Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Debbieke en Cin,

Ik hoop voor jullie dat er over een paar dagen toch een positieve test in jullie handen ligt. Toch kan ik me ook wel voorstellen dat je de hoop een beetje hebt opgegeven.

Sterkte gewenst meiden!!

Groetjes Nathalie

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Die supergevoelige kruidvat testen,

bah, zit er echt een beetje doorheen

ja dat snap ik meid had ik gister ook ff hoor na de negatieve test

ik duim nog steeds voor je...

liefsssssss

Geplaatst

Henne,

Verdomme zeg! Weer een klap in je gezicht.. meid ik wens je heel veel sterkte om wederom e.e.a. op de rit te krijgen.

Liefs Pien

Geplaatst

Ach Pieneke, ik hou mezelf op de been met de gedachte dat het oa bij jullie ook zeven terugplaatsingen heeft geduurd. Dit was de vierde pas... ;-)

Geplaatst

hoi

nou ik heb vanmorgen weer getest hoor

en negatief ik dacht na de tijd een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht iets te zien maar miss is het niet dat lijntje en verbeeld ik me het maar

maar ben nog niet ongi dus er is nog wel een beetje hoop pffffffffff

heb geen testen meer in huis ga ik morgen maar weer halen en dan woensdag maar weer testen

liefsssssssss

Geplaatst

Spannend Angel, ik zal duimen voor je.

Helaas is het bij mij niet goed gegaan, ben ongesteld geworden en erg verdrietig....

Cin

Geplaatst

ow dat meen je niet verdorrie zeg

heel veel sterkte meid, die rot ongi ook iedere x..

dikke knuffel voor jou

liefessssssssss

Geplaatst

Henne, Ben ff een paar dagen niet op het forum geweest (had ff wat afstand nodig van alles) Maar wat ontzettend klote om te lezen dat het niet gelukt is bij je...

Heel veel sterkte meid, ik hoop op een heleboel cryo's voor je!

Liefs, Judith

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag is het wd 8 en heb net positief getest! Ik heb de kruidvattest gebruikt. 2 voor 5 euro.

Het streepje was maar iets lichter dan het controlestreepje.

Ik heb een TP gehad van 2 topcryo's. Is het zo bij een 2ling dat je eerder positief test of dat je dan meer hcg hebt? Omdat mijn streepje niet heel licht is.

Nu hopen dat het goed blijft gaan... Ik maak mezelf nog niet groen pas volgende week dinsdag, als het dan nog steeds positief is. Durf nu nog niet..

Geplaatst

Hoi allemaal,

Eindelijk een toppic gevonden die gaat over het vroege testen. Wat bedoelen jullie bijvoorbeeld met wachtdag 8, is dit na de punctie of tp? Ik had zelf de punctie op 10 mei en de tp op 14 mei, wanneer zou ik dan kunnen testen?? Volgens mijn ivf boekje 17 dagen na de punctie en volgens de arts bij de tp 14 dagen na de tp. Weet niet echt goed wanneer ik nu zou kunnen testen..... kan iemand me helpen denken??

Geplaatst
Hoi meiden,

Vandaag is het wd 8 en heb net positief getest! Ik heb de kruidvattest gebruikt. 2 voor 5 euro.

Het streepje was maar iets lichter dan het controlestreepje.

Ik heb een TP gehad van 2 topcryo's. Is het zo bij een 2ling dat je eerder positief test of dat je dan meer hcg hebt? Omdat mijn streepje niet heel licht is.

Nu hopen dat het goed blijft gaan... Ik maak mezelf nog niet groen pas volgende week dinsdag, als het dan nog steeds positief is. Durf nu nog niet..

Annemarie,

Alvast gefeliciteerd! 4_1_9.gif

Positief is positief toch?

X, Martha.

Geplaatst
Hoi allemaal,

Eindelijk een toppic gevonden die gaat over het vroege testen. Wat bedoelen jullie bijvoorbeeld met wachtdag 8, is dit na de punctie of tp? Ik had zelf de punctie op 10 mei en de tp op 14 mei, wanneer zou ik dan kunnen testen?? Volgens mijn ivf boekje 17 dagen na de punctie en volgens de arts bij de tp 14 dagen na de tp. Weet niet echt goed wanneer ik nu zou kunnen testen..... kan iemand me helpen denken??

Het scheelt maar een dag, dus dat maakt niet zoveel uit.

Maar je kunt al eerder testen als je dat wilt (9/10 dagen na TP, of misschien zelfs nog eerder?).

In dit topic staat daar heel veel over geschreven.

Gr. Martha.

Geplaatst

Zo Ralletje, als ik dat zo lees schrik ik er zelfs een beetje van! Ik heb echt geen idee of er 1 of 2 inzitten.

Hier gaat het nog steeds goed, geen bloed te zien :)

Gast estrhalita
Geplaatst

Annemarie als je nog het onderdeel HCG overzicht gaat zie je dat de hoogte van het HCG niks zegt of je zwanger bent van een 2-ling volgens mij. De een meet sneller dan de ander. Maar ja het kan natuurlijk wel toch. Gefeliciteerd hoor.

Geplaatst

Hallo allemaal,

12/5 punctie gehad en 15/5 terugplaatsing. (icsi) Zit nu dus op wd 11. Gister heb ik positief getest met een kruidvat test. Maar ik voel nog weinig. Wel wat last van m'n buik, maar ben zo bang dat ik toch ga menstrueren, zo voelt het nl. maandag 31/5 heb ik een bloedtest, dat is dus wd 16. Morgen ga ik weer een test doen. Maar ben benieuwd naar jullie ideeen. Succes allemaal met wachten!!

Hannie

Geplaatst

Hoi Hannie,

Ik heb op 10-05 punctie gehad en op 14-05 de tp. Zit vandaag dus op wachtdag 12, ik heb op wd 9 getest met een kruidvattest getest, deze was negatief. Op wd 11 weer getest, een klein licht streepje in beeld en vanmorgen weer getest en weer een licht streepje..... Officieel moet ik testen op de 28e, dus hoop dat het streepje nog wat duidelijker gaat worden. Ik voel ook weinig en ook wel wat last van de buik, het kan volgens mij ook van de innesteling zijn, ik had maandag namelijk wat bloedverlies... Misschien dat jij hier ook last van hebt? Succes met testen morgen, maar denk dat het wel goed komt aangezien je al een positieve test gedaan hebt!!!

Geplaatst

Hoi Liesjuh,

bedankt voor je reactie en je opbeurende woorden!! Ik heb geen bloedverlies gehad. Gebruik jij ook utrogestan? Wat spannend allemaal he!? Hopelijk blijft het bij jou een positieve test en heb ik er morgen ook weer een! Succes!!

Groetjes

Geplaatst

Hey Hannie,

Ik gebruik ook Utrogestan, nu met 't laatste doosje bezig. Het is zekers spannend allemaal, morgen weer testen. Laat je nog even weten wat er morgen uit jouw test komt? Succes!!!

Geplaatst

hej meiden,

mag ik ook met jullie meekletsen! ben namelijk heel slecht in wachten! whaha. heb 20 mei onze eerst tp gehad van 1 8cellig toppertje. zit vandaag op wachtdag 7. ik heb gister een testje gedaan om te kijken of de pregnyl me lichaam was. en de test was netjes nega. nou wou ik eigenlijk morgen wachtdag 8 beginnen met testen. maar kon het vanmorgen niet laten:misc_expressions-wh hihi en ik zie een mega licht streepje.iets donkerder dan een schaduwlijntje. ik ben benieuwd welke kant het opgaat. of dat zo blijft of dat ie in de loop van de week positiever gaat worden.

xx sky

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden