Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yeah...dag 1 bijna voorbij.

Wat kruipen die dagen toch. Gelukkig weer een weekje werken, scheelt een hoop als je bezig bent.

Meiden op het bankje, heel veel succes. We maken er een groene maand van!

Marielle, heb een plaatsje naast me gereserveerd!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden, vanmorgen weer naar het zh geweest cd 12 bms, nu 8 mm en de follikel 16 mm, dus meteen bloed geprikt voor de lh meting en nu wachten op telefoon, hoelaat ik de pregnyl moet spuiten!

Liefs Marielle

Geplaatst

Het zh heeft net gebeld, vanavond om half 10 pregnyl en als de cryo goed ontdooid, zondag tussen half 2 en 3 uur tp, zondagmorgen word ik tussen 10 en 11 gebeld of de ontdooiing goed gegaan is......

Hoe is jouw echo gegaan Nienke? Weet je al wat meer?

Nathalie, jij ook een cryo, spannend hoor, wel echt toevallig alle drie onze laatste cryo!!

Dat wordt flink duimen dus!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Hallo meiden!

Na de 1e mislukte IVF even niet actief geweest op 't forum. Nu in afwachting van een telefoontje vanuit het ziekenhuis (eind v/d middag) of ons enige cryootje goed is ontdooit. Zo ja, dan ik morgen de terugplaatsing en mag ik weer plaatsnemen op het wachtbankje. Ben druk aan 't duimen :waiting:, wie helpt??

Voor alle meiden die op het wachtbankje zitten: veel sterkte/succes en geluk!

Gr. Eef

Geplaatst

Hoi,

Weer terug uit Dusseldorf. Alles ging goed en ze hebben 9 eicellen gevonden! Voor nu helemaal blij dus.:blob1: Morgen bellen en als alles goed gaat dan woensdag terugplaatsing!

liefs

Geplaatst

Hoi hoi!

Hier ook goed nieuws, zojuist telefoon gehad en onze enige embryo is goed ontdooid. Morgenmiddag om 15.00 uur is de terugplaatsing. Uiteraard houden ze een slag om de arm en bestaat de kans nog dat de embryo de nacht niet goed doorkomt.

Ben zo opgelucht.... mag na 2 maanden weer op 't wachtbankje!!!

Iedereen veel succes!

Gr. Eef

Geplaatst

Nou meiden tot nu toe allemaal goede berichten, heel veel succes! Ik lees elke dag even mee.

@Ilse, hopelijk gaan de aankomende dagen wel iets sneller voor je, maar wat een zenuwengedoe kan het zijn he? haha

@Eef, hartstikke tof dat je weer eens op de wachtbank ploft. Ik duim voor je dat je cryo morgen nog steeds wonderschoon is.

@Marielle, ik heb vandaag mijn 2e fm gehad inderdaad. Follikel 18,5 en bms 7,5, moet straks spuiten tussen 20 uur en 22 uur. Mag ik zelf weten. Ze beginnen zaterdag met ontdooien en ik moet zondagochtend om 09.30 bellen. Dan hoor ik of het gelukt is en hoe laat diezelfde middag dan de tp is!! Haha, best wel bizar!!

Synchroom spuiten dan maar?? :msn-wink:

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi Dames,

Vandaag weer de 1ste FM gehad..CD 12..was 11 mm.

Moet vrijdag weer komen..hopelijk maakt ie een groeispurt ..vorige cyclus was geen door komen aan!

Succes iedereen..zo te lezen zijn jullie al een stuk verder dan ik... dus zullen we maar misschien heel even bij elkaar op t wachtbankje zitten.

groetjes Manon

Groetjes Manon

Geplaatst

Hey Manon, wilde je net een berichtje sturen om te vragen of je al met de fm's begonnen was.. Toevallig! Je zult iets later dan mij en Marielle op de bank ploffen, maar Nathalie zit weer vlakbij jou als alles goed gaat. Gezellig! Nog beter als we natuurlijk eens met het clubje doorschuiven naar een andere bank..:hmz:

lfs,

Nienke

Geplaatst

Denk idd dat Natahalie en ik wat gelijk op gaan dan..als ik vrijdag zón 16a 17 mm heb bereikt mag ik blij zijn..Natahalie maandag cd 12...als zij een beetje een normale cyclus heeft kunnen we idd wel dicht bij elkaar komen met de testdatum.

Tja..hoop ook dat wij dit keer mogen doorschuiven naar een ander bankje..we gaan er gewoon voor!

Geplaatst

Haha, Nienke, nou best bizar ja, onze cryo beginnen ze ook zaterdag mee, met ontdooien, als alles goed gaat hebben we dus dezelfde dag tp!

Ik mag niet zelf weten hoe laat ik spuit, moet om half 10, maaruh, ja synchroom spuiten dan maar!!

Succes alvast en ik zal aan je denken hoor als ik de naald erin zet!!

Liefs Marielle

Geplaatst

haha Marielle, of dat nou een goed teken is?? haha. Maar vooruit, ik zal ook aan jou denken en dan ook om 21.30 uur de pregnyl erin :-P

Ja Manon, super spannend! Anders weer van voren af aan.... Dat zal dan wel weer gelijk in november zijn. Maar ik hou rekening met kans van 50% dat het wel lukt..

lfs,

Nienke

Geplaatst

Wachtbankje November

Peggy, TP 18 okt 1 emmie, testen 1 nov.

Josephine, TP 19 okt 2 emmies, testen 2 nov.

Irrie, TP 1 cryo, testen 31 oktober.

Suus77, TP 22 okt 1 cryo, testen 5 nov.

Ilse, TP 24 oktober 2 cryo's, testen 8 nov.

Agnes, TP 26 okt 1 cryo, testen 9 nov.

Zo even een poosje niet hier geweest.

Vandaag was een spannende dag, het was onze laatste cryo en ja zal hij goed ontdooien of niet.

Maar gelukkig was hij goed ontdooit.

Hij was 6 cellig.

Allemaal succes met de wachtweken.

Hoop dat er veel groen gaat komen deze maand.

Agnes

Geplaatst

Hee Marielle dus ook laatste cryo..spannend allemaal!

Bij ons in het zh zei laatst een arts dat 80% t ontdooien overleefd...dus ietsje meer kans Nieke dan 50%...maar snap je..jezelf behoeden voor een al te grote teleurstelling.

Bij mij vorige keer was t ontdooien gelukt..was erg actief en kwam de nacht goed door...alleen zei die vlak voor de TP doe t zelf maar en zakte in.

Dit hadden ze nog niet vaak mee gemaakt zei die man van t lab. Als ze de nacht goed door komen dan gaat t wel goed zei hij..nou bij mij niet.

Ben nu erg onzeker hier van geworden en denk dan..tja de volgende zouden die dat ook hebben? Of als ze t terug hebben geplaatst zoals de 2de die ze toen vlak voor TP hebben ontdooid..zou die ook niet na zoveel uur alsnog ook inzakken? Of de gedachte..stel voor dat t schilletje te hard is en dat het er niet kan uit komen om te hechten en gaat t daarom te vroeg kapot???

Allemaal gissen he..maar dat is t voor ons allemaal...wisten we maar waar t aan ligt...

Groetjes Manon.

Geplaatst

Hey Manon, ja ook laatste cryo, klopt.

Bij ons in het ziekenhuis zei de arts ook dat het ontdooien meestal goed gaat maar af en toe mis gaat, maar toch het blijft spannend!

Ben jij ook alweer aan de echo's?

Liefs Marielle

Geplaatst

Ralletje, Oh...dus jij al zondag. Nou, ik hoop dat het ontdooien idd. goed gaat. 80 % inmiddels al? Nou, ik weet ook niet beter dan 50 %. Wij mogen de volgende maand weer, als het goed is. Groet Joy1

Geplaatst

Duimen voor onszelf en duimen voor elkaar! Ik heb hem ook gezet om even voor half. Viel me reuze mee, gaat elke keer makkelijker! Nu afwachten tot zondag.... pffff.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Spannende tijden op het novemberbankje! Heel veel succes meiden. Mijn cryo-ontdooi ervaringen zijn ruim:

1ste behandeling: 5 cryo's waarvan 2 goed ontdooid

2de behandeling: tot op heden 5 cryo's ontdooid waarvan 4 bruikbaar

In mijn persoonlijk geval kom ik dus op 60%

Pieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden