Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@ Yasmine, tegen ons is gezegt de eerste twee dagen niet.....veel plezier ;-)

Groetjes Spaatje

hmmm oke nou dan gaan we er voor, :blob6: nou na de punctie kan je zo wie zo niet voor zelfs een week niet dus en met de tp denk je er ook niet aan dan denk je van dat hij het gaat beschadigen hahahahahahah stom he

maar mag het zonder condoom of moeten we het met doen?

nou op naar de tweede week pffff officieel is morgen mijn red devil day dus hopen dat ik het niet wordt.

succes allemaal nog

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik lees nog wel mee en ik zie dat er veel verkast zijn naar het wachtbankje. Ik heb eindelijk morgenvroeg om 9uur mn punctie. En ik zie er stiekem best wel tegenop.

Morgenvroeg 3 pilletjes als pijnstilling, dus geen prikken of iets dergelijks. Als dat maar goed gaat en ik ben zo bang dat ze geen eitjes gaan vinden. Ze verwachten 16 follikels aan te kunnen prikken, pffff...

Wordt gewoon misselijk als ik er aan denk. Maar het gaat vast allemaal goedkomen, kan normaal wel goed met pijn om gaan.

Heel veel succes meiden met wachten en testen, SPANNEND. Ik hoop dat ik me na donderdag ook op het wachtbankje bij jullie mag voegen!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Heej Nathalie!

Wat lees ik nu?! Morgen al de punctie! Wat is dat in eens snel gegaan zeg... En je heb een mooi aantal follikels lees ik. Wat super!!!

Ik wens je heeeeeel veeeel succes morgen :-D Zet 'em op!

Liefs Elke

Geplaatst

Wow Nathalie, morgen al de punctie! En een flink aantal follikels..daar moeten gewoon genoeg eitjes inzitten!

Ontzettend veel suc6 morgen en probeer te relaxen! (I know, it's hard.. maar achteraf ben je t ook snel weer vergeten... en ik kan het weten, want ik had een 'punctie from hell')..

Liefs,

Sandra

Geplaatst

@Nathalie veel succes emt de punctie. Voor de meeste van ons is die uiteindelijk wel meegevallen, hopelijk bij jou ook.

@Kim heeel veel succes met bloedprikken. Laat je ons meteen horen wat de uitslag is.

@Yasmine we gaan er van uit dat je niet ongesteld wordt, vandaag niet en de komende 9 maanden niet.

@Keesje super nu al een positieve test, dat er nog veel mogen volgen. Ga je nog een keer testen of wacht je af tot 4 december?

@Nine, hoe gaat het met jou en t wachten?

Ik weet het echt niet meer. Mijn borsten doen nu minder pijn dan vorige week, wel moet ik vaker plassen. Gelukkig ben ik nog niet ongesteld geworden! De afgelopen 2 avonden wel pijn/steken in mijn onderbuik, maar kan niet plaatsen of dit pre-ongesteldheidsklachten zijn. PFFFF. We zijn er bijna.

SUCCES allemaal.

Liefs Linda

Geplaatst

Hoi Linda...wat een spannende tijd is dit, he. Ik heb ook ongi-klachtjes, maar ook liespijn, die heb ik nog niet eerder gehad.

Caroline, ik ben er nog!! Heb ook nog wat in de vroegtesterstopic geschreven. Ik denk dat ik mezelf gek aan het maken ben.

Keesje...hoe voel je je?

Kim, ben erg benieuwd naar je bloedtest!!

Liefs, Nine

Geplaatst

goedemorgen allemaal ik ben geweest om 10 uur

om 12 uur kan ik bellen voor de uitslag

gisteravond heb ik wel wat bloed verloren tenminste het was geen helder rood bloed maar een beetje bruinig het was niet veel,

weet niet wat ik ervan moet denken maar nog een uurtje pffff

haha

Geplaatst

Goh Kimmie.. Spannend dus.. nog 1 uurtje en je hebt zekerheid. Ik zal voor je duimen!

Zit je thuis of ben je aan het werk.. Is je manntje ook de in buurt of zit je in je eentje jezelf op te vreten..!

Sterkte

Geplaatst

Bah kimmie! Dat is niet zo mooi! Je weet het zeker over 54 minuten. Ik blijf toch voor je duimen! Je weet het nooit!

@ Linda. Ik heb sinds vrijdag iedere dag getest.. ik noem het al een verlaving.. gelukkig zijn die Kruidvat testen niet zo duur. Jij houdt het goed vol zeg! En fijn dat je nog niet ongesteld bent geworden! Dat is toch wel een goed teken aangezien je punctie al ca. 16 dagen geleden is. Ik heb overigens ook stekken in mijn buik en moet super vaak plassen. Vooral snachts moet ik er zeker 1 keer uit.

Succes Dames!

Geplaatst

Kim nog een dik half uur, spannend zeg. Ben je al klaar met stofzuigen haha.

Keesje ik durfde niet te testen. Misschien morgenvroeg samen met mijn man...

Geplaatst

Oh Kim, wat vreselijk spannend... je weet, een beetje bloed hoeft nog niets te zeggen.

Nog even volhouden,

dikke kus, Nine

Geplaatst

helaas :( het was minder dan 1 zeiden ze

en ik voel dat me ongesteldheid ok echt door komt nu ...

helaas maar volgende keer beter, heb er gelukkig nog 7 klaar liggen dan hoef ik de punctie iig niet meer te doen,

keesje en nine ( en de rest natuurlijk ) heel veel succes ik duim nogsteeds voor jullie !! :hello2::hello2::hello2:

Geplaatst

Kim, jij bent altijd zo een enthousiaste lieverd. Ik vind het heel klote voor je dat deze eerste poging niet gelukt is....

Maar je hebt nog 7 cryo's en daar zit jouw baby echt wel tussen.

Kop op!!

Liefs, Nine

Geplaatst

ik wil het wel heel graag maar ben gelukkig wel redelijk nuchter onder alles dat scheelt wel een hoop.

het komt allemaal wel goed ben nog jong, en we gaan gewoon door tot het raak is ;)

ik hou jullie op de hoogte en ik lees gewoon nog lekker met jullie mee

vanmiddag hoor ik van de gyn hoe verder ...

:icon_rendeer:

Geplaatst

ben net gebeld omdat me eierstokken zo zijn toegetakeld moet ik een maandje wachten, dus de eerste menstruatie in januari gaan we weer aan de slag, gewoon in mn natuurlijke ciclus dus hoef dan gelukkig ook niet meer te prikken :icon_sunny:

Geplaatst

Hi Kimmie, jammer dat deze poging niet gelukt is! En wat ontzettend goed dat je weer vol goede moed doorgaat. Je hebt groot gelijk hoor.. je bent en jong en je hebt nog 7 mooie cyro's liggen. Dat gaat natuurlijk helemaal goedkomen.

Veel liefs en ga nu eerst maar eens even lekker rustig aandoen en genieten van de komende feestdagen!

Knuffel keesje

Geplaatst

@Kimmie, heb al even gereageerd op je bericht dat het niet gelukt is in een ander topic..blijft feit dat het toch een teleurstelling is...

Geplaatst

@ sannie heb in het andere forum al terug gereageerd haha

maar zo zie je maar weer dat het volgens mij helemaal niet uitmaakt of je een top embryo heb of niet

de mijne was al in 12e gedeeld normaal is het 4 of 8

ze zeiden 4 is goed, 8 is top en 12 was helemaal een toppertje

Geplaatst

Kim wat verveled da je ongesteld geworden bent. Volgens mij doet ons lichaam ons extra gek maken door ongesteld geworden op de testdatum. Dus je moet een maand rust houden. Als wij negatief testen, moeten wij ook een maand wachten. Komen we elkaar weer tegen in januari. Sterkte.

Liefs Linda

Geplaatst

@ Kimmie: Balen zeg, maar knap van je dat je zo positief blijft. En tussen die eskimo's zit vast wel jullie kleine hummel.

@ de rest: Julllie zitten allemaal al zover in jullie wachtweken, super spannend. KOmen jullie de tijd nog een beetje door? Ik hoop dat sinterklaas voor jullie allemaal een mooi cadeau (of 2 ) in petto heeft.

Verder heb ik vanmorgen de punctie gehad en dat viel me vies tegen. AUW, maar de pijn was snel vergeten toen ze kwamen zeggen dat ze 17 eitjes hebben gevonden. Ik heb mn best gedaan, zullen we maar zeggen.

Nu mag ik donderdagmorgen om 9:15 pas bellen, en dat is het spannendste moment.

ZO moet nu snel gaan eten, manlief heeft gekookt.

Liefs Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden