Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jee Ilse, niet leuk zeg.. sterkte!

@Miranda, hoop voor je dat je lichaam je voor de gek houdt.,

@Nienke...meissie ik duim me helemaal gek en stuur allemaal positieve gedachten richting het noorden...hoop dat het helpt...

Voor een ieder dikke :3some: !

Liefs,

Sandra

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ilse,

Heel veel sterkte, en succes met de nieuwe cryo! Laten we hopen dat dat wel een blijvertje is!

Voor alle anderen, ik duim mee en hoop dat het voor jullie groene regeltjes zijn!

Geplaatst

TP vandaag gehad 5de icsi poging en nu dus 2 weken wachten.

Ik vraag me af hoe ik deze weken door ga komen nu ik ook nog eens werkeloos ben. Voorgaande pogingen ging ik gewoon gelijk weer aan het werk, gewoon om afleiding te zoeken.

Voor iedereen die nu moet wachten heel veel succes.

Gr Debsie

Geplaatst

Hé gadver Ilse en Miranda, wat ontzettend vervelend voor jullie meiden. Sterkte en goed van jullie dat jullie je zo snel op de volgende poging richten.

Wat beginnen we deze maand met akelig veel rode regels. Op Suus na nog niks groen...

lfs,

Nienke

Geplaatst

Hoi Pieneke, het gaat zijn gangetje hier, heb het gevoel dat ik morgen of maandag ongi ga worden, maar tot nu toe nog niks te zien. Wel last van rug en heupen, dat heb ik altijd een dag voordat ik ongesteld moet worden....

Jij deze week weer een echo?

lfs, Nienke

Geplaatst

Misschien wel beter dat je een teleurstelling op voorhand ingecalculeerd hebt dan. Ik hoop zo dat je aangenaam verrast wordt. Aanstaande woensdag echo I...

Liefs Pieneke

Geplaatst

Miranda..toch nog even afwachten tot maandag..

Ilse...sterkte en maar weer succes met volgende poging

Debsie...succes!

Nienke..houd nog even vol!!

Pieneke..weer in de molen...succes woensdag..dat ie maar snel mag groeien zodat je weer op t wachtbankje komt.

Vanmiddag de TP. Cryo was gisteren goed ontdooid. Houden jullie een plekje vrij?

bye bye:icon_salut:

Geplaatst

Hoi dames

jeetje wat gebeurt er weer veel!!

Taurus heel veel succes met de tp vanmiddag, hopen dat ie een lekker plekje vind.

Miranda, ik duim toch voor je op een posi. uitslag maandag

Debsie, veel succes, deze poging had ik juist verlof genomen (2.5 week na de tp), ik noemde het voor de gein "innestelverlof"

Ik heb lekker mijn rust genomen met lezen, wat film kijken, met de hond erop uit en gewinkeld.. Wie weet is het jusit wel goed dat je momenteel niet werkt.

Nienke, ik hoop dat je enorm misleid wordt meid!

hier branden kaarsjes

liefs

meiske74

Nienke, je weet het maar nooit

Geplaatst

Debbie; ik zou lekker veel gaan wandelen, frisse lucht, afleiding, en inderdaad een goed boek lezen. Verwen jezelf maar in deze weken! Succes hoor!

Voor de rest meiden: jeeeeeeetje ik vind dat er al teveel rood is 'gescoord'. :sad2:

Waar blijft het groen?

Ik ga morgen voor weer een 1ste fm. Ben ongeveer dik week geleden ongesteld geworden. We gaan nu voor een terugplaatsing van cryo in natuurlijke cyclus. Wie weet kan ik nog net, nog een keer, mee doen op dit wachtbankje november.

Succes meiden!!

Josephine

Geplaatst

Hallo dames,

Hier op dit topic gebeurd idd veel, ik vind het wel fijn dat we met zijn allen hetzelfde doormaken, voel je je toch niet zo alleen.

Vanmorgen weer iets heftiger gaan vloeien dus denk dat de ongi zich langzaam maar zeker ankondigd en doorbreekt. Heb zojuist eens lekker gehuild en ben mij al helemaal aan het voorbereiden op een mislukte poging. Hebben nog steeds geen brief van het ziekenhuis mogen ontvangen dat er eicellen ingevroren zijn, dus ik denk dat ook dit mislukt is. We gaan wel voor poging nummer 2, maar ik merk aan mezelf dat ik enorm teleurgesteld ben. Hoe gaan jullie hiermee om als ik vragen mag? Hoe houden jullie het vol?

Veel succes allemaal en hopenlijk worden we allemaal mama.

Groetjes.

Geplaatst

Ik ben 6 november op dag 8 helaas ongesteld geworden.

Voor ons is poging 1 helaas op niks uit gelopen.

In Januari gaan we met poging 2 starten.

Ben erg blij dat ik op dat 8 al ongesteld ben geworden en niet pas dag 14 ofzo het lange wachten is me dus bespaard gebleven.

Succes iedereen!!

Groetjes Bianca

Geplaatst

Hoi Juulke

je gevoel is wel heel herkenbaar hoor, na het mislukken van de tp van onze eerste punctie was ik heel erg verdrietig, enorm gehuild en veel gepraat met mijn man uiteraard, nadat de cryo-tp ook mislukt was toen had ik het echt even niet meer!

dat was in juni dit jaar, juli ging het wel weer maar augustus was het echt een doffe ellende, ik was heel verdrietig, opstandig, teleurgesteld etc. (nu ik er weer aan terugdenk wordt het me weer teveel) ik vond het heel moeilijk om positief te zijn voor de 2de poging.Ik heb gemerkt dat bezoek aan de acupunctuur mij veel goed heeft gedaan, voor de start van de 2de poging maar ook tijdens, ik was rustiger en voelde me meer in balans.

Bij de start van de 2de poging had ik ook weer mijn vertrouwen terug en ik ging mijn 1ste poging als een slechte repetitie beschouwen.

Het is en blijft hoe dan ook lastig meid, heel herkenbaar.

ik wens je heel veel succes!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hoi Bianca, wat jammer dat het deze poging niet gelukt is. Ik word zelf ook veel liever vroeg ongesteld dan laat, ik bedoel als het dan toch mis moet gaan weet ik het liever eerder... Maar toch een grote teleurstelling

Hey meiden, die groene regels blijven uit, die rode gaan verspreiden zich steeds verder, wat is er aan de hand met deze maand....

lfs,

Nienke

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf. TP 7nov. Testen 21-11

Geplaatst

Ik zie weer een aantal ´slecht nieuws´ berichten.. Jakkes..heel veel sterkte meiden...

Geplaatst

Ilse en Miranda, shit zeg!! Sterkte!!

Nienke, ik hoop dat je lichaam je vreselijk in de maling neemt!!

Debsie, heel veel succes!!

Bianca, sterkte meid en op naar poging 2!

Juulke, het is en blijft altijd lastig en een enorme teleurstelling als het niet is gelukt, vanmorgen heb ik negatief getest wd 7, ik verwachtte er niks van, maar toch is er even die teleurstelling, maar ik ga me ook voorbereiden op poging 2, en dat geeft weer kracht en moed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Sterkte!

Liefs Marielle

Geplaatst

He bah Bianca dat je ongi bent geworden, wat een teleustelling en wat een schrik ook of niet. Ik had dat bij mijn eerste poging wel. Ik dacht echt dit is het, volgens mij gaat het lukken! En toen werd ik ongi. Ik was in totale shock en daarna begon ik te huilen en ik kon niet meer stoppen. Na een goed gesprek met mijn man, waarin we alles shit op tafel hebben gegooid en wat we er bij voelden. Hebben we tegen elkaar gezegd, nou we gaan er voor dan maar poging 2. Gelukkig hebben we nog wat pogingen voor de boeg. Nu zitten we al in poging 5. Elke keer als er een poging mislukt, ben ik blij dat we tot nu toe nog elke keer weer een nieuwe kans hebben.

Hoop is op dit moment alles en de onzekerheid dat nekt me soms.

Nienke ik hoop echt dat het deze keer raak is voor je!

Prettige zondag dames

Geplaatst

Bianca,

Sterkte met verwerken, en alvast veel succes met jullie volgende poging!

Hier alles nog rustig, wel nog wat napijn van de punctie. Duurt wel langer als vorige keer, maar ja, dat hebben we er zeker voor over!

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik dacht zal vanmorgen nog eens een kv testje doen en nu is er wel een zeer duidelijke streep te zien gelukkig. Heb ook bijna geen krampen meer alleen s'avonds maar dan zit het meer aan de zijkant en niet in het midden.

Voor alle negatieve pogingen deze maand heel veel sterkte, en op naar groene regels.

Weet niet zeker of ik die van mij al groen zal maken, denk eerst woe de uitslag eerst nogmaals afwachten.

Groetjes suus

Geplaatst
He bah Bianca dat je ongi bent geworden, wat een teleustelling en wat een schrik ook of niet. Ik had dat bij mijn eerste poging wel. Ik dacht echt dit is het, volgens mij gaat het lukken! En toen werd ik ongi. Ik was in totale shock en daarna begon ik te huilen en ik kon niet meer stoppen. Na een goed gesprek met mijn man, waarin we alles shit op tafel hebben gegooid en wat we er bij voelden. Hebben we tegen elkaar gezegd, nou we gaan er voor dan maar poging 2. Gelukkig hebben we nog wat pogingen voor de boeg. Nu zitten we al in poging 5. Elke keer als er een poging mislukt, ben ik blij dat we tot nu toe nog elke keer weer een nieuwe kans hebben.

Hoop is op dit moment alles en de onzekerheid dat nekt me soms.

Nienke ik hoop echt dat het deze keer raak is voor je!

Prettige zondag dames

Hoi Debsie.

Een teleurstelling is het zeker wel maar ik had na de terug plaatsing al gelijk het gevoel dat ik ongi moest worden.Maar dacht het is misschien innestelings pijn toen ik het op dag 5 nog steeds had wist ik heel zeker dat ik niet zwanger was.In het ziekenhuis zeiden ze toen het komt gewoon door de punctie maar daar heb ik dus helemaal niks van gevoeld ook geen na pijn dus dat kon het naar mijn idee niet zijn.De teleurstelling is er wel maar ik heb me zelf al een week ingedekt zoals ik dat zelf noem.Zodat ik nu gewoon een bevestiging heb dat mijn gevoel er niet naast zat.En nu weer op naar punctie 2.Het enige wat ik wel moeilijk vind is dat er maar 1 goede embryo hebben dus ook geen cryo's hebben.Maar goed hopelijk brengt de 2de punctie/terug plaatsing ons beter nieuws!!

Ik ga voor je duimen debsie dat het deze 6de keer eindelijk raak is!!

Succes ermee meid!!

Geplaatst

Hallo allemaal!

Gistermiddag tp cryo gehad. Ze waren heel positief over de kwaliteit hiervan, deze heeft zich na ontdooiing nog verder verdeeld.

Alleen heb ik nu wat `vies` slijmverlies. Iemand die dit eerder heeft gehad dag na tp?? Ik had hier bij de tp van een verse embryo geen last van.

Groetjes Brigitte

Geplaatst

Hoi Suus

Fijn te horen dat de test nu donkerder was! je mag je echt wel groen kleuren hoor, je bent immers zwanger!! Ik snap je ongerustheid maar meid, hij loopt op.

Liefs

Meiske74

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden