Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Armanda, wat ongelooflijk k..! Ik hoop zo op een wonder voor je. Ik vond ergens op deze site onderstaande info. Ik ben nog niet helemaal thuis in alle afkortingen maar het geeft wel aan dat de verschillen groot kunnen zijn.

Ik zit op WD 7 en vanmorgen was de test nog zo wit als wat. Ik ga proberen morgen maar eens over te slaan, hoop dat het lukt.

Weten jullie of opgezette buik en het wat strak aanvoelen ervan een bijwerking is van utrogestan?

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger

21 dagen 0 - 5 - 7 dagen

28 dagen 3 - 426 - 14 dagen

35 dagen 18 - 7.340 - 21 dagen

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier gisteren op wd7 ook omowit hoor helaas....

Ik heb wel vaker een strak gevoel in mijn buik en houd wat vocht vast, eigenkijk geen idee of dat van de utrogestan is...kwaaltjes als opgezette en pijnlijke borsten kunnen daar wel van komen...en mijn darmen slaan er wel van op hol, rommelen continu...

Geplaatst

Floor, de pregnyl is nu wel weg. Eergister duidelijke streep, gister al heel vaag en vandaag heb ik niet eens getest haha. Ik zit nu op wd5 als je de dag van de tp (maandag) niet meetelt.

Een gezwollen, strakke en rommelende buik kunnen (helaas) allemaal veroorzaakt worden door de pregnyl en witte bollen dames. Eigenlijk vallen zo'n beetje alle 'verschijnselen' in de eerste wachtweek daar wel onder. Dat is denk ik ook de reden dat ze (meestal) wat minder worden aan t einde van wachtweek 1. Maar than again, iedere vrouw is anders dus tot de positieve test zegt t niks.. :pinch:

hier gaat t prima eigenlijk. Wel vreemde dromen en vaak naar t toilet maar voor de rest voelt t niet alsof ik midden in mijn ww zit... Weet niet of dat wel zo'n goed teken is haha. Ik denk dat ik vanaf mandag (wd7)iedere dag wel test.. :laugh:

Geplaatst

Misa? Waar ben je? Heb je getest? Ik ben zo benieuwd! Vandaag WD 7, dat wordt serious business ;-)

Tja, iedereen is Pasen aan het voeren, ik heb het volgens mij nog niet eerder zo rustig meegemaakt op t forum.

Laat je even wat weten???

Geplaatst

Ha ha, still testing ... Vandaag WD 9 en nog steeds negatief. Nu wordt het wel spannend hoor. Morgen sla ik denk ik even over, gaat ook wat gemakkelijker want een werkdag.

En jij Misa, hoe gaan je testen?

Geplaatst

Balen Lucia! Een streepje was nu wel mooi geweest... Tja, Misa slaapt volgens mij nog... Terwijl wij zitten te wachten op haar foto met een licht streepje ;-)

Geplaatst

Ik zit nog even naar mijn kv test te kijken en als ik heeeeeeeel goed kijk is het net of ik een klein 2e streepje zie. Maar ik het wat ik wil zien of is het echt? Het is nl nog wel erg vaag. Misschien morgen toch nog maar even testen ...

Misa, wakker worden!

Geplaatst
Ik zit nog even naar mijn kv test te kijken en als ik heeeeeeeel goed kijk is het net of ik een klein 2e streepje zie. Maar ik het wat ik wil zien of is het echt? Het is nl nog wel erg vaag. Misschien morgen toch nog maar even testen ...

Misa, wakker worden!

Plaats even een fotootje... Misschien zie ik het ook ;-) Spannend!

Misa, jeetje, je maakt het wel spannend ;-)

Geplaatst
Misa? Waar ben je? Heb je getest? Ik ben zo benieuwd! Vandaag WD 7, dat wordt serious business ;-)

Tja, iedereen is Pasen aan het voeren, ik heb het volgens mij nog niet eerder zo rustig meegemaakt op t forum.

Laat je even wat weten???

Ik heb getest.... En ik zie duidelijk eem tweede streepje, vaag maar duidelijk aanwezig :laugh:

Hij is net zo donker/licht als afgelopen donderdag toen ik teste op pregnyl... Help Floor! Dat kan toch geen pregnyl meer zijn?? Ik heb trouwens de test gedaan, weg gelegd en ben weer gaan slapen dus ik heb geen idee hoe snel de streep kwam... Stom he? Maakt dat uit??

Ik moet nu rennen, paasbezoek en een verjaardag in E.emnes.

Lucia; jij hebt ook een tweede streep!! Wat goed!

l.

Geplaatst

Het is 12 dagen na de Pregnyl... ;-)) Morgen en zelfs vanavond (als je geen liters water drinkt) is het streepje waarschijnlijk nog donkerder! Het is jammer dat je de tussenliggende dagen niet hebt getest, want dan wist je het zeker, maar nu weet je het morgen zeker. Ik durf je (voorzichtig) te feliciteren :-) Plaats even een fotootje, vroeg ik ook al aan Lucia. X

Geplaatst

Haha grappig hier

Ik zat ook op Misa te wachten bij het maart bankje

maar wat lees ik nou? Serieus?? Een streepie? Wauw!

ik zou zeker morgen weer testen, en

Lucia trouwens ook!!

al moet ik wel even noemen (sorry, i might be a party pooper) dat ik steeds geen streepje had en na driekwartier ineens wel...

stelde bij mij helaas niets voor (2x)

maar is hopelijk bij jullie niet zo!

keep us posted! Xx

Geplaatst

Even de prullenbak ingedoken, had de test al weggegooid om mezelf niet te kwellen en er de hele tijd naar de kijken. mijn vriend heb ik het al helemaal niet laten zien ... Het streepje is echt heeeeel vaag hoor. Beetje jaloers op Misa, een duidelijke streep, maar zo gegund. Gefeliciteerd hoor. Ik durf hier nog geen blijdschap aan te verbinden, ook na wat Armanda zegt .

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Ik zie m toch duidelijk hoor!

en ik had geen kv testen gebruikt dus missch toch wel goed teken hoor!

morgen gewoon weer en dan met 5 min kijken :)

Geplaatst

Nou, ik zie het streepje ook duidelijk hoor! Voor een KV 2x5 vind ik het heel hoopvol... Ik denk dat er 'iets gebeurt'... Alleen even kijken of het streepje morgen donkerder is. Maar of het blijft zitten is altijd spannend...

Geplaatst

Spannend, ben benieuwd of het doorzet.

Ik weet wel met de kv-test dat als je echt niet zwanger (hcg in je lichaam) bent, de kv-test ook echt Omo wit blijft!! (heb ik ook getest, haha...)

Succes meiden,

gr Noes

Geplaatst

Ik heb ook de kv2x5 maar kan geen foto uploaden via mijn ipad :(

Ik ga morgen gewoon weer testen want wil eerst bewijs dat de streep donkerder wordt haha, hij is nu iets donkerder dan die van jou Lucia. Maar bij jou zie ik ook duidelijk een streep :laugh:

Geplaatst

Misa, jammer! Ik vind het wel spannend hoor! Lucia, ik hoop echt voor je dat het streepje morgen wat donkerder is! Ik heb net nog een keer gekeken, maar ik zie het streepje duidelijk hoor!!! Ik duim vannacht voor jullie dames! Laat morgenochtend even wat weten ;-)

Geplaatst

Je hebt nu zeker vroeger getest dan gisteren? Bij mij waren ze heel vroeg in de ochtend met mijn eerste plas lichter dan na mijn eerste plas en na één kopje koffie... Het is echt niet meer van de Pregnyl hoor, er is gewoon hcg van het vruchtje! De KV 2x5 geeft heel snel positief, maar blijft ook heel lang licht. Waarschijnlijk geeft de CB digitaal met indicator al gewoon zwanger 1-2. Echt jammer dat je geen foto kunt plaatsen met je pad, ik kan dat vreemd genoeg wel, dan kon ik even met je meekijken. Beetje vertrouwen in je vruchtje hè? ;-))) xxx

Geplaatst

O Misa, wat fijn dat je nog steeds een streepje hebt, hoe licht van kleur ook. Vanmorgen was bij mij geen streepje te bekennen, hoezeer ik ook mijn best deed één te zien. WD 10, begin nu wel erg gespannen te raken en verlies mijn vertrouwen een beetje. Bah! Nou ja, er is nog een kleine kans.

Geplaatst

Hè bah Lucia! Ik had echt gehoopt dat het streepje zou doorzetten! Het gebeurt best vaak dat het vruchtje wel innestelt, maar in de eerste week toch niet doordeelt... Ik heb dat ook een keer gehad. Ik hoop natuurlijk dat je urine nu gewoon niet geconcentreerd genoeg was! Heb je wel even gewacht, want in het begin duurt het echt wel wat langer dan 5 minuten voordat het streepje verschijnt... Ik blijf nog even voor je duimen. Balen!

Geplaatst

Ja, de test heeft voldoende tijd gehad. Pffff, dit is mijn eerste IVF maar begin nu echt wel de zwaarte te begrijpen , jeetje wat hakt het erin zeg. Ik heb wel 2 embryo's terug laten plaatsen dus wie weet, nog een heel klein kansje.

Dit is wel het nadeel van vroeg testen. Ik heb wel eens eerder voor de datum een positieve test gehad, onbewust krijg je toch hoop, om daarna een flinke klap te krijgen ...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Shittie Lucia. Ik snap je spanning! Balen joh! Morgen nog een jeertje? Of overmorgen to be sure?

misa, een streep is een streep he! :) klinkt toch voorzichtig aan wel goed toch..?

Geplaatst
Je hebt nu zeker vroeger getest dan gisteren? Bij mij waren ze heel vroeg in de ochtend met mijn eerste plas lichter dan na mijn eerste plas en na één kopje koffie... Het is echt niet meer van de Pregnyl hoor, er is gewoon hcg van het vruchtje! De KV 2x5 geeft heel snel positief, maar blijft ook heel lang licht. Waarschijnlijk geeft de CB digitaal met indicator al gewoon zwanger 1-2. Echt jammer dat je geen foto kunt plaatsen met je pad, ik kan dat vreemd genoeg wel, dan kon ik even met je meekijken. Beetje vertrouwen in je vruchtje hè? ;-))) xxx

Ik ga proberen om van die van morgen een foto te maken en te uploaden (vanaf werk dan maar haha). Ik heb inderdaad vroeger getest (06:15) omdat ik mijn vriend moest weg brengen (is nu 2 weken weg). Ik was al blij dat ik positief had getest voor hij weg ging! Leuk voor hem om met dat nieuws te gaan :laugh: maar vanmorgen van de teleurstelling wel groot. Gelukkig komt het dus meer voor en kan het daar ook aan liggen?

Lucia, nee he?! Morgen toch nog even weer proberen, just in case?? Ik hoop zo dat Floor gelijk heeft en dat je urine niet geconcentreerd genoeg was..!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden