Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey suus, begrijp dat je onzeker bent het is ook niet niks allemaal ik hoop dat het allemaal meevalt :D heel veel sterkte.

Liefs,

Nathalie

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huh Annelies... Ik ben er helemaal verbaasd van! SUPER nieuws!!!! Het is je gegund, gefeliciteerd hoor! Heel veel plezier in Londen.

Suus wat een onzekerheid, ik hoop dat je morgen meer weet en dat het allemaal goed zit, succes!

Ik heb al een paar dagen erg pijn in m'n onderrug en nu ook buikpijn, steeds het gevoel alsof ik ongi moet worden. Vanmorgen licht bloedverlies, ik zit pas op wd 4. En moet pas volgende week ongi worden. Zou t van de innesteling kunnen zijn? Pfff...Ik weet het echt niet hoor!

Liefs Siebje...

Geplaatst
Grr wachtweken … voel ik iets?? Of voel ik niets?? Als ik iets voel is dat dan een goed teken of juist niet?? Rekensommetjes in je hoofd ik heb nu al zoveel puntjes die erop wijzen dat ik ongi word.. bij elkaar opgeteld betekend dat vast dan ik het ook ga worden. Of juist zoveel puntjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden… zou het dan toch?? Ja volgens mij kan het wel… 10 seconden later… nee zal wel niet want waarom zou het nu wel lukken??

Heel de dag onafgebroken gaat dit door mn hoofd GRRRR wachtweken.

Gelukkig eindelijk wat groene regels Gefeliciteerd meiden!

ik zet mn handdtekening dr ook onder...pffff

en als het "oude bloed" ook nog ff stopt, ben ik ook geneigd om eerder te testen, weet alleen niet welke dag en ik weet niet of ik wel durf!

Sterkte meiden

Geplaatst

hallo dames

jeetje, de spannig is weer te snijden zeg!

Suus, ik kan er niets op zeggen, ii heb geen druppel bloedverlies gehad maar er zijn er legio die wel wat verlies hebben, sterkte meid

Heather en Siebje, helaas kunnen alle tekenen beide kanten op gaan, erg frustrerend, ik weet het

Ik duim voor jullie en alle andere op het wachtbankje!!!

liefs,

Meiske74

Geplaatst

Het is inderdaad weer een tegenslag.

Maar we hebben nu de rest van dit jaar even geen ziekenhuis.

Vanmorgen konden ze me vertellen dat we in 2010 weer verder kunnen met onze 2e IVF. Zal week 4 worden(kan een week eerder of later)Maar zo weten wij even waar we aan toe zijn.

Nessie

Geplaatst

Annelies!! Wat een aangename verrassing, nog een groen regel! Van harte gefeliciteerd.

@Siebje, ik zie dat je een cryo tp hebt gehad, volgens mij is de innestelling dan op dag 2 of 3, dus het zou nog wel kunnen denk ik.

@Nessie, echt jammer meid, heel veel sterkte.

@Nathalie, woensdag ben je aan de beurt toch? Ik ga duimen als een gek. Ben morgen vrij dus dan heb ik alle tijd en dan beginnen ze vast al met ontdooien :-).

Hier gaat het zijn gangetje. Nog niets dus. Niits positiefs en niets negatiefs. Wel heb ik heel veel last van mijn heupen, dat straalt uit naar mijn knie... au. Normaal heb ik wel last van mijn heupen (moe, zeurderig gevoel) als ik de dag erna ongesteld moet worden, maar niet op deze manier.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf. TP 7nov. Testen 21-11

Taurus71 (Manon) 1ste IVF>2de cryopoging.TP 8nov. Testen 20-11

Leejoo, Tine 2e cryo, 21/11 testen

Diane, 1e ICSI/TP 9 nov. 2 emmies 23/11 testen

Hallo allemaal op het wachtbankje,

We zijn net terug uit Zwolle.

Om 16.15 uur was de terugplaatsing. Wel een bijzonder moment. We konden mooi meekijken en we hebben gezien dat de 2 embryo’s teruggeplaatst zijn. We kregen zelfs een foto mee!

Nu maar hopen dat ze goed blijven zitten en groeien.

De overige 4 emmies waren niet goed genoeg om in de vriezer te plaatsen, helaas. Maar misschien is het helemaal niet nodig, hopen we.

Duimpjes drukken !!!

En me nu dan eindelijk op het wachtbankje planten.

Liefs Diane,

Geplaatst

Hoi Diane, welkom op de bank. Hopelijk zijn het plakkertjes, die twee emmies van jullie :-) Veel succes in de wachtweken!

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

Dankje Nienke! Ik hoop echt dat t van de innesteling is. Met de vorige poging had ik ook erg last van lage rugpijn en buikpijn , het lijkt er wel erg op, maar dat was wel een verse poging. Jij mag deze week al testen, spannend!

Diane succes in de wachtweken, dat t beide maar goeie plakkertjes zijn!

Geplaatst

Hallo Siebje,

Even voor de duidelijkheid: dit kan gewoonweg nog geen menstruatie zijn, de pregnyl houdt dit tegen! Ik ben 2x zwanger (2x van cryo) geweest en tot 2x toe op wd 2-4 bloedverlies! Ik zou me er echt geen zorgen om maken..

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hallo Diane

wat gaaf dat jullie er een foto van hebben! is wel bijzonder nietwaar?

Ik ga voor je duimen!!

Siebje, ik heb ook tot vorige week regelmatig buikpijn gehad en van wachtdag 10 t.m 12 had ik ook lage rugpijn..

houd vol meid

liefs

Meiske74

Geplaatst

Goede avond,

Ik wil graag bij jullie op het wachtbankje komen zitten.

Heb maandag 2 november een tp van twee emmies gehad en mag de 17e testen!!

Dit is mijn tweede ICSI poging en het voelt eigenlijk weer net zo slecht aan als de eerste keer. Dus hoop niet dat ik jullie statistieken ermee naar beneden haal..... Of misschien iets meer positief blijven denken, maar dat schijn ik de laatste dagen niet meer onder controle te hebben :nerves:

Je begint vol goede moed en je weet zeker dat het dit keer gaat lukken.

"Tuurlijk lukt het" En als je eenmaal in je wachtweken zit dan zwakken de postieve gevoelens met elk kramp of steek af.

Maar goed, kom natuurlijk niet hier op het wachtbankje bij jullie zitten om een hele negatieve sfeer te creeren maar om even mijn hart te luchten bij mensen die wel begrijpen waar je nou eigenlijk echt mee bezig bent en die de chaos in je hoofd wel kennen.....toch?!

Geplaatst

diane en sjuul, welkom op het bankje!

herken echt wat je zegt sjuul, positief blijven is moeilijk!

wel fijn om te horen meiske dat het inderdaad nog alle kanten op kan, dat geeft weer "even" moed en keihard hopen en duimen dat de ongi wegblijft!

vroegtesten gaan we niet doen, manlief is zo lekker nuchter.."ze zeggen in het ziekenhuis toch niet voor niets 14 dagen"

maar goed, eerst maar hopen dat we zaterdag halen!

vanavond is mijn tv-avond, ik hoop dat ik er wat afleiding in vindt!

liefs

Geplaatst

Hoi Tinus,

Ik mag op dezelfde dag testen als jij en ik vind het ook niet om te harden deze week... Ik voel zoals Bammie zo goed heeft verwoord alle pijntjes en steekjes en mijn gedachten schieten heen en weer, ik word er gek van!

Ik ga deze keer echt niet eerder testen. Stel je voor dat je een paar dagen vroeger test en hij is negatief, dan zit je de dagen tot aan de eigenlijk testdag dus weer elke dag te testen.... En dan ben ik helemaal aan het schommelen tussen hoop en wanhoop! En als ik op de eigenlijke testdag negatief test, dan weet ik dus zeker dat het niet ok is. Nou ja, dat geldt dus voor mij. Ik begrijp je verlangen om eerder te testen. Stiekem heb ik dat de vorige keer ook gedaan en toen was ik wel zwanger maar is helaas na 12 weken miskraam geworden. Dit is dus mijn voornemen, maar ja, het kan ook maar zo weer anders worden! Want ja, ik zit vol met hormonen he, dan ben je net een wipwap...! Zucht..... was het maar vast zaterdag...

Sterkte meid, ik leef met je mee!

Lfs, Marije

Geplaatst

Om hier even op in te haken, ik ben heel erg stout geweest en heb een uur terug getest. Ik heb een tweede streep... licht, maar toch.... Nou kan die test stuk zijn of ik kan morgen toch ongesteld worden, of... weet ik veel, dus ik wil niet te blij zijn. Maar ik heb tot nu toe in die afgelopen drie jaar nog nooit zo'n mooie streep gezien... Zou het dan toch? Of toch niet?

Geplaatst

Wow Nienke...! Volgens mij is een streep toch echt een streep hoor, oftie nou licht is of niet! Ow wat spannend! Ik ga voor je duimen! En nu ga ik dus ook weer twijfelen.... zal ik toch eerder een testje eraan wagen...?? :toothy10:

Lfs, Marije

Geplaatst

Vliegmeisje, ik denk dat jij beter tot morgen kunt wachten (wd10) omdat het bij jou om een verse poging gaat en bij Nienke om een cryo! Dit om teleurstelling te voorkomen.

Gr. Pieneke

Geplaatst

Nienke, Marije en Pieneke,

Weet ook niet of ik zo lang kan wachten tot zaterdag. Maar als ik Pieneke haar tip lees ga ik niet morgen testen ofzo. Was ik al niet van plan. Zit te denken aan donderdag ofzo... Lastig hoor. Onrustige dames hier, ha ha....

Nienke wat zou het mooi zijn... maar begrijp je onzekerheid.

Ga weer duimen draaien.

Liefs Tinus.

Geplaatst

Tnx Pieneke!

Ik ben van plan om helemaal niets te doen tot in ieder geval donderdag...!

Maar of ik tot zaterdag kan wachten... ik hoop het en ik ga het proberen!

Enne, alvast voorzichtig gefeliciteerd Nienke! Ik weet niet of het je helpt: maar ik heb een keer getest en toen heb ik de test in de prullenbak gegooid omdat ik het roze stipje niet kon zien. We hebben hem er later nog eens uitgehaald en tegen het licht gehouden.... Er zat toch echt een heeeel licht stipje! Uit die poging is toen mijn zoontje geboren...

HEel veel succes!

MArije

Geplaatst

ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het zo!

Over een paar dagen meer nieuws

Geplaatst

Wauwww! Nou van mijn kant toch alvast een heel voorzichtige felicitatie hoor Nienke. Een + is toch volgens mij echt een +

Ga je morgen weer testen?

Geplaatst

Tinus en Marije,

Ik ben zelf echt een vroegtester (zie mijn topic "voor de vroegtesters onder ons"). Mijn motto vers vanaf dag 10 en cryo vanaf dag 7/8! In mijn optiek zouden jullie allebei morgen kunnen testen (wel met KV 2 voor 5 euro)... afh. van wanneer jullie de laatste pregnyl hebben gespoten natuurlijk

Pieneke

Liefs

Geplaatst

Ik denk dat ik morgen zeker nog een keer ga testen ja, en misschien bel ik die meiden van het ziekenhuis wel. Wie weet kan ik toch even een bloedtest doen... Ik ben morgen toch vrij :whistling_girl:

lfs,

Nienke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden