Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

witje dank je voor je knuffel voel me direkt al ietsje beter haha in ieder geval iets minder zielig

spaatje

goed dat je er uit bent gekomen hopen dat dit een hele goede keuze is geweest want de afdeling is al voor ons besproken in november

de webcams zijn ook al besteld voor de meiden die wat dichter bij huis willen bevallen haha

heel veel succes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Linda....ik weet niet of het van de deca is omdat ik altijd wat "strak" in de nek/rug spieren zit maar ik heb er ook last van...maar die kou doet ook wonderen op dat punt.

@ Sandra, dank je! Ik had vooral heel veel vragen na de eerste poging en daardoor veel getwijfeld of "het" wel zou gaan lukken...kan je niet voorspellen natuurlijk maar de arts zei "ik zou het zeker nog een keer proberen" op zich waren de omstandigheden goed, en dat het dan niet blijft zitten, hoe dat komt, is voor ons helaas ook een raadsel. Dus ik ga er van uit dat de eerste keer pech was en deze keer een nieuwe goede kans...

Groetjes Spaatje

Geplaatst

haha je hebt idd teruggelezen. Sandra stelde geloof ik voor om met zijn allen tegelijk een gang van het ziekenhuis te reserveren. Maar dat is dus voor ons allebei te ver weg.

Doen wij samen lekker aan de web-cam!!!!!!!!

Geplaatst

heey spaatje welkom terug

De vibes hebben geholpen hier dus stuur alles maar door naar een ander:) het is nog niet hellemaal doorgebroken maar het is al slijmerig:P lekker onderwerp.. ik verwacht het de komende uuren dus start vandaag/morgen met de pil en kan morgen bellen.. spannnenddd!

esther

Geplaatst

dank je wel Esther

@ Sandra ja laten we dat maar doen want ik kom wel eens in Drente maar het is idd een aardig stukje rijden...en ik ben nog niet helemaal bij hoor met lezen maar ik doe mijn best

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hai Dames,

Er wordt al druk geschreven hier. Goed hoor! Ik denk dat ik wel eens eerder ongi zou kunnen worden, maar weet het niet zeker natuurlijk. Heb al sinds vorige week vrijdag last van mijn borsten (is nu weer iets minder) heb al sinds vorige week vettig haar en mijn afscheiding ruikt iets zuurder (sorry zeer onsmakelijk detail maar dat zijn we wel gewend hier) en ik heb steekjes. Maar ik let er nu natuurlijk ook wel heel erg op, alles wat je voelt geef je nu opeens betekenis aan. Vindt het weer erg spannend, we hebben zo'n lange pauze gehad. En dan al meteen spuiten bij de ongi ben ik echt super blij mee. Heb gewoon al over een week of 4 maximaal de punctie. Heel veel succes met wachten en spuiten allemaal!

Geplaatst

Hallo meiden,

nou ik hoop dat het voor ons allemaal indd een vruchtbaar jaar zal worden!!!

wij krijgen volgende maand onze 3e ivf behandeling.

gaat nu allemaal wel erg lang duren!!!:mad:

Groetjes...

Geplaatst

Spannend meiden..Voor jullie staat het ook te beginnen

die duivels zetten hier nog niet goed door...nog steeds geen rood.. wel doorzichtig.. ik heb nog nooit zo op mijn ongie gelet! mischien dat het daar door komt.. meestal kom ik er savonds laat of sochtends vroeg achter als ik wakker word..ik ga er dus vanuit dat het vanacht doorzet.. maar ik baal wel ff zeg.. het ziet er wel uit als ongie alleen dan doorzichtig..Stres ofzo..

esther

Geplaatst

Heee meiden,

dank jullie wel voor jullie ongi vibes!

Gisteravond brak het ineens goed door, nog nooit zo blij geweest met mijn ongi.. Nou ja, ik denk dat ik over 4 weken ook heel graag ongi wil worden.

Dus voor mij nu de 13e febr. starten met decapeptyl

Spaatje: ICSI/ 09-01 decapeptyl/ 09-02 echo

Sonja81: 2e IVF/ 29 jan. decapeptyl

LindaJ: 2e IVF/21-01 decapeptyl/02-02 echo

Witje/Sandra: 3e ICSI/ start pil eind jan / 1e echo 19-02

Meetje: 3e IVF-ICSI/31-01 decapeptyl/01-02 fostimon/03-02 uitgangsecho

Sandra:

Saab: ICSI/15-02 gonal-F/23-02 echo

Diane: 2e ICSI/15-02 decapeptyl/23-02 echo

Wannabeemom:19-01:intake IVF/ICSI nijmegen!

Eslief: 1e ICSI/eind jan aan de pil

Nath82: 1e ICSI/22-01 intake verpleegkundige IVF/punctie maart

**Men**:

Yolande:

Sanne: 1e IVF/intake-gesprek Nijmegen 20 jan---NOD 10-01

Herma:

Pammie:

Annema:

Caroline: 3e ICSI/04-02 evaluatie/start deca rond 20-02

Gerda: 3e TESE-ICSI / 13-02 decapeptyl

Tess: 1e IVF/30-01 decapeptyl/10-02 echo

Ciska: 1e IVF/01-02 intake-gesprek Amphia

Chantal: week 13 pgd analyse, 9-02-10 voorbereidingsgesprek utrecht

Kris: 2e IVF -12-01 intake, volgende cyclus aan de pil

Hanneke: 2e ICSI, 22-01 intake, start stimulatie ongeveer 5 februari

Lonneke:

Geplaatst

Wouwww gerreber wat een geweldig nieuws!! eindelijk is het er dan..

Dan mogen die fibes hier nog wel even heen..:mad::pottytrain4: kom op met die duivels...:devil: het wil gewoon niet doorbreken:dry:En ik weet zeker dat ze er aan zitten te komen...*zucht* het zal toch de stres wel zijn.. vandaag maar even ontstressen..voor zover dat kan..:mad: is het nou zoveel gevraagd om gewoon te willen weten waar je aan toe bent.. 3 jaar op 28 dagen nooit een dag te laat.. en nu :mad:

Esther

Geplaatst

Hoi Diane,

wij zijn al een aantal jaar bezig met zwanger worden,

dat lukte tot 3x toe maar 3x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!:cry2:

nu hebben ze mijn eileiders moeten verwijderen en gingen we dus voor een ivf behandeling.

wij dachten van nou: als t in mijn baarmoeder zit dan zit het goed! (want zover zijn de zaadcellen nog nooit gekomen)

maar helaas nu hebben we 2 behandelingen gehad, met bij de TP 1 embrio.

nu volgende maand gaan we weer verder met poging 3 en dan plaatsen ze er 2 terug ( en dan hopen dat het lukt!)

want bij mij nesteld het eitje niet in!

wij lopen bij her erasmus ziekenhuis rotterdam

opzicht wel een ok ziekenhuis maar ga gewoon aan hun twijfelen als het elke x niet lukt!!!

ik ben 27 en wij willen nu gewoon heeeeeeeeeel snel zwanger worden!

we zijn nu al een paar jaar bezig en we zeiden 2010 word ons jaar!!

dus nu hopen dat dat ook echt gaat gebeuren!!!

jij ook suc-6 !!!!!!!

Groetjes

Geplaatst

jeetje zoey wat een heftig verhaal zeg! ik hoop dat je volgende keer een hele mooie :zwanger: gaat krijgen:) ik kan me voorstellen dat je gaat twijfelen omdat het niet lukt.. heel veel succes

hier buikkrampen.. geen ongie:mad:.. krijg er de balen van

esther

Geplaatst

Hallo,

Welkom voor alle nieuwe mensen!! Joepie wat mogen er al veel starten!

Hey esther, het komt eraan!! joepie! Hopelijk breekt het snel door.

Hier nog steeds niet aan de hand. Vandaag is de laatste dag dat ik niet ongesteld mag worden dus ik begin heel voorzichtig toch wat positief te worden! Niet té positief natuurlijk, stel je voor dat het ineens komt! Heb al wel veel voortekenen dus als mijn lijf me niet voor de gek houdt, komt het dit weekend! Prima op tijd voor een punctie in maart!! Nog een paar uurtjes volhouden!

Super dat jij ook nog niet ongesteld bent Sandra! We gaan starks echt gelijk op!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Meiden binnen houden hoor nog ff..

ik ben het inderdaad wel aan het rood kijken.. maar der is echt nog niets.. wel alllleee verschijnselen.. maar geen rood.. baal der van.. je zou bijna gewoon gaan bellen en beginnen aan de pil:laugh: rot ongie!!

Geplaatst

@Esther: Hahahahaha ik weet precies wat je voelt maar dan omgekeerd!!Als jij zo door gaat ga je nog gelijk lopen met Sandra en mij!!!! Dan wordt de Isala helemaal overspoeld!! :chay:Niet stressen, ontspannen (haha lekker gemakkelijk gezegd). Beeld je gewoon in dt je ongesteld wordt... misschien helpt het.......:dontknow:

Geplaatst

ik ga straks vragen aan hubbie of hij er voor wil gaan lokken met een tampon;) "kom maar kom dan" LOL.. het is gewoon balen.. een week geleden zat ik net als jullie!! hopen dat ik de zaterdag maar haalde en dat lukte.. en nu.. *zucht* het is gewoon de stres.. het is ook niet niks allemaal.. het komt vanzelf.. die paar dagen kunnen er ook wel bij *kuch*

Geplaatst

Hoi hoi,

Wij staten als het goed is ook in Febr.2010.

Alles is al in huis.

1e gesprek vorig jaar al gehad,

incl de uitleg!.

En nu maar afwachten of de gynaecoloog mee werkt.

Liefs.!

Geplaatst

Och meissie ik heb zo met je te doen!!! Maar ik moet wel erg lachen om de tampon truc!! Sorry... we moeten er maar om blijven lachen...... voor hetzelfde geld zit ik hier volgende week met dezelfde truc!

Geplaatst

Hoi hoi,

Alles is al in huis.

incl de uitleg!.

Liefs.!

Welkom!! En wat sta je prachtig gecentreerd..... :toppie:

Geplaatst

Hoi hoi,

Alles is al in huis.

incl de uitleg!.

Liefs.!

welkom bij het februari clubje maar wel een waarschuwing we zijn nogal goed in onzin uitkramen haha

veel succes en leuk dat er steeds meer bij komt

liefs sandra

Geplaatst

nee hoor nath jij gaat gewoon zodra het mag beginnen:)

we moeten niet teveel op elkaar gaan lijken;)

ik probeer de lol er van in te zien.. ik kan er toch niets aan veranderen.. maar het blijft toch knap vervelend..we wachten wel weer..:)

Welkom in ons rijtje Marielouise:) Waneer wete je of je mag beginnen! spannend

Geplaatst

esther krijg buikpijn van het lachen van jouwn berichtjes wat een uitspraken zeg haha

kom maar kom maar kom maar

net de cup o soup reclame maar dan met tampon

nathalie goed he dat we het allebeide tot nu toe zonder rood hebben gehaald

vanaf zaterdag mag het van mij komen

heb nog steeds mijn familiepak tampons klaar staan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden