vriend, en een hele dikke knuffel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden