Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden,

Ik zie dat er alweer een aantal tp gedaan zijn, goed hoor!

Allemaal heel veel succes en ik hoop velen van jullie op een ander wachtbankje tegen te komen.

Groetjes, dorine

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve dames,

Het was de bedoeling dat ik hier met jullie mee zou wachten maar, mijn lieve vader heeft afgelopen donderdag een zwaar herseninfarct gehad dus mijn hoofd staat totaal niet naar ander dingen...

Ik vergeet zelfs de hele tijd dat we een TP hebben gehad...

Ik zal dus niet zoveel meer reageren de komende tijd...

Ik probeer wel af en toe op mijn werk ff in te loggen om te kijken hoe het met jullie gaat....

Liefs Alice

Geplaatst

Lieve Lies,

Wat een ramp, ik wens jullie heel veel sterkte.... en richt je inderdaad maar op je papa!

@Nienke en Marielle: die laatste pikken jullie maar mooi mee en TERECHT! WD 1.. ik tel met jullie mee

Pieneke

Geplaatst

Alice...heel veel sterkte voor je vader...dat is heftig en een grote schrik voor jullie.

Hoop dat hij er weinig aan over zal houden...sterkte!

Net geweest voor 3de FM op CD 20...yes..18 mm dus heb er net een Ovitrellespuit ingejensd...zaterdag bellen ze over de ontdooiing en dan zondag de TP.

Ik vroeg of ik er nu niet 2 zou tp maar er werd mij gezegd dat ik meer kans had statistisch gezien als ik er telkens 1 zal tp....Tja meer maanden meer kans...

Nou ja daar is ook weer wat van te zeggen. Als ik zo lees dat als je de cryo's op hebt dat je dan weer eerst op de wachtlijst moet....tja misschien is t dan idd maar beter om 1 per keer te doen.

Pieneke..hoe ist meid...trek je t nog een beetje?

Groetjes Manon

Geplaatst

@Alice, wat naar.. dat er ook nog eens bij! Heel erg veel sterkte de komende tijd.

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Lies heel veel sterkte de komende tijd!

Manon gaat opschieten nu dan... lekker!

Ik heb sinds de tp een beetje buikpijn niks ergs hoor gewoon wat kramperig zal dr wel bij horen.

Ik had nog wel een vraagje aan de andere dames die de bolletjes gebruiken. Ik gebruik deze nu sinds de punktie en eigenlijk nog helemaal geen last mee gehad maar nu vandaag (sorry onsmakelijk) komt er ineens een hoop witte troep terug uit. Ik vind dit raar omdat het dus de 1e 5 dagen helemaal niet zo was heeft iemand anders dit ook gemerkt eerst niet en nu ineens wel bedoel ik?

liefs Bammie

Geplaatst

Hi Bammie,

Ik heb precies hetzelfde gehad. De eerste dagen dacht ik steeds: 'waar heeft iedereen het toch over'. Na een kleine week begon ik er ook steeds meer last van te krijgen dat een groot gedeelte terugkwam.

Het komt dus wel vaker voor.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik heb za. zo en vanmorgen een testje gedaan en alle 3 gaven ze een heel erg vaag streepje, nu hoopte ik vanmorgen op een iets donkerdere streep, heb ook geen krampen meer, die ik t.m vrijdag wel had.

Ben bang dat het nu alweer mis aan het gaan is, herkent iemand dit??

Suus WD 11

Geplaatst

Hi Suus, het kan volgens mij nog alle kanten op. Ik heb zelf ook vanaf WD 10 na een cryo getest en toen waren mijn streepjes ook nog niet zo heel dik. Pas op WD 13/14 was mijn teststreep gelijk aan de controlestreep. Toch is het goed gekomen dus ik blijf nog voor je duimen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Hallo,

Ik heb vandaag weer een fm gehad en mag vanavond pregnyl gaan spuiten. Er zijn tot nu toe 6 rijpe fol gemeten + nog een aantal die net onder de maat zitten. Ik krijg vanmiddag telefoon hoe laat ik woensdag aan de beurt ben voor de punctie en dan hopelijk kan ik mij zaterdag bij jullie bankje gaan toe voegen.

Iedereen heel veel succes met wachten/testen.

Liefs

Diana

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Lies: Wat verschrikkelijk zeg.. Ik wens je heel veel sterkte toe..:knuf:

@ suus77: Ik ga zo voor je duimen.. Zeker na alles wat je in je handtekening hebt staan.. het is je echt gegund!:icon_sunny:

@Bammie: Ik heb dat kramperige gevoel ook.. Ik denk dat dat misschien dan wel zo hoort? Misschien komt het omdat ze toch met dat rietje aan je baarmoeder zijn gekomen en alles nog geïrriteerd is? Is maar een ideeetje...:confused:

En wat betreft die afscheiding.. Dat heb ik ook! Ik had het al heel snel. De arts zei dat dat niet erg was (ik had het ff gevraagd want vond het zo vies..) Als je een 15 min blijft zitten of liggen na het inbrengen dan heeft het spul genoeg tijd om zijn werk te doen en is het dus niet erg (maar wel vies...:gah:) als het eruit komt.

Verder is het hier rustig.. Ik kan nog niet zo veel en ben echt bezig met opknappen.. De arts zei dat dat best nog even kon duren dus ja heb maar gewoon geduld denk ik... Hebben jullie dat nou ook dat je gewoon niet durft te hopen dat je straks goed nieuws krijgt... Ik wil het wel maar ik durf het gewoon niet.. Beetje gek misschien...

Geplaatst

Vandaag het ziekenhuis gebeld en 3 december hebben we een evaluatiegesprek dan zal ik het nogmaals navragen hoe het zit met het bevruchten/invriezen gedeelte.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 1ste ivf mislukt

30oktober ICSI mislukt

Geplaatst

Alice, heel veel sterkte!!

SJSL inderdaad ik keek de wachtkamer ook al rond van veel "bekende". Toen wij na de terugplaatsing naar huis reden zijn wij nog tegen elkaar...je ziet maar je bent echt niet de enige. De wachtkamer zat gewoon bomvol. Kun jij het nog een beetje volhouden?

Geplaatst

Nou meiden, had eigenlijk besloten te wachten met mijn laatste ivf poging tot volgend jaar...Echter toen ik de pil alvast ging ophalen toch op het laatste nippertje besloten dat ik het toch nog een keer dit jaar ga proberen....Weer wachten had ik toch niet zo'n zin in...

Ben nu dus al bijna een week weer aan de pil begonnen, over enkele weken weer beginnen met Lucrin spuiten en Gonal....Deze keer laat ik 2 verse emmies terug plaatsen, ik ga deze keer voor alles of niets, het zal mij benieuwen...!!

Wachtbankje november en december zal ik moeten doorlopen, pfff...Ik ga er weer voor! Succes allemaal, en ook heel erg veel sterkte!

Liefs Irrie!

Geplaatst

Hoi Diana,

Ben je net een dagje eerder dan ik met de punctie.

Zie je er tegenop ?

groetjes Diane

Geplaatst

Lies,

Heel veel sterkte gewenst.

groetjes Diane

Geplaatst

@Irrie,

Ow meid, wat spannend weer. Ik vind het moedig van je hoor: alles of niets. Hoop echt uit de grond van mijn hart dat het deze keer gaat lukken!

Hele dikke knuf,

Sandra

Geplaatst

Suus77, mijn testen zijn nooit echt donker van kleur geweest. Ik heb toen ook meerdere testen gedaan een aantal dagen aan een stuk. Ik ging het pas geloven na 2 x bloedtest. Het ligt er ook een beetje aan wanneer je test en hoeveel je gedonken hebt. Ze zeggen dat het het beste is om min. 4 uur niet naar het toilet te zijn geweest voor de test. Nou ja, het kan nog alle kanten op, maar ik hoop dat het gewoon zo is zoals bij mij en je lekker 8 maanden lang nog zwanger blijft.

Lies, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte!

Ik hoop dat de maand november veel groene regels brengt.

Liefs

Geplaatst

He Manon,

Jij mag dus vanavond de pregnyl al zetten, prettig hoor! Bij mij gebeurd het in een natuurlijke cyclus zonder pregnyl en andere medicatie. Heb vanmiddag de fm gehad, in de linkereierstok 1 van 15 mm en in de rechter 1 van 13. Vond het nogal apart dat er 2 tegelijk zo aan het rijpen zijn en ongeveer gelijk opgingen! Heeft hier iemand ervaring mee?

Ik hoop voor je Manon dat het eerste cryootje al gelijk goed ontdooid! Dan heb je nog wat reserve (zag dat je er een hoop hebt).

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden