Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Suus, kom op, verdubbelen is hardstikke netjes! Positief denken!

@Pieneke, ik kan me helemaal voorstellen dat je het niemand verteld. Achteraf gezien had ik het waarschijnlijk ook prettiger gevonden als niemand het had geweten. Overigens hebben wij tegen de meeste mensen gezegd dat we IVF deden, maar zonder data en dergelijk erbij. Ook hebben wij vaak gezegd dat "als er wat te melden viel, we wel wat zouden melden". Dat gaf gelukkig wat speling en mensen vroegen nergens naar. Dan hoef je toch niet te liegen, maar zit iedereen ook niet meteen naar die datum te kijken...

Alle meiden op het wachtbankje: enorm veel succes!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Suus, ik denk dat je je geen zorgen moet maken en ik je gewoon kan feliciteren:bf_new: met een zwangerschap hoor. Bij mij hebben ze met bloedprikken nooit de waarden laten weten. Mij vertelden ze alleen maar of het wel of niet goed gestegen was, dus..... wie weet had ik ook wel lage waarden en zie hier!!!!

Pieneke, heel veel succes bij je volgende poging. Wie weet lukt het zonder al het medeleven van je omgeving beter om de wachtweken door te komen. Ik had me ook voorgenomen om na de 2e poging niets meer te zeggen aan de mensen om me heen omdat we er ook gek van werden. Iedere keer weer die belletjes om te vragen hoe het gaat alhoewel men het goed bedoelt hoor, maar toch......

Liefs

Geplaatst

Hoi dames

hoe gaat het hier?

Pieneke ik las net pas dat jullie deze maand wel doorgaan, super!!!

Groot gelijk dat je het deze keer stil houdt hoor, wie weet is dat veel prettiger,

Ik hoop het zo voor je!!!

Overigens ben ik blij dat ik je idee voor een bloedafname vandaag heb opgevolgd, de waarde was vanochtend 1700 (en dindsag 3-11 was die 600), ziet er naar uit dat bij mij de hcg verdubbelt per 55a60 uur ipv. 48...

Ik ben een stuk geruster voor de bloedafname van a.s. maandag.

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hoi meiske,

He, lekker gevoel zeg! Niet iedereen is hetzelfde, het gaat echt wel goed hoor! Kun je met een gerust hart lekker het weekend in...

Caroline

Geplaatst

Hee meiden,

Vanaf vandaag mag ik ook op het wachtbankje plaats nemen. Vanochtend tp gehad van 2 goede embryo's...

Heb mezelf al op het bankje gezet.

Iedereen heel veel succes, de positief getesten gefeliciteerd, en de negatief getesten heel veel sterkte in het verwerken!

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Geplaatst

Zoe..hou de moed erin meid..zolang je nog niet ongi bent...

Geplaatst

Zoe

niet meteen ongerust worden, bij mij was de gevoeligheid ook niet continu hoor en 2 dagen voordat ik voor de eerste keer positief getest had kreeg ik evve kramp dat ik echt dat, nu of morgen ben ik ongesteld.

Je lichaam kan heel vreemd reageren!

Houd de moed er in

liefs

Meiske

Geplaatst

Hallo Caroline

ik ga inderdaad met een stuk geruster gevoel het weekend in en gelukkig heb ik ook overwegend het gevoel dat het echt goed zit.

Maandag zal tevens blijken of het er 1 of 2 zijn, wel spannend maar ik denk 1 (gezien mijn waarden)

Voor jou komt de 2de poging ook al weer in zicht he (gelukkig!)

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Hey Nathalie,

Het gaat zijn gangetje, vrij rustig, ik heb ff de lege hulsjes opgezocht en net als Meiske bij een verse poging had ik 4 flesjes 2 poeder 2 water, 10.000 dus en nu had ik er 2 en er staat ook op 5.000 (vandaar dat het al uit mijn bloed was Pieneke, hahaha)

Maaruhh, heb jij binnenkort ook weer tp, Nath?

Liefs Marielle

Geplaatst

Wachtbankje november

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Geplaatst

Meiden die hebben plaatsgenomen op het wachtbankje, heel veel suc6 gewenst!!!

Marielle jij had dus 5000IE, vandaar dat het zo snel je lichaam uit was! Ik heb als het cryootje goed ontdooid een tp woensdag, wanneer Pien haar echo heeft.

Dit is m'n laatste Pien, we begonnen met 7 cryootjes waarvan de eerste 4 het niet overleefd hebben. De tweede cryo tp was de eerste gelijk goed ontdooid dus dit de laatste..ik weet het niet hoor!

Jij ook suc6 gewenst woensdag Pien!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Veel succes allemaal op het wachtbankje!!!!!Ik hoop over een tijdje ook weer aan te schuiven. (Zie handtekening.) Door ziekte heb ik veel gemist, dus even geen persoonlijke boodschappen dus in het algemeen zeg ik ook de teleurgestelden veel sterkte.....groet Joy1

Geplaatst

Net gehoord dat ik morgen op mag voor tp van een hele fraaie cryo!!! Had 2 rietjes, helaas maar 1 goeie uitgekomen. Is tp in natuurlijke cyclus, gestimuleerd met Ovitrelle. Wat een verademing na al die hormonen.

Siebje: Ik zie dat je ook op het wachtbankje van november staat. Afgelopen juli zaten wij ook op het wachtbankje. Goed van je dat je er ook weer helemaal voor gaat! Hopelijk geeft de maand november ons meer geluk.

Iedereen verder op het bankje, heel veel succes!

Geplaatst

Heel veel succes allemaal op het wachtbankje....het wordt steeds moeilijker nu de test datum dichterbij komt.

Hopen op heel veel groene lijnen deze maand..

Goed weekend allemaal

Geplaatst

Hey, lief hoor die geruststelling. Het gaat ook wel weer. Ben nu op zoek naar heel veel afleiding tot woensdag. Of heeft iemand al een tijdmachine gebouwd?....

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoiii Brigitte, dat is een tijdje geleden! Hoe is het met je? Ik dacht laatst nog aan je, dat ik je al een tijdje niet meer op het forum heb gezien.

Spannend, morgen heb je de tp! Idd, hopelijk hebben we dit keer gewoon geluk en alle anderen natuurlijk.

Heel veel succes morgen!

Liefs Siebje

Geplaatst

Hello ladies,

Ik heb Mich er tussen gezet, hopelijk kloppen de gegevens.

@Meiske, gaat zijn gangetje hier. Tot nu toe erg rustig. Vandaag weer mijn medicijnen gehaald voor de volgende punctie ronde. Word nameljk meestal op dag 8 na TP ongi en dat is zondag weer.

@Nathalie, ik ga voor je duimen meid, dat die laatste cryo je nog maar een mooie kans mag bieden!

lfs,

Nienke

Wachtbankje november

Bianca1, TP 28 okt., ............, 11-11 testen

Mich (Michaela), TP 1 nov., 2 emmies, testen 16-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Geplaatst

Brigitte,

Veel succes morgen, jammer dat ze het niet alle 2 gehaald hebben.. Maar ja, je hebt er maar 1 nodig om te blijven plakken...

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Hoi Nienke

ik hoop dat je die medicatie voorlopig niet nodig hebt, mij lijkt dat je menstruatie vrij vroeg komt...

In het Catharina zks. spuiten ze weleens na de tp pregnyl om te voorkomen dat er te vroeg het bms afgebroken wordt en je gaat menstrueren.

Ik werd bij de eerste 2 tp's niet vroeg ongesteld maar vroeg wel deze keer (in Brussel) ook om pregnyl (wilde alles proberen om de innesteling te bevorderen)

Ik weet niet in hoeverre het geholpen heeft maar so far so good...

Mocht je een 2de poging nodig hebben dan kun je het misschien eens voorleggen?

Maar eerst hopen Nienke dat deze toch zijn/ haar plekje gevonden heeft bij je..

ik duim voor je!

groetjes

meiske74

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden