Jump to content

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Recommended Posts

Guest Diane180
Posted

Hallo meiden,

Vandaag het evaluatiegesprek gehad.

De innesteling van beide emmies is niet goed gegaan. De kwaliteit van de emmies waren goed. Het schema voor de volgende poging lag al klaar.

Ivm de feestdagen en de winterstop in de meeste zkh (vanaf 19 dec.) wordt het dus februari. Kan mijn lichaam mooi rust krijgen en zorgen dat alle hormonen er uit zijn.

We hebben de rest van het jaar dus om te relaxen en bij te tanken, lekker hoor. En dan in febr. vol goede moed met de 2e poging aan de slag.

de 2e poging:

15 febr. deca spuiten

18 febr. stoppen pil

23 febr. uitgangs echo

Wie weten nu ook al dat ze in febr. kunnen starten, lijkt me leuk om te zien hoe jullie de tussentijd doorkomen....

groetjes Diane

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor straks! En nu moet je zeker vooral relaxen en leuke dingen doen dat heb je (jullie) zeker verdiend!

Had je vandaag een goed gevoel bij de evaluatie?

Enne nog een paar daagje en dan ga je lekker naar Dusseldorf! Veel plezier daar!

Groetjes keesje

Veel groetjes

Guest Diane180
Posted

Hoi Keesje,

Ja het evaluatiegesprek was goed. Fijn dat er al een heel schema klaar lag met de bijbehorende recepten.

Klopt vrijdag gaan we naar Dusseldorff en denk dat ik mijn man verras met een dagje sauna, dat hebben we wel verdiend (en mag nu weer).

Hoe is het met jou ? kun je het nog volhouden met wachten?

groetjes Diane

Posted

Hi Diane,

Wij starten ook in februari 2010 zoals het er nu uitziet voor onze eerste IVF in Radboud. Jij in Zwolle toch? Erg spannend allemaal.

Heel veel succes in ieder geval alvast en veel plezier in Dusseldorf. Wij gaan toevallig ook dit weekend een paar dagen in de richting van Dusseldorf :)

Groetjes,

Kim

Posted

hallo wij staan gepland voor punctie in maart dus in februari starten met eerst de pil en dan de rest

zoals ik het uitgerekend heb 29 jan. start pil en dus eind febr. start deca. + echo

moet alleen nog wachten op de officiele datum van het ziekenhuis

zal dus vlak achter je aan komen diane misschien komen we elkaar dan nog wel tegen in de wachtkamer in zwolle

groetjes

Guest Diane180
Posted

Hoi Kim,

De 1e IVF, spannend hoor. Voor ons is het dan de 2e poging.

De 1e poging IVF met ICSI net achter de rug. Helaas geen cryo's voor ons.

Gaan jullie ook naar de kerstmarkt ??

Fijn weekend alvast.

Groetjes Diane

Guest Diane180
Posted

Hoi Sandra,

Ja we komen elkaar misschien wel tegen in Zwolle, zijn jullie helemaal onder behandeling in Zwolle...? Wij in Deventer en de punctie en tp ini Zwolle.

Groetjes Diane

Posted

ja wij hebben alles in zwolle

heb ook contact gehad met deventer maar daar konden we niet echt eerder terrecht ja misschien 2 weken

dat doet het ook niet meer daarom blijven we deze keer nog volledig in zwolle

als er een 4e poging nodig is willen we verder kijken naar duitsland omdat ze hier met assisted hatching werken, misschien dat er dan wel een innesteling plaats vind

hoop dat drie maal scheepsrecht is hoor

succes met je 2e poging febr.

Posted

Hallo allemaal!!!!!! Ja wij gaan voor onze 3e ivf/icsi poging in feb 2010.

3x is scheepsrecht en ik vind dat we na alle ellende best een mooi cadeautje verdienen........

Posted

nou zo is dat

maar laten we een goed vruchtbaar jaar maken van 2010

alleen nog maar groene berichten op de site zou ook leuk zijn

jouw slogan vind ik trouwens super witje ben ook een dromer hoor

volgend jaar zitten we allemaal gewoon met een kleintje bij de kerstboom haha

Posted

Hallo,

Ik wil ook graag mee komen doen als dat mag! Het wordt zo wel een beetje een Zwolle clubje maar hopelijk sluiten meer meiden zich aan!

Ik heb net als Sandra de punctie in maart en zal dus waarschijnlijk echt starten eind februari. 22-1 moet ik weer naar het ziekenhuis, hopelijk horen we dan meer. Voor mij wordt het de eerste poging....

Liefs Nathalie

Posted

Hoi meiden, na 2 jaar niet meer op de fertiliteitsafdeling van het UMC Utrecht te zijn geweest, gaat het voor ons begin 2010 ook weer beginnen. Op 12 januari krijgen wij een uitegebreid gesprek met "onze" fertiliteitsarts en dus ook de prikinstructies. Dan menstruatie afwachten en in februari dus beginnen... IUI was (in 2007) een makkie, ik zie nu wel wat op tegen de punctie voor IVF... Maar ik geloof dat een positieve houding al heel veel goeds kan doen! Dus kom maar op met dat kwartiertje ongemak!!!

Guest Diane180
Posted

Hallo februari-meiden,

Leuk om te horen dat er al zoveel van jullie weten in febr. weer te beginnen.

Het lijk idd wel een clubje Zwolle Nath82, haha.

Maar wel hebben nog lekker even pauze en kunnen de feestdagen gerust een drankje drinken.

Wij zijn net terug van een heerlijk weekend Dusseldorf.

Even er lekker tussenuit en samen genieten, dat hedden we wel verdient.

groetjes

Diane

Posted

Lees dat je een heel goed weekend hebt gehad. Super hoor. Ga jullie volgen in februari.

In 2010 moet het goed komen!!!!

Veel liefs Tinus

Posted

Wij starten in januari 2010 met onze 1ste IVF behandeling in Zwolle, ik begin halverwege december met de pil, ik moet dan bellen wanneer ik met de pil ga beginnen en hoor dan wanneer ik de 1ste Deca mag gaan zetten, wanneer ik met de pil moet stoppen en wanneer de 1ste echo is.

Ik heb vandaag de 2de intake gesprek gehad bij de IVF verpleegkundige.

In 2006 hebben we ook een IVF behandeling gehad in Zwolle en daar is onze allerliefste zoon Rémon uit ontstaan. Rémon is geboren op 27 juni 2007 en nu hopen we dat we nog een keer een prachtig wereldwondertje mogen krijgen

Posted

Hai Mariëtte,

Welkom hier! Spannend dat je alweer bijna mag starten! Hopelijk met net zo'n goed eindresultaat als de eerste!

Liefs Nathalie

Guest Diane180
Posted

Hai Mariëtte,

Welkom hier, heel veel succes met de komende poging.

Dat 2010 voor ons allemaal een heel vruchtbaar jaar mag worden.

Groetjes Diane

Posted

Hoi hoi Dames,

Hier nog een die in feb 2010 weer aan de slag mag, na de 2 bbz.

Ik moet nu nog 1 keer ongesteld worden en mag dan weer beginnen met suprefact dat zal half jan zijn, en dan verwacht ik in feb de TP.

Hoop dat ze goed blijven zitten en opop de juiste plek :)

Dat er maar in 2010 een babyboom mag komen van ons allemaal....

Groetjes suus

Guest Diane180
Posted

Hai Kim,

Hoe was jullie weekend in D'dorf ?

Nog op de kerstmarkten geweest ???

groetjes Diane

Guest Diane180
Posted

Hoi Suus,

Welkom bij de februari meiden.

Hopelijk wordt het voor ons allemaal een vruchtbaar jaar.

groetjes Diane

Posted

haai

Hier ook weer even een berichtje, het lijkt nog ver weg maar wij komen er in februari ook weer bij! Vandaag evaluatie gesprek gehad, ze kunnen ons niet vertellen waarom er geen bevruchting plaats heeft gevonden en hopen met icsi de kansen te vergroten. Het schema en alle recepten weer meegekregen.

Vanaf 15 feb starten met Gonal en vanaf de 22 deca, dan zal de punctie eind feb zijn.

Nu eerst 3 maandjes opvliegen van de lucrin.. Dat de tijd maar lekker snel mag gaan!

op naar 2010 meisjes!

Posted

Wij hopen dat we in februari mogen beginnen in het radboud.

@kim2911 las dat jullie dus ook in het radboud gaan beginnen. Onze verwijsbrief en inschrijving ligt nu sinds een week in nijmegen en we moeten nog de afspraak afwachten voor ons intakegesprek. Hoe lang hebben jullie daar op moeten wachten??Zelf willen we zo snel mogelijk beginnen. De telefoniste wist zelf niet hoe lang het zou gaan duren. Dus maar afwachten (en ook al doen we dat al 3,5 jaar we zijn er nog steeds niet erg goed in).

Posted

Welkom allemaal!! Tcoh wel weer veel die aan het wachten zijn op de behandeling. Hoe vergaat het wachten jullie?? Ik begin er eigenlijk nu wel goed zat van te worden!!!

Liefs Nathalie

Posted

wannabemom het wachten went nooit!!!!!!! of het nu een half jaar is of al jaren het blijft een crime helaas.

Het wordt nu lekker druk hier gezellig. Dat we elkaar er maar weer doorheen slepen in de moeilijke tijd tijdens de behandelingen en al het wachten en hopen.

Guest Diane180
Posted

Hai Saab,

Wij lopen wel heel gelijk op.

Ik moet ook beginnen met spuiten op 15 febr. dan wel met decapeptyl.

23 febr. heb ik de uitgangsecho, weet je ook al wanneer je die hebt ?

groetjes Diane