Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oei, dan geef ik verkeerde info.... sorry!

Ik heb een vraagje.. vanmorgen wilde ik de prullebak in de badkamer legen. En daar zaten ook de testen van deze week nog in... van toen ik dacht dat ik 'zomaar' zwanger zou zijn geworden met alle verschijnselen van dien...

Nu schrok ik van deze testen, ik heb ze op volgorde van dag gelegd... Op de dag zelf heb ik ze na een paar uur in de prullebak gegooid.. Nu begon vrijdag mijn menstruatie (dacht ik) maar ik had geen kramp (normaal wel heel erg veel pijn ivm de endometriose) en gisteravond was het alweer voorbij.. het was ook heel weinig en helder van kleur, kon het af met inlegkruisjes zeg maar..

Hier de foto.. wat moet ik hier nu van denken??

.....[ATTACH=CONFIG]5266[/ATTACH]

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is de bovenste de nieuwste? Of de onderste? Dat lijkt duidelijk op een zwangerschap. Als de bovenste de nieuwste/jongste is, zou ik heel snel nog een testje doen.... :-)

Geplaatst

Bovenste is de jongste... Maar dit kwam dus pas na een paar dagen tevoorschijn... Ik snap hier helemaal niets van..

Morgen maar s weer testen..

...

Gast lindaah
Geplaatst
Bovenste is de jongste... Maar dit kwam dus pas na een paar dagen tevoorschijn... Ik snap hier helemaal niets van..

Morgen maar s weer testen..

...

Ik heb ook even je foto's bespiekt...))) en tja ik zou ook zeggen dat je zwanger bent....

Heb je vandaag ook getest??

Liefs Linda

Geplaatst

Weer een vaag streepje.. Schiet mij maar lek, ik snap er niets van..

vrijdag en zaterdag heel licht gebloed (kon het ruimschoots af met inlegkruisjes), wel helder. Daarna alleen wat bruin bloed bij vegen. En nu weer pijnlijke borsten, steekjes in buik, lies en bovenbeen, drukkend gevoel achter schaambeen en rommelende darmen. O, en misselijk bij lege maag en ENORM emotioneel...

Als iemand hier ervaring mee heeft....?

Gelukkig heb ik volgende maandag een afspraak voor een echo staan ivm cryo terugplaatsing.... Maar dat duurt nog zo lang!

....

Geplaatst

Wat een onzekerheid misa.

kun je morgen de huisarts niet bellen en zeggen dat de testen steeds zo vaag zijn en je nu in onzekerheid zit.

en dan vragen ofdat je een bloed test mag doen.

wellicht geeft dat meer duidelijkheid em anders het ziekenhuis bellen en vragen of je daar een bloed test mag doen.

liefs Bianca

Geplaatst

De huisarts weet dat ik in behandeling ben bij de ferti dus die verwijst me door. En ziekenhuis geeft aan dat 'we het maandag dan even kunnen bekijken'.

Ze hebben natuurlijk gelijk.... Maar houden geen rekening met mijn ongeduld :laugh:

Ik kan ook niets soortgelijks op google vinden, alleen wel n aantal vrouwen die gewoon nog ongesteld werden tijdens zwangerschap en daar waren ook vrouwen bij die pas een week na nod positief testten..

...

Geplaatst

Heb jij weer!!! Mijn huisarts wist ook dat ik in het ziekenhuis liep maar heb toen gewoon gebeld dat ik bloed wilde prikken en het ziekenhuis het goed vond maar dat ik dan helemaal naar het ziekenhuis moest dus ofdat het niet via de huisarts kon. Normaal zeiden ze altijd nee nu zeiden ze ineens dat is prima hoor!! Snap ook echt niet waarom ze zo moeilijk doen over bloed testen.

kwam het streepje van vandaag wel binnen de vijf minuten?

Geplaatst

Misa nog even een vraagje. Is het nu niet de tijd van je eisprong??

want bedacht me ineens dat ik een aantal keer een licht positieve test had van de kv gewoon in een natuurlijke cyclus en een week later ofzo werd ik ongesteld. Wil je niet ontmoedigen!

ik heb het idee dat die toen bij mij reageerden op mn eisprong.

Geplaatst

Ik heb mijn eisprong waarschijnlijk rond 25 april gehad. Had toen veel kramp en voelde me duizelig (af en toe) en niet echt lekker. Ferti gebeld en zij gaven aan dat dit ook de eisprong kon zijn... Vanaf een paar dagen daarna tot nu die 'symptomen'...

...

Geplaatst

Streepje na zo'n 15 minuten. Hij is zo vaag dat ik m niet eens op de foto krijg...

Ik ga er daarom ook vanuit dat ik niet zwanger ben. Wil alleen wel weten wat er dan gaande is met mijn lichaam, heb al de hele avond enorm last van mijn borsten en af en aan krampjes... Geen spoortje bloed meer te bekennen..

Mijn cyclus is al regelmatig en 'normaal' zolang ik me kan heugen, zelfs in de mmm. Maar hier begrijp ik echt niets van...

....

Geplaatst

Tja, lastig. Ik heb geen ervaring met de KV die reageert op je eisprong, want ik heb geen eisprong, maar ik duim voor een wonder ;-) Houd je ons op de hoogte?

Geplaatst

Vanochtend ClearBlue (niet digitaal) gedaan en kreeg geen 2e streepje (plusje). Ik ga er nu echt gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. Die vage testen en pijnlijke borsten en steken in mijn onderbuik/bovenbeen zullen wel gewoon een nasleep zijn van de mk van april.

Volgende maandag uitgangsecho voor de cryo terugplaatsing, daar ga ik me gewoon op richten en weer lekker broeden dan :laugh:

Hoe gaat het met jou Floor?? Nog meer echo's gehad om jullie kleintje te kunnen bewonderen? Zo fijn dat het bij jullie nu goed is gegaan! Is jullie enorm gegund!

...

Geplaatst

Zie je berichtje nu pas Misa, balen zeg! Op naar de cryo!!! Ik duim voor je!

Hier goed hoor, alleen heel erg moe. Maar ja, alles voor het goede doel, het is alleen wel pittig met een klein mannetje... Morgen hebben we de grote keuring van ons meisje, een uitgebreide 20-weken echo. We zijn weer erg benieuwd.

Liefs en houd je taai,

Floor

• 2 weken later...
Geplaatst

Een vraag voor ervaren testers met de kv test want ik word er erg onzeker van. Ik heb nu op wd 8, 9 en 10 getest met de kv test en hij geeft alle dagen een licht 2e streepje aan. Hij wordt iets donkerder maar nog steeds erg licht. Wat denken jullie? Kan ik er echt al vanuit gaan dat ik zwanger ben of nog voor de zekerheid maar een clearblue ertegenaan gooien. Ben nu in het buitenland en had alleen kv testen meegenomen. Zet in het vlg berichtje een foto met de testen.

Geplaatst

Lucia, gefeliciteerd, dat ziet er goed uit! Ik zou wel even een CB doen (als je terug bent). Met het streepje zoals dat bij jou is op 6 juni had ik al een positieve digitale test met indicator en een dagje later een positieve digitale test zonder indicator (die is minder gevoelig). Ik zeg: zwanger ;-)

Geplaatst

Lucia: dat is zwanger hoor! Je streepje zie ik zelfs donkerder worden. Ze zijn donkerder/duidelijker dan bij mij op dezelfde wachtdag. (gefeliciteerd)

Geplaatst

Hè Floortje en Hobbesje. Jullie hebben gelijk, zwanger :-). Ben hier toch maar naar de farmacia gegaan en deze gaf aan "Incinta 1-2", zwanger! Maar gisteravond bij het afvegen beetje helderrood bloed, bang voor ongi dus flink wat voorzorgsmaatregelen getroffen zodat ik het hotelbed niet rood achter zou laten en vrijwel niet geslapen. Vanmorgen niets meer van bloed te zien, ook geen ongi signalen. Weer de test gedaan en nu zelfs 2-3 weken. Blijf nog wel voorzichtig, wat kan je lichaam je verwarren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden