Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mama-Ree...wat afschuwelijk!

Al je energie erin gestopt en dan zo'n teleurstelling, heftig!

Mijn ervaring is dat je na deze menstruatie nog een normale menstruatie mag hebben en dan de volgende tp.

Sterkte!

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig Mama-ree wat een teleurstelling!! Kan me voorstellen dat je enorm verdrietig bent!!Neem de tijd om alles even een plekje te geven!!

Hele dikke knuffel!!!

Geplaatst

Hoi,

@Diana, zo zie je maar. Je hebt maar 1 goed embryo nodig...

Succes in deze wachtweken, ik duim met je mee dat je een positieve test mag hebben over 2 weken!!

@Mama Ree, ik heb je gevolgd. Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is.

Laat je verdriet de vrije loop en probeer het een plaatsje te geven.

Jij loopt toch ook bij MC kinderwens? Is er al een evaluatiegesprek gepland?

Zelf heb ik op 25 Februari een evaluatiegesprek na een mislukte ICSI poging.

Ik verwacht dat ik in Maart een volgende terugplaatsing zal krijgen.

Heel veel sterkte en succes!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hey MamaRee,

Klote voor je. Natuurlijk stop je er alle energie in,al is het poging 1. Je moet er bij elke poging vanuit gaan dat het die keer gewoon raak is, hoop doet leven, toch meiden?

@Gibelomo en Nolan: ik wens jullie ook veel sterkte toe, ik lees net dat het ook bij jullie niet zo mocht zijn. Ik weet hoe het voelt. Je hebt gewoon even de tijd nodig om jezelf te herpakken en ieder doet dat op zijn eigen manier en in haar eigen tempo. Het is inderdaad wel een emotionele achtbaan zo'n traject!

@ Daan: fijn om te lezen dat je weer een beetje bijgekomen bent! Je klinkt in ieder geval strijdbaar en vastbesloten om positief door te gaan. Ook goed dat je er de tijd voor neemt.

@Kyra: ik hoop dat je weer wat bent bijgekomen van je punctie. Fijn dat er in ieder geval voldoende eitjes zijn aangeprikt, al is het altijd jammer als je er minder hebt dan de keer ervoor. Het gouden ei zit hier vast bij! Ben benieuwd of het tot een tp gekomen is vandaag?

@Ieniemienie, Diana79 en Hobbesje: hoe is het op het wachtbankje? Ik vonde de eerste week nog wel gaan (toen had ik veel afleiding) maar vanaf week 2 was het echt killing... heeeeel veel succes!

@ NoaNoa: hoe lang voordat jij mag testen? Volhouden meid, en sterkte met het gewacht!

Groetjes, Aafke

@

Geplaatst

Ik vind het verschrikkelijk op het wachtbankje. Herken wel wat je zegt. De eerste week ben ik goed doorgekomen. Maar nu... Heb last van mijn buik, ben chagerijnig, kan wel janken. Kortom: ik voel me helemaal alsof ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. Voeg daar nog ietwat gekleurde sliertjes bij het afvegen bijop... denk niet dat deze ronde het gaat worden.

(maar vooral: ik wil het NU weten en niet pas over een week)

Geplaatst

hobbesje

ik vind dat devilcollection.gif weg moet blijven bij je

dus ik stuur nog wat aaaflowersmiley.gifpositieve energie naar je toe

zodat je volgende week bfp.gif test

Geplaatst

Mama-Ree, ik had al een berichtje gedaan, maar die is blijkbaar niet op het net gekomen....

Gatverrr....wat afschuwelijk! Sterkte de aankomende periode?

Kun je je nog een keer opladen voor een volgende keer of moet je daar nog niet aan denken?

Ik heb afgelopen zondag tp gehad van 2 toppertjes (geen cryo's) en nu is het wachten begonnen.

Spannend dus!!

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor jullie steun en troost.. de teleurstelling is me erg zwaar gevallen. Ook omdat ik een onwijs heftige ongi heb... hele dag buikpijn maar niets vergeleken bij normale ongi's.... weet niet wat me overkomt...

Zkh gesproken en maand rust voorgeschreven... vlg ongi afwachten en dan verder. Eerst dacht ik ja doei ik zit er nu midden in, ik wil door nu!!!

Maar na gisteren en vandaag weer... moet ik er even niet aan denken.. zo'n last heb ik van mijn buik dat ik er even niet aan moet denken, stom he... nu pas realiseer je je wat voor aanslag het op je lijf is geweest.. aangezien alles voorspoedig verliep, lijkt het wel of je nu de volle mep op je bord krijgt.. maar dat zal uiteraard voor iedereen anders zijn.

Heb nog wel met zkh besproken of tp van een cryo een verhoogde kans op zwangerschap geeft omdat het dan in m'n eigen cyclus gaat. Daar wordt door artsen al onderzoek naar gedaan, omdat wellicht het lichaam dan eerder een innesteling accepteert, dan dat het zo met hormonen gestimuleerd is. Nou ja... we wachten het rustig af, nu eerst maar weer beetje fitter worden en lichaam rust geven, is hard nodig..

Dikke zoen voor jullie en veel succes en sterkte met wachten, behandelingen enz.!! Duim voor jullie allemaal

xxx

Geplaatst

Mama-ree, nogmaals: het is kl*te!

Over de menstruatie: ik had het ook na mijn 1e IVF: vreselijke buikkrampen (heb ik anders nooit) zo'n 2-3 dagen en ook veel en lang: 8 dagen! Dat is uitzonderlijk, want ik heb normaal 3-4 dagen...

Sterkte meis...

Geplaatst

Oh minder dat je er dan ook nog zoveel last van hebt zeg! Zo'n maandje rust is voor je lijf volgens mij echt nodig. Voel hier ook goed dat er hard gewerkt is.

Hier lijkt het ook niet goed te gaan. Bespeurde al wat rood bij het afvegen vanmorgen. Vaak wordt ik dan morgen of overmorgen ongesteld...

Geplaatst

mamma-ree

lieverd heel veel sterkte, we weten hier als geen ander hoe je je nu voelt..helaas heb ik ook precies hetzelfde gevoel..

elke keer weer die teleurstelling die je te verduren krijgt

neem echt even de tijd voor jezlef xx

Geplaatst

Oh meiden, wat gebeurt er hier toch allemaal! Weet ook niet zo goed wat te zeggen. Hobbesje en Ienieminie, ik wil jullie zeker geen valse hoop geven maar is het niet nog wat vroeg?... Ik gun het jullie allemaal zo en ik weet hoe k*t het elke keer weer is die teleurstelling. Neem de tijd en doe rustig aan. Het is niet niks wat je lichaam te verduren krijgt...

mama Ree, ik hoop dat het ietsiepietsie beter met je gaat?

Dikke knuf voor iedereen

Geplaatst

Getver!! Wat afschuwelijk, meiden!

Ben er zelf helemaal ondersteboven van...hoe kan dit nu?

Dit is teveel!!

Weet verder niets te zeggen dan sterkte!

Hoop dat er mensen om jullie heen zijn om dit verdriet mee te delen.

Geplaatst

Jeetje, dit is niet echt een geluksmaand! Wat veel meiden die van het wachtbankje afvallen. Onwijs kl*te! Heel veel sterkte!

Ieniemienie, hoe gaat het bij jou? Is het doorgezet? Ik hoop zo van niet!

En Hobbesje? Bij jou?

Hier zit ik gelukkig nog stevig met mijn billen op het bankje! Hoop daar ook te kunnnen blijven, maar als ik alle slechte uitkomsten lees, dan zakt de moed toch wel in mijn schoenen!

Maar goed, kop op, benen bij elkaar en doorbroeden........en hopen dat het werkt!

Geplaatst

He, nou bij mij is het wel echt doorgezet.... Heb vanmorgen negatief getest, vrijdag toch nog voor de zekerheid bloed laten prikken...

Op naar mijn 2 cryootjes die nog in de vriezer liggen!!!

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden