Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Sjors en Sjimmie: GEFELICITEERD!!!!! Ik verwelkom je alvast op het augustus forum. Gezellig!!!

En dat je het zelf nog niet helemaal beseft..dat duurd nog wel even hoor. Dat moet groeien. Ik heb ook nog steeds momenten dat ik het mezelf echt even moet beseffen dat het allemaal echt waar is.

Na zo'n lange tijd teleurstellingen is dat gewoon ook een stuk moeilijker te geloven dat het nu echt zo is. En dan komt ook nog de onzekerheid om de hoek kijken. "als alles maar goed blijft gaan" Ga maandag maar lekker het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de echo :) En dit weekend lekker genieten van jullie geheimpje (als het je lukt om het nog even geheim te houden hihihi )

@ Sannie & Sissi: Heeeel veel sterkte...jullie zijn keihard van jullie wolkje afgedonderd. Ik hoop dat 2010 er een stuk beter voor jullie uit gaat zien. Uiteraard blijf dan voor jullie duimen in jullie nieuwe poging.

Vind het echt heel erg naar voor jullie.

@ Pieneke: wat fijn dat het met jou wat beter gaat. Gelukkig heb je geen krampen. Ik duim voor jou dat het bruinverlies niks ergs is en gewoon weer weggaat. Ik heb er wel vetrouwen dat het goed komt hoor!

(ik weet niet waarom maar dat is mijn gevoel)

Ik denk aan je.

Fijne sinterklaas allemaal.

Lfs Niek

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nu de gekte in dit topic weer verdwenen is, kan ik gelukkig weer ordentelijk verder gaan. Ik hoop de toegevoegde informatie niet meer nodig te hebben, maar voor de liefhebbers het volgende. Ik heb tweemaal de CB-indicator gedaan, ongeveer een half uurtjes voor de bloedtest. Ik heb deze test en de hcg-waarden toegevoegd.

Goede ervaring

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 10 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-PREDICTOR -hcg 12.5

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

-SENSITEST cassette- hcg 8

-Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken

-Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken

Geen goede ervaring

-Delhaize liftest (geeft zowieso verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Praxis (geeft idem verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Matcare ultra (vage uitslag, test eerder vals negatief, dan vals positief)

-Mediq apotheek verkoopt een belabberde test (loopt erg langzaam door, wazig, amper af te lezen bij licht positief)

-Let op met KV-cassette (2 voor 5 euro) vanaf 5-6 weken zwangerschap niet meer gebruiken, de streep kan lichter worden, terwijl hcg torenhoog is.

Liefs Pieneke

• 2 weken later...
Geplaatst

Er is hier al een tijdje niets geschreven zie ik...

Kon me niet inhouden aangezien ik veel buikpijn heb etc. en heb nog niet eerder vroeggetest omdat het met de eerste verse poging na 12 dagen fout ging en met de cryootjes op wd 9 dus vandaag heb ik er een ovulatietestje tegenaan gegooid met jammer genoeg geen tweede streep. Morgen nog maar een keer, hopelijk word ik niet vandaag ongesteld want die krampen in m'n buik blijven. klotezooi!

16-11/ wd 10/ neg. ovulatietest

Geplaatst

Beste Nathalie,

Ik hoop dat je alsnog positief gaat testen.....!!

het is inderdaad stil hier, kijk wel even elke dag of er wat bijgeschreven is maar ik zelf zit in de wachtstand tot ons gesprek in brussel in januari.

Succes en op naar een positieve test.

Groetjes,

Mineut

Geplaatst

Thanks mineut! Jij heel veel suc6 in januari, dan zal ik je ook volgen in dit topic en als die krampen blijven, zal ik ook wel weer van de partij zijn.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Allemaal,

ik heb vandaag dag 14 vanaf tp getest deze was negatief( sensitest midstream) morgen komt de cb met de post die ik vrijdag wil gebruiken want, ik mag as vrijdag eigenlijk pas testen mag ik nog hoop hebben??????

Ik wordt hier stapel gek van met al die rare kwaaltjes.......

Groetjes esther

Geplaatst

Nou, Ik heb van de week ook maar eens getest. Wachtdag 7 dus lekker vroeg. Nou, Ik dacht dat ik er verkeerd over heen had geplast want het duurde me toch lang voordat de urine door de testvakjes kroop. Ik zag allen wat rozigs en niet eens een controlestreep!

Baalde als een stekker want ik plas normaal nooit over een strookje maar vang het altijd op en ga vervolgens er met een teststaafje in. Maar goed, hupsakee de test weggegooid, stomme dure test dacht ik nog, van de apotheek. Ik had er twee gekocht want de duoverpakking was op. Kijk ik later na een uur of 4 en ja er was zowaar een controlestreepje te zien! Meer ook niet hoor. Wel leuk om eens zo vroeg te testen, vrijdag maar weer.

Joy1

ps. Lees nu net dat dit een slechte test is volgens onze kenner Pieneke. Nou, herkenbaar dat trage verloop!!Op naar het kruidvat.

Geplaatst
Hoi Allemaal,

ik heb vandaag dag 14 vanaf tp getest deze was negatief( sensitest midstream) morgen komt de cb met de post die ik vrijdag wil gebruiken want, ik mag as vrijdag eigenlijk pas testen mag ik nog hoop hebben??????

Ik wordt hier stapel gek van met al die rare kwaaltjes.......

Groetjes esther

Esther, de dag van terugplaatsing is dat wel dag 1? Ik heb begrepen dat dat dag 0 is. Scheelt weer een dagje......Joy1 Extra dagje hoop????

Geplaatst

Hoi Joy1,

Moest toch wel lachen om je verslaggeving over het testen.

Niet te min, het blijft super spannend, vooral de laatste dagen....

Succes en ik hoop dat je vrijdag (met een perfect opgevangen plasje):wink: meteen 2 streepjes op je test hebt staan!!

Geplaatst

Heb net even een zwangerschapstest (ovulatietesten had ik op)van sensitest (zón dun stripje ) gedaan om te zien of de pregnyl (1500) uit t bloed is na 3 dagen...ja hoor geen streepje (ja heeeeeeeel licht na een langere tijd) meer te zien. Enigzins nu ook twijfel over de reden waarom ik nog niet ongesteld ben geworden.wachtdag 9 vandaag...emmy is nu 13 dagen oud...kan nog wel natuurlijk als je bedenkt dat je anders op dag 14/15 kan testen. Denk nu eerder dat mijn lichaam in de war is van de pregnyspuiten en dat ik daarom nog niet menstrueer. Net mijn laatste spuit toch maar gezet...weet nu iig dat t na 3 dagen al uit mijn lichaam is en dat ik dus gewoon de 20/22 dec geen valse positieve test heb.

Joy> als t venster helemaal roze uitslaat heb je waarschijnlijk te veel urine er op gehad?

Ik doe t ook wel in een bekertje en als ik de test er te lang in houd dan zie ik ook geen controle streep meer...pas na heel lange tijd.

Ben benieuwd naar je volgende testuitslag.

Geplaatst

hoi dames,

Ik zit nu op wachtdag 10 en ik hou het niet meer van de spanning!!!! zal ik nu wel of niet en als ik het doe welke test moet ik dan kopen??

Oja wat is een CD hahahaha

Je leert nog eens wat hier!!

Geplaatst

Vanmorgen weer getest. Keurig in een bekertje. Wachtdag 9. ook natuurlijk weer supervroeg.

En warempel....

Al heel snel een streepje! Een controlestreepje..... Nou, Nu ga ik de kruidvattesten kopen want die zijn geweldig aldus onze coach op dit gebied Pieneke. En stukken goedkoper!!!Ik weet niet wat een cb is. Misschien even kijken bij afkortingen????Staat ook ergens op dit forum. ICSI succes!! Gewoon kopen en testen. Groet Joy1

Geplaatst

cb = clear blue testen, je hebt er ook een digitale van. vond ik erg fijn!

Helaas stond er bij mij NIET ZWANGER.

Succes dames

Geplaatst

Hallo dames,

Wat een hoop emotie, geluk en ellende...

ik zit pas net op het wachtbankje, maar ik ga zeker voor het vroege testen!

Ik ken mezelf en kan het toch gewoon niet laten. Ik kan de spanning niet aan om echt die volle tijd te wachten. Dus ik heb een stapeltje kruidvattesten gehaald, de goedkoopste, en ik heb nu 1 x getest omdat ik zeker wil zijn dat als ik eerder wil testen, de pregnyl uit mn lijf is.

Maar die zit er nu nog denk ik, want er kwam een dubbele lijn in mn test, vals positief nog dus.

Iedereen zal me wel voor gek verklaren, maar ik kan er denk ik zo het beste mee omgaan.

Dus ik wacht nog een dag of 4, 5 en dan gooi ik er nog een testje tegenaan, op zeker....

Zijn er nog meer dames die zo denken als ik of ben ik zo gek als een :tree:?

Geplaatst

Hoi Sabke77, ik doe nu ook al een aantal dagen ovulatietesten maar nog geen lijntje. Denk ook niet dat die nog komt want ik verloor vandaag bruinig bloed en heb ontzettend veel krampen, zit nu op wd 11.

groetjes Nathalie

Geplaatst

16-11/ wd 10/ neg. ovulatietest

17-11/ wd 11/ neg. ovulatietest

Weer niks, wel krampen en een klein beetje bruin bloed, ben bang dat het nu weer voorbij is voor me.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hey meid,

ik heb deze tp ook te vroeg getest en had op beide dagen wd 11 en wd 13 een licht positive test in handen maar helaas op de testdag zelf negatief dus meiden maak je niet te vroeg blij alser een licht positieve lijn staat maar wacht die laatste dagen nog even af.

Ik wil niet heel negatief klinken hoor maar ik ga in ieder geval niet meer te vroeg testen.

Groetjes Chantal

Geplaatst

He Angel, die digitale is niet zo gevoelig dacht ik en slaat pas vaak positief uit als de waardes hoger zijn (mij helaas nog nooit gelukt). Ik hoop voor je dat het te vroeg was dus!

@ Chantal, wat een teleurstelling zeg voor juliie! Hebben jullie er wel hoop door gekregen? Hadden wij wel hoor. En omdat het kort positieve nu bij ons vaak genoeg is geweest, gaan ze eindelijke nieuwe onderzoeken doen. Dat voordeel brengt vroeg testen op zich wel weer met zich mee.

Sterkte allemaal!

Geplaatst

Miki, hoop blijven we wel houden alleen is het probleem dat wij altijd een donor nodig hebben om verder te gaan, mocht het niet lukken met deze cryo's die we nog hebben.

we zijn nu aan het kijken voor Spanje om het daar te gaan proberen en anders gaanwe toch met adoptie verder maar een kindje zal er komen hier in huis.

Liefs chantal

Geplaatst

hoi allemaal,

Ik kan geen testen meer zien!! Vandaag te vroeg getest en dus negatief. Achteraf heel slecht gevoel en boos op mezelf. Ik kan geen testen meer zien omdat ik in mijn leven (voordat ik wist dat manlief zeer slecht zaad had) zooo veel testen gedaan en altijd negatief. Bij mijn vorige icsi heb ik een bloedtest gehad. Nu moet ik a.s dinsdag zelf testen. ik wil dit eigenlijk niet. De angst voor de test zit er goed in. ik kan bijna niet geloven dat ik ooit een plus zou zien verschijnen. denken jullie dat ik het ZH kan vragen om een bloedtest??

liefs marjan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden