Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Spannende tijd voor een boel van jullie.

Heel veel succes allemaal.

groetjes Diane

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Ralletje en Nienke

jullie hebben a.s. zondag al de tp??? wat gaat dat weer snel ineens zeg!!

Ik duim voor jullie dat het met ontdooien goed gaat en dat ze zich lekker gaan nestelen!!!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Vraagje, heb zaterdag een cryo tp gehad en heb nu nog steeds kleine steekjes onderin mijn buik richting mijn liezen. Heb dit nog nooit gehad met een cryo tp. Iemand ervaring???

Zondagochtend sprong ineens onze kat onder op mijn buik, precies waar de tp is geweest, kon hem wel wat. Zou deze kans voorbij zijn in combinatie met die steekjes??? En dan duren die 2 weken zo lang...

Mijn "ontdooicijfers" zjn trouwens:

tp 1: 2 matige (1 teruggeplaatst, niet zwanger)

tp 2: 1 matige / 1 niet overleefd (1 teruggeplaatst, niet zwanger)

tp 3: 1 matige / 1 niet overleefd (1 teruggeplaatst, niet zwanger)

tp 4: 1 matige / 1 goede (1 teruggeplaatst, niet zwanger)

tp 5: 1 matige / 1 goede (2 teruggeplaatst)

Dus 80%.

Geplaatst

Hoi Ilse

Volgens mij maakt het niet zo uit of je een cryo of vers teruggeplaatst hebt gekregen hoor, het moet toch innestelen ..

Ik heb geen tp gehad van een cryo maar van 2 verse emmies

precies op dag 6 en 7 na de bevruchting / punctie voelde ik ook steekjes, zowel links al rechts, enkele dagen later een zwaar gevoel onder in mijn buik en af en toe steken in mijn lies (rechts meer als links)

13 dagen na de punctie kreeg ik 's avonds enorme buikkramp waardoor ik er eigenlijk van overtuigd was dat dat een teken van naderende menstruatie was...

sinds eergisteren merke ik dat ik veel vaker moet plassen en wat wel een duidelijk verschil is met de vorige 2 tp's is dat mijn borsten een stuk gevoeliger zijn, met name bij mijn tepels.

Ik heb zowel gisteren als vandaag positief getest, morgen is de bloedafname.

Ik heb ook zoveel gezocht naar tekenen van herkenning maar moet zeggen dat ik er achter kwam dat het echt een kwestie is van afwachten.

ik wens je heel veel succes in deze slopende wachtweken!!

groetjes

meiske74

Geplaatst

Ik zou eigenlijk wel beter moeten weten, maar je blijft hopen he!

Maar een positieve test, geweldig!

Dan zal die bloedtest ook wel goed zitten, gefeliciteerd!

Geplaatst

Hoi dames ,

Ik heb do 22 okt een tp gehad van 1 cryo, de afgelopen dagen heb ik regelmatig last gehad van krampjes en lichte steekjes, dat is nu gestopt en voel ik helemaal niks meer.

Echt slopend die WW zit nu nog maar op WD 5.

Ontdooiingen:

2 cryo's beide goed ontdooid.

3 cryo's heeft het er maar 1 overleefd.

Is 60 % slagingskans.

Heb nu nog 3 blastocystes liggen, hoop ze niet nodig te hebben binnenkort :)

Groetjes Suus

Geplaatst

Hoihoi,

Even gauw een update van mijn kant. Gister dus 9 eicellen aangeprikt. Vanmorgen bellen voor het resultaat en nu blijkt van de 9 eicellen er maar 3 geschikt te zijn waarvan er 1 is bevrucht. Bah, voel me zo onzeker en had er juist zo'n goed gevoel bij! Nu is het nl nog afwachten of we morgen terugplaatsing hebben. Een rondje duimen draaien maar weer want wat kun je anders doen dan: WACHTEN. Wordt soms helemaal gek van dat gewacht...

Sorry als het even een beetje depri overkomt allemaal. Straks gaat het wel weer. (hoop ik):bye2:

Geplaatst

Hoi Dorine,

Lief van je. Het gaat gelukkig wel weer. Ik kan weer wat positiever denken dat deze ene hem gewoon gaat worden!

Ik zie dat jij vrijdag weer voor een echo mag? Spannend hoor. Ik hoop dat je je goed voelt?

liefs

Geplaatst

Peggy, TP 18 okt 1 emmie, testen 1 nov.

Josephine, TP 19 okt 2 emmies, testen 2 nov.

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 oktober.

Suus77, TP 22 okt 1 cryo, testen 5 nov.

Ilse, TP 24 oktober 2 cryo's, testen 8 nov.

Eveline, TP 27 oktober 1 cryo, testen 10 nov.

Hallo meiden,

Ik heb het laatste wachtbankje dat ik in de berichten kon vinden gekopieerd en mezelf erbij gezet! De cryo is dus goed ontdooid en is de nacht goed doorgekomen. Vanmiddag is 'ie teruggeplaatst.... nu de wachtweken in.... Uit ervaring weet ik hoe slopend die kunnen zijn (vooral de laatste dagen).

Iedereen op het wachtbankje heel veel succes gewenst en op naar een supergroen resultaat!

Gr. Eef

Geplaatst

Hey meisjes,

Ik neem graag plaats op het wachtbankje voor november.

Heb mezelf erbij gezet.

Succes allemaal met wachten, zal weer een periode van mixed emotions worden, haha....

Liefs,

Tamara

Aramat (Tamara), TP 27 oktober 1 cryo, testen 10 nov.

Geplaatst

Welkom alle nieuwe wachtbankmeisjes, het wordt hier steeds gezelliger! :occasion1:

Zoë: tuurlijk dit wordt 'm! Je gaat 'm gewoon heel positief, enthousiast een warm welkom geven bij de TP! Ik hoop het zo voor je namelijk!!

Hier zit ik nu op wachtdag 8 en ik voel niks nie. Ja, ik voel dat ik niet zwanger ben, dat voel ik, denk ik. Moe word ik van mezelf......pfff

Fijne avond nog. Liefs Josephine

Geplaatst

Lieve dames

heel vele succes gewenst in deze slopende wachtweken,

Zoë ik snap je ongerustheid maar wellicht is dit een mega topper!!!!

Ik duim voor jullie allemaal!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Lieve Dames,

Ik zou ook graag met jullie meewachten...

Iedereen heel veel succes en sterkte toegewenst in deze "killing" wachtweken!

Aramat (Tamara), TP 27 oktober 1 cryo, testen 10 nov.

Alice (Lies) TP 27 oktober 2 emmies, testen 11 november

Geplaatst

Hallo allemaal,

Maak me een beetje zorgen dat ik de mexicaanse griep heb.

Ik ben nooit ziek en nou heb ik er net een Emmy inzitten en dan krijg ik griep....echt balen...

Zou het kwaad kunnen?

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Hoi Tamara,

Griep is een virus dat je weerstand etc. aantast dus met andere woorden niet goed voor je lijf.

Nou heb ik een collega die net 3 maanden zwanger was en de mexicaanse griep heeft gehad en nu nog steeds zwanger is! (5 maanden)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Marielle, Nienke en Manon,

Dit wordt een heel spannend weekend meiden!!!!!!!!!! Laten we :pray:voor mooie ontdooide cryootjes!!!

Manon, wat Nienke al zei ja..wij zijn ws ongeveer tegelijk aan de beurt mochten de cryootjes mooi ontdooien!

Het is weer spannend meiden, op naar de goede berichten!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Lies, Tamara en Eef, ik duim voor jullie, dat het maar een geslaagde wachtperiode mag worden. Heel veel succes in de wachtweken.

@Josephine, hou vol meid. Is moeilijk, weet ik, maar het kan ook zomaar wel gelukt zijn!

@Nathalie, zeker spannend! Ik houd er wel rekening me dat de ontdooiing niet lukt, maar aan de andere kant zijn 3 van onze 4 eerdere cryo's wel erg goed gebleven...

Meiden, ik ben zo vrij geweest het lijstje even mee te verplaatsen aangezien ik op de wb oktober las dat Irrie er helaas al vroegtijdig af gevallen was.

lfs,

Nienke

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 okt.

Peggy, TP 18 okt. 1 emmie, testen 1 nov.

Josephine, TP 19 okt. 2 emmies, testen 2 nov.

Suus77, TP 22 okt. 1 cryo, testen 5 nov.

Ilse, TP 24 okt. 2 cryo's, testen 8 nov.

Eveline, TP 27 okt. 1 cryo, testen 10 nov.

Aramat (Tamara), TP 27 okt. 1 cryo, testen 10 nov.

Alice (Lies) TP 27 okt. 2 emmies, testen 11 nov.

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 okt.

Peggy, TP 18 okt. 1 emmie, testen 1 nov.

Josephine, TP 19 okt. 2 emmies, testen 2 nov.

Suus77, TP 22 okt. 1 cryo, testen 5 nov.

Ilse, TP 24 okt. 2 cryo's, testen 8 nov.

Eveline, TP 27 okt. 1 cryo, testen 10 nov.

Aramat (Tamara), TP 27 okt. 1 cryo, testen 10 nov.

Alice (Lies) TP 27 okt. 2 emmies, testen 11 nov.

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11 nov.

Hey meiden,

Gelukkig, deze ene was van goeie kwaliteit. Nou maar hopen dat ie blijft plakken en dan natuurlijk bij iedereen!

Josephine, je schiet al lekker op meid, hou nog even vol. Ik duim voor je!

Meiske, hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Ik ben zo bij voor je!

liefs

Geplaatst

Hoi Hoi

Hier ben ik ook terug... Met veel moed zijn we er terug aan begonnen . Op 27/10 hebben we een terugplaatsing gehad van een cyro !! Hij was de maandag namiddag nog 4 cellig en de dinsdagmorgen al 7 cellig ... hopelijk blijft hij goed en blijft hij plakken in mn baarmoedertje en groeit hij....

op 9/11 mag ik testen! laten we hopen , ook voor de collega's die op het wachtbankje zitten , Veel succes !!!! Wij hebben er nu nog 2 in het vriezertjesvak zitten , hopelijk mogen die een jaartje wachten en lukt het deze keer.

Groetjes Joke

Geplaatst

Thanks Zoë en Nienke, het gaat aardig met me hoor. Ik blijf er redelijk rustig onder dat ik niets voel :sad:. Zit nu op wachtdag 9. Ik vreet mijn schoenen op als ik zwanger ben.

Meiden hoe gaat het met jullie?

Irrie: sterkte meid!

Liefs Josephine.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden