Jump to content

12 dagen na tp cryo en 6 dagen overtijd...

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal, ik ben nieuw hier. Heb inmiddels een prachtig zoontje van 2 jaar via IVF (2e poging raak)..Nu wil ik graag een 2de en heb van de 2e (eigenlijk 4de dus) ivf poging een cryo terug laten plaatsen...

Inmiddels is het 12 dagen na de terugplaatsing, en ben ik 6 dagen overtijd.

Ze hebben op dag 23 de tp gedaan, omdat het embryootje al 5-6 dagen oud was geloof ik...Mijn cyclus is 28 dagen dus 5-6 dagen na tp was in op de dag dat ik officieel ongesteld had moeten worden.

Ik heb de tp gewoon in normale cyclus gehad en enkel 10.000 pregnyl gespoten maar dat is nu ook al 2,5 week geleden..

Is het mogelijk dat door die pregnyl van 2,5 week geleden ik een latere dag ongesteld wordt en is het normaal dat je 6 dagen over tijd bent.

Ik mag over 3 dagen een bloedtest doen,maar het lijkt toch best positief of kan het nog alle kanten op, ik durf geen test te doen!! Erg he....

Posted

Kan je helaas niet helpen met jouw vraag. Volgens mij duurt het ook even voordat het hormoon in je urine te vinden is.

Dit is de eerste keer dat ik een cryo teruggeplaatst heb gekregen. Ik heb wel pregnyl gespoten, het ene ziekenhuis zegt dat ik mag testen op dag 14 na de Pregnyl, het VU zegt echter op dag 12 na de tp. Zit dus ook straks met een dilemma. 14 dagen na de Pregnyl is a.s. zaterdag, 12 dagen na de tp is pas volgende week woensdag (en de dag waarop ik normaal gesproken ongesteld had moeten worden - met de nadruk op had (hoop, hoop). Ik houd denk ik de woensdag maar aan (just to be save). Of ik moet ongi worden....

Posted

Owwww nu ben ik nog zenuwachtiger, bedankt alvast voor jullie reactie's meiden!!! stiekem hou ik mezelf elke keer voor dat het vast helemaal niets is geworden, om teleurstellingen te voorkomen, maar elke dag dat ik niet ongesteld ben merk ik toch dat ik heeeel erg veel goede hoop heb!

Zal ik morgen dan toch maar in de ochtend testen..??????? Hellup...

Posted

je mag toch nu al testen, het is 12 dagen na de TP. Ik begrijp dat je het doodeng vind maar nu zit je jezelf ook maar gek te maken.

Posted

Hey Nathalie, ff een ander vraagje, zie namelijk dat je verpleegkundige bent haha, wil de opleiding ga volgen (omscholing) en werken tegelijkertijd in het Maxima Medisch Centrum en lijkt me heel erg leuk...

hoe ervaar jij het?

Ff geheel off topic hihi, hope you don't mind ;)

Posted

Ik denk dat ik het morgenvroeg toch maar gewoon doe dan, kan het nu beter niet doen toch ivm ochtenurine morgen...?

En uiteraard laat ik het weten...pfff..Nou nog slapen haha...

Hoe gaat het verder met jullie meiden, heb al een aantal stukjes hier gelezen, maar nog te weinig om precies te weten hoe of wat, las onderaan het profiel van Pieneke en enkele anderen dat er bijgezet kan worden wat je allemaal achter de rug hebt qua behandelingen, zal dadelijk eens proberen ze er bij mij ook bij te zetten...

Liefs!

Posted

Irri, Wij hebben ook eerder getest hoor. En beide keren zwanger. Bij de laatste cryo plaatsing zei de ferti. arts ook over 14 dagen testen. 2 dagen eerder is dan wel niet officieel maar dan doe je de test tocch nog een keer? Mijn man ging de vorige keer voor hoestdrank naar de apotheek. Kwam met 3 testen thuis. Ik zei: wat krijgen we nou? Ja, zei hij. We testen morgen, overmorgen dan slaan we een dagje over en testen we nog even op de officieel dag. Ik kwam niet meer bij! Joy

ps. we horen het wel wat het nieuws is he? Succes en slaapse. Vroeg naar bed dan is het snel morgen! O, we hebben ook eens 2 dagen eerder getest op een avond om 22.00 uur. Ook positief. Was bij de eerste zwangerschap.

Posted

Hahaha, ja dat zou ook nog kunnen en als het morgen negatief is doe ik het overmorgen nog maar eens over ;)

Ik ga zo inderdaad maar eens slapen, als het lukt,

Een zoon en een dochter? geweldig!! En nu wondertje nummer 3 voor jullie....OOk heel erg veel succes!! Ook ff laten weten he...

Posted

Nou, test is dus negatief, op dag 12...

Morgen nog maar een keer dan of anders wacht ik wel gewoon tot ik ongesteld word helaas....Toch weer een vreselijke teleurstelling en toch weer twijfel of ik nu niet te vroeg heb getest...

Posted

Hey Witje,

As vrijdagmorgen kan ik de bloedtest doen in het ziekenhuis, dus nu is het dinsdag...Ik test donderdag nog 1 keer en inderdaad wellicht te vroeg..

Ik wilde al wachten maar toch niet kunnen laten he...;)

Posted

Hei,

Het kan dat de test op dag 12 negatief is en een paar dagen later toch positief. dit schijnt wel eens voor te komen. Ik hoop heel erg dat dit bij jou het geval is, in ieder geval veel sterkte!! Hou nog eventjes geduld en test morgen. Als je het zeker wilt weten kan je misschien beter een bloedproef laten doen.

Hou je taai!

Posted

Nog steeds niet ongesteld, ook geen tekenen en wel hartstikke moe, misselijk en pijnlijke borsten...Morgen wacht ik nog even af, anders donderdagmorgen toch nog eens testen, denk echt dat ik te vroeg ben geweest!

Posted

Irri, Ik ben niet zwanger. Zwaar ongesteld geworden, gisteren begonnen, dus misschien is er wel wat loos geweest??? Maar met een zoon en een dochter en nog 4 cryo's kan ik het hebben. (geloof ik) En voor jou heel veel succes. Joy

ps. Ik zie dat je al een kindje hebt, ook via behandelingen of is het makkelijker gegaan? Als je de vraag niet wilt beantwoorden dan begrijp ik dat wel. Joy

Posted

Dag Joy,

Vandaag ben ik ook heeeeel erg heftig ongesteld geworden, hier dus ook niet gelukt..MEt 1 kindje kan ik het ook wel hebben, en soms denk ik wel eens; "misschien moet het wel zo zijn, en blijft het bij 1 kindje...."

Ik weet het niet..?!

Ik heb inmiddels eerst 2 x ivf gehad..Bij de 2e ivf was het raak (na 9 jaar proberen na mijn miskraam waar ze mijn eilleiders bij een curretag hebben beschadigd..)..Ik heb 2 dagen gehuild toen ik zwanger was van blijdschap.!

Hier is mijn prachtige zoontje van nu net 2 jaar uit geboren..Heerlijk om mama te mogen zijn!! Alles valt op zijn plaats..Maar na 6 maanden wilde ik al graag een 2de..

Ben nu dus al 1,5 jaar weer bezig voor een 2de kindje. 2 x mislukte ivf..1x halverwege afgebroken (telde niet mee)..Dus eigenlijk vrijwel 3 x mislukt.

Van die 2de poging voor 2de kindje had ik 2 cryo's waarvan nu dus de eerste keer ook mislukt is.

Ik heb er nu nog 1tje over, maar ik heb hier ook nog 2 dozen gonal liggen die in november overtijd zijn qua datum. Ik ga nu dus dadelijk het ziekenhuis bellen of we nu eerst ivf kunnen gaan doen, met die 2 dozen gonal..Dit is immers mijn laatste poging die vergoed wordt. Dus als ik deze dozen kan gebruiken dan kan ik eventueel voor weinig geld nog een 4de poging doen, heb dan nog 2 nieuwe dozen straks over en hoef dan nog maar 1 doos gonal zelf te betalen...

IK denk dat ivf ook meer kans heeft als cryo en ik heb ook besloten dat ik nu bij een ivf poging ik 2 emmies terug laat plaatsen ipv...Dus hopelijk lukt het dan wel, een tweeling zou ik persoonlijk ook heel erg gaaf vinden..

Ik doe vrijwel alles alleen..Mijn man en ik wonen apart (latten)dit komt omdat mijn man al 2 kinderen had en wij daar heeeel erg veel problemen mee hebben gehad en bovendien wilde mijn man eigenlijk geen kinderen meer...Maar ik wel!

Ik vind het niet erg om alles alleen te doen, ik haal mijn voldoening heel erg uit mijn kind(jes)..Alleen doe ik het zo ie zo al, ook met de eerste...

En apart wonen bevalt ons prima, nu hebben we het erg gezellig met elkaar als we bij elkaar zijn..Zo heel verhaal weer...

Dus of volgende maand ivf of weer tp cryo, en dan nog 1 keer ivf..

Die wachtweken zijn wel enorm zwaar, het put je uit en toch ben je elke keer weer verdrietig merk ik...Zucht..

Duimen maar weer, ik duim voor jullie allemaal hoor, wat een oneerlijkheid allemaal soms he, succes!

veel liefs Irrie!!

Posted

Irrie en Joy voor jullie allebei een hele dikke knuffel!

Ik herken het gevoel ook wel hoor. We hebben al een heerlijk kind, een 2e is hartstikke welkom en gewenst maar als het niet zo is dan kunnen we daar ook vast mee leven. Natuurlijk zal het even slikken zijn maar niet zo hard als toen we voor hem bezig waren.

Bij ons komt er bij dat onze zoon al 3 is, de echte drukte is alweer voorbij dus een 2e zal zelfs weer erg wennen zijn.

Neemt niet weg dat ik deze poging wel heel spannend vind, het is onze allerlaatste kans.

Posted

Hallo Irrie en Joy,

Ik las dat jullie allebei inmiddels ingesteld geworden zijn, jeetje wat balen, vanaf hier daarom ook heel veel sterkte gewenst!!!

Irrie, ik las in een van je laatste berichten dat je deze poging(en) helemaal alleen doet, ik moet zeggen dat ik het bewonderenswaardig vind, petje af!!!

groetjes

Meiske74

Posted

Hey! Thanks Manoah en Meiske74!

Helemaal alleen doe ik het eigenlijk niet, zoontje van 2 jaar gaat telkens met me mee en dan zit hij heel geinteresseerd mee te kijken haha, zo lief!

Ik heb mijn mannetje (al is hij nog maar 2) dus toch een beetje naast me...

En samen met de gynaecologen zeggen we dan ook tegen hem; "kijk, daar gaat je broertje of zusje, eigenlijk heel erg mooi en leuk.."

Ik voel me dus zeker niet alleen, en vind het ook niet erg het heeft ook zo zijn voordelen..In mijn geval dan..

Neemt niet weg dat ik soms ook wel denk als ik lees dat een man zo begaan is, dat dat toch het allermooiste zou zijn, dat je het echt allebei graag wilt en samen meemaakt, maar ja dat heb je met een man die al eerdere kinderen heeft, voor hem is het helaas niet zo belangrijk als voor mij...En voor hem hoeft het dus niet meer.

Daarom doe ik het ook allemaal liever alleen anders wordt ik alleen maar kwaad. En wel meegaan maar het alleen voor mij doen heb ik dan ook liever niet...Met al die hormonen erbij verander ik dan echt in een feeks haha!

Ik voel me goed en sterk, fijn dat ik dit forum heb gevonden, altijd prettig om met lotgenoten te kunnen kletsen, de buitenwereld snapt er toch al zo weinig van!

Liefs...

Posted

hoi Irrie, zo te lezen ben je een hele sterke vrouw, respect! balen dat deze keer niet is gelukt meid. Ik heb ook net een icsi achter de rug en heb gisteren helaas (zelf) negatief getest, morgen heb ik de bloedtest maar verwacht daar niets van.

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Posted

Hey Sen!

Bedankt voor je lieve reactie!

Ik ben 32 jaar, bijna 33..

Balen joh dat het bij jou ook niet gelukt is! Hoe vaak heb je zelf al een behandeling ondergaan? En ga je direct door voor de volgende poging?

Jij ook sterkte he, enne we gaan ervoor hoor ;)

x