Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Gibelomo, Tuurlijk mag je erbij op het lijstje. Kopieer gewoon het laatste lijstje, plak hem in je reactie en vul je gegevens erin! Lukt het niet laat het maar weten dan doen wij het ff voor je!

@Judith: welkom hier!

@Linda: het begin is er! Veel succes!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wil iedereen van het februari clubje heel veel succes en geluk wensen!

toi toi toi

:wav:

Groetjes Sanne

Geplaatst

Daar sluit ik me helemaal bij aan!! Hopelijk meer groen op de komende twee wachtbankjes dan januari, dat was een niet heel hoopgevende maand!! Maar dat gaan wij met z'n allen helemaal goed maken!!

Geplaatst

Hey meiden,

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik lees dat er alweer een aantal begonnen zijn!! Heel veel succes en hopelijk straks allemaal groene regels.

Nog een week dan mag ik ook weer starten :)

Geplaatst

Hee meiden,

Voor de eerste meiden is het alweer begonnen!

Wauw, heel veel succes... :toppie:

Hier nog steeds wachten op de rode duivels. Als je wilt dat ze komen laten ze op zich wachten.. zucht..

Dan eerste aan de pil.. dus zal voor mij nog 3 weken duren voor ik de eerste spuit zet.

rode duivels, kom dan!!!!

Iedereen er hier een beetje klaar voor??

Geplaatst

Heel veel succes allemaal! Ik hoop gewoon dat iedereen na een succesvolle behandeling in februari naar een drukbevolkt uitgerekend in november/december 2010 topic verhuisd!

@gerreber, ik heb een keertje op een 'verkeerd' testen in..topic gereageerd. Het bleek dat er een topic van een jaar terug naar boven was gehaald. En ik had niet naar het jaartal gekeken. Daarin wenste ik jou veel succes in de wachtweken. Op de 1 of andere manier leef ik sindsdien extra met je mee omdat ik het zo sneu vond dat ik je een jaar later weer tegen kwam bij het wachtweken-topic maar nu wel van het juiste jaar. Ik weet dat het voor iedereen een jarenlang proces is, maar soms hakt dat gegeven er zo in.

Die rode duivels komen vast snel, en dat ze daarna heeeeeeeeeeeeel lang mogen wegblijven!

Geplaatst

Ik ben er helemaal klaar voor. Mijn huisje is in orde, mijn werk is op de hoogte, mijn koppie op orde voor zover dat kan.

Jammer genoeg niet genoeg naar mijn zin afgevallen, maar ja kan niet alles hebben. Voel me in ieder geval lichamelijk goed.

Zal je net zien dat de rode duivels op zich laten wachte, ik was deze keer 3 dagen eerder ongi. Wist niet wat ik meemaakte. Maar daardoor moet ik wel ruim 30 dagen aan de pil. Als het resultaat er maar naar is wil ik wel een jaar dat klote dingetje door mijn keel laten glijden elke avond.

succes met wachten nog!!!!!! Het komt helaas vanzelf.....

Ursula, bedankt en jij nog veel "plezier" met het dragen van jullie kleine!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Haha, die rode duivels houden ons lekker bezig!!

Ursela; dank je wel voor je lieve woorden. het is soms idd best zwaar en heeeel verdrietig, maar ik heb gelukkig heel veel lieve en begripvolle vrienden/familie en collega's om me heen.

Wij hebben ook tegen elkaar gezegd dat we niet moeten vergeten om te blijven genieten van de dingen die we WEL hebben.

Een klein wondertje is onze grote wens en daar gaan wij en het AMC alles aan doen!

Jij heel veel plezier met je zwangerschap, ik zal je blijven volgen.. de laatste loodjes komen eraan!!

Misschien zijn we nog heel even samen zwangen ;)

Geplaatst

Hallo allemaal,

Kom net van het ziekenhuis van de 2e intake! En wat een spanning zeg! Het bleek dus dat ze me eerder aan de telefoon verkeerd verteld hadden dat ik in maart de punctie zou hebben, dit had april moeten zijn... vond ik niet zo leuk. Maar mijn geluk is dat ik de 29e ongesteld moet worden en dus een beetje mag smokkelen. Als ik niet eerder dan de 29e ongesteld wordt mag ik starten met de pil en dan maandag 1 febr. bellen naar de poli dat ik ben gestart, dan heb ik de punctie gewoon in maart. Als ik wel voor die tijd ongesteld wordt dan heb ik pech en moet ik weer een maand wachten :sweat: Dus ik kan wel wat duimendraaiers gebruiken hier!! Ik ben echter nog nooit eerder geweest dan 29 dagen, wel vaker 30 en 31 dus daar gaan we maar voor!!

Maar goed, eenmaal aan de pil gewoon lang protocol volgen met Deca, Puregon (150) en Ovitrelle. Schrok wel ff van die naalden van de Deca, zijn echte injectienaalden. En ze had geen naalden meer waar ik mee kon oefenen dus ik moet het straks direct goed doen!! :eekk: Maar dat gaat goed komen, ik zie het wel zitten.

Dus, nog niet heel veel duidelijkheden, afwachten tot de ongi en dan krijg ik te horen wanneer ik mag beginnen met de Deca en wanneer ik de startecho heb!:toothy9:

Volgende week nog ff gesprek met mijn leidinggevende over dit hele proces, haar vertellen waar we mee bezig zijn en dan zijn we er helemaal klaar voor!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

bedankt meiden voor de berichtjes:) met jullie hulp ga ik me er gewoon doorheen slaan:)

Nath wat een rotbericht zeg daar zit je natuurlijk niet op te wachten!Ik ben gellukig over de gevarenzone heen van 22 januari dus mag zo en zo deze maand aan de pil.. ik hoop dat jij deze keer lekker op 31 dagen zit..De prikjes zien er best eng uit he zo in het echt.. je kan je er geen voorstelling van maken wat het precies is.het zijn gewoon echte injectienaalden.. Spannend nu dus afwachten en lekker stressen zodat het later komt.. Knuffel.. ik luister het liedje van miley ook heel veel.. er zitten veel factoren in.. hoop,geloof,verdriet;)

Voor de nieuwe mensen welkom!! en succes voor de meiden die begonnen zijn.. wij gaan deze keer een hele groende lijst toveren;)

Esther

Geplaatst

ja daar ben ik echt blij mee.. je lichaam houd je wel voor de gek!! ik heb al dagen een ongie gevoel die niet doorzet.. mischien stress? maar goed het is er niet:) maar nu mag het dus gaan komen!!

esther

Geplaatst

Hahaha ik heb spontaan een psychisch ongi gevoel...... goed dat het bij jou niet heeft doorgezet, hoop dat mijn lichaam hetzelfde idee heeft!! Maar nu mag het bij jou komen toch??

Geplaatst

eigelijk vmorgen pas.. als ik maar na de 22ste was.. en als het vanavond komt dan kan ik pas maandag bellen en ben ik toch maar aan de pil begonnen:P:happy:

Geplaatst

Klopt!! Als ik het in het weekend wordt mag ik direct aan de pil en dan op maandag bellen!! hahaha wat grappig.... das weer een overeenkomst..:happydance: (een weekend later dan he??)

Geplaatst

spannend he.. het zou woensdag moeten komen en al 3 jaar kan ik de klok gelijk zetten op 28 dagen.. en altijd savonds na 9 uur.. dus ik ga er vanuit dat dat nu ook is:) er is geen mogelijkheid dat ik zwanger kan zijn.. op 1 of anderen manier is de behoefte hellemaal weg om snachts nog iets te doen:laughing4:..:happydance:

Geplaatst

hey nathalie

hier precies het zelfde verhaal dan die van jou

mag ook pas volgend weekend ongi worden anders schuif ik ook een maand op

zo als het er nu op lijkt lukt het wel heb uitgerekend volgende week zondag ongi te worden en dan ook beginnen met de pil en ongi worden

ik gebruik ook dezelfde medicijnen en zelfde hoeveelheden

de naald van de deca valt best mee

gaat makkelijk door het vel omdat hij niet zo dik is hoor

kan soms een beetje scherp/branderig aanvoelen maar dan moet je de naald iets bij draaien

ze zeggen in het zh dat de naald kaars recht in de huid moet maar als dit erg vervelend of pijnlijk is kan het helpen om de naald ietsje scheef te injecteren

heb zelf eigenlijk nooit last gehad van de deca naald

ook die van de gonalf en ovitrelle doen geen pijn hoor

lichaamlijk bedoel ik dan he soms kan het erg pijn doen als je er al naar kijkt maar dit is dan psychisch hahaha

liefs sandra

Geplaatst

zo sandra dus voor jouw is het ook spannend.. laat je ongi maar mooi zondag komen:) dan gaan we met zijn drietjes aardig gelijk op.. komen we elkaar mischien toch nog tegen:D

esther

Geplaatst

Kom op dames allemaal aan de rode vlag!!!!!! En dan natuurlijk voor degene die pas volgend weekend mogen nog even een week flink stressen om het uit te stellen ;)

Het gaat voor allemaal wel opschieten he? Spannende tijden, maar idd we slepen elkaar er wel doorheen. Daar voor zijn we hier!!!

Hier al weer bijna week aan de pil en ontzettend onrustig op het werk. Dat is niet goed voor mijn psychische gestel!!!! Eerst gisteren ff flink zitten janken toen ik thuis kwam na het werk. Even alle spanning eruit. Die rothormoontjes en dat in zo'n klein dingetje!!!

Geplaatst

heey witje,

Je hebt er alweer een week opzitten! dat gaat best snel.. voor mij dna voor jouw natuurlijk niet;) Raar he wat 1 zo'n pilletje met je doet.. en dan stres op je werk dat kan je echt hebben nu.En lucht je hart maar goed thuis! het lucht op om even te huilen...ik word een kreng door de pil en heb hem nu al ruim 3 jaar niet gebruikt.. ik hou mijn hart vast.. ik heb nu al medelijden met de mensen om me heen;)

Ik tel af topt de rode vlag voor mij nog 4 nachtjes.. spannend.. dan weet je gewoon waneer je mag gaan beginnen enzo..de eerste prik gaat zetten.. inmiddels al wel wat gerust gesteld over de prik.. ik kan het.. tssjaaakkaaa;)

Iedereen een fijn weekend

esther

Geplaatst

Hoi dames even een vraag ik ben ook begonnen met de pil te slikken 2weken geleden donderdag 28 januari mijn laatste pil maar ik ben vandaag ongesteld geworden kan dit wel of heb ik gewoon weer pech en moet waarschijnlijk weer wachten hoop van niet .Wie heeft hier ervaring mee? grt

Geplaatst

heey diddie,

ik heb echt geen idee hoe dat zit.. mag je niet ongested worden dan?

kan je ze niet ff bellen.. dit valt toch wel ene beetje onder spoed.. ik weet het niet ik hoop dat het niks uitmaakt.. dat precies op zaterdag natuurlijk... lelijke duivels..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden