Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ook ik vind ze al wel leuk geweest. Alles plakt, je komt het zelfs nog tegen na het doortrekken van het toilet.... jakkie!

Op de digipoli is te zien dat er 12 van de 16 eicellen bevrucht zijn. Nu wachten op het telefoontje hoe laat we morgen mogen komen.

Geplaatst

Hey Zoe!!

Thanks meid!!! Ja bedoel ook 2011 ik leef geloof ik nog steeds in 2009 hihi.

We zien het wel hoe het gaat lopen en ga zeker niet meer van dit forum af.Ik zal denk ik wel bij de topic maart gaan zitten.Moet je maar eens komen spieken.

Zo te lezen ben je af en toe nog steeds een test aan het doen!!Je kan het nog steeds niet geloven volgens mij!!!!haha!!Helemaal super ben zo blij voor je!

Hey Ieniemienie,

Haha wat een gedoe he die muten bollen hihi.

Heel veel succes nog met die bolletjes!!Heb medelij met je :happy8:

Maar het is in iedergeval voor een goed doel he!!!

Wanneer mag jij testen??

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Bianca,

Nou wachten dus tot je ongesteld word...... Ben nog nooit zo blij geweest toen ik ongesteld werd en kon beginnen. Heb ook het lange protocol gehad. Gaat helemaal goed komen met jou hoor!!! Zal af en toe ook eens spieken bij topic van maart, om je zo een beetje te volgen.

Ik heb officieel 22-02 een bloedtest en mag het weekend ervoor ook al thuis testen. Lijkt echt nog zooooooo lang weg haha. Zit ook pas op wd 1.....

Hoop de de komende weken heel snel voorbij gaan met natuurlijk een goed resultaat.

xx

Geplaatst

Feest, en die mutsen-bollen mogen nog zo lang. Maar ik zal niet klagen hoor! Ik druk er nu weleens een tampon in, want inlegkruisjes en ik zijn ook geen goeie combinatie.

Hobbesje, 12 stuks! Dat klinkt goed! Weet je al hoeveel ze er terug plaatsen? Of wat jezelf wilt?

Diana, ik hoop dat je de punctie erop hebt zitten en dat het voorspoedig is verlopen?

Geplaatst

Hey meiden,

Punctie gehad, was helemaal niet pijnlijk, erg fijn. Nu een beetje beurse buik, maar verders oke.

Waren nog maar 3 follikels, nummer 4 was niet te vinden.

Bij het Vu aangekomen, bleken er maar 2 eitjes in te zitten.

Dus we gaan er vanuit dat deze poging is mislukt.

Ons gevoel is juist geweest helaas.

Voor de rest van de meiden; heel erg veel succes met de behandeling, en ik hoop voor jullie op veel betere resultaten!!!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Kop op hoor Diana, ook met 2 eitjes kan het nog lukken. Kijk maar naar Faye, die dacht ook dat het niet zou gaan lukken en zij is inmiddels zwanger (zie topic weinig follikels)!!

Keep faith.....

xx

Geplaatst

Diana: dat is wel een beetje een tegenvaller. Maar ook met 2 moet het kunnen (wat de andere dames ook al zeggen).

Wij laten er 2 terugplaatsen morgen, ongeacht de kwaliteit.

Geplaatst

Hallo meiden....

Tjee... wat een verhalen en belevenissen al weer.

Ik ben 29 januari begonen met spuiten. Afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad, er zitten nu ongeveer 8 eitjes. En dat na 7 dagen spuiten.

Al die 8 eitjes zitten in mijn linkereileider, rechts is leeg...

Morgen weer een echo. Heel spannend..

Voel al wel dat er wat kilootjes bij komen..Herkennen jullie dit??

Daantje....heel veel sterkte! Was Joost nog op tijd terug zodat je dit afschuwelijke nieuws samen kon opvangen?

Geplaatst

Hoi Daan, wat balen zeg! Je hoopt zo dat het goed zal gaan en dan hoor je een k*t bericht. Ik wens je veel sterkte!

Ik ben nu ondertussen alweer een tijdje deca aan het prikken en heb echt mega koppijn gehad de afgelopen week. Ongelooflijk! Gelukkig is het nu over en kan ik weer een beetje normaal nadenken. Een paar dagen terug ook begonnen met Gonal spuiten. Vorige week had ik een uitgangsecho en het zag er wel goed uit. In beide eierstokken zaten 5 follikels, dus we gaan nu maar hopen dat ze lekker gaan groeien. De vorige keer was ik ook een aantal kilootjes aangekomen, dus ik denk dat dat wel redelijk normaal is. Ook lagen de eierstokken nu goed, want de vorige keer lag mijn rechter eierstok te hoog en toen moest er tijdens de punctie heel hard gedrukt worden. Dat was niet zo'n fijn gevoel. En ook hierbij hoop ik dat ze goed blijven liggen.

@Zoe: gefeliciteerd! Wat een super bericht. Dat houdt de moed er bij mij weer in.

Groetjes van Demelza!

Geplaatst

Hoi...!

Zoë, inderdaad op de helft joh die tp lijkt al wel een eeuwigheid geleden, wat duurrrrt daattt llaaaaaaaaaaaangg!! En inderdaad. .ik ben die mutsebollen ook helemaal zat. Maar.. misschien snap ik het niet helemaal maar jij bent toch al lang klaar met die mutsebollen? Of gebruik je ze langer?

Bianca, het is Brugge geworden i.p.v. Antwerpen. Al met al meer in de auto gezeten dan in Brugge maar ja. Lekker samen op pad vinden we altijd gezellig en dan maakt het niet zoveel uit waar we zijn. Was na dat geslenter wel zo moe dat ik in de auto in slaap viel. Misschien is het lange protocol wel de oplossing voor jou, maar kan me voorstellen dat je nerveus bent voor overst. Maar ze houden je goed in de gaten toch?

Hobbesje wat een super score joh!

Diana succes meid, je hebt maar één goeie nodig, beetje cliche maar ja, wel bewezen dat het kan... Duim voor je!!

Ik heb vanmorgen 2 testen gehaald, dan heb ik ze maar vast in huis. Ik las op het wachtbankjesforum dat iemand al getest had maar dat was negatief, ws omdat ze te vroeg was.. Ik heb er ook over nagedacht om al te testen maar ik ben bang dat de teleurstelling voor mij te groot is en volgens mij kans ook groot dat ik veel te vroeg ben... heb me dus in kunnen houden ;-))

Voel me nu prima en heb alleen gevoelige boobies, ook beetje opgezet. Nou ja, weet niet wat ik daarvan moet denken...

Daantje, hoe is het met je... ?

Fijne zaterdagavond allemaal!!!

Geplaatst

Demelza...2x 5 dat is geweldig! Hopelijk gaan ze inderdaad allemaal groeien. Koppijn is ook vervelend. Blij dat je er van af bent. Ik ben zelf zo megatreurig van die hormonen. Erg vervelend, want ik ben namelijk normaal gesproken het zonnetje in huis en op het werk.

MamaRee...Hoe vond je Brugge? Ik mag er graag zijn.

Spannend joh! Dat wachten...wanneer mag je testen? Wat goed dat je kunt volhouden om niet te testen..

Oooww jaaa.....die mutsenbollen....ik was het even vergeten! Wat een uitvinding inderdaad, getver. En wat een geweldige naam: mutsenbollen...

Fijn weekend!

Geplaatst

Heel erg bedankt voor jullie positieve woorden!!!:toppie:

We hebben vorige keer zo extreem veel mazzel gehad, dat het haast onmogelijk is om dat nu weer te hebben.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

We duimen maar tot maandag als we het horen.

Hubbie gaat morgen in zijn pauze nog wel even langs het ivf lab om te kijken of ze al wat weten. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik de "mutsenbollen" niet voor niks hoef te doen. Na jullie verhalen komt het ongemak van die dingen weer naar boven. Mijn hemel wat was dat een troep!!!! Nou ja vanavond moet ik er toch ook aan geloven:happy2:

Liefs Diana

Geplaatst

:happydance::happydance:mutsenbollen

Ach, maar 2x per dag dames!

Went niet he??

Wat een derrie!

Maaaaaaaar, ik ben al blij als het zo ver komt! Dat is dan de andere kant..

Diana, hoop voor je dat je morgen meer weet! Wel een idee om even langs te gaan..

Ik moet morgen om 9.00u in het zh zijn voor een fm. Wel spannend hoor..

Geplaatst

Ik mag ze 3x per dag kyra...

Toen ik belde met Dusseldorf adviseerde ze om ze tot 6 weken te gebruiken. Eerst dacht ik, oh nee hé. Maar nu vind ik het ook wel een veilig gevoel. Misschien durf ik wel helemaal niet te stoppen haha. Moet er morgen eerst wat bij bestellen want heb helemaal niet genoeg.

Mama Ree, heb je al besloten wanneer je gaat testen of wacht je keurig tot de 14e. Is natuurlijk wel een prachtige dag! Ik zou trouwens met een verse emmie ook niet heel veel eerder testen hoor. Wij zaten de avond voor de officiele dag.

Oh Diane, ik ga voor je duimen!!

Geplaatst

Kyra, ook ik mag 3 x per dag dus.... :happy2: je hebt nog soort mazzel hihi

Zoë, ik ga echt mijn best doen om te wachten.. heb dipje vandaag geen idee waarom maar ik vraag me steeds af waarom het zal lukken... stomme tut die ik ben.. maar ja.. waarom is het trouwens met een "verse" emmie anders dan met een niet-verse..?

Geplaatst

Mama-ree, ik herken dat het ook wel, gisteravond zat ik te denken dat het vast niet gaat lukken de eerste keer. Waarom zouden wij dat geluk nou hebben....? k*t denk ik dan, probeer nou eens positief te blijven, ga ik me weer schuldig voelen dat ik niet positief ben enz enz grrrrr. Vandaag weer een nieuwe dag, met een positieve vibe haha

voor jullie allemaal, een positieve vibe :wav:

xx

Geplaatst

oepsss.....heb ik het dan zo verkeerd???

Ben ik vergeten hoe vaak?

Ik ga direct even kijken zometeen:icon_smile:jullie hebben vast gelijk....getver!

Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest. Arts was erg tevreden over de groei. Hij telde er idd nog steeds 8 die goed ontwikkeld waren en een paar heeeele kleintjes heeeel ver weg aan de rechterkant, dus dat is niet zo hoopgevend.

Vorige keer een score van 11, nu ongeveer 8.

Morgenvroeg weer komen, en dan di of wo de punctie.

Waardeloos: ik moet woensdag naar school, komt me helemaal niet uit:happy7:

Ienieminie: wat een heen en weer geslinger in emoties, he? En je daarna ook nog schuldig gaan voelen over deze emoties...lekker vrouwelijk!! Dus zeeeeeeer herkenbaar vanuit hier!

Mama-ree...ik dip lekker met je mee...gezellig!! Het is toch zo dat een versie emmie statistisch gezien meer kans maakt uit te groeien tot een wondertje? Of heb ik het helemaal mis?

Zoe, ik snap het. Veiligheid voor alles, zeker als je al zwanger bent! Dan wil je em helemaal veilig laten zitten..

Fijne zondag meiden!

Geplaatst

Nou blij dat er beetje herkenning is. Anderzijds moet ik ook ff excuses aanbieden aan Zoë... jij hebt al zoveel pogingen gedaan en gelukkig is het nu gelukt. Maar als iemand twijfels of zenuwen zou moeten hebben gehad, dan ben jij het wel... sorrie!!

Kyra, mooi resultaat toch? Als die kleintjes nog ff mee groeien en een spurt maken, dingen ze misschien wel mee naar de hoofdprijs hihi..!!

Ienie, ik dacht dat ook met verse emmies, maar ik las ook al weer in info van het zkh dat cryo's nagenoeg zelfde kans maken ... aaahhhhhh ha ha!!

Geplaatst

Ooooooww...wat geweldig dat emmy's en cryo's eenzelfde kans maken!

Zou geweldig zijn als die mini's ook nog groeien...hahahaa...

Ik heb een verhoogd fsh, maar verder konden ze niet voldoende oorzaak vinden, maar het moet toch ook iets betekenen dat ik links goed te stimuleren ben en dat rechts uitblijft?? ......zucht......al die onduidelijheid. Ik snap er echt helemaal niets van.

Nou ja, als het maar lukt deze keer!!!

Geplaatst

Vandaag hebben we terugplaatsing gehad van twee A-kwaliteit embryootjes. En er zijn er nog 2x2 ingevroren. Ben helemaal blij nu!

*snel aan de soep gaat nu*

Geplaatst

Niemand hoeft hier excuses aan te bieden hoor. We hebben allemaal weleens een dip-dag en die 2 weken wachten is eigenlijk ook niet menselijk. Pff, ik vind dat we het allemaal erg goed doen hier en juist als je een dipje hebt, ben je hier op de juiste plek omdat we elkaar zo goed begrijpen.

Wat betreft testen met een verse emmie en een cryo; een cryo is op moment van terugplaatsing al een paar dagen ouder dan een versie emmie. Dus het is ook logisch dat een cryo eerder gaat nestelen waardoor je weer eerder kunt testen.

Hobbesje, wat een mooie begin! Ik ga een kaarsje voor je branden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden