Ga naar inhoud

testen in januari

Aanbevolen Berichten

• Reacties 544
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Linda en Nathalie,

Wat is dit weer rotnieuws voor jullie, hoopte zo dat jullie de volgende 2 groene regels zouden worden, sterkte allebei!

Groetjes

Bianca

Geplaatst

Lieve rode dames, heel veel sterkte!

En voor de overigen.... dit bankje moet wel een stuk groener hoor!!

Wat mijzelf betreft - inmiddels op wachtdag 6 en erg gespannen.... ben zooo bang dat het weer misgaat! Maar voorlopig kan het nog alle kanten op, probeer ik mezelf maar voor te houden...

Geplaatst

Heel veel sterkte, hopenlijk komen er inderdaad wat meer groene bij.

Ben bang dat ik er niet bij hoor. Heb sinds vandaag licht bloedverlies.

groetjes Petra

Geplaatst

@petra is het echt al veel of een beetje bloed verlies ?

he ik hoop een beetje en dat de rest weg blijft

had het je zo gegunt

was me al aan t afvragen hoe het met je was omdat ik je al een paar dagen niet gezien heb

Geplaatst

Ik heb het overzichtje maar weer even naar voren gehaald...

Loulou, TP 18-12, 2 emmies, test 1-01 (zwanger, maar mk)

Sannie66, 20-12 IUI, test 06-01, ongi 03-01

Chablis, TP 26-12,1 cryo, test 07-01, ongi 31-12

Rachel, TP 27-12, 1 cryo, bloedtest 08-01, ongi 05-01

Renate75, TP 26-12, 2 emmies, testen 10-01, bloedtest te weinig HCG, 13 jan. mk

Marretje, TP 26-12, 1 emmy, bloedtest 11-01

Poppie145, IUI, testen 12-01

Albert(Corine), TP 31-12, 1 emmy(?), test 14-01, ongi 09-01

Schapenwolkje, TP 04-01, 1 cryo, testen 18-01, ongi 13-01

Nathalie28, Tp 08-01, 2 cryootjes, testen 19-01

Linda, TP 05-01, 2 emmies, bloedtest 20-01

Mart, TP 08-01, 1 cryo, testen 22-01, "ongi" 13-01

Taurus71(Manon), TP 10-01, 1 cryo, testen 24-01

Petra-, TP 09-01, 1 emmy, testen 25-01

Lisette, TP 13-01, 1 cryo, testen 28-01?

Carolina, TP 14-01, 2 emmies, bloedtest 29-01

Maris, TP 15-01, 2 emmies, testen 28-01

HannekeLammers, TP 15-01, 1/2 ?, testen 28-01?

MarMira, TP 15-01, testen 30-01

Bianca77, IUI 15-01, testen 31-01

Debsie, IUI 16-01, eigen cyclus, testen 31-01?

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Geplaatst

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Ik heb m'n kussen meegenomen en neem ook plaats! Sannie, ik kruip 1 dagje voor... Wat moet jij lang wachten of is dat normaal met IUI?

Manon, je bent de eerste die mag testen, spannend! Hoe voel je je? Ik zie dat het ook nog een cryo is, nog geen testje gedaan?

iedereen nog heel veel succes met wachten en voor degene bij wie het niet gelukt is, heel veel sterkte.

Geplaatst

Hey Zoë...lekker slapen op je kussen..goed idee..gaat de tijd wat sneller.

Jij gisteren dus een TP gehad van 2?...fijn ook weer inde race dus ;-) Succes !!!!

Heb al wel getest hoor..houd hier ook testproefjes net als Pieneke hahhaa.

Moet alleen nog wachten totdat pregnyl er helemaal uit is...va maandag kan ik met zekerheid testen..maar tot nu toe heb ik hoop. Heb dinsdag laatste spuit gezet (1500) en vanmorgen was de streep nog vetter dan de controle streep ipv dat hij lichter wordt. (op ovulatietesten ) op een zwang test geeft hij een lichter streepje aan.

Vorige maand heb ik ook getest dagelijks na de spuiten om te zien hoe de streep na 1 2 en 3 dagen is. Na 3 dagen niks meer zichtbaar en toen dacht ik bij de laatste spuit..nog eens testen en dan na 1 dag...was er toen ook al niks meer zichtbaar.

Dus dat de streep nu alleen maar vetter wordt ipv lichter geeft mij hoop. Maar nog maal..ik mag pas eigenlijk zón maandag met zekerheid testen (5dagen dan moet t wel uit t bloed zijn de pregnyl 1500) Ik heb nog geen teken van een naderende menstruatie..zelfs niet vloeien of zo..dus als t maandag nog zo is en de test nog positief dan ga ik maar even bloed prikken.

Is niet gebruikelijk bij ons ziekenhuis..maar vorige maand heb ik t gewoon gevraagd of ik een formulier mocht hebben. De eerste (verse) poging toen deed ik mee met een studie en moest ik bloedprikken...toen wist ik met de lage hcg waarde dat t aflopende zaak was. Vind dat fijner om meteen te weten dan af te moeten wachten op de eerste echo en vlak daar voor ongesteld te worden bv.

Nou lang verhaal maar weer...

Petra..hoe is t nu?

Geplaatst

Oh Taurus, dat klinkt hoopvol! Ik wist niet dat je pregnyl spoot dus kan me je voorzichtigheid voorstellen. Als ik me het goed herinner heb jij toch ook wel eens vrij kort na de tp al bloedingen gehad of niet? Wat fijn trouwens dat je voor een bloedtest mag.

Ik ben helaas nog nooit tot testen gekomen, 1 of 2 dagen voor dee testdatum gaat het bij mij altijd mis. Maar goed, we blijven positief! Het moet toch een keer goed gaan?!

Geplaatst

Klopt..ik werd telkens zón 5 dagen na de TP opoe (10 dagen na eisprong)

Heb toch erg aangedrongen op ondersteuning (was een grensgevalletje met mijn 10 dagen) en gelukkig gekregen.

Wat balen net voor de test datum...

Maar joh..jij hebt ook best een geschiedenis al lees ik..de 7de icsi al!

Is t erg lang rijden naar dusseldorf voor jullie?

Gelukkig heb je nog 6 cryo's!... maar ik duim voor je dat je ze niet nodig hebt...mnoet nu toch eens lukken!

Geplaatst

Hallo,

Wat een steun, wat lief. Heb nog steeds af en toe wat licht waterig bloedverlies. Weet niet wat ik er van moet denken. Ik word gestoord van mezelf:happy7:

Groetjes Petra

Geplaatst

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen1972, TP 20-1, 1 emmie, testen 03-02

hey ladies, ik kom er ook bijzitten!

Geplaatst

Om de vraag van Zoë te beantwoorden: er heeft nog geen bevruchting plaatsgevonden tijdens inseminatie, dus je moet wat daagjes 'langer' wachten dan bij een IVF/ICSI. Ons zh houdt (to be on the safe side) 17 dagen na inseminatie aan. Vorige keer werd ik precies 14 dagen erna ongi..

Geplaatst
Om de vraag van Zoë te beantwoorden: er heeft nog geen bevruchting plaatsgevonden tijdens inseminatie, dus je moet wat daagjes 'langer' wachten dan bij een IVF/ICSI. Ons zh houdt (to be on the safe side) 17 dagen na inseminatie aan. Vorige keer werd ik precies 14 dagen erna ongi..

Tja, dat klinkt ook wel logisch San. Ik hoop nu op een betere uitslag!

Manon, als het verkeer meezit doen wij er 1 uur en 3 kwartier over. Het scheelt dat we gelijk de autobaan op kunnen en dat het lekker doorrijden is in Duitsland. We spraken altijd wel op het midden vd dag af anders kom je in de spits terecht...

Geplaatst
Hallo,

Wat een steun, wat lief. Heb nog steeds af en toe wat licht waterig bloedverlies. Weet niet wat ik er van moet denken. Ik word gestoord van mezelf:happy7:

Groetjes Petra

Nou...er is nog hoop..licht en waterig..is nog ni ech he?!

volhouden hoor

Geplaatst

Petra hou moed! Ik duim voor je!!! Nog een paar daagjes...

Manon, ik hoop voor je dat het raak is deze keer, ziet er wel al goed uit! Maar begrijp je voorzichtigheid, in ieder geval duim ik mee!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden