marionh67 Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 dat kan hoor, er zijn er veel die dachten gewoon ongesteld te worden. Erg he die onzekerheid. Quote
kyra Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Zoey.. Een streepje is een streepje is een streepje :))) Je mag zondag testen? En hebt nu een licht streepje? Lichtjes gefeliciteerd dan! Ik had niet een beetje ongi-pijnen. Ik had enorme ongi-pijnen! En toch voelden ze net even anders.. Succes tot zondag! Quote
ralletje Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Zoey, van harte meid!! Ik had ook heel erge ongi-krampen hoor, dus da's nie gek! Liefs Marielle Quote
zoey Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Hoi meiden!!! ja spannend he zou ik nou vandaag al een normale zwangerschaps test kunnen doen??? of maakt dat niet uit? ben zo in de war nou!!! pffffffffff t is overduidelijk een roze streepje hij werd steeds beter zichtbaar!!!! maar ga er nog 1 halen en ga nog een x testen!!!! Quote
kyra Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Tip; neem de twee testers van Kruitvat voor 5 euro. En het maakt toch niet uit, een vroegtest of een 'gewone' test? Geloof het nu maar gewoon!!! haha Zwanger! Eigenlijk best een normale reactie van je. We zijn inmddels zo gewend aan teleurstellingen. Quote
zoey Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Hoi kyra ja heel vaag doe net weer die zelfde test en die is negatief!!! kan dat komen omdat de eerste met ochtend urine was??? Quote
kyra Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Aarrgghh....wat is dat nu weer?!?!?!? En je mag zondag testen? Quote
zoey Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 maar die test deed ook ergggggggggggg raar t linker streepje was een - terwijl hij van boven naar beneden hoorde te zijn! en t andere streepje zat helemaal tegen de zeikant aan. maar ja had gister ook al een zichtbaar streepje en vanmdaaag was ie nog duidelijker!! dus daar hou ik me maar aan vast dan!!! zoniet dan word ik morgen toch ongi!! :-( maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daar gaan we niet van uit kyra t moet nu gewoon raak zijn!!! duim voor me hou je op de hoogte!! Quote
Gast Miki Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Zoey, super spannend meid!!! 1 ding: met veel testen ga je de uitkomst niet veranderen. Probeer te ontspannen en te genieten. Je bent zo dichtbij nu, dat is al iets! Lekker kruikje, kopje thee en diep nestelen. Daar is de mogelijke ukkepuk echt het meest bij gebaat... EN... jij ook! Wat komt dat komt, maar ik weet hoe (extreeem!) moeilijk het is om je daaraan over te geven. Toi toi toi, -M Quote
kyra Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 Mooi advies van Miki, Zoey... En natuuuuuurlijk duim ik voor je ! Neen de rust en de tijd.. Quote
zoey Geplaatst 12 Maart, 2010 Geplaatst 12 Maart, 2010 dank je wel lieve meiden!!! we gaan gewoon afwachten!!!! hou jullie op de hoogte!!! Quote
eslief Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 heeey meiden, Ik wilde me hier even melden..En nee natuurlijk ga ik niet vroeg testen ben je mal? Maar goed ik kon het dus niet laten he!!Vanaf afgelopen donderdag ben ik aan het testen geslagen..Harstikke vroeg natuurlijk ik zat pas op wachtdag 6..Maar het gaf me een goed gevoel ondanks dat hij negatief was.. Ik heb getest met cleurbleu digitaal waarop komt te staan zwanger/niet zwanger..Donderdag/vrijdag/zaterdag was hij negatief..Maar als je de test eruit trekt kon ik duidelijk zien dat het hcg wel meer werd.. Ik had gelezen over de predictor vroegtest waarbij je 4 dagen eerder kan testen..Ik heb deze op zaterdag gedaan en gaf nog geen licht streepje.dat ding werkt dus niet Want op zondagochtend (WD9) deed ik een normale cleurbleu test waar vrijwel meteen een lichte tweede streep op kwam..wel zo licht dat we twijfelde..Ik heb toen meteen de cleurbleu digitaal erna gedaan en die gaf heel snel zwanger aan.Ook vanavond 2 testjes gedaan en we zijn nog steeds zwanger:) Dat wilde ik ff met jullie delen.. ik zou de predictor dus echt afraden wandt die had dan ook al hcg moeten zien Groetjes esther Quote
Pieneke Geplaatst 28 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2010 Zozo Eslief wat een mooi bericht lees ik hier!!! Van harte gefeliciteerd.. Wat zul je blij zijn. Ik zal morgen jouw ervaringen met de predictor aan het lijstje toevoegen. Liefs Pien (een mede cryo-zwangere) Quote
eslief Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 ik vind het echt een stom ding hoor! Ze geven je hoop met hun 4 dagen eerder testen..En dat hij negatief was hakte er dubbel zo erg in als bij de normale clearbleu..Mijn idee was dus dat ik de komende 4 dagen ook negatief zou moeten testen en ik vroeg me af of die dan wel de echte testdag positief kon zijn..Maar gellukig had de test het mis en ik zou hem niemand aanraden:) @pien jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap..Voor mij is het nog erg onwerkelijk..Maar we hebben een positieve test en dat vinden we geweldig..Dat hebben we nog nooit gehad.. essie Quote
Gast Miki Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ow Eslief!!! Van harte meid, *smak smak*. Wat gaaaaaaf! En idnerdaad die predictor heb ik ook altijd slecht gevonden. Clearblue rocks, zeker als het raak is zoals bij jullie!!!! Quote
bianca77 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 wat een super nieuws eslief, ben zo blij voor je, meteen de eerste Icsi poging is het raak, hoera hoera! En wat die Predictor betreft, ik ben het helemaal met je eens, die dingen kunnen ze beter van de markt halen. Ik deed mijn zw.sch. test 1 dag eerder dan dat ik eigenlijk mocht met de gewone clearblue, deze gaf positief resultaat en omdat ik de predictor nog had liggen heb ik deze ook gebruikt, had al eerder verhalen gelezen dat deze niet betrouwbaar zijn, want kon het niet geloven natuurlijk, ik zwanger en nee hoor predictor negatief, belachelijk. Op de dag dat ik mocht weer een CL. bl. test gedaan en die gaf duidelijk zwanger aan in no time. Liefs Bianca Quote
Vanessa Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ik kreeg gisteren bij de predictor vroegtest juist een heeel licht streepje. Net bij die van het kruidvat helemaal niets! Frusterend! Quote
Gast Miki Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ow maar wow Vanessa, er lijkt wel iets te gebeuren dan toch? Sjee meis, wat bijzonder als het echt meteen weer mag zijn! We duimen meeee! Quote
Medusa Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ik zit een beetje te lezen over dat vroeger testen enzo, geld dat ook voor iui?? ik lees alleen over tp's en over hoeveel dagen vroeger testen hebben we het dan??? Quote
Mo_Nique Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Zit net deze post te lezen nadat ik een voorraadje testen via ebay heb aangeschaft voor heel weinig. Heb deze dipsticks al eens gehad en weet dat ze goed zijn. Mezelf kennende kan ik toch niet wachten tot de testdag. Spannend Vannessa. Hoop dat het gewoonweg positief is voor je! Quote
Vanessa Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Zit net deze post te lezen nadat ik een voorraadje testen via ebay heb aangeschaft voor heel weinig. Heb deze dipsticks al eens gehad en weet dat ze goed zijn. Mezelf kennende kan ik toch niet wachten tot de testdag. Spannend Vannessa. Hoop dat het gewoonweg positief is voor je! Dipsticks? Quote
Mo_Nique Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Dipsticks? Ja stomme naam he! Dat zijn gewoon van die strookjes die je 5 sec. in een bakje urine doet en neerlegt. Quote
Gast estrhalita Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Renaat je kan altijd eerder testen, ook bij gewoon zwanger worden. Bij IVF is het gevaarlijk dat je vals positief krijgt ivm de hormonen die je gebruikt (pregnyl). Dus daar moet je wel voor uitkijken. Duurt ongeveer 7 dagen volgens mij dat het uit je lichaam is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.