Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Claudia inderdaad schrikken... Maar heel fijn idee dat ze je zo goed in de gaten gaan houden. Hoeft zeker niks te betekenen. Mijn schoonzus heeft het namelijk ook gehad. Zij kreeg te horen dat de beentjes van de baby toen te kort waren. Ook veel echo's en onderzoeken daarna en uiteindelijk is het toch gewoon met de groei goed gekomen. Mijn broer en schoonzus zijn zelf ook niet groot dus er is ook niet zn heel groot kindje uitgekomen.

Succes maandag en fijn dat je dan al mag komen!!!

Ik vind het ook wel spannend maandag de 20weken echo. Bij de geslachtsbepalingsecho met 16 weken zeiden ze dat ik een week verder was. Dus benieuwd hoe dat nu zit.

Mn voet voelt ietsje beter aan. Morgen weer op hakken werken.

Succes meiden die morgen de echo hebben.. benieuwd wat het wordt!!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Peggy

Bij ons zijn dus ook de beentjes te kort maar het gewicht is goed 295 gr

Ik denk ook wel dat het goed komt.

Het fijn te lezen dat het vaker gebeurd en het dan goed is gekomen

je maakt je toch zorgen!

het is idd ook wel fijn dat we maandag al kunnen dan hoeven we ook niet zo lang in onzekerheid te zitten!

Jij ook succes en vooral veel kijkplezier maandag bij de echo!!

Annie

tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

Het is idd mooi wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, onvoorstelbaar!

Liefs claudia

Geplaatst

Hoi dames,

kom net terug van mijn echo,....

alles prima in orde en het is EEN JONGEN!

Ik was er zelf van overtuigd dat het een meisje zou worden, dus verrassing!

Ik ga even genieten.

Groetjes!

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77

06 september: Luna

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee

10 september: Femke

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon)

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon)

Eerstvolgende afspraak:

14-04 claudiaatje 20 weken echo

15-04 Taurus71 (Manon) geslachtsbepaling (pret)echo

15-04 Sabke 20 weken echo

19-04 Peggy 20 weken echo

23-04 Marretje afspraak VK

26-04 Cjee 20 weken echo

28-04 Annie afspraak VK

29-04 Marretje 20 weken echo

29-04 Taurus71 afspraak VK

10-05 Taurus71 20 weken echo

Geplaatst

Uitgerekend

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

26-04 Cjee 20 weken echo

28-04 Annie afspraak VK

Claudia...fijn dat ze t in de gaten gaan houden en dat je maandag al heen kan.

Zegt idd weinig...vriendin kreeg t ook altijd te horen..kind is nu nog klein en ze zijn zelf ook niet groot.

Sabke..fijn dat alles ok was ...en ...weer een jongen..gefeliciteerd!

Laat ik dan nu als eerste de uitzondering op de regel zijn...wij krijgen een meisje

(95% zeker..lag met beentjes niet erg gunstig maar wat ze zag 2 streepjes moest wel een meid zijn...zo niet mag ik terug komen als blijkt bij de 20 weken dat ze een jongen zeggen...maar net wat ze zei..95% zeker!)

Hartje was mooi aan t kloppen luid en duidelijk..kon de kamers en boezems goed zien en de bloedstromen ook in de navelstreng.Leuk om te zien!!

Groetjes Manon

Geplaatst

Uitgerekend

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

26-04 Cjee 20 weken echo

28-04 Annie afspraak VK

Wauw Manon, de eerste met een meisje! Leuk!

Een tijdje niets geschreven en er gebeurd toch weer een hoop!

Marjon nog gecondoleerd en heel veel sterkte met alles, het is nogal wat, allemaal erg heftig!

Peggy, hoop dat je voet helemaal genezen is voor je op vakantie gaat, dat is al bijna toch?

Poppie, ik duim voor je dat de placenta snel gaat draaien. Lijkt me erg onzeker iedere keer die bloedingen.

Er weten inmiddels al een aantal wat het gaat worden! Behalve manon allemaal jongens!!!!

Zijn jullie er ook al een beetje uit wat voor naam het gaat worden?? Wij weten het wel voor een meisje maar voor een jongen liggen we contineu in conclaaf. Dus wat naam betrefd zou het handiger zijn als het een meisje word. En anders hebben we nog iets om over na te denken!

Geplaatst

Sabke yoehoe ook een jongen!! Gefeliciteerd!

Manon: het eerste meisje haha! De verhoudingen zijn nog wel een beetje scheef, maar er moeten natuurlijk nog een aantal voor echo's dus zal nog wel wat veranderen. Voor jou mooi nieuws denk ik, (je was natuurlijk met alles blij geweest) maar nu een meid erbij heel leuk! van beide 1.

Marretje leuk om weer wat van je te horen, alles gaat goed zo te zien. Willen jullie ook weten wat het is?

Wij zijn eigenlijk al uit de namen. Voor een meisje waren we er al heel lang uit. Al ver voordat ik zwanger was (mijn moeder is overleden en wouden haar graag vernoemen) en voor een jongen waren we er eigenlijk ook al gauw over uit dus dat scheelt, geen discussies!

liefs

Geplaatst

Sab wat leuk.. Ook een jongen!!! En jij manon.. koningswens hoor helemaal geweldig! Zo leuk he om te weten wat het wordt! Genieten allemaal!!!

Met mn voet eindelijk verbetering!!!! Die hoge hakken helpen dus toch!! FIJN!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Wat is het hier rustig!!!

Iedereen van het mooie weer genoten vandaag? Ik wel, heerlijk zeg!

Peggy succes morgen met de 20 weken echo!!

Liefs

Geplaatst

Ja t is idd rustig hier..en idd genoten van t mooie weer ;-)

Peggy..ik wens jou ook veel plezier vandaag..laat je nog even weten hoe t was?

Sterremaud, Bubbelicious,Femke,Luna en Yasmine...ben wel nieuwsgierig hoe t jullie vergaat...

Ik ga nog genieten van een weekje vrij :-)

bye bye

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Hier eindelijk eens een berichtje van mij!

Ik schrijf bijna niet meer op de site, maar lees wel mee ;-).

Hier gaat alles goed! Nu alweer ruim 19 weken zwanger en al een echte buik! Naast wat klachten die er bij schijnen te horen voel ik me prima. Volgende week de 20 weken echo, waar we ontzettend naar uitkijken. We willen ook graag het geslacht weten, maar het belangrijkste is dat alles er op en er aan zit. We tellen de dagen af.

Van het weekend het babykamertje, de kinderwagen, maxi cosi enzo besteld. Wordt nu allemaal wel heel echt! Heel erg leuk allemaal. Geniet er erg van! Heb me deze week voorgenomen wat rustiger aan te gedoen qua werk, werk nu zo'n 50 uur in de week...maar dat is te veel merk ik, alleen kan ik altijd moeilijk gas terug nemen...ben benieuwd wat er van mijn goede voornemen terrecht komt!

Erg leuk om te lezen dat het hier goed gaat met iedereen en dat ook een aantal het geslacht al weten!

Meiden, geniet! en ik laat me wel weer eens horen ;-)!

Lieve Groeten, Femke

Geplaatst

Hey Femke,

Wat leuk weer wat van je te lezen. Dus jij bent ook al flink bezig met de voorbereidingen lees ik. 50 uur in de week werken...voel je je wel goed :-) ? Toch zeker niet voor een baas..dan zal t wel voor je zelf zijn lijkt me...maar dan nog..jeetje joh denk je wel een beetje aan je gezondheid?! Wil niet t moedertje met opgeheven vingertje zijn maar toen ik dat las dacht ik euhhh??!!! Hoe krijg je t voor elkaar.

Ik ben bijna 17 weken dus loop wat achter op jou nog maar ik doe t ook gewoon rustig aan hoor.

Dus jij volgende week de 20 weken echo..leuk!

Willen jullie t geslacht ook weten of laten jullie jezelf verassen ?

Als je t wel weet en je wil t wel bekent maken hier...zou je t lijstje dan willen aanvullen? Wel zo leuk om de verhoudingen te zien tussen jongens/meiden... ;-)

Hee Femke..doe kalm aan he...geen 50 uur meer he?!! hahaaaa

Groetjes Manon

Geplaatst

Hey Meiden,

Zo het was een heerlijk weekend! De kinderkamer is AF!. Echt een heerlijk gevoel. Nu voor het mooie weer echt begint en voordat we volgende week op vakantie gaan dat het gewoon af is. Op wat kleine dingetjes na zoals gordijnen ophangen.

Dan vandaag de 20weken echo. Die was helemaal goed. Alles zit op de goede plaats. En het is nog steeds 100% een jongen hihi. Het was nu ook duidelijk te zien. Ik loop wel ietsje voor, maar dat kan per week verschillen. Er worden maar 2 op de 100 baby's op de uitgerekende dag geboren dus dat zegt volgens de echoscopist ook niet zoveel.

Weer heel fijn om de kleine te zien!!! Het stelt je toch gerust! Dat er geen afwijkingen zijn en nu maar hopen dat het ook gezond ter wereld komt. Daar moeten we dan ook vanuit gaan! Weer 6 foto's meegekregen.

Na de echo nog even bij de assistente van de verloskundige naar binnen gelopen. Want vanochtend was ik aan het sporten (doe ik nog elke week) en toen ging ik met de cool down echt bijna down. Dus dat was niet echt fijn. Ik ben even rustig gaan zitten en toen ging het wel weer. Mn bloeddruk was goed, maar mn ijzer was wat te laag. We moesten meteen bloed prikken. A.s maandag krijg ik daar de uitslag van. Dan had ik zoiezo nog een controle afspraak staan. Omdat we dan donderdags op vakantie gaan. Misschien moet ik aan de staalpillen. Daar hoor je veel vrouwen over in de zwangerschap. En uiteraard rustiger aan gaan doen.

De baby drukt ook behoorlijk tegen mn borst aan. (benauwdgevoel) heb ik ook met 13 weken gehad, maar nu dus weer. Dat kwam volgens de echocopist weer door dat ik niet zoveel vet heb en altijd gesport heb en nu nog steeds doe. Dan rekt het te erg op en duwt het naar boven gevolg een benauwd gevoel.

Het was dus wel fijn om dit even te kunnen vragen. Dan ben je zelf ook wat geruster.

En we zullen hier allemaal wat rustiger aan moeten doen.. dat hoort erbij!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hey Peggy,

Mooi dat alles er goed uit zag..toch wel een geruststelling weer.

En ook nog 6 foto's weer mee..haha fotoalbum zijn eerste bladzijdes al vol voor de geboorte ;-)

Goh lekker gevoel idd dat je de kamer al helemaal op orde hebt...als ik zo allemaal lees moet ik ook eens wat gaan ondernemen hier haha...ohhh snap niet waar die relaxte houding vandaan komt. Vorige keer was alles ook al tip top in orde en klaar met 4 maand..maar nu?!! Goed dat de boel nog even nagekeken wordt voor jullie vertrek.

Donderdag al naar Kos...lekker vooruitzicht. Hopen dat de vliegtuigen weer vliegen dan ;-).

Groetjes Manon

Geplaatst

Hoi,

Femke leuk om weer wat van je te horen, zo te zien gaat het goed met je. Volgende week de 20 weken echo, spannend! En ben benieuwd- als je het uiteraard wilt vertellen hier- wat jullie geslacht van de baby is. Heb je zelf een idee?

Maar wat werk jij veel? poeh zeg 50 uur in de week. Dat is niet niks. Goed van je om wat gas terug te nemen, denk goed aan jezelf he! Niet te gek doen!

Peggy mooi om te lezen dat de 20 weken echo goed was. Het is toch altijd even spannend, vond ik iig. En de babykamer af!! Heerlijk he. Ik heb hem vorige week ook afgemaakt. Bij ons ook nog even nieuw rolgordijntje en dan kunnen de meubels erin...kan me niet snel genoeg gaan!

En volgende week op vakantie!! Heerlijk zeg!! Inderdaad hopen dat de vliegtuigen weer vliegen, vast wel.

Anneke

Geplaatst

Annie..jij ook al de kamer klaar ..tjonge ..lekker gevoel vast!

Peggy...vliegtuigen gaan zo langzamerhand weer de lucht in alleen loopt t nog lang niet op rolletjes. Je hebt nog wat daagjes..wie weet loopt alles dan weer volgens schema..

Eens heel iets anders...

Misschien raar dat ik er zo over begin..maar hebben jullie ook wel eens de gedachte door t hoofd van..wat nu als ze een verkeerd rietje hebben ontdooid???

Ik bedoel er gaan zoveel rietjes in zón tank van zoveel koppels!

Er zijn natuurlijk verhalen geweest in de media waar e.e.a wel eens fout is gegaan...en logisch..waar gewerkt wordt ...

Ik weet nog wel jaren geleden..meen in Engeland een stel met een tweeling..de 1 blank de ander gekleurd..zo zijn er meer voorbeelden geweest, Baby boom een paar jaar terug..dat ene ziekenhuis dat twijfelde of ze wel de goede match hadden gemaakt enz enz.

Maar toch..de kans is heel klein ..maar stel je toch voor dat je net bent bevallen en je kijkt je kers verse dochter/zoon aan in een paar prachtige ree bruine ogen..terwijl jullie beide blauwe oogjes hebben...of je kindje heeft een donkere bos krul haar terwijl je vorige kindje (via spontane zwangerschap) een kindje was met heel weinig super blond haar....

Vinden jullie een rare gedachte of gaat dit zo nu en dan ook wel eens door jullie hoofden? Tuurlijk..kindje heb je 9 maanden gedragen en t is je lief..maar toch schiet me dit wel eens in de gedachte...raar????

Geplaatst

Nou Taurus,

De eerste keer hebben we het daar ook over gehad maar na de zoveelste tp heb ik er niet meer aan gedacht. En nu eigenlijk ook niet....

Maar ja ik hoef ook niet gek op te kijken wat voor kindje het word, het kan van alles zijn. Mijn zoon is half Dominicaans, dus iets donkerder uiterlijk, donker haar, bruine ogen. Mijn vriend daarentegen is hartstikke blond en heeft blauwe ogen. En ikzelf heb donkerblond/bruin haar en groenbruine ogen. Bij ons kan het dus van alles worden maar ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe het eruit gaat zien en op wie hij/zij gaat lijken.

Vanaf welke week hebben jullie eigenlijk de kleine gevoeld? Als ik 's avonds naar bed ga en stil lig dan denk ik dat ik hem/haar al een paar keer gevoeld heb maar weet het niet zeker. Aankomende donderdag weer een echo...spannend weer!

Geplaatst

Ow ja...als beide ouders blauwe ogen hebben kan het kind ook wel bruine ogen krijgen hoor ;-). Het zal waarschijnlijk minder vaak voorkomen maar mijn vader en moeder, broer en zus hebben namelijk allemaal blauwe ogen. Ik ben de enige in het gezin met groen/bruine ogen.

Geplaatst

Hey Marjon,

Tja we zullen nog even moeten wachten om te zien hoe ze er uit gaat zien.

Denk dat ik nog wel een keer 3/4 D foto's laat maken..dat is toch heel mooi om te zien.

Bij onze zoon hebben we dat ook laten doen...dvd er van waarin ze alles verteld wat je ziet. Maar dat is mooi om veel later te doen...als t kindje een wat bollere toet heeft..ziet er anders niet zo leuk uit.

Wil jij t geslacht ook weten of laten jullie je verassen?

Hoe is t verder met je...na al die turbulente weken? En hoe voel je je lichamelijk nu?

Geplaatst

Goedemorgen Meiden,

Wat leuk weer de reacties op mijn stukje! Dank!

Taurus, ik werk idd gemiddeld 50 uur in de week en wel voor een baas......! ;-) Doe ik iets verkeerd? haha. Ik houd van hard werken en vind het normaal ook geen probleem, maar het begint me nu op te breken. Ik ga me nu dus echt aan de normale tijden houden! Ik moet toch op mezelf en de kleine passen.....! Gelukkig werd er op het werk goed gereageerd op het feit dat ik een stapje terug ga doen. Wij willen ook graag het geslacht weten, mijn vriend is ervan overtuigd dat het een jongen wordt, en ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed....Mijn omgeving zegt, jij krijgt een meid...maarja, waar is het op gebasseerd? haha. Volgende week weten we het, dus nog even afwachten!

Wat er geschreven wordt over 'een ander embryo', wij denken er soms aan. Maken er ook wel grapjes over. Voor dat wij de terugplaatsing kregen, was er een stel voor ons, en niets negatiefs, maar dit stel sprak ons niet zo aan.....! Nu zeggen we iedere keer: Als ze maar niets verwisseld hebben. Ik laat de gedachten verder maar los. Heeft weinig zin!

Meiden, ik blijf jullie volgen! Veel succes en plezier en volgende week vul ik het lijstje aan! Ik ga aan de slag hier! Groetjes Femke

Geplaatst

Hoi dames,

even een kort berichtje van mij.

Alles prima, de hummel schopt duidelijk sinds 3 dagen!

Als ik plat op mijn rug ga liggen, 2 handen op mijn buik en dan een beetje wakker schudden. Dan lijkt het wel of ie mijn hand opzoekt!

Zo super!

Tot nu toe vind ik het zwanger-zijn helemaal geweldig!

Geplaatst

Hey Femke..

Dat had ik ook..

Iedere keer als we in de wachtkamer zaten voor een tp dan lette ik ook goed op de uiterlijke kenmerken van die personen en probeerde zelfs de namen te onthouden als ze werden opgeroepen. Dan dacht ik als t kind er straks zo en zo uit ziet...haha

Een keer heb ik gehad dat ik de enige was op die dag voor een tp....toen had ik wel zoiets van..nou minder kans dat ze fouten maken...raar he..hoe gedachte soms met je op de loop gaat.

Ik heb t soms ook..met name sávonds in bed als ik op mijn rug lig en leg de handen op de buik dat er wat aan de onderkant zit te kriebelen. t is een bekend gevoel dus denk ook dat dit de kleine is ..maar verder voel ik er zo door de dag heen niets van alleen als ik in bed lig sávonds dus even...

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Hi Meiden!

Wat gaaf dat jullie allemaal die kleine al voelen! Daar kijk ik echt naar uit. Gisteren had ik heel even dat ik van die plopjes voelde, vier keer en daarna was het weer voorbij. Gisterenavond nog geprobeerd en vanochtend ook, maar niet meer. Zal dus nog even moeten wachten. Hadden ze al voor gewaarschuwd hoor, de placenta ligt aan de voorkant en dan schijnt het veel langer te duren voor je iets voelt. Dus we wachten rustig af!

Wat een hoop jongens als! Ik ben heel benieuwd naar wat wij maandag bij de 20 weken echo te horen krijgen. Zo leuk om eindelijk weer even te mogen spieken! Vond de afgelopen 8 weken echt een eeuwigheid duren. Vanaf nu gelukkig iedere 4 weken controle.

Verder weinig spannends te melden, zou vandaag naar Spanje gaan voor lang weekend dat gaat helaas niet door. Tijd genoeg opeens om te klussen dit weekend. Afgelopen week de wieg en kinderstoel gekregen waar mijn moeder ook in heeft gelegen/gezeten. Zo'n geweldige rieten wieg met wielen en een hemeltje zoals we vroeger als poppenwieg hadden. Opnieuw bekleden en hij is weer helemaal gaaf! Leuk hoor at gefrutsel, vermaak me wel hier.

Is iedereen een beetje van zijn klachten af ondertussen??

Liefs

Cjee

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier gaat alles goed! Ik voel de kleine bink ook zo nu en dan. Heel bijzonder.. Omdat ik blijf denken ... is dit het.... hihihihi

Met mn voet gaat het gelukkig goed. Is bijna over!

Allemaal al aan het klussen.... ook al zo bijzonder... de kinderkamer!!!

Alvast een heel fijn zonnig weekend toegewenst!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Marretje...veel plezier vandaag bij de VK

Cjee...nog 3 nachtjes slapen....ben benieuwd of er weer een blauw babytje op t lijstje komt of dat je me gaat vergezellen met ook een roze ;-)

Peggy..eindelijk voet een stuk beter...kan je lekker van je vakantie genieten straks!

Zonnig weekend gaat zeker lukken...20 C he...lekker !!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden