Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lieve meiden

ik volg jullie bankje met spanning hoor!

Suus, ik duim voor je dat de waarden morgen mooi gestegen zijn!!!

SJSL wat een enorme domper voor je, ik geloof het meteen dat je nu even niets wil, neem je tijd, heel veel sterkte gewenst!!!

Jolanda, succes morgen met de punctie!!!

Siebje, heb vertrouwen in je cryos, ik duim voor ja

en alle andere dames op het wachtbankje, heel veel succes!!!

liefs

Meiske74

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

SJSL. wat ontzettend balen zeg! Ik zou ook voor de zekerheid even bellen maar ik ben altijd gelijk gestopt met die vieze bolletjes. Ik was er altijd wel klaar mee...

Suus, succes!!

Tja, ik ken helaas alle bijwerkingen van de bolletjes dus ik durf nergens op te hopen. We wachten maar rustig af, we zijn over de helft!!

Geplaatst

SJSL, wat balen!!

Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent.

Ik moet er nog niet aan denken, dit zijn mn eerste wachtweken en ik vind het echt vreselijk, kan bijna nergens anders aan denken!

De ene keer denk ik dat het goed gaat komen en dan weer dat het nooit gaat lukken....nou ik moet maar volhouden, ik zit pas op wd 4!

Siebje, hoop dat je cryo's goed ontdooien, maar dat zal heus wel!

Kom er morgen maar gauw bijzitten!

En Jolanda ook alvast welkom, ik hoop dat de punctie je is meegevallen!

Liefs Heather

Geplaatst

Hoi Hoi,

Pieneke ik heb je verhaal gevolgd echt k.... zeg, ik hoop dat het bij mij een andere afloop heeft maar ben bang dat ik hetzelfde ga hebben.

Veel sterkte en op naar de cryp tp.

Iedereen heel veerl sterkte he op naar de groene regels.

Ik zal het morgen laten weten als ik de uitslag heb, er zit dan maar 40 uur tussen ipv 48 maar daar kunnen ze vast wel iets aan zien.

Groetjes suus

Geplaatst

@ Suus oh jee meid wat een onekerheid zeg ik hoop dat je nu snel goed nieuws krijgt!

@ SJSL BALEN echt ontzetten balen iets anders weet ik niet te zeggen... sterkte met het verwerken!

@ Jolanda hopelijk is de punktie goed gegaan en heb je een goede "oogst".

Ik moet er nog niet aan denken, dit zijn mn eerste wachtweken en ik vind het echt vreselijk, kan bijna nergens anders aan denken!

De ene keer denk ik dat het goed gaat komen en dan weer dat het nooit gaat lukken....nou ik moet maar volhouden, ik zit pas op wd 4!

Dit is mijn 14e keer in de wachtweken en ik dacht echt dat het deze keer minder zou zijn dat ik me wat rustiger zou kunnen houden... maar niet dus hahaha ik heb echt precies hetzelfde als jij.

Iedereen weer veel sterkte in de wachtweken en ik duim vrolijk verder voor allemaal.

liefs Bammie

Geplaatst

Heather, dankjewel! Hoop dat ik me morgen mag aansluiten op het bankje. Jij ook heel veel succes in die slomende wachtweken.

Nathalie, lief van je! Ik laat het morgen ochtend meteen weten!

Verder wil ik iedereen heel veel succes wensen met de punctie/ tp/ negatieve testers en de dames die ongi zijn geworden...

X

Geplaatst

Jeetje SJSL, wat naar. Ik moet zeggen dat ik bij 2 van de 3 cryo pogingen op dag 8 ongi werd. Op dag 7 had ik dan al bruin bloedverlies. Ik gebruikte bij mijn cryo pogingen geen bolletjes, maar bij mijn verse poging wel. Ik ben direct gestopt met die ransballen nadat ik helderrood bloed had.

Heel veel sterkte in ieder geval

lfs,

Nienke

Geplaatst

Ohhh, wat is dit allemaal spannend hier. Als ik alles weer eens doorlees.. wat moeten sommige veel doormaken. Het is allemaal zo oneerlijk...

Ik zit zelf nog maar op wachtdag 4, wat kruipt de tijd voorbij.......

Voel me ook erg moe van de bolletjes, heel af en toe tegen de misselijkheid aan, soms pijnlijke borsten, maar kan me allemaal niets schelen. Heb alles er voor over, als ze maar blijven zitten (als er maar 1 blijft zitten) en groeien natuurlijk....

Maandag en dinsdag was ik even het opgeblazen gevoel kwijt, maar gisteren voelde ik een wat zeurderig gevoel onder in mijn buik (denk soms dat het gewoon de zenuwen zijn..ha ha). Vandaag heb ik weer een opgeblazen gevoel... Maar weet niet wat goed is wat ik moet voelen...

Gewoon (nou ja gewoon) wachten dus.

Kan wel heel goed slapen.....

Wens iedereen heel veel sterkte...

Veel liefs Tinus

Geplaatst
Hoi Hoi,

Pieneke ik heb je verhaal gevolgd echt k.... zeg, ik hoop dat het bij mij een andere afloop heeft maar ben bang dat ik hetzelfde ga hebben.

Veel sterkte en op naar de cryp tp.

Iedereen heel veerl sterkte he op naar de groene regels.

Ik zal het morgen laten weten als ik de uitslag heb, er zit dan maar 40 uur tussen ipv 48 maar daar kunnen ze vast wel iets aan zien.

Groetjes suus

Suus,

Het is echt een lastige situatie waarin je zit meid, je ziet andere meiden die samen met je op het bankje zaten en ook zwanger zijn, zich al gaan richten op andere onderwerpen (waar je zelf ook al graag deel uit wil maken), en zelf kun je nog helemaal niet blij zijn, omdat je moet wachten...

Liefs Pieneke

Geplaatst

Punctie is me best meegevallen. De kant waar de eileider begin dit jaar verwijderd is voel ik helemaal niet (normaal juist wel) maar de andere kant doet best beetje pijn. 8 eicellen (maandag nog maar 7 actieve te zien waarvan waarschijnlijk 1 cyste) en ook het zaad was dit maal zo goed dat men voor de ivf gaat ipv geplande icsi. Geen idee maar dat voelde wel heel positief. Morgen word ik gebeld hoe en wat en vrijdag TP. Net de eerste bolletjes gebruikt, da was toch minder.

Geplaatst

Hoi meiden,

Helaas, m'n voorgevoel was juist.... mega-ongesteld geworden... Wat balen weer!

Vanmiddag 't ziekenhuis maar bellen voor een gesprek en hopelijk snel door naar de volgende poging. Enige belemmering is de endometriose-cyste die tijdens de cryo-poging al weer is uitgegroeid naar ruim 3 cm. Voor een cryo-behandeling maakt dit niet uit maar voor een IVF-behandeling waarschijnlijk wel. Heb wel eens begrepen dat zo'n cyste niet groter dan 1,5-2cm mag zijn anders neemt ie teveel ruimte in beslag...

Kom op dames, zorg dat die bank groen wordt!!!!

Gr. Eef

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Geplaatst

Eef, wat ontzettend balen!! Ik las over je endo-cyste. Die van mij was ruim 3,5 cm en daarmee heb ik gewoon een IVF gedaan... consequentie was wel dat mijn rechtereierstok (waar de cyste in zat) helemaal niets deed. Maar ik wilde toch even laten weten dat het niet per se een belemmerende factor hoeft te zijn.

Veel sterkte!

Geplaatst

Lieve dames, even snel het goede nieuws, de ontdooiing van de cryo's is goed gegaan en om 12.00 heb ik de tp.

Tot straks!

Liefs Siebje

Geplaatst

ow Siebje wat een geweldig nieuws! Veel suc6 straks.

Liefs

Geplaatst

Hallo dames

owww Eef, wat enorm balen!!!! ik hoop dat je snel door mag gaan en wens je tevens succes met de cyste, jeetje zeg wat een ellende!

Siebje, wat goed!!! veel succes!!!!!

Suus, ik duim voor je meid!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Eveline wat jammer zeg, echt balen, hopelijk goed nieuws de volgende ronde, succes!!

Siebje, goed nieuws zeg, kom gezellig bij ons op de bank!! Succes de komende weken!

Liefs Marielle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden