Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Saab; Toen ik jouw berichtje las....jemig wat schrok ik!!!

Ik vind het echt heel erg voor jullie. Al die moeite voor niets! Pffff...Ik zou ook heel hard huilen hoor.

Sterkte, hopelijk is er voor jullie snel een plekje voor ICSI.

Geplaatst

@Nine; gefeliciteerd, en succes morgen! Zwaai je ze nog even gedag!

Hoop dat er deze keer niet teveel zeepsop bij zit!

@Mar; super, jij succes maandag bij de TP!

In het UMC heb ik ook wel eens op de 4e dag een terugplaatsinf gehad. Maar dit had er ook mee te maken dat ze in het weekend geen TP doen. Misschien in Zwolle ook niet?

@Spaatje; naar je lichaam blijven luisteren. :nono:Er moet zich nog wat innestelen he!!

@Kim; hoe gaat het met jou? Al wat aan het zenuwen?

Ik schoot vandaag al een beetje in de stress omdat ik een beetje slijm (sorry voor de details) in mijn inlegkruisje zag. Vlokjes zijn bij mij de eerste tekenen van dat het misgaat. Maar dit is toch wel erg vroeg, wachtdag 5! Dit gebeurt altijd pas in de 2e wachtweek. En toch ook maar geconstateerd dat dit er toch wel anders uit ziet dan anders. Was eerst echt even helemaal down.

Maar doordat mijn vrouw even meekeek, jasses...., gaf het me weer moed om voorlopig nog positief te blijven. Zucht!:goof:

Liefs, Erika

Geplaatst
Nine: het was zeker even spannend met de cyste. Ze moesten heel voorzichtig langs de cyste met die naald en dat heb ik ook wel gevoeld en de arts van de uitgangsecho zei dat er daar maar 1 zat die ze weg konden halen..maar dat zijn er uiteindelijk nog 3 geworden...ik was er heel bang voor dat die 4 niet bevrucht waren, maar toch nog 3 bevrucht...je kunt er geen peil op trekken he!

Zwolle schijnt pas na 4 dagen terug te plaatsen...geen idee waarom? En dan ook nog pas 's middags...hoop niet dat dat invloed heeft...maar zal wel niet want ben niet de eerste die daar een terugplaatsing krijgt...

Hoi, Ik heb ook in Zwolle mijn terug plaatsingen gehad met......2 positieve resultaten, ook na 4 dagen en ook in de middag. Dus.....het kan goed gaan. Heel veel succes!Groet Joy1

Geplaatst

Hallo meiden,

Maandag is de testdag, maar we mogen zondag al testen.

We gaan er niet vanuit dat die test nog positief is....

Volgend weekend lekker met mijn man naar Dusseldorff, er even tussenuit, en opladen voor de de volgende poging.

groetjes Diane

Geplaatst

Helaas Diane...het is verdrietig als het misgaat... maar gelukkig kijk jij vooruit en heb je nog een aantal kansen!

Joy, ik vergiste me (in topic 45 etc), ik las te snel, dacht dat je alweer aan de cryo was! Wanneer denk je dat het gaat gebeuren?

Ik ga me zo aankleden...tijd voor de tp....

Groetjes, Nine

Geplaatst

@Nine heel veel succes met de TP vanmiddag. Hopelijk houden de emmies elkaars handjes vast en blijven ze goed plakken.

@Mar1809 3 bevruchtingen van de 4 en dan ook nog eens een cyste hebben is toch heel goed. Alvast veel succes met de TP morgen. Hoelaat moet je naar het ziekenhuis?

@Erika misschien komt het slijm wel van de bolletjes, soms wordt niet alles opgenomen. Heb ik nl ook last van, maar heeft geen bruine of rode kleur zoals bij (oud)bloed.

@Kim hoe gaat het wachten jou af? Ik vind het maar retgend langzaam gaan nu. Bij alle IUI pogingen had ik dat niet, werk ik pas een paar dagen voor de testdatum ongeduldig. Maar helaas kunnen we niets anders doen dan wachten, Zucht.

@Spaatje je moet het toch een beetje rustig aan doen, zeggen ze niet voor niets in het ziekenhuis.

@Diane heb je vandaag toch nog een test gedaan, en??

Groetjes Linda

Geplaatst

Goedemorgen!

@ Saab. Ik lees net pas je nieuws! Ik kan me voorstellen dat je hier even helemaal stuk van bent! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!!

@ Nine. Spannend straks de TP van je 3 emmies! Wauw..

@ Mar. Goed nieuws zeg! 3 bevruchtingen van de 4! En dat met die lastige cyste! Top!

@ Kimmie.. en hoe gaat het wachten.. Ben je lekker geduldig of zit je ook zo onrustig?

@ Diane.. Hoe gaat het nu? Heb je nog gestest vandaag of heb je het maar gelaten?

@ Spaatje. Laat je maar lekker verwennen door en doe vooral even rustig aan! Nu kan het even!

Ik ben wat onrustig vandaag. Ik ben er aan toe om morgen weer te gaan werken. De afgelopen week ben ik vrij geweest maar ik kan de afleiding van werk nu weer goed gebruiken.

Liefs

Geplaatst

hallo allemaal,

ben van geluk gewoon aan het huilen ben net gebeld door het ziekenhuis en ze hebben 12 bevruchte em. gevonden morgen gaan ze kijken hoeveel ze er terug plaatsen als er 1 a goede tussen zit dan doen ze er 1 en anders plaatsen ze er 2. ben zo blij gewoon. maar ja ik hou me hart natuurlijk vast straks op het wachtbankje zullen zeker 2 slopende weken zijn.

spaatje ben jij ook gebeld of nog niet?

heel veel succes allemaal nog.

Geplaatst
hoi Yasmine, nee ik hoor het morgen pas, maar super dat er 12 bevrucht zijn daar moet toch wel een goede tussen zitten!

Succes morgen!

ja ze zei dat het er goed uit zag moet morgen gewoon wel die bolletjes in doen want wist niet zeker of ik het nou wel of niet moest doen.

ben gewoon in tranen uitgebarst hahahhaha erg he maar ja zullen de hormonen wel zijn.

nou jij ook succes morgen meid laat wat van je horen oke ben benieuwd.

Geplaatst

Hoi Yasmine,

Ik moet morgen ook met de ballen aan de gang, en natuurlijk laat ik het morgen horen, als het goed is bellen ze tussen 9 en 10 en moeten we in de loop van de dag naar het ZH. Heb jij ook nog last van je buik?

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hallo meiden,

Nog wel even gestest vanmorgen, voor de formaliteit, en het was wat we verwacht hadden, negatief..

Op naar de volgende poging.

groetjes Diane

Geplaatst

hoi keesje en linda ja het gaat wel goed hier´zo de tijd gaat aleen wel erg langzaam moet ik zeggen, met de iui had ik dat ook helemaal niet haha,

maar we wachten maar geduldig af wat kunnen we nog meer doen ?

ben wel blij dat ik als het goed is niet hoef te wachten tot de 3e maar dat ik toch al een paar daagjes eerder bloed mag komen prikken, dat scheelt wel weer een hoop,

en hoe gaat het met jullie ?

nine sterkte zo met de tp !

Geplaatst

Linda: ik moet morgen om 14.15 uur in het ziekenhuis zijn..ben ook erg blij met het resultaat dat er 3 van de 4 bevrucht zijn...van mij mogen ze ook wel allemaal terug geplaatst worden haha....vind het zo zonde dat ze misschien niet goed genoeg zijn om in te vriezen...ik wil ze gewoon allemaal een kans geven...zal wel niet te overleggen vallen met het ziekenhuis..haha

Yasmine: wat goed 12 bevruchtingen!!!

Ik heb hier nog steeds last van mijn buik, maar weet niet goed of dat nu de cyste is die zeurt....heb voornamelijk aan de linkerkant pijn...dus ben er bang voor....mag van mij wel een keer minder worden...lijkt me toch dat nu de follikels die er nog zaten gesprongen zijn ik minder last zou moeten krijgen....ik vraag het morgen anders wel even in Zwolle, want hou het zo niet nog twee weken vol.

Geplaatst

Dank jullie allemaal voor de meelevende reacties! Ik wil ook graag weten waarom het mis is gegaan. Van alles wat mis kon gaan, had ik het hierbij nooit verwacht...

Ik laat het jullie nog weten. En ik ga een opmerking plaatsen over de vervelende lange tijd dat ze ons hebben laten wachten, het is allemaal al zenuwslopend. Dat was echt niet nodig.

Veel succes op de bankjes! Hopelijk gaat december echt groen worden!!

Geplaatst

Ow Saab, wat ontzettend k*t en verdrietig :sad:.. ik wens je heel erg veel sterkte meis. Ik vind het ook ontzettend goed van je dat je uitleg gaat vragen over dat lange wachten, dit is zooo ontzettend belangrijk voor ons.. laat het dan ook weten tussen de aangegeven tijdstippen!

Nogmaals, sterkte.

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik mag eindelijk plaatsnemen op wachtbankje december! Pfff, en pas bloedtest op 7 december...

Drie klompjes in mijn buik en volgens de IVF-arts (Keesje, Erika, ik had vandaag Dr. T.) van mooie, heldere kwaliteit, geen fragmentaties.

Geen zeepsop, Erika! (zoals mijn vorige prut-embryo's)

Yasmine, prachtig aantal bevruchtingen, gefeliciteerd!

Spaatje en Mar, veel succes morgen.

En Saaab, ik vind het erg... en dan ook dat je zo lang moest wachten. Goed dat je daar een opmerking over gaat plaatsen.

Keesje, ik blijf nog een dagje of 2 thuis... maar dan wil ik ook weer aan de slag.

Liefs,

Nine

Geplaatst

Hoi Nine!

Goed zeg! ik lees dat je 7 dec mag testen....zit ik net mijn brief te lezen van het hoe en wat na de punctie daar staat dat ik 5 dec mag testen....raar:icon_cyclops:

Geplaatst

Hi Nine, je 3 emmies ziiten warm en veilig. Ze waren ook nog eens van betere kwaliteit dan de vorige embryo dus dat is zeker goed nieuws. op naar 7 december.

@Diane nogmaals veel sterkte.

@Yasmine wat een mooi getal, 12 bevrucht. Jij en Spaatje veel succes met de tp morgen.

@Mar2809 zou wat zijn als ze er 3 zouden terugplaatsten. Wel heel jammer en zonde ja als ze de andere niet kunnen invriezen maar zo gaat het bij ons ook allemaal. Hopelijk kunnen ze je morgen zeggen waar de pijn vandaan komt zodat je er iets tegen kunt doen. Veel succes morgen! Ben benieuwd hoeveel emmies er straks in je buik zitten.

@Kim, jij hebt echt geluk dat je al eerder mag bloedprikken. Ik doe misschien wel al een dag eerder of zo een thuistest samen met mijn man. Dag 3 is bijna voorbij. Morgen zit ik op 1/3 deel van de wachtweken.

Liefs,

Linda

Geplaatst

Hey Spaatje,

Testdag ligt waarschijnlijk aan wat je nu gebruikt om de innesteling te bevorderen? Nine en ik gebruiken volgens mij allebei Pregnyl (ik in ieder geval) en dan heeft het echt pas zin ca. 19 dagen na de punctie, omdat dit lang in je bloed blijft en je anders een vals-positieve test krijgt..

Liefs,

San

Geplaatst

Hoi San,

ik heb ovitrelle gespoten 36 uur voor de punctie en vanaf morgen de ballen.....wel flauw heey er ziijn er die de punctie woensdag hadden en die mogen dan later testen, maar het gaat er om dat die test positief is en niet wanneer we hem doen!! maar wel leuk voor sinterklaas, vriendin van mij kreeg een dochter op die dag.......

Groetjes Spaatje

Geplaatst

hallo lieve dames,

spaatje: ik heb nog steeds pijn in mijn buik voornamelijk de rechterkant maar dat klopt ook wel want daar kwamen ze niet zo makkelijk bij als bij de linkerkant.

ik heb morgen om 11 uur de tp ben echt zenuwachtig hoor........

Nou lieve dames bedankt voor jullie reactie en hoop ook voor jullie op een vruchtbare maand of jaar.

Groetjes

Geplaatst

Yasmine: het zou best eens kunnen dat mijn pijn daar ook van is...aan de linkerkant kwamen ze ook niet makkelijk bij door de cyste...

Ben sinds vandaag ook nog flink aan de diarree...hoop dat dat morgen over is...zou toch wat zijn..lig je daar en dan prrrr hahahaaha....

Geplaatst
Yasmine: het zou best eens kunnen dat mijn pijn daar ook van is...aan de linkerkant kwamen ze ook niet makkelijk bij door de cyste...

Ben sinds vandaag ook nog flink aan de diarree...hoop dat dat morgen over is...zou toch wat zijn..lig je daar en dan prrrr hahahaaha....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahah lig hier helemaal in een deuk joh hahahahahahha geweldig nee is geen pretje ik heb ook last van een beetje driarree komt het door de medicijnen of verkeerd eten ik zou het niet weten

maar ik zie het ook helemaal voor me hoor denk je dat je een windje moet laten zit hun gezicht eronder bahbah hahahahahhahaha

heb nog een grappig nieuwtje me ma was bij me op bezoek en toen vertelde ik haar dus dat ik vandaag gebeld was door het ziekenhuis en dat ze maar liefst 12 em. hebben gevonden en toen zei ze nou mijn kind kan jij ze alle 12 wel dragen is dat niet veel hahahahhahaaha me ma heeft zelf 7 kinderen gebaard maar ze snapt het hele ivf gebeuren niet en ze vind het allemaal maar raar dus ik vertelde haar dat ik er 1 of 2 terug plaats toen zei ze van ja en de rest dan waar moeten die naar toe dan ik zei tegen haar in de koeling ze zei nou mijn kind dan vriezen ze dood hoor dat kan niet hahhahahhahaha heb zo gelachen moest wel mijn buik vast houden van de pijn hahahhaahha maar zo geweldig en haar gezicht erbij ze snapt het hele gebeuren gewoon niet hahahhaha

nou succes nog he

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden