Ga naar inhoud

Meldkamertje uitgerekende oktober 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha Tammy, ben benieuwd...

Heb Chantal nog niet gezien vandaag... nog even op haar Hyves gespiekt, maar daar staat ook niets.

Zou het dan toch hebben doorgezet????

• Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben er weer hoor, maar de computer heeft zo raar gedaan vanochtend, moest allemaal updates doen en dat duurde echt heel erg lang!!

Bij mij is er echt nog helemaal noppes aan de hand. Heb echt het idee dat het nog heel lang gaat duren.

Met de vriendinnetjes was het even erg gezellig. Ze vonden mij er zeer goed uitzien, dus dat was een lief compliment.

Jeetje Daan, gaat spannend worden bij jou. Ik had alleen vanochtend even last van een harde buik, maar verder helemaal geen last van iets.

Sterkte in iedergeval!!!

Geplaatst

Ow wat een spanning! Vooral voor Daan. Ik lees met jullie mee! Heel veel succes en hopelijk een goede nachtrust.

Groetjes

Geplaatst

Zo hier ben ik weer voor vandaag.

Heb zoals gewoonlijk weer een rotnacht achter de rug. Heb weer lekker lopen spoken, maar verder is alles nog rustig.

Ik ga zo even naar het Kruidvat. Daar kun je van die hotelvouchers weer kopen.

Vorig jaar ook gedaan en daar ook lekker gebruik van gemaakt.

Verder ga ik lekker op bankje liggen vandaag, kijken of ik nog een uurtje slaap mee kan pikken!!

Daan, succes vandaag bij de VK.

Ik las dat je vandeweek last had van groene bij je plas, maar dat heeft er dan toch mee te maken dat de baby kan hebben gepoept in je vruchtwater!?!? Moet je dan niet gelijk de VK bellen!??!

Geplaatst

Goedemorgen meiden..

Ook ik ben er vandaag weer gewoon bij.

Als een roosje geslapen vannacht, even om haf 3 eruit voor een snelle plas en daarna weer heerlijk verder gaan slapen.

Chantal, hoe bedoel je rotnacht? Kon je niet slapen of had je last van harde buiken?

De groene bonkjes/slijm heb ik tijdens het afvegen na het plassen. Ik ga het vanmiddag even aankaarten bij de VK.

We hebben hier 4 meiden zitten in de praktijk, en 1 daarvan heb ik nog niet gezien. Gelukkig heb ik haar vanmiddag, kan ik even kennis met haar maken. Stel dat ik ga bevallen, dan vindt ik het wel fijn om haar ook nog even gezien/gesproken te hebben.

Ik heb wel van de meiden van de pufclub begrepen dat zij het type "niet aanstellen" is, dus ik ben benieuwd hahaha

Geplaatst

Nee, geen last van harde buiken, maar gewoon tig keer wakker en misselijk zijn.

Dat heb ik nu ook, maar ik moet gewoon wat eten voor de baby.

Spugen ofzo is er verder niet bij.

Ik was een paar dagen niet echt de deur uitgeweest en ging net die hotelbonnen halen en gelijk boodschappen, maar ik vind het toch wel zwaar worden.......gaat lekker allemaal.

Bij mij kunnen er twee verschillende VK komen bij de bevalling. Ik heb wel mijn voorkeur, maar heb het jammergenoeg niet voor het zeggen.

Ben benieuwd wat ze zeggen tegen je vanmiddag bij de VK.

Geplaatst

Chantal, ik ben ook steeds zo misselijk. Ook ik hoef niet te braken maar het is wel een rotgevoel. Ook heb ik enorme last van maagzuur, zo erg heb ik het nog nooit gehad!

Daan, succes bij de VK vanmiddag!

Geplaatst

Daan: succes vanmiddag bij de vk. Hopelijk valt deze vk best wel mee.

Chantal/ Jane: die vlagen van misselijkheid klinken heel erg bekent. Heb er ook regelmatig last van, meer zelfs dan met maagzuur. Even iets kleins eten en het is weer weg. Ik zo ook even naar de Kruidvat voor die bonnen, straks even weg met zn 3tjes voor het eerst haha of mss nog even met zn 2tjes...mmmm moeilijk

Geplaatst

Hey meiden,

Weer terug van de VK.

Ze had een mooie brief liggen van het Amphia ziekenhuis waarin stond dat het niet zo goed was gegaan tijdens mijn sadatie.

Gelukkig weten ze nu welke medicatie ik dus vooral niet moet krijgen mocht ik toch uiteindelijk in het ziekenhuis belanden voor de bevalling.

Mijn bloeddruk was helemaal goed, hartje van de kleine prima, hij ligt wel vast in de bekken, maar helemaal ingedaald niet, er is nog wat ruimte voor hem.

Ze schatte wel in dat het geen kleine beeb zou worden, niet qua dikte maar qua lengte.

Mannetje is ook 1.98, dus dat kan dan wel kloppen.

De groene slijmsnotjes zijn volgens haar deeltjes van mijn slijmprop.

Volgende week weer terug......

Geplaatst

Zo, voor vandaag ben ik er weer.

Weer het standaard verhaaltje........een rotte nacht gehad.

Vandaag ga ik naar mijn moeder haar werk toe. Gaan we lekker even in de stad lunchen en verder weinig in de planning staan.

Geplaatst

Jeetje Chantal, wel ff in de gaten houden he die nachten.

Je moet wel uitgerust de BV ingaan!

Hier ook niets bijzonders te melden.

Veel eruit geweest vannacht om te plassen, krampen gehad, maar toch redelijk geslapen.

Ook vandaag een date met mams, ff door de ikea struinen en vanmiddag op kraambezoek van iemand van de pufclub.

Fijne dag vandaag!

Geplaatst

Ja, ik moet morgen naar de VK, dus zal het met haar erover hebben.

Op zich haal ik mijn uurtjes 's middags op de bank wel weer in, maar het is gewoon even zwaar.

Is het de eerste van de pufclub die is bevallen?? Wel leuk, dan heb je een heel groepje met babies van dezelfde leeftijd. Veel plezier bij IKEA, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet meer aan moet denken (dat struinen dan).

Geplaatst

Daan wat leuk dat je gaat kramen bij iemand van de pufclub, veel plezier daar.

Chantal, probeer inderdaad wel je rust te blijven pakken.

Geplaatst

Zo, hier ben ik weer.

Alles nog rustig.

Toch de 39 weken gehaald, in tegenstelling tot wat de VK ruim twee weken geleden gezegd heeft.

Om elf uur afspraak met de VK.

Geplaatst

Zo Chantal, je was er weer vroeg bij vanochtend. Succes vanmiddag!

Geplaatst

Jaja, was zeker weer vroeg!!

Bij de VK was alles weer goed.

Bloeddruk was 120/60 dus dat was prima en de baby gaf nog een paar trappen toen de VK ging voelen, dus die vindt het ook nog prima.

Volgende week weer een afspraak. Kijken of we de 40 weken gaan halen!!

Daan, het is toch echt al na enen en nog niets van je vernomen!?!?!?!

Zal het toch zijn doorgezet bij jou??

Geplaatst

Chantal, Daan heeft om 11 uur nog een berichtje achtergelaten bij uitgerekend in November.

Geplaatst

Hey meiden, ik ben er nog..

Sorry...

Vanmorgen om 11 uur een afspraak om de 2e beeb van de pufclub te bekijken. Deze was 17 september al geboren, dus een beetje laat..

Daarna naar mijn tante geweest en nu ff hier wat achterlaten en dan mijn bedje opzoeken voor een uurtje.

Op zich weer redelijk geslapen...

Chantal, Je controle zit er weer op! Ben ook heel benieuwd of je volgende week gaat halen. Zei ze nog iets over het slecht slapen?

Geplaatst
Jaja, was zeker weer vroeg!!

Bij de VK was alles weer goed.

Bloeddruk was 120/60 dus dat was prima en de baby gaf nog een paar trappen toen de VK ging voelen, dus die vindt het ook nog prima.

Volgende week weer een afspraak. Kijken of we de 40 weken gaan halen!!

Daan, het is toch echt al na enen en nog niets van je vernomen!?!?!?!

Zal het toch zijn doorgezet bij jou??

Gisteren om 13.00 uur nog alles rustig en om 18.00 uur je zoon in je armen? Geweldig!!

Nogmaals gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Ik denk dat Vanessa een foutje maakt, want mijn eigen baby zit echt nog heel lekker in mijn buik!!

Bij mij nog alles rustig. Had alleen vannacht een hoop krampen, maar dat is nu ook weer helemaal rustig!!

Het was voor mij wel een verrassing om ineens een nieuwe naam op het forum te zien staan. Dacht eigenlijk dat Daan dat zou zijn...........Daan, waar ben je dan!?!?!

Geplaatst

Hahaha Daan heeft ook nog steeds haar eigenwijze beeb bij zich hoor.

Denk niet dat ie er ooit uit gaat komen.....

Heb er een hard hoofd in...

Lekker vandaag een daagje bij paps en mams, even het huis uit en wat anders zien.

Wordt gek van het wachten ondertussen....

Maar ja, zal jullie wel bekend voor komen...

XX

Geplaatst

Zo, vandaag ben ik dus ook weer gewoon.

Ik zo last gehad van mijn schaambeenbot vannacht. Het was echt pijnlijk en het lopen ging ook niet echt. Nu ik even wakker ben en in de weer ben, gaat het allemaal wel weer, maar ppppffffff......

Vandaag even lekker rustig aan doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden