Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Lekker weer genoten van de zon??

Ik heb gister de Blije doos opgehaald :) Zat al op bericht te wachten.

We hebben gelijk de eerste kleertjes gehaald voor Hatseflats...die mag hij als eerste aan na zijn geboorte. (wel zo leuk om dat zelf te kopen...en voor altijd te bewaren)

We hebben al wel heeeeel veel kleertjes. Maar zijn allereerste pakje waren we nog niet tegen het lijf gelopen.

Dit is het setje:

Foto-U7LHAMOZ-D.jpg

Het is van het merk: LIEF

en op zowel het truitje, het mutsje en de sokjes staat: STOER!!

STOER HE?!

Ben ook al begonnen met het wassen van de donkere kleertjes...ze ruiken lekker fris en liggen al in de kast. Morgen de lichte/witte kleertjes etc en dan kan het weer lekker buiten drogen. Het is misschien wat vroeg...maar kon me echt niet meer bedwingen hihihi.

En lief dat dat staat..een wasrek vol met mini kleertjes. En die berg heb je ook zo weggestreken, heerlijk!!!!

Hebben jullie trouwens al een afspraak voor een intake met de kraamzorg?

Ik heb die vorige week gehad.

Fijne dag morgen.

Liefs Niek

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lief! zeg!!! hihii!

Ik heb een pakje van GoodMoodKids, zo'n jumpsuit met korte mouw, witte romper met lange mouwen eronder en voorop staat haar naam

Dames, we gaan nu gewoon richting einde! De eerste dames gaan alweer bijna met verlof! Mijn verlof zou over nu 4 weken ingaan (maar ik heb natuurlijk al even 'verlof')

En ja wijsneus, dat die in Stad open was wisten we en daar hadden ze de planken ook. Echter met 3 planken kom je niet zover als je er 20 nodig hebt!! Vandaag zijn alle praxissen open, dus we gaan alles bij elkaar schrapen! Komt goed!

De tuinset die ik wilde zag ik gisteren ergens voor 300 goedkoper! En we waren nog aan het twijfelen eerst, maar nu dus niet meer.. Koopje!

Volgend weekend is alles klaaaaar *wel heeeel goed voor mijn hormonen!*

Tuin vandaag al, donderdag komt de tuinset... Zaterdag moeten de mannen nog puin wegrijden... en dan: zon kom maaaar!

Zwembad staat overigens.. Goddelijk, alleen jammer dat het water nog niet boven de nul graden uitkomt!

Oooh en ik heb mijn kleine dame haar hik voor het eerst gevoeld gisteren! Met na 10 minuten een geirriteerde schop omhoog, volgens mij was ze het zat :)

Geplaatst

Trouwens, ik denk dat ik weer 'win' qua kleertjes, die liggen bij mij al 2 weken schoon in de kast.. *bloos* kon niet meer wachten gewoon, wilde het schoon in de kast hebben!

Jullie hebben intake kraamzorg allemaal laat! Hier waren ze met 20 weken al.. en geloof dat ze straks tegen het einde nog een keer bellen of alles geregeld is en ik nog vragen heb :)

Geplaatst

@Kirs:

Shopze vandaag!!! Maar doe je wel rustig aan?? Ik ga namelijk zelf snel over mijn grenzen heen...maar heb dat pas door als het al te laat is.

Lekker weer genieten van het mooie weer en hopen dat je zembad snel op temperatuur komt (helaas gaat dat niet snel genoeg)

De kraamzorg komt bij ons niet laat...ze komen bij jou gewoon heel erg vroeg hihihi.

En ik dacht dat ik vroeg was met de kleertjes etc wassen...maar jij hebt het al gewoon gedaan hahaha. Waarschijnlijk zou ik mij ook niet kunnen bedwingen als ik net als jij al een tijdje verlof zou hebben.

Hier ben ik dus even een paar dagen vrij, de zon schijnt en ik krijg gelijk zin om alles op orde te maken.

Van zwitsal kan je nu o.a bij de drogist geurbuiltjes/zakjes kopen...die leg ik over een paar weekjes in de kast...dan ruikt alles in iedergeval nog lekker fris.

Leuk is dat de HIK he, maar vind het ook zo zielig voor Hatsie. Ik weet hoe vervelend ik het zelf vind als ik de Hik heb.

10 minuten de hik hebben is dan ook wel lang dus kan me goed voorstellen dat Roelofje het zat was.

Roelofjes eerste pakje klinkt errug leuk...FOTO???? Nee grapje...want dan weten we meteen haar naam :) hihi.

Is het een naam met 3 letters?? :)

Bij simply collors kan je ook zulke leuke kleertjes laten bedrukken...niet duur en van goede kwaliteit. Zoooo schattig.

Trouwens ik ben wel benieuwd wie er hier nu allemaal een zwangerschapscursus volgen.

Ik ben namelijk zelf te laks geweest en ben nu volgens mij al veel te laat om mij nog op te geven.

Zit nu soms wel eens te denken of het niet stom van mij is om mij niet op te geven voor een cursus...vooral omdat dit ons eerste kindje word.

Maar aan de andere kant denk ik dat de natuur zijn werk wel zal doen en ik straks wel weet wat ik moet doen en wat ik prettig vind toch?

Ben ook wel benieuwd hoe iedereen bevallen wilt. In het ziekenhuis of thuis, in bed, in bad, baarkruk etc.

Ikzelf wil in het ziekenhuis bevallen al ben ik me er wel van bewust dat als het straks misschien heel snel en goed gaat dat ik dan kan zeggen: neee ik wil niet meer naar het ziekenhuis, laat mij maar thuis!

Maar op het moment is het meer mijn gevoel van veiligheid.

Ik zou ook graag (als ik het dan nog prettig vind) op de baarkruk willen.

Ik heb dik een half jaar in de kraamzorg gewerkt en heb verschillende bevallingen gezien en dat lijkt me toch wel heel prettig.

Ennuh, zijn klossen nou gratis of moet je ze huren? En nu begon een vriendin van mij over en PO die je ook moet huren. Nu weet ik dat helemaal niet meer hoe dat nou zit. Ik dacht dat de verloskundige zo'n ding meenam maar dat blijkt niet zo te zijn.

En tenslotte voordat ik weg ga (naar de pinkstermarkt) nog even een tip:

Er zit in het kraampakket zo'n krakend zeiltje voor over je matras (voor als je vruchtwater verliest) Die dingen kraken gigantisch....en we bevallen in augustus dus dat gaat behoooooorlijk zweten.

Nu kan je o.a bij de Action voor 7 euro (1 persoons) (2 persoons hebben ze trouwens ook) een waterdichte Molton kopen. Die ziet er gewoon uit als een gewonen molton alleen is hij waterdicht en kraakt hij niet zo en is het niet zo zweten straks.

Nou dit was het weer. Ik ga nu weer stoppen want vriendjelief zit te wachten...hij wil weg en moet vanmiddag/avond/nacht weer werken.

Dus toedelsssss.

Liefs Niek

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaa heb gewoon een drol gelegd vanmorgen! ( dit klinkt echt heel raar volgens mij) maar hoe blij kan je zijn!!!! ik hoop dat het nu doorzet!! whahahah

Ik heb ook alle kleertjes al gewassen.... en alles staat al klaar haha, ja gaat echt snel he, ik ben een van de laatste dus kan veel van jullie leren hihi!

Nou mooi Iza, mocht ik vrij zijn en het is mooi weer kom ik badderen!

gr. Yvon

Geplaatst

Ik doe geen cursus, maar das puur omdat ik denk dat ik er niet zoveel aan heb... Ik heb jaaaaren aan yoga gedaan dus weet bij pijn heel goed wat ik moet doen (gaat meestal vanzelf :)) en het type mens in je groep moet je liggen, moet je net mazzel mee hebben...

Overigens is shoppen met de meneer leuk hoor, want ik mag alleen mee en kijken. En commentaar geven, en verder niks tillen en sjouwen.. Dus ze houden me goed in de gaten ;-)

Het is gelukt! Niet bij Praxis of Gamma, maar bij een mega leverancier van tuinspullen, die was open en het scheelt nog eens 100 euro ook! Echt veel.. Buurman is mijn vent aan het helpen, over een uur ligt het terras al! Dan puinruimen... dan ligt er op het achterste terras (we hebben er nogal wat *bloos* nog zooi wat ze zaterdag weg gaan brengen... Donderdag komt de tuinset... EN DAN IS HET KLAAR!!!

Morgen maar schoonmaken in het hele huis. En dan RELAXEN! Dan ga ik echt weken niks meer doen. Heb zelfs al een heel schema voor elke dag.. Opstaan, koffie op het terras aan huis, zwemmen. Frisje aan de tuinset op het nieuwe terras... Zwemmen, luchtbed op laten blazen onder het zonnescherm en tukje doen. En ga zo maar door

(wat voor beeld moeten jullie van mij hebben WHAHAHA Kirs de Neuroot!)

En Nic, geen 3 letters, wel 4 :P als je het wilt weten moet je me even berichtje sturen ;-) wij zijn er helemaal open over (iedereen in prive weet het al) maar ik zet het nog niet online omdat we willen dat collega's het nog niet weten :) en je weet maar nooit wie er meeleest.... Dussss degenen die zich niet kunnen bedwingen, ik zie wel een berichtje in mijn pm box :P

Moortje, hoera voor je drol! Hahahaha!!

Geplaatst

Ik vroeg me ineens af, Pien, hoe is het met je? Je bent zo stil de laatste dagen! Hoop dat je gewoon lekker van het weer aan het genieten bent... Doe eens updaten als je wilt? Knuffel!

Geplaatst

Ha Iza,

Ik lees trouw mee, maar heb een energie-level van een slak! Lig nagenoeg de hele dag in bed of op de bank. Vanaf een uurtje of 19.00 tot 22.00 dan voel ik me iets fitter.

Liefs Pien

Geplaatst

Hai Pieneke

fijn te horen dat het behalve je energie goed met je gaat, geef er maar lekker aan toe hoor, de rest komt wel!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Ik blijf rustig ik blijf rustig ik blijf rustig..pffff.

Ik zat net op mijn werk en ik dacht..huh ik voel wat lopen. Alsof ik in een beetje in mijn broek aan het plassen was.

Ik naar de wc....BLOED!!!!!

Helderrood en toch wel de helft van het inlegkruisje (die ik al regelmatig inheb omdat ik sinds ik zwanger ben wat meer afscheiding heb) vol.

Gatverdammie.

Nu net nog thuis bij het afvegen weer wat bloed mee.

Verder nergens last van dus ik probeer gewoon kalm te blijven.

Weet ook dat het niks ergs hoeft te zijn maar toch....prettig is het niet!!

Hopelijk stopt het snel.

Hebben jullie dit ook wel eens?

Hatsie is gelukkig wel heel actief :) Dat is dan wel weer prettig.

@Pien: Gelukki gaat het goed met je, alleen inderdaad minder dat je energie level zo laag is. Lekker aan toegeven en voldoende rust nemen.

Hopelijk voel je je snel weer wat energieker.

Liefs Niek

Geplaatst

Niek,

Ga jij eens heel snel het ZH bellen! Doen hoor... het is goed dat je rustig blijft, maar laat aub even kijken!

Liefs Pien

Geplaatst

Nic, BELLEN! Nu, niet meer afwachten, ook al is het gestopt BELLEN!

Het hoeft niks te zijn, maar laat dat aub even checken... Bloedverlies in het laatste trimester van je zwangerschap is over het algemeen niet goed...

Nou weet ik niet wat voor toeren je nog in bed uithaalt met je meneer, wellicht dat dat oorzaak kan zijn ;-) maar BELLEN! Je VK in elk geval en ik wil straks een update van je krijgen wat ze zei!

Goed dat je rustig blijft, in paniek schieten heeft ook geen zin. Maar je MOET het laten checken!!!

Geplaatst

Oh dames, Sorry sorry sorry dat ik jullie hiermee opzadel.

Heb hier nu paniek zitten zaaien.

Heb bloeden valt nu wel mee maar is nog steeds aanwezig..wel minimaal en ietsje donkerder. Het is meer te zien bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest en ietsje in mijn inlegkruisje. Gelukkig niet meer zo erg als vanmiddag. En dan nog is het volgens mij ook nog eens goed verdunt...en lijkt het daardoor misschien wat meer.

Ik zat gewoon op de stoel (op mijn werk) en toen voelde ik wat lopen. Als dit door de sex was gekomen (en dat heb ik niet gehad gisteravond) dan had ik toch ook al eerder bloedverlies moeten hebben? Direct daarna of in iedergeval in de ochtend?

Ik denk dat het gewoon een adertje is die gesprongen is. Heb verder ook nergens last van.

Vind het moeilijk om nu zo savonds de VK te bellen hierover en ik beloof jullie dat als ik morgenvroeg opsta en ik nog steeds wat bloedverlies heb dat ik dan meteen de VK zal bellen.

Lees ook op internet om niet meteen in paniek te raken en dat een beetje bloedverlies niet erg is.

Sorry als ik jullie heb laten schikken met mijn bericht.

Ik zal het goed in de gaten houden en hou jullie op de hoogte.

Jullie zijn lief.

Lfs Niek

Geplaatst

Lieverd, ik raak niet zomaar in paniek.. Maar laatst had je ook al wat bruinverlies toch? Wil je me dan beloven dat je morgenochtend even je vlos belt? Bloed is namelijk niet goed... En als je je vlos niet belt en het blijkt straks toch iets te zijn, dan kan ze maar beter op de hoogte zijn van het eerdere bloedverlies..

Ook als het morgen niet terugkomt, wil je dan bellen? Grote kans allemaal dat het niks is, maar als het wel wat is dan vergeef je het jezelf nooit....

En nu bellen kan op zich ook prima hoor, je vlos heeft altijd dienst....

Geplaatst

Niek ook van mij een dringend verzoek om morgenochtend het bloedverlies met je verloskundige te bespreken!

Meiden we hebben al een tijdje niets van Keesje vernomen. Ik heb net even op haar profiel gekeken en zie dat ze voor het laatst op 17 mei heeft ingelogd. Keesje ik hoop dat alles goed is daar!

Liefs Pien

Geplaatst

Dat vroeg ik me gisteren inderdaad ook al af... Probeer ook al terug te lezen of ze misschien op vakantie is?

Colle hoop dat je ons geen ziekelijke bemoeials vind, maar hoop wel dat je hebt gebeld... alles voor jou en Hats!

En Pien, wat fijn om wat van je te horen, en wat balen van je energie.. Maarja ik sta soms al te slapen en dan draag jij er nog eens 2... Nog even volhouden, we zijn al zover!

Geplaatst

Niek, heb je nog gebeld? Als je bloed verliest in je zwangerschap moet je eigenlijk echt niet aarzelen en meteen de verloskundige of je eigen huisarts bellen! Die vinden dat niet erg. Toen ik een bloeding had heb ik ook een dag gewacht met bellen en mijn verloskundige vond dat ik meteen had moeten bellen. Gelukkig maakte het niets uit en alles is goed gekomen. Hopelijk bij jou ook.

Pieneke, lukt het je een beetje om rustig aan te doen? Ik snap dat dit niet altijd makkelijk is maar je kleintjes hebben het nodig.

Haha, ik ben wel erg 'belerend' bezig. Misschien dat ik mijn bijna mama gevoelens kwijt moet.

Veel succes allemaal!

Geplaatst

Lieve dames,

Neeeee ik vind jullie helemaal geen bemoeials...als ik zo'n berichtje zou lezen zou ik net zo reageren.

Ik heb naar jullie geluisterd :) Ik heb vanmorgen gebeld. Ze gingen even in overleg en als ik nu weer helderrood bloed ga verliezen dan moet ik weer bellen.

Ik voel me verder goed, voel Hatsie hartstikke goed bewegen en het bloedverlies is overgegaan in oud bloedverlies en bijna over.

De VK denk dat het een adertje is dat geprongen is.

Weet je soms heb ik het gewoon nodig om te horen dat ik moet bellen. Ik voel me nu ook heeel stom dat ik dat niet uit mezelf heb gedaan gister.

Ik moet niet alleen aan mezelf denken maar ook aan Hatsie.

Ik moest even die drempel over maar zal zeker nu gelijk weer aan de bel trekken als er wat is. Ik zou het mezelf inderdaad nooit kunnen vergeven als het wel wat ergs bleek te zijn.

Thanks dames.

Maandag moet ik trouwens weer voor contole naar de VK.

Krijg dan volgens mij ook een vingerprikje...ben daar al zenuwachtig voor en over ongeveer 10 weekjes moet ik bevallen whaaaaaa.

Fijne dag vandaag.

En inderdaad...hopelijk laat Keesje snel wat van zicht horen, is ze niet op vakantie???

Lfs Niek

Geplaatst

Pfoe, good for you! Ben trots op je...

Snap het wel hoor.. je wilt je geen zeur voelen... maar in dit soort gevallen gewoon bellen... ze krijgen ervoor betaald hoor ;-) En je ook niet stom voelen, je hebt nu gebeld, en een volgende keer bel je ook meteen!

Prikje in je vinger is ook super naar! (ik prik liever hormonen voor IVF dan zo'n miniscuul HB/suiker prikje in je vinger)

Ik moet dinsdag naar de gyn en krijg dan gelijk mijn Anti-D prik (ik ben rhesus negatief en manlief positief) en daar zag ik ook tegenop omdat die in je bil gaat...

100-en naalden in mijn lichaam gestoken (incl. piercings :P) maar heb toch mijn gyn verzocht of ie ook ergens anders mocht. In mijn bil wil ik gewoon geen naalden! En het kan, nu gaat ie in mijn bovenbeen of arm (als het maar een spier is)

Manlief vond dat maar apart, maakt jou het uit waar die prik gezet wordt zei hij nog. Maar ben blij dat ik het aangaf.

Moet ook bloed laten prikken voor HB enzo.

Over 1,5 week heb ik ook de info avond over bevalling in het ziekenhuis, ik ben erg benieuwd....

Geplaatst

Whihihihi,

Ik heb hetzelfde als jou...ik heb het niet zo op naalden..terwijl ik me toch vaak genoeg zelf heb moeten injecteren. Gek eigenlijk he.

In mijn bil ben ik wel gewend. Tijdens mijn IUI behandelingen die ik heb gehad voor we aan IVF begonnen kreeg ik altijd zo'n prik in mijn bil om de eisprong op te doen wekken zodat ze precies wisten wanneer de inseminatie plaats moest vinden.

Snap dat je dat een nare plek vind, maar echt daar zit zoveel vet dat je er nauwelijks wat van voelt.

Maar zo'n vingerprikje lijkt me zoooo naar in de vingertop (gevoelig)

Ach ja het is voor een goed doel.

Hier zijn de rode monstertjes gelukkig niet meer terug gekeerd, alleen wat oud bloed nog. Ben opgelucht.

Hatsie is flink actief dus ik maak me geen zorgen meer.

Oh ja Iz, je kan een winkel beginnen joh...met al je draagdoeken. Wat ben je allemaal van plan joh!!!

Roelofje word nu al stik verwend hihihi. Iedere dag weer een andere nieuwe draagdoek. :) Ze zien er wel super uit trouwens.

Ik heb er een op het ook van www.draagdoek.nl. Moet hem alleen nog bestellen.

Zal hem ook wel even op de foto zetten als ik hem heb.

Nou, ik ga snel even een wasje ophangen en dan richting werk. Heb net een voetbaltafel gekocht voor de jongens (meisjes kan natuurlijk ook) van mijn werk. Ze zullen we een gat in de lucht springen want dit wilden ze zo graag!

Lfs Niek

Geplaatst

Colle... goedzo meid! Ik ben zo blij voor je dat HET weer weg is, maar ik blijf het op zijn minst vreemd vinden dat dit telefonisch afgewikkeld wordt.

Iza.. ik moet maandag mijn ANTI-D halen ;-), maar volgens mij heeft het verder niet te maken met de bloedgroep van je man! Jij bent net als ik negatief, en meteen na de geboorte wordt de bloedgroep van je kindje bepaald. Als deze anders is dan krijg je nogmaals de anti-D.

Liefs Pien

Geplaatst

Dag dames,

Ik dacht, kom even spieken in het augustustopic. Ik lees dat het over het algemeen goed gaat met iedereen, da's fijn om te lezen.

@Pieneke, wat rot dat je je nog steeds zo moe voelt. Ik heb dat ook in mindere mate, maar nog steeds niet fijn om de hele zwangerschap te bankhangen. Maar goed, je lijf geeft aan dat je het nodig hebt, dus dan moet je er maar lekker aan toegeven...

@Colle, ik heb dat ook hoor, dat ik me snel bezwaard voel om te bellen, maar echt, de meeste vk's vinden het geen enkel probleem. Het gaat nu om jou en je kindje en da's superbelangrijk! Anyway, ik hoop dat je geen onaangename verrassingen meer krijgt zoals deze week.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden