Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy

02 september: Sabke77

06 september: Luna

07 september: Annie

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee

10 september: Femke

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje (nog niet officieel)

16 september: Poppie

28 september: Taurus71 (Manon)

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon)

Eerstvolgende afspraak:

17-03 Annie afspraak VK

17-03 Claudiaatje controle afspraak (16 weken)

18-03 mama27 (Marjon) 12 wkn echo + nekplooimeting

20-03 Peggy echo geslachtsbepaling

29-03 Annie afspraak VK

01-04 Taurus71 (Manon) afspraak VK

08-04 Sabke afspraak VK

12-04 Annie 20 weken echo

13-04 Peggy afspraak VK

19-04 Peggy 20 weken echo

23-04 Marretje afspraak VK

26-04 Cjee 20 weken echo

Peggy t staat er in!

Tja hoofdpijn is idd 1 van de kwaaltjes die je kan hebben...en wat ze zegt..tja zo zal t ook zijn..de 1 krijgt dit..de ander is misselijk...alleen jij zit er maar mee en hebt er niets aan.Iig paracetamol mag dus je hoeft je daar niet naar om te voelen als je dat slikt.

Ben benieuwd of je gelijk krijgt zaterdag!

Annie en Marretje....knap als jullie dat zo lang kunnen vol houden tot de 20 weken echo...ik denk ik niet. Denk dat we ook eerder op de stoep staan bij Baby in Beeld hahaa.

Annie en Claudia veel plezier vandaag bij de controle.

Fijne dag..genieten van de lenteachtige temperaturen vandaag en morgen..jippie!!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi

Ik ben er weer terug van controle

Alles was goed bloeddruk 120/70 en het hartje heel kort gehoord en daardoor toch weer een echo gehad want hartje was niet goed vindbaar.

dus maar even op de echo kijken.

Maar vinden we natuurlijk niet erg een echo, harstikke leuk juist weer naar ukkepuk kijken hij/zij was aan het bewegen en lag met koppie naar beneden hartje was lekker aan het kloppen dus we hebben weer heerlijk genoten van onze ukkepuk echt keigaaf!

over 4 weken/14 april weer terug komen voor de 20 weken echo

maya

Slopend zeg dat wachten, sterkte ermee

chantal

Het beeldje is zeker een toepasselijk cadeau voor de donor

ze vind het vast mooi!

pulletje

Voor ons ben je een engel als mensen als jij er niet waren hadden wij nu niet zwanger geweest!!!!!!!!

Liefs claudia

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

17-03 Annie afspraak VK

29-03 Annie afspraak VK

08-04 Sabke afspraak VK

13-04 Peggy afspraak VK

13-04 claudiaatje 20 weken echo

26-04 Cjee 20 weken echo

En even mijn nw afspraak ertussen gezet

Liefs claudia

Geplaatst

Claudia mooi om te lezen dat alles weer goed was. Een echo is ook wel zo mooi, kun je je ukkepuk gewoon echt even zien!

Ik moet vanmiddag om 14 uur weer! Zin in!!

fijne dag!

liefs

Geplaatst

Annie

ondertussen heb jij je afspraak al achter de rug

Ik hoop dat bij jouw ook alles goed was!!!

heb jij ook echo gehad?

Liefs claudia

Geplaatst

Hey Claudia

wat een goed nieuws ben blij te lezen dat je je goed voeld en dat de ukkepuk het ook goed doet nu op naar de 20 weken echo.

Liefs

Geplaatst

Hoi,

Ik heb inderdaad mijn echo ook gehad. Mijn schoonmoeder was even mee, want mijn vriend kon helaas niet. De vorige keer moest ze echt even goed zoeken naar het hartje en nu in een keer!! Super!! En ook nog eens super duidelijk! Heerlijk gevoel. Mijn schoonmoeder super trots. Het is aan beide kanten het eerste kleinkind dus vandaar!!

Claudia ik had geen echo. Die hebben ze niet bij onze verloskundige. Ik moet weer wachten tot 12 april voor de 20 weken echo dan heb ik pas weer een echo.

fijne avond

liefs

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

29-03 Annie afspraak VK

08-04 Sabke afspraak VK

13-04 Peggy afspraak VK

13-04 claudiaatje 20 weken echo

26-04 Cjee 20 weken echo

Succes morgen Marjon met de 12 weken echo en de nekplooimeting!!

Geplaatst

Allemaal weer goede berichten!!!!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2september uitgerekend

Geplaatst

Annie en Claudia...fijn dat alles weer goed was!

Marjon...veel succes bij de nekplooimeting !!

Hier weinig nieuws.

Heb t nieuws in de openbaarheid gegooid en dat is best leuk en fijn.

Kraamzorg is geregeld, kraampakket aangevraagd en werkgever ingelicht.

Vandaag even de zwangerschaps verklaring op de bus doen en dan is dat ook weer klaar.

Onze zoon hebben we in t begin een beetje zitten peilen zonder rechtstreeks te benoemen dat ik zwanger ben..hoe hij t zou vinden een broertje of zusje.

Nou..hij had toch al een zus..dus was niet nodig (mijn vriend heeft een dochter van bijna 18 !..maar woont bij moeder en komt eens in de 3 weken ongeveer een weekendje hier). Nu heb ik t het er meer gericht met hem over gehad en nu vind hij t toch wel leuk. Hij hoopt op een zusje zei hij. Dan zegt hij dingen als..hij woont nog niet hier he en hoe heet hij dan? (ook een zij is voor hem een hij ;-) ) En hij gaat broodjes smeren dan voor de baby...lief he!

Nou meiden..lekker geniet van t mooie weer vandaag...heerlijk..winterjas uit..spijkerjas aan !! ;-)

groetjes Manon

Geplaatst

Hi Ladies,

Wat een goed nieuws allemaal! Heerlijk!

Hier weinig spannends te melden, voel me op een dikke buik na eigenlijk weer "normaal" ;-) Zou ik gewend zijn aan cup E en moeheid ;-)) Vandaag begonnen met ideeen voor de babykamer en nog wat klussen aan de woonkamer.

Verder vroeg een vriendin van me of ik samen met haar naar zwangerschapsgym,yoga of wat voor cursus dan ook wilde. Ze loopt 1 maandje op me voor. Lijkt me erg gezellig, heb alleen nog niet echt een idee wat dat dan moet worden. Leuk vooruitzicht!

Wordt wel heel echt dan opeens denk ik. Vooral het idee om dan "gewoon" zwanger te zijn en niet een medische molen zwangere lijkt me heel fijn! Op een of andere manier heb ik toch de indruk dat wij ons (begrijpelijk) meer zorgen maken dan iemand die snel spontaan zwanger is geworden. Vindt het wel lekker om in zo'n groep te stappen en ook met hen mee te kunnen genieten!

Have fun today

Liefs

Cjee

Geplaatst

Nou nog even snel een berichtje voordat ik nog moet gaan werken...:-(

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest....was super!

Hebben weer een echo gehad, was alleen nog niet zo makkelijk voor de nekplooimeting. Mijn baarmoeder ligt namelijk erg naar achteren gekanteld dus de baby lag er niet echt goed voor. Verder moest ik met een volle blaas komen maar eigenlijk was die nog niet vol genoeg. Maar ze zei ook dat als ik meer had gedronken dat het dan toch ook moeilijk was geweest om het te meten. Volgende week dinsdag krijgen we telefonisch de uitslag...maar volgens haar zag het er op het eerste gezicht allemaal goed uit.

Heb nu voor het eerst een uitwendige echo gehad en nu dus ook het hartje kunnen horen...heel apart geluid zeg!

Volgende week donderdag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundigenpraktijk...ben benieuwd wat ze allemaal willen weten van ons ;-)

Nu is het dus tijd om alvast langzaam aan te gaan genieten van het idee dat ik zwanger ben....jippie!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat was het weer een heerlijke dag vandaag he! Oh echt genieten, daar wordt ik ook blij van en dan ook nog eens zwanger zijn!Het kan niet op hahaha!

Marjon jij ook weer goed nieuws, nog even wachten op de uitslag maar zal vast en zeker wel goed zijn, nu lekker genieten.

Wij gaan nu even op pad, babykamer en kinderwagen shoppen! Leuk Leuk!!

Fijne avond iedereen

liefs

Geplaatst

Cjee...best leuk om met een vriendin dat samen te doen. Benieuwd wat t gaat worden..gym of yoga..

Marjon..nog even wachten dus op uitslag. Ze zegt niet zomaar dat t er goed uit ziet...zal dan ook vast goed zitten! Word nu echt leuk he..met zón echo wordt t steeds duidelijker een mensje...van barbara papa in week 8 tot echt mensje in week 12...erg leuk!

Annie...you shop girl !!:smiley.php:..hoop dat je leuk kan slagen.

groetjes Manon

Geplaatst

Goedemorgen,

Wij zijn gisteravond geslaagd voor een babykamer, kinderwagen en box!! Het is de babaykamer geworden die we laatst ook al gezien hadden, maar nu had ik gisteravond het volgende.

Wij kwamen thuis en ik ging even op msn en praatte met mijn nicht, zij schrijft hier ook op het forum. Dus ik zeg tegen haar dat we babykamer, kinderwagen en box hebben gekocht. Ik de link sturen waar die babykamer op stond kon ze even kijken.

Zegt ze he die kamer heb ik van de week op het ivf forum gezien. Dus ik vraag aan haar welk topic. Zij zegt het topic waar jij altijd schrijft uitgerekend september. Ik zo van huh? waar dat dan. NOu zij opzoeken pagina 21. Het blijkt dus dezelfde kamer te zijn als Sabke. Erg vreemd waarom ik hem dan niet gezien heb, want ik kijk iedere dag wel even op dit forum en dit topic, zelfs meerder keren per dag, maargoed het is wel heel toevallig. Er is zovveeel keus in babykamers en we kiezen dezelfde. Nou dat wou ik nog even vertellen

Verder hebben we een kinderwagen Quinny buzz black edition en een box gekocht.

Het komt ergens in juni dus dat duurt nog even helaas!!

fijne dag iedereen

liefs

Geplaatst

Nou, Annie toevallig!

Mooie kamer wel toch!!!!

Ik zal het je nog sterker vertellen, ik krijg de kinderwagen van mijn ouders, en we zijn eigenlijk aan het wachten op de quiny buzz black en white edition in een aanbieding.... want hij is compleet iets van 800 euro toch?

Nou, in ieder geval vind ik dat je goede smaak hebt!

Groetjes Sabke

(was de kamer bij jullie ook in de aanbieding?)

Geplaatst

Hoi Sabke toevallig he!

Wij hebben inderdaad de kinderkamer in de aanbieding van € 599,- en je kreeg er een matrasje en babayfoon bij. We hebben wel een ander matras gedaan, want deze was erg dun.

En het klopt inderdaad dat die Quinny buzz black edition bijna € 800,- is. Wij hebben het wel gedaan, want als je de kinderkamer daar kocht kreeg je op andere aankopen 10% korting. Ach het is niet heel veel maar alles is meegenomen toch!

We hebben inderdaad dezelfde smaak hahaha! leuk is dat.

Geplaatst

Ook wij hebben er een ander matrasje bijgekocht, matras Teun.

We kregen een beer, matras, babyfone en kortingsboekje erbij.

Ik weet alleen nog niet welk kleurtje ik erbij wil, klamboe enzo.

Wij hebben hem ook gekocht voor 599 inderdaad.

Alleen wij in het zuiden des lands, en jij waars in het noorden.

Leuk!

Geplaatst

Wij kregen idd ook nog kortingsboekje en een hele leuke girafe als beer. Ik weet niet welk matrasje wij hebben gedaan eerlijk gezegd, geen idee hoe die heet.

Ik weet ook nog niet zo goed, of bij ons uberhaupt zo'n klamboetje wel wil omdat het ledikantje onder de schuine wand komt, vind het wel erg mooi. In de winkel hadden ze eentje van Nijntje eromheen grijs met wit en ook een denkbedovertrekje van Nijntje grijs met wit erg leuk!!We willen trouwens 1 wand lime groen. jaja ik zie het al helemaal voor me hahaha!

Geplaatst

Peggy heel veel kijkplezier morgen bij de geslachtsbepalingsecho

Hoop dat jullie het kunnen zien!! Ik ben heel benieuwd wat het is! Heb je zelf een idee?

liefs

Geplaatst

Annie...leuk dat jullie geslaagd zijn gisteren..en wat een toeval dat jullie dezelfde smaak hebben Sabke en jij !! ;-)

Peggy....heeeel veel plezier...ik zet in op een jongen!!

fijn weekend allemaal,

groetjes Manon

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden