Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden !!!

Kan het dat je bij kv 2 voor 5 indroog streepje ziet??? Heb nu 3 testen gedaan wd8 wd 10 en wd 13 en kleur blijft het zelfde heel licht!! Ben bang dat gewoon ingedroogd is.. Pff heb ook buik kramp. Zal ik toch ongi worden??

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Mandy, zonder foto is het echt heel lastig te beoordelen. Bij mij begonnen ze ook héél licht en bruinverlies hoeft echt niets te betekenen! Als je geen foto wilt plaatsen, dan kan je teruglezen in 'wanneer is Ovitrelle weg' om te zien hoe licht ze bij mij begonnen... KV 2x5 geeft bij mijn weten geen indroogstreepjes, niet als er niet een beetje hcg is.

Geplaatst
Hoi Mandy, zonder foto is het echt heel lastig te beoordelen. Bij mij begonnen ze ook héél licht en bruinverlies hoeft echt niets te betekenen! Als je geen foto wilt plaatsen, dan kan je teruglezen in 'wanneer is Ovitrelle weg' om te zien hoe licht ze bij mij begonnen... KV 2x5 geeft bij mijn weten geen indroogstreepjes, niet als er niet een beetje hcg is.
Floor bedankt voor je bericht.. Ik heb je foto bekeken zo licht al ze bij jou begonnen zijn ze ook bij mij. Vind knap dat je er foto van heb kunnen maken als ik foto maak zie je dat streepje amper hij.mij op de camera.. Ik heb nu wel wat bruinbloed terwijl vanmorgen de test weer licht positief was.. Pff begin de hoop te verliezen!!
Geplaatst

Bruin hoeft écht niets te betekenen! Zelfs rood is als je zwanger bent 'maar' in 50% mis. Dat heeft mijn gynaecoloog verzekerd toen ik een miskraam kreeg. Pas als je helderrood bloed verliest én je baarmoedermond staat open is het mis. Dus: de streepjes moeten wel donkerder worden, maar het is absoluut nog niet hopeloos! Bel anders even het ziekenhuis om te vragen of ze hcg prikken, dan weet je iets meer. Heel veel sterkte!!

• 3 weken later...
Geplaatst

Hier ook weer een vroegtester. Vorige wk di pregnyl 5000 gespoten, do punctie, zo verse tp en gisteren ovulatietestje gedaan om te kijken of de pregnyl na 9 dgn weg zou zijn. Er was een licht streepje te zien.

Met mezelf afgesproken dat ik vandaag niet test en morgenochtend weer een ovulatietest mag doen...

Ben benieuwd of het streepje weg is of juist donkerder. Is dan wd 6...

Vorige X voor het eerst getest op wd 11, die toen positief was, maar Jeetje, dat ik toen wel zo lang het testen uit kon stellen zeg....

Geplaatst

Hoi Ink, ik ben benieuwd wat het morgen gaat worden! 5000 pregnyl zou wel uit het lichaam moeten zijn. Voor 10000 staat ongeveer 12 dagen... Succes!!

Gr Noes

Geplaatst

Hey Noes.

Ja, stiekem hoop je dan... Maar vandaag was het streepje weg, dus was echt de pregn nog. Is pas wd 6 van verse tp, dus nog erg vroeg... Zit niets anders op dan verder wachten...

Geplaatst

Hoi, Tja, het is iid nog wel erg vroeg. Afgelopen keer was het op wd8 nog negatief en wd11 positief. Nog even geduld, het kan nog alle kanten uit! gr Noes

Geplaatst
Hey Noes.

Ja, stiekem hoop je dan... Maar vandaag was het streepje weg, dus was echt de pregn nog. Is pas wd 6 van verse tp, dus nog erg vroeg... Zit niets anders op dan verder wachten...

Spannend Ink! Morgen weer testen? WD 7 is wel al een reële kans op een streepje hoor en de Pregnyl 5000 is dan écht wel weg!

Geplaatst

Ik twijfel nog of ik morgen of overmorgen pas weer ga testen ivm evt duidelijk verschil zien ofzo.

Heb ook die kv testen liggen, maar die stel ik nog even uit: eerst mn ovulatietesten maar eens opmaken ;-)...

Alhoewel je misschien op de kv test sneller wat zt zien vergeleken met de ovulatietesten, of niet?

Hm, wachten is nooit mn sterkste kant geweest...

Geplaatst

Nou Ink, de KV 2x5 is echt de gevoeligste, dus die zou ik doen als ik jou was! Ik ben ook vreselijk ongeduldig, maar bij mij werden ze op WD 5 al íets donkerder (ik had 10000 Pregnyl gespoten) en op WD 6 (dus 9 DPO) was het duidelijk. Kortom: die KV 2x5 zijn écht gevoelig!

Geplaatst

Aaaah Floortje, lekker dan haha! Kon die ovulatietesten nog wel enigszins verantwoorden voor mezelf om stiekem te doen, maar een"echte" test zonder bijzijn van manlief, euh...? Hij wilt namelijk niet eerder testen dan na 2 weken, oeps...

Geplaatst

Oh, ja, dat is lastig! Tja, ik zei altijd: 'ik de ellende, dus ik test wanneer ík wil...', maar dat is misschien niet per se heel aardig van mij.... ;-) Gelukkig vond mijn man het ook echt niet erg, sterker nog, hij was ook heel benieuwd en wist eerder dat zwanger was dan ik, omdat ik nog niet durfde te geloven dat het streepje écht donkerder was... Maar, in jouw geval misschien toch maar rekening houden met je mannetje! Houd je taai (en houd me op de hoogte van eventuele stiekeme acties ;-))

Geplaatst

Dank je, zal het zeker even komen delen hier ;-)! Dan is het niet geheel stiekem meer haha...

Ik vroeg hem na de tp wanneer hij wilt testen. Gewone datum zei hij, met er bij "niet dat mijn mening er toe doet, want jij kan toch niet zolang wachten :-)"....

Heb toen ook zoiets gezegd als dat normaal zijn mening er wel toe doet, maar minder als het míjn lijf aangaat haha, kon hij geloof ik wel begrijpen...

Oei, die test brandt nu wel heel erg in t kastje hoor!!!

Geplaatst

Nou, kon me toch niet beheersen.

Eerst ovulatietest gedaan. Wit.

Kv test er toch maar achteraan gegooid, wit.

Na 15 min lijkt op de ovulatietest in de verste verte een heeeeeeeeel licht streepje te staan.

Dus nog geen reet wijzer...

Geplaatst

Oe ink wat maak je het spannend! Ovulatie testen werden bij mij in de natuurlijke cyclus altijd donker! Word eens in de 2 a 3maanden ongesteld. Heb dan een positieve ovulatie test en werd steeds een dag later ongesteld.dus ik heb geen vertrouwen in de ovulatie testen. Maar bij jou was die eerst li ch t positief toen negatief en nu na een kwartier een licht streepje pfff wat een spanning bij jou! Bij jou werken ze dus wel!

Hoe voel jij je verder?

Liefs bianca

Geplaatst

Hey Bianca, ja, bij mij werken de ovulatietesten wel in mn gewone cyclus, maar ja, wat dit nu betekent...?!?

Hoop eerst de pregnyl, die daarna weg was en nu misschien heel licht positief ivm hcg???

Morgen nog maar 1 doen en dan di of wo weer een kvtest...

Heb ontzettende last van mn onderrug. Volgens mij had ik dat vorige X ook, maar zegt natuurlijk niets...

En met vlagen beetje weeïg gevoel...

Kan dus nog wel alle kanten op. Officiële testdatum is pas de 25e..

Hoe voel jij je?

Geplaatst

Spannend zeg! Je bent ook nog heel vroeg! Dag 6 of 7 toch pas?

Hopelijk zijn al die kwaaltjes een goed teken!

Hier alles goed volgende wk maandag pas de eerste echo! Ben echt doodsbang. Probeer te genieten maar die angst voor een niet kloppend hartje en dat t weer fout gaat heeft de overhand.

Verder voel ik me prima. Ben onwijs moe, mn stoelgang is een ramp heeeeel veel honger voornamelijk in patatjes :-( zere borsten en een heel kort lontje en daarmee erg onredelijk tegen mn vriend! Dat vind ik het aller ergste! Haha maar ja als dat t enigste is ;-)

Ik blijf je volgen en voor je duimen!

Geplaatst

Hey meiden, thanks voor het meeleven!

Moest vanmorgen heel nodig plassen terwijl manlief in de buurt was, dus kon niet even stiekem een testje gaan pakken en daarna moest ik werken, dus vandaag niet meer getest.

Denk dat ik morgen de kv test nog even 1 of 2 dagjes uitstel, zodat ik hem samen met manlief kan doen, maar een ovulatietestje morgen moet wel kunnen denk ik hahaha...

Bianca, ja, het blijft spannend! Je leeft nu waarschijnlijk erg naar de 1e echo toe en dan heb je weer even bevestiging, maar kort daarna leef je al weer naar de volgende echo voor de bevestiging :-)! Tenminste, dat had ik de vorige keer echt heel erg... En sja, die mannen moeten ook maar wat te verduren krijgen hoor hihi, niet alleen wij! En het is voor het goede doel!

Geplaatst

Whaa ink wat een spanning. Ach als je een ovulatie test doet kun je net zo goed ook een kv test doen! Haha. Want we zijn wel erg nieuwsgierig!

Ach we zien het wel! Vandaag even de hond bij mn ex uitgelaten die zette het ineens op rennen. Dus hij trok me mee en voelde gewoon iets scheuren in mn buik leek wel nu buikpijn grr leuk hoor

haha

Ach dat is t enige wat de mannen moeten doorstaan daar heb je gelijk in! Voel me gelijk mindet schuldig haha

Geplaatst

Haha Bianca, m'n nichtje werkt echter bij de kv hier in het dorp en heb er dus nog maar 1 in huis en daar moet ik dus zuinig op zijn, want anders moet ik er weer een keer daar 1 stiekem gaan kopen :-)...

Weet je ex al dat je zwanger bent? Omdat hij er toen op zo'n stomme manier achter kwam van je nieuwe poging door fout van het zh - ben wel benieuwd of dat verder een staartje heeft gekregen?

Geplaatst

Haha dan snap ik t wel en zou ik ook nog ff wachten! Ze weet niet vd behandeling af?

Mn ex weet inmidds dat ik zwanger ben. Hij had gevr of ik het hem persoonlijk wilde vertellen zodra ik iets wist. Dus heb dat gedaan. Hij was gelukkig erg blij.

Het ziekenhuis heeft wel tig keer hun excuses aangeboden.in het dossier plakken ze altijd een sticker van beide personen. En dat blad hebben ze nooit veranderd! Dus bij het ivf lab keken ze daarna en zagen ze de naam van mn ex en dacht dus dat dat goed zou zijn. Ze hebben de boel nooit veranderd.terwijl alle andere stickers en papieren wel op naam van mn vriend staat.nu hebben ze mn ex helemaal uit mn dossier gehaald en kab t nooit meer gebeuren. Ach het is gebeutd en gelukkig bleef mn ex rustig!

En en en heb je vandaag nog getest?? Ben niet nieuwsgierig hoor haha

Geplaatst

Wat fijn dat hij het wel positief op pikte! Zo lomp vh zh! Maar goed dat ze excuus hebben aangeboden en het nu goed hebben veranderd...

Ja, toch weer getest. Ovulatietest weer licht positief, kv test zo wit als t maar kan zijn. Wd 9 nu, dus had denk ik wel al wat moeten staan nu... Heb geen vertrouwen meer in de ovulatietesten en ben ff teleurgesteld. Weet dat t misschien nog kan, maar ben voor nu even de hoop kwijt. Bah, waaróm test ik vroeg?!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden