Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden op het wachtbankje van november,

Hopelijk kan ik me binnenkort ook op het wachtbankje neerplanten. De startecho gehad en morgen aan de puregon. 30e weer een echo en horen we wanneer in de 1e week van november de P en TP is....

Sterkte en succes allemaal hier,

groetjes Diane

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Peggy, TP 18 okt 1 emmie, testen 1 nov

Josephine, TP 19 okt 2 emmies, testen 2 nov

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 oktober

Suus77 TP 22 okt 1 cryo, testen 5 nov.

Heb mezelf erbij gezet, nu maar wachten. En dames we gaan voor die positieve testen inde maand mov he.

Groetjes suus

Geplaatst

Vandaag kreeg ik de brief van het ziekenhuis: we hebben 3 cryo's! Goed, he? De vorige poging hadden we er geen eentje. Gek hoor dat dat per poging zo kan verschillen. Maar voor ons nu wel heel fijn! Ik had dat niet verwacht.

Ik zit nu op wachtdag 5 als ik daar de dag van terugplaatsing erbij reken. Voel niets, heb alleen af en toe een vreemde drukachtige hoofdpijn, soms op 1 plek, in mijn hoofd. Volgens mij komt dat door de plakkerige bolletjes.

Fijn weekend, groetjes Josephine

Geplaatst

Het is weer zover...hopelijk vandaag de tp van 1 of 2 cryo's afhankelijk van de kwaliteit. Dit is de eerste keer dat we deze "optie" kiezen. We hebben steeds voor 1 gekozen, omdat we al een manneke hebben rondlopen. Dus toch wel weer spannend.

Ze kunnen elk moment bellen en dan kom ik ook gezellig op het bankje zitten.

Geplaatst

Hey meiden,

Maandag punctiedag! Dus als alles volgens plan gaat zit ik ook op het wachtbankje vanaf woensdag/donderdag!

Vanavond nog éénmaal de pregnyl spuiten en dan vind ik het geprik wel weer mooi geweest. Ik zei al tegen m'n vriend: ik was nooit een goeie verpleegster geworden, ik zit altijd onder de blauwe plekken...

Suus, helemaal met je eens. Dat november maar een mooie maand mag worden haha!

Ilse, spannend weer! Succes!

Geplaatst

Josephine wat goed 3 cryo's!!! Super.. Ik heb nog geen bericht ontvangen... ik ben heel erg benieuwd..

Ook heb zo nu en dan last van hoofdpijn... Ik denk inderdaad van die vervelende bolletjes!!!

Wachten duurt lang he... nog 1 weekje.... de laatste is het meest spannend!!:bf_new:

Liefs Peggy

Geplaatst

Peggy, heb jij ook van de rare hoofdpijn dan? Zo'n drukkende gevoel soms gelokaliseerd op een plek?

En hoe voel jij je verder? De aankomende week wordt inderdaad een nog spannender.

Zoe: succes maandag! Is het je eerste punctie?

Ilse03: laat je wat horen vandaag?

Liefs Jos!

Geplaatst

Josephine, dit wordt mijn 5e punctie. Helaas allemaal nog zonder resultaat. Ik las dat jij cryo's hebt, super hoor! Hebben wij ook nog nooit gehad maar lijkt me zo fijn. Het gevoel dat je wat op reserve hebt zeg maar en dat je "gewoon" een keer een maand mee kunt doen zonder al die hormonen vooraf.

Hoeveelste poging is het van jou dan? In ieder geval allemaal heel veel succes met wachten!!

Geplaatst

Hallo Zoë

Ik zag dat jij maandag de punctie hebt, alvast heel veel succes gewenst!

Wel een historie zeg, al 5x een icsi achter de rug, ben je nu voor het eerst in Dusseldorf?

Heel veel succes, ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!

groetjes

meiske74

Geplaatst

Peggy, TP 18 okt 1 emmie, testen 1 nov.

Josephine, TP 19 okt 2 emmies, testen 2 nov.

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 oktober.

Suus77, TP 22 okt 1 cryo, testen 5 nov.

Ilse, TP 24 oktober 2 cryo's, testen 8 nov.

Heb meteen het nieuwe lijstje geplaatst.

Net terug van de tp van 2 cryo's.

1 matige en 1 matig/goed.

Spannend!!!!! Maar eerst 2 weken wachten w8

Geplaatst

Zoe: dit was mijn 2de poging! Jee, jij aan je 5de punctie? Joh, trek je het een beetje?

Ilse: spannend he? Nu weer 2 weken in de relaxte wachtstand :-)

Liefs van Josephine

Geplaatst

Meiden heel veel succes in de wachtweken, ze duren altijd lang, maar misschien gaat het wel een supersuccesvolle maand worden.

Zoë, heel veel succes bij de punctie morgen!

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hey Ilse, ik zie dat je weer op de bank geploft bent, hou je een plekje voor me vrij?

Zoe, succes morgen!

Nienke, hoe staat het met jou, ik loop alweer voor echo's, moet morgen weer naar Utrecht, voor eisprong bepaling, hopelijk volgende week tp, als de cryo goed ontdooid, ik denk jij net zoiets ofnie?

Liefs Marielle

Geplaatst

Zoe Succes morgen... Blijft altijd spannend...!!! Ga voor je duimen!!

Josephine, ik had alleen vanmiddag weer even wat hoofdpijn trok wel weer weg.. op 1 plek inderdaad.. Ook wel een aparte krampjes in mn buik gehad vandaag, maar dit heb ik al vaker gehad en doet was het niets dus afwachten.... nog 1 week....

Liefs Peggy

Geplaatst

Goeiemorgen!

Fijn om te lezen al die succes wensen van iedereen! De spanning begint weer een beetje te komen. Ook al is dit al de 5e keer, het is niet iets waar je aan went zeg maar haha. Waar ik me eigenlijk het meest druk om maak is of er een paar goede eicellen tussen zitten. Ik heb nl meestal wel tussen de 10 en 14 follikels maar uiteindelijk blijft er dan maar eentje over... Vandaar nu de overstap gemaakt naar Dusseldorf (en andere medicatie. Dit heeft ons wel weer nieuwe energie gegeven en de moed om weer door te gaan!

Succes met wachten allemaal, laat je allemaal goed verwennen!

Geplaatst

Nienke, dank je wel!

Ik zit nu bijna op een week na TP en ik voel dus niets. Enkel opgezette borsten en die gekke hoofpijn. Ik begin steeds meer en meer te denken dat het niet gelukt is. Deze week begint officieel het broekloeren! Jeeeeesus, het blijft toch iedere keer weer spannend. Hoe hard je ook je best doet om 'nergens op te rekenen'. Het is een energievretend proces.

pffff. Gelukkig een uurtje extra erbij gekregen en hier schijnt het zonnetje dus dat is mooi!

Fijne zondag iedereen!

Liefs Josephine

Geplaatst

Hoi Marielle,

haha, ik had je bij de wachtbank oktober gevraagd of je alweer met de echo's begonnen was! :doh:.

Ik moet morgen ook weer voor een echo. Was vrijdag geweest (cd 8), was ie netjes 13 mm dus hopelijk morgen of dinsdag de pregnyl :icon_geek: Lekker gelijk op dus!!

Nu maar hopen dat onze cryo's het overleven, toch? :unsure:

Nathalie gaat ook ongeveer gelijk met ons op, met ook nog 1 cryo. Echt toevallig. Misschien een goed teken, alledrie tegelijk!

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi Nienke en Marielle,

Ik had net ook wat geschreven in het wachtbankje oktober.

Jullie zijn alweer snel aan de beurt zeg! (mits het cryootje natuurlijk goed ontdooid). Daar hopen we me z'n allen op!

Ik heb maandag 2 november m'n eerste fm cyclusdag 12 is dit.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nienke, Marielle en Nathalie,

Tjeetje! Jullie staan er allemaal hetzelfde voor met 1 cryo in de vries en allemaal de hoop om in november weer op de wachtbank te komen. Meiden heel veel succes!!

Liefs Pieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden