Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mama-ree,

Hoe is het vandaag met de punctie gegaan??

Viel het erg mee was je erg zenuwachtig??Heerlijk genoten in het hotelletje!!?

Hopelijk heb je een aantal mooie eitjes die mooie embryootjes gaan worden!!

Hey Danielle,

Ja dat is echt zo hoor als jonkie val je vaak buiten de boot met dit soort dingen dan ben je ineens weer te joh!!ZUCHT het is ook nooit goed he!!Ja waren we maar groen hihi.

Balen dat je zulke pijnlijke borsten hebt!!Hopelijk is het een goed teken ook al zou dat wel erg snel zijn!!Ik had dit gelukkig niet kan me voorstellen dat het geen pretje is!!

Heerlijk he zon dagje helemaal voor je zelf leuke dingen gedaan??

Overleef je het een beetje of duren de dagen jaren??

Hey Gimbelomo,

Wat balen zeg!!!Ik begrijp je gevoelens helemaal!! De eerste follikel meting had ik er 5 en een aantal kleintjes op dag 14 had ik nog maar 1 follikel van 18mm fikse tegenvaller.Wij hebben besloten te stoppen omdat we nog maar 2 puncties vergoed krijgen.Een escape iui kregen wij niet omdat ik nog maar 25 ben.

Probeer een beetje positief te blijven ook al zal dat moeilijk zijn!! Maar luister vooral naar je eigengevoel!!Balen zeg dat je leeftijd nu ook een rol aan het spelen is.Hopelijk mag je iets omhoog met de hormonen en ga je dan wel een aantal mooie eitjes krijgen!!!Verlies de moed niet!!

Ha Kyra,

Hopelijk word je heel snel ongesteld en mag je weer lekker gaan beginnen!!

Zoe!!

Hoe is het met jou meid?? Kom je de dagen nog een beetje door??

Liefs Bianca

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij...

Vanmorgen dus punctie, poepie nerveus. Al wou ik het niet, toch zenuwen en zweten als een otter hihi...

Resultaat: 9 EITJES!!! Vind het beetje moeilijk om zo enthousiast te zijn omdat er ook meiden zijn die de poging moeten staken, of minder foll. of eitjes hebben... Maar ja, ook wij hebben nog geen garantie maar we zijn weer een stukje verder. Moest wel ff traantje wegpinken toen ze het kwamen vertellen...

Hotelletje was redelijk, erg gehorig en als je dan 's nachts wakker ligt is niets meer goed.. beehh... Maar wel fijn idd om je bed uit te rollen en zo voor de deur van de kliniek te staan.. geen filestress.

Prikken en morfine vielen mee, morfine lekker beetje soezelig van.. paar keer deed eitjes aan prikken flink pijn maar ze voelen zo met je mee en ze slepen je er prima door. Achteraf ben je toch wel beetje blij dat het voorbij is. Voor iedereen anders natuurlijk... Toen tijdje gelegen in uitslaapkamer, naast mij vrouwtje maar 2 eitjes..sneu maar ja..

Vrijdag horen we hoeveel embryo's er zijn gelukt, zaterdag TP. Nu zeurderig gevoel in m'n buik, lig hele dag al op de bank. Mijn moeder is gekomen en gaat lekker voor ons koken... verlang nu al naar mijn bed...

Dikke zoen van mij en succes en sterkte allemaal, lief dat jullie allemaal aan me gedacht hebben en geduimd hebben.

Liefs, MamaRee

Geplaatst

Hey Mama-ree,

Wat een super nieuws zeg!!!

Op naar vrijdag!!Hopelijk zijn er een hoop mooie eitjes bevrucht!!!

Ben nog zo aan het duimen voor je!

En ik zou ook super blij zijn met zon resultaat!!

Maar buiten dat was de punctie wel te doen??

Of heb je zoiets nooit meer!!? We gaan er natuurlijk vanuit dat je nooit meer hoeft!!

Laat je lekker vewennen en lekker met een kruik je bedje in!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Mama Ree, fijn dat het is meegevallen en wat heb je een mooie score met 9 stuks! Nu naar vrijdag toeleven, is ook weer zo'n spannend moment. Rust lekker uit en doe rustig aan! liefs

Gibelomo, bah wat een tegenvaller zeg. Hebben ze de dosering niet iets verhoogd of heeft dat geen zin?

Kyra en Aafke, weer heel veel succes deze ronde. Aafke, ik heb je vorige poging wel meegelezen. Was zo blij voor je dat je enige cryo het goed deed en toen dat verschrikkelijke nieuws. Kan me voorstellen dat je even afstand hebt genomen van het forum.

Hobbesje, ben je een beetje te pas onder al die hormonen?

Bianca, wat lief dat je naar me vraagt. Het gaat eigenlijk wel goed, voel me goed. De eerste dagen wel behoorlijke krampen gehad en dat is nu weg dus ik hoop dat het de innestelling is geweest. Helaas doen de utrogestan-bolletjes ook z'n werk. Ben moe, duizelig, af en toe misselijk. Wat dat betreft voel je je gewoon zwanger maar ik weet dat ze me voor de gek kunnen houden. Dus ik pin me nergens op vast en hoop dat het snel 3 feb. wordt haha.

liefs

Geplaatst

Jeeeuuuuujjjj mama-ree, echt super goed zeg!!! Ja gemengde gevoelens, maar je ook blij zijn hoor... Hopen op een hoop emmy's!! :toppie:

Giblemo echt balen! hopen dat het de komende dagen nog gaat groeien zodat je misschien toch nog een poging hebt...

Bianca, hoe gaat het? lief dat je zo meedenkt met iedereen!

Zoe en daantje, echt helemaal te spannend... Alles kan al een teken zijn van.... Hoop het zo voor jullie!!!! :happydance: Volgens mij zou ik me helemaal gek maken van alles wat ik zou voelen haha

Kyra en Aafke, welkom terug!! Gezellig met nog een aantal bij deze topic !!

xx

Geplaatst

Hey meiden,

Ik zit op mijn werk, dus het moet even snel.

Maar hebben jullie ook veel krampen in je buik van de puregon?

Ik kan mij het van de vorige keer niet meer herinneren.

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Ienie,

Ja tuurlijk ben erg benieuwd hoe het iedereen vergaat en hoop op een heleboel goede testen strakjes!!!Hier alles goed hoor!!Ben de teleurstelling te boven!! Dus ik zal jullie hier nog wel een tijdje toch last zijn hihi.

Wanneer heb jij je 2de follikel meting??

Hey Zoe!

Graag gedaan meid!!Ben zo benieuwd!!

Die utrogestan zijn rot balletjes he!! Hopelijk komt het niet alleen door de balletjes!!Voel jeje nu wel anders als anders of dat niet?? Gaan er gewoon van uit dat het innestelings krampen waren he!!Positief blijven!!!:toppie:

Liefs xxx

Hey Diana,

Het kan best zijn dat je krampen hebt omdat de follikels aan het groeien zijn.Dit had ik namelijk wel.

Wanneer heb je de echo??Waarschijnlijk zijn er een hoop mooie follikeltjes aan het groeien:D

Geplaatst

Hai Gibelomo,

Een vriendin van mij is ook nu bezig met spuiten en haar eitjes groeide maar niet. Het is haar 3de en laatste ivf poging, hierna stopt ze, omdat ze eigenlijk al aan het begin van haar overgang zit. Ze dacht van de week echt dat het nu over was, maar ineens gingen er toch een paar groeien en was haar bloed waarde goed. Nu gaan ze vrijdag kijken. Zo zie je maar weer dat er toch ineens van alles kan gebeuren, houd moed meid!!!

Mama-ree, ik heb aan je gedacht vanmorgen, wat een goeie score, nu voldaan wachten en goed aansterken voor de terugplaatsing!! Slaap lekker..

Kyra! Dat het maar snel mag gebeuren, laat maar komen!!

Hobbesje, ik zei zondag avond na de terugplaatsing, ik wil onder een dekentje liggen, slapen en 2 weken niet meer wakker worden! Ben vandaag weer naar m'n werk geweest en de afleiding was toch wel heel prettig! Zo weer een dag voorbij!! Hou vol!

Aafke, ik kan er soms ook zo slecht mee omgaan, soms heb ik een hekel aan mezelf omdat ik dan zo negatief kan denken. Ik zei laatst tegen Joost over mijn nichtje die net bevallen is; Zij maakt zich druk over borstvoeding, dat het niet lukt enzo. Wij maken ons druk of we misschien uberhaupt nog wel ouders gaan worden!!! Maar ja, dat mag ik niet zo zeggen...

Bianc, wat fijn dat je nog gezellig bij ons op het forum bent! Ik ben blij met je steun en we willen je niet missen hier!!

Het kaarsje brand weer, voor alle meiden hier en ook voor m'n vriendinnetje, voor wie ik hoop dat onze wensen en dromen mogen uitkomen!!!!!!!

Geplaatst

hoi meiden

de gyn zei me vanmorgen toen ik vroeg of het dan niet zinvol was om de puregon te verhogen voor de aankomende dagen dat dit eigenlijk weinig tot geen zin had..

vanmiddag heb ik nog eens even tf contact gehad met hem en hij zei me dat wanneer ik daar zelf wel een goed gevoel bij had dat ik het dan wel mocht doen...dus nu heb ik net ipv 200ie puregon dus 300ie puregon gespoten, ja ik heb zoiets van baat t nit dan schaadt t niet toch??

heeft iemand van jullie hier ervaring met het verhogen van je hoeveelheid hormonen als je al begonnen bent en net als ik dus nu op dag 7 zit met spuiten (dus dag 9 van de cyclus?)

meiden nogmaals ik lees hier ook altijd mee dus diegene die nu zo geweldig ervoor staan, geweldig joh!! nogaals duim hoor voor jullie

Geplaatst

daantje powerr

lief van je dank je wel, dat geeft je toch weer een beetje moed he

maar heeft je vriendin haar dosering moeten verhogen of juist niet??

Geplaatst

Die vriendin heeft gewoon alle laatste restjes wat in de ampul zat allemaal erin gespoten. Ze zegt; ja, wat maakt het uit dit is m'n laatste kans!! En je ziet het, het helpt. Weet niet of het echt goed voor je is, maar geef haar gelijk, ik had het ook gedaan!!

Geplaatst

hallo allemaal,

ben een tijdje weg geweest maar moest en hoop verdriet verwerken van mijn 1e ivf die helaas op 4 dec. afkaapte.

maar wilde dus in jan. beginnen had ook een intake gesprek dat ik met hormoon pillen moest beginnen zodra ik ongi. zou worden.

ik maar wachten en wachten en ik wacht al 7 jaar daar niet van...... maar wachten op de red devil en ineens dacht ik van waar blijft mijn red devil nou nu ik wil, dat ik ongi moet worden komt het niet en ik had alles zo ingepland dat ik in jan. dus zou beginnen.

nou na 2 weken overtijd dacht ik laat ik eens gek doen en koop een test.

zo gezegd zo gedaan nou zondag 17 jan. 2010 stiekem een test in de badkamer gedaan want wil me man ook niet teleurstellen dus heb maar niets gezegd en jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest vliegen om het blijde nieuws aan mijn man te vertellen en ineens ging het licht uit ben ik flauwgevallen had de test nog in mijn hand. hahahahahahahhahahahahahaha na paar minuten bij gekomen zag ik mijn man huilen en de test in zijn handen.

na 7 jaar geprobeerd, 1 ivf poging, 4 iui's en uiteindelijk spontaan zwanger.

dus lieve dames de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

heel veel succes allemaal.

ik heb 8 feb. echo dan ben ik 10 weken zwanger.

Geplaatst

wow wat een goed nieuws

hopelijk niets over gehouden aan het flauwvallen

wel schattig dat je ventje moest huilen

zou de mijne ook klaar krijgen

Geplaatst

Wooooww..Yasmine...een spontane zwangerschap! Dat is geweldig....en wat een romantische zw.sch.test heb je gedaan:happy7::happy8:en wat een geweldige reactie van je kerel! Top!

En een geweldige oogst van 9 eiblaasjes...super!!

Ooooww...wat een spannende site is dit toch...en ik heb me nog zo voorgenomen om niet verslaafd te raken:icon_flower:

Geplaatst

Haaai... hier spreekt Remie, alleen op de wereld ;-))

Op dit nachtelijke uur ben ik helemaal in me uppie op het forum, gezellig zijn jullie ha ha!!

Bedankt voor al jullie lieve woorden, ben om uur of 10 eindelijk in slaap gevallen maar nu al weer een uurtje klaar wakker..pff.. maar ik weet denk ik wel hoe het komt... in m'n hoofd is het alleen maar een rollercoaster... dood vermoeiend om aan niets anders te kunnen denken dan wat er deze dagen allemaal gebeurt.

Bianca, ik zeg nooit nooit maar ik sta eerlijk gezegd niet te :happydance: voor een volgende punctie. De punctie op zich is wel te doen, maar de meeste last had ik thuis toen de morfine uitgewerkt was..pff... alsof er een skippybal inzat die er via mijn navel probeerde uit te komen.. tel daarbij op overheerlijke bami die niet goed valt en het feest is compleet...

De paracetamol deed ook niet echt zijn best.

Gibelomo, sterkte meid... even een domper maar hopen dat de extra Puregon zijn werk zal doen, duim voor je!!

Zoe, nog paar daagjes tot testen !! Spannend...

Yasmine van harte hoor, best een wondertje geschied bij jullie!!

Kyra en Aafke, succes alvast hopelijk kunnen jullie snel beginnen!

Pleun, hoe gaat het spuiten?

Diana, ik had ook wat krampen maar wel pas aan het eind vd 2e week. Dan dacht ik steeds dat de boel lekker aan het groeien was hihi

Ik kreeg het advies van de arts om goed te drinken komende tijd. Ben ook begonnen met de Utrogestan en kreeg van de vpk in de kliniek een inbrenghulsje. Super makkelijk en je hoeft niet met je worstevingers zo'n klein korreltje naar binnen te duwen hihi.. in het hulsje gaan er 2 tegelijk dus zo gepiept. Ze komen er bij ook nog niet uit. Wel vlagen van misselijkheid maar dat zou erg snel zijn volgens mij als het daar van komt.

Nou, zo maar poging doen om nog paar uurtjes te slapen.

Daantje, ik denk dat afleiding inderdaad een goeie remedie is. Dat merk ik ook, soms makkelijker gezegd dan gedaan he? :happy:

Truste allemaal weer xxxx

Geplaatst

hee meis

ik had gister ook een druk hoofd

heb me 3 valdispert tabletjes genomen en hoofdje werdt een stuk rustiger en slapen ging ook prima

en ook het spuiten gaat goed

iederekeer even een paar keer diep adem halen en hup zo klaar en eigenlijk niet veel bijwerkingen alleen wat knijpend gevoel rond mijn baarmoeder

maar geen hoofdpijn of vermoeidheid

Geplaatst

Wat is dit een mooie groep dames bij elkaar! Wel veel, ik moet echt met pen en papier naast me iedereen & alles opschrijven, want ik houd het niet bij, haha! Maar ik vind dat er hier een steunende & fijne sfeer hangt.

Spannend hoor; het spuiten, de echo's, de puncties, de resultaten ervan, terugplaatsingen, wachtweken... Voor mij is dat nog steeds toekomstmuziek. Ja, toch wel muziek, ik heb er vanaf het begin zin in gehad en ben nog erg positief. Zie niet op tegen de prikken en ik kan nu aan de punctie denken zonder meteen enge dingen te denken & te voelen. Maar goed, ik week 10 zal ik verslag doen, haha!!!

Gister ongesteld geworden en super blij ermee! Morgen een echo en bloed prikken en dan 13 feb starten met de 1e Decapeptyl prik. Dat is Valentijnsweekend, mooi toch! Zijn we wel een lang weekend in Antwerpen, maar dat komt wel goed. Als ik ergens tegenop zie, is het het effect van de hormomen. Decapeptyl & hoofdpijn, niet leuk... En dan vanaf eind feb/begin maart starten met de stimulatie.

Bijzonder dat die aantal weken wellicht onze droom werkelijkheid maakt?! Zo'n korte periode eigenlijk.

Nou dames, laat snel weer van jullie horen! Ben erg benieuwd naar het resultaat van Mamy-Ree's embryo's!!!

Geplaatst

ik zag er ook enorm tegen op de bijwerkingen

maar ik ben nu 3 dagen onderweg en heb GEEN hoofdpijn en geen andere bijwerkingen

dus het kan ook echt wel goed gaan

Geplaatst

:happydance: WOW CAROLINA!!!! Gefeliciteerd, super zeg! En hoe nu verder???

Annema, ik heb ook geen bijwerkingen gehad van de spuiten, hooguit wat vermoeid in de laatste dagen maar meer niet. Ja, en beetje krampen in je buik vanwege al die eitjes hihi.. Succes!!

Hier niet zo'n toffe dag... pijn is zo goed als weg maar dat opgeblazen gevoel hou ik.. Heb zkh gebeld en moet paar dingen in de gaten houden zoals gewicht, temperatuur, goed plassen en dus ook veel drinken.

Wie heeft er na de punctie ook die klachten gehad van opgeblazen enz.? De vpk zei dat de eierstokken nog steeds flink groot zijn, omdat er ook aardig wat eitjes zaten....tsja..

xxx

Geplaatst

Carolina, Gefeliciteerd! Had je mooie bloedwaarden? Hoe voel je je?

Mama Ree, vervelend he? Heb je de punctie gehad, heb je nog een opgeblazen gevoel! Kan ook nog wel even duren. Ik heb het ook gehad.

Hier ook een beetje een off-day. Zo'n gevoel van, waarom zou het nu wel lukken. En mn (.)(.) worden ook minder gevoelig, wat me zorgen baart....

Hoop dat het morgen weer beter gaat!

Mama Ree, mag je nou morgen bellen of zaterdag pas? Weet het even niet meer.

Geplaatst

Zoë, blij dat je het een beetje herkent. Soms denk je wel eens, dat heb ik weer en dat je de enige bent... ik ben ook de charmanste in huis, ik boer me een ongeluk burp...

Morgen tussen 9.30 en 11.00 worden we gebeld. Als dat niet lukt, dan mogen we om 11.00 zelf bellen. Erg benieuwd, en hoop stiekem dat ik vannacht ff knock-out ga.

Balen hoe je je voelt.. maar kop op hoor. Je bent nog niet ongi dus missch is het gewoon ff rustig in je lijf. Probeer positief te blijven meid...

Liefs, MR

Geplaatst

Hey meiden,

Bedankt voor de reacties. Ik hoop maar dat de krampen zijn van de eitjes die er groeien! Al heb ik daar niet zoveel vertrouwen in want de vorige keer met de 100 puregon groeide er maar 3. Morgenochtend de FM meting en dan weet ik het zeker. Ben best nerveus.

Mama-ree, ik had de vorige keer na de punctie ook heel veel last van mijn buik. Veel drinken en paracetamol was de enige remedie. Succes!!!

Carolina: onwijs gefeliciteerd! Wanneer mag je voor de echo komen? Ik hoop dat we allemaal jou goede voorbeeld gaan volgen

Pleun, wat goed dat het bij jou zo super gaat! Heerlijk als je er zo door heen gaat.

Annema, in het valantijnsweekend beginnen dat moet iets moois gaan opleveren!

Liefs DIana

Geplaatst

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties! Ja ik had wel mooie bloedwaarden geloof ik?! 370 was het (ik heb der geen verstand van). Verder heb ik de 1e echo op 24 Feb, spannend!!

Jullie allemaal veel succes!!

Geplaatst

Ik zie dat het bij jou ook nog een tweeling kan zijn! Super hoor. Toevallig niet last gehad van borsten die minder gevoelig werden hihi. Zoek graag vergelijkingmateriaal.

Mama Ree, ik ga voor je duimen en ga morgen middag gelijk kijken! Goed slapen hoor, je hebt je energie nog nodig voor de wachtweken!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden