Jump to content

De Alternatieve genezer 'zorgt'voor Wonder!

Recommended Posts

Posted

Het leek mij een goed idee om het verhaal van de alternatieve genezer even onder een ander topic te plaatsen. Er zijn een hoop mensen die er sceptisch tegen overstaan.

Na 6x iui, 1x ivf en 1x icsi hadden we besloten om even 'rust'in te plannen en het nieuwe jaar verder te gaan. Wel hadden we via via gehoord over een alternatieve genezer in Belgie. Ik had eerst zo iets... Tuurlijk die man zorgt er 'even' voor dat wij zwanger raken. Maar een hoop mensen in onze omgeving zeiden joh baat het niet dan schaat het ook niet.

Dus besloten wij er toch maar heen tegaan. Deze alternatieve genezer woont in Belgie Hasselt. (wat toch vanuit rotterdam zn 2 uur rijden is)

Het kost 50euro en binnen een half uur sta je weer buiten.

We kwamen het terrein oprijden (gelukkig met tomtom want het was anders onvindbaar) Het was een beetje een spooky huis.. Dus ik vond het toch wel griezelig. Aangebeld en de man was echt een boer. Maar niet eng. Alleen wel doordringende ogen. Eenmaal binnen overal Maria beeldjes.

We mochten plaats nemen in de keuken en hij zei uit zich zelf... (we hebben niks verteld ook niet met een telefonisch afspraak maken) Jullie hebben een kinderwens. Toen dacht ik nog ok... die link is makkelijk gelegd. Daarna haalde hij zn pen en papier erbij en een bal met een touwtje er aan. Die bal kon twee kanten op Ja of nee.

Zn eerste vraag aan de bal was is het emotioneel of lichamelijk waarom het zwanger worden niet lukt. Het bleek emotioneel. (wel onbewust)

Vervolgens begon hij even over de dood en een voorgaand leven. Dus ik zei meteen 'dit vind ik eng" dus hij zei dat is juist JOU angst. Blijf rustig zitten, er kan niets gebeuren. Hij vertelde dus dat er een emotionele blokkade zat die voortkwam uit het verleden. Ik schijn op mijn kraambed in 1776 te zijn overleden en toen zag ik mijn man en kind die ik achter liet.

Ik wilde op dat moment echt weg rennen!! Maar mijn man pakte mn hand en ik werd vrij snel rustig. Gelukkig ging hij ook niet verder daar op in. Maar hij vertelde dat dit dus de blokkade is. Toen vroeg hij mag ik die bij je weg nemen. Dus ik zei GRAAG! Hij deed iets met die bal en toen moest het weg zijn. Daarna zei hij nog wat persoonlijke eigenschappen van mij die hij ook niet kon weten. Dat ik hou van perfectie en dat er veel mensen hun problemen aan mij vertellen (ik werk bij een tandarts daar verteld iedereen mij alles) en dat dat allemaal mij erg veel energie kost. Ik moest hier meer afstand van gaan nemen.

Dat zei die zo ongeveer in grote lijnen. Daarna zei hij uitdrukkelijk... Ik kan jullie geen baby bezorgen, maar binnen nu en 6 maanden ben je zwanger.

Toen we wegreden hadden we een heel apart gevoel. We vonden het best eng, maar besloten het verder niet met iemand in details te bespreken.

Ook bleven we bij ons idee... We zijn in elk geval geweest en lijdt het tot niks.. nou ja dan heeft het ons 50euro gekost.

Daarna alles een beetje van ons afgezet en vol goede moet naar 2010!

En nu vandaag op 31 december blijk ik zwanger te zijn.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

31 december spontaan zwanger

Posted

nogmaals

geweldigggg

klinkt idd een beetje spooky!

Maar gelukkig heb je vriend je er door heen geholpen

wanneer waren jullie daar gewest, is het idd een half jaar geleden?

Liefs claudia

Posted

Wow, ik ben er helemaal stil van. Inderdaad best eng! Pfieuw. Maar zeker, kwaad kan het niet. En in jullie geval heeft het vast mentaal positief bijgedragen. Ongelooflijk, hoe noem je zo iemand? Paragnost ofzo?

Ik herken trouwens ergens ook wat je zegt, alles van je afgezet. Juist op die momenten was het bij ons ook raak. Ik geloof steeds meer dat dit toch meetelt, althans bij ons. Hoe irritant ik dat ook vind, want hoeveel mensen zeggen er wel niet tegen je dat je er niet teveel mee bezig moet zijn? Teveel.

Enfin.... voor jullie nogmaals een heeeele dikke van harte! Ben wel benieuwd, heb je veel klachten ook al?

xxx

Posted

Geweldig verhaal! Ik ben nu wel benieuwd of het met een lichamelijk mankement ook kan.

X, Martha.

Posted

he peggy,

van harte met je positieve test en wat een story.

mag ik het nummer van deze goed man!?

woon in maastricht, wie weet dat ik bel

liefs Hellen

Posted

Je mag mij ook wel t nummer van t "spooky boertje"geven ;-) (via PB)

Wie weet ..had toch al in de pen om in jan. of febr. richting Limburg ofBelgie te gaan voor een midweekje vakantie...misschien een leuke combinatie !

Over dat vorige leven....ik weet dat jaren terug een bekende paragnost(van t zwarte gat) uit een babyfoto van mijzelf wist te vertellen dat ik in mijn vorige leven een vrouw was en in Engeland woonde in een groot landhuis (rijke familie). Ik was volgens hem alleenstaand en kinderloos gestorven toen ik voor in de 30 was..

Mijn voorliefde voor Schotland/Engeland is misschien daar door te verklaren...dat ik toen kinderloos was...was dat te wijten aan dat ik geen kerel had of was er toen ook al iets mis met me ;-) ???

Geloof sterk dat er meer tussen hemel en aarde is maar snap dat je dit even onder deze rubriek zet...er zijn genoeg mensen die er niks mee te maken willen hebben ;- 0

blijf t een geweldig verhaal vinden!

groetjes Manon

Posted

Het is dus eigenlijk een soort van regressietherapie zonder het zelf echt ondergaan te hebben.

Ik vind het in ieder geval prachtig dat je zwanger bent geworden, de manier waarop maakt niets uit.

Posted

Hey Meiden,

Hier het telefoonnummer van meneer Jan uit Belgie in de buurt van Hasselt. Je kunt hem bellen en dan zeg je dat je een afspraak wilt maken verder hoef je niet te zeggen dat volgt tijdens je bezoek.

Aan de telefoon geeft hij ook het adres door. Een bezoek kost 50euro contant.

Iedereen veel succes, maar onthoud dat deze man je niet altijd meteen een baby kan bezorgen. Hoewel ik natuurlijk wel een wonderbaarlijk voorbeeld ben.

Het telefoonnummer is: 0032-11589692 Na 18.00uur.

Niet allemaal tegelijk bellen he hahaha

Liefs Peggy

Posted

hihih ik ben ook benieuwd.. Jullie moeten wel verplicht!!! het laten weten op het forum hoor....

Voor ons is het een wonder... maar deze man zegt ook duidelijk 'ik kan je geen baby bezorgen' dat is natuurlijk ook zo!

:icon_flower:Liefs Peggy

Posted

Sen, Ik niet, maar ik ben dol op dit soort verhalen!!!! Manon doen!!Ha, ha, Neem dan ook even een bosse bol voor me mee, je bent dan toch vrij zuidelijk toch???? Want oh......die zijn zo ontzettend lekker!!!!!Kom ik dan wel persoonlijk bij je ophalen.....Goed?????Joy1:clap2:

Posted

heee sen,

samen gaan? Ik woon niet zo waanzinnig ver van hasselt.......zou een bak zijn.....misschien krijgen we groepskorting als er nog meer mensen willen aansluiten..............

bloem

Posted

Zijn jullie paranormaal begaafd of zo...zit al een tijdje nu uit te zoeken waar we in de buurt een midweekje kunnen zitten..hahaha

Jullie kijken zo in mijn pc geloof ik.

Eerst wat boeken en dan een afspraak maken met de beste man! ;-)

Zat te denken in de week van 25 januari...moet t zo uit mikken dat als deze poging niets wordt dat ik dan voor dan ga voordat de echo's weer beginnen..dus misschien in die week. Hahahaa moet wel lachen om jullie.

OK Joy ik neem wat lekkers mee !!

Posted

ja kijk zulke verhalen zijn toch geweldig!! t zal je maar gebeuren nou ik teken ervoor hoor!!

ik heb wel wat met dit soort dingen, weet niet op de een of andere manier spreekt het me gewoon aan altijd..

ik heb dit al vaker gehoord, en nu jij dit dit ervaart dat is toch super!

ik wens jullie een heel fijne en mooie zwangerschap, en een prachtig kindje voor dit aankomende jaar..kan nu al niet meer stuk ,wat een mooi begin!

toevallig ben ik onlangs nabij hasselt in de buurt geweest, als ik dat geweten had, want ik heb ook zoiets van baat t niet dan schaadt t niet!! toch!

ik hoop echt dat alles goed gaat en hoop iets van je te mogen horen..

liefs m, zeeland (forum ivf 40+)

Posted

We kunnen wel een bussie regelen, een dag prikken en hup naar Hasselt met zijn allen.

Boer Jan weet niet wat m overkomt met al die dames op zijn erf mwoehahaa zie t al helemaal voor me..:cheesy:

Posted

Groepssessie, die ballen van hem slaan dan alle kanten op, ha ha. (Ja hoooooo, die van de pendel he!?!?!)Dames, dames!!!!

Joy1:laughing9:

ps. BOER JAN, U KUNT ER WAT VAN....

Posted

hasselt is er leuk ook om te winkelen

wij hebben een caravan in Lommel belgie op het blauwe meer

en die ligt op ongeveer 30 min van hasselt af

vanaf maart gaan we weer ieder mogenlijk weekeind naar lommel

als het de eerste keer icsi niets wordt dan ga ik er mss wel eens langs zo in het weekeind

en joy1 ik woon in zaltbommel das amper 10 km van Den Bosch af en ik kom heeeeeeel vaak in de buurt van de groot

mmmmmm heerlijk die bollen

Posted

Meiden, wat een gezelligheid! Leuk als jullie samen gaan.

Wees er ajb wel van bewust dat het succes wellicht niet voor iedereen is weg gelegd en dat het dus ook een tripje kan worden met buiten proportioneel grote hoop. En dus wellicht gevolgd door een erg hoge verwachting en misschien daarom ook een enorme teleurstelling. Dat wens ik niemand.

Hoe mooi dit ook allemaal klinkt. We zullen nooit weten of Peggy ook spontaan zwanger was geworden zonder dit bezoekje. Die optie bestaat ook, laten we dat niet vergeten.

"Jaja Miki, genoeg gepreekt. We weten het zelf ook wel! Daarom doen we er ook zo luchtig om..." Ok, ok dan is het goed. ;-)

Posted

:36_11_6:..klopt Mikki...haha..moet wel lachen om je " preek"...maar snap je bezorgdheid.

Er zijn altijd mensen die er voor heen gaan en de realiteit even verliezen ...

Maar nee hoor hier niet...lijkt me gewoon een leuke ervaring. Benieuwd wat zo iemand weet te vertellen en of t een beetje klopt...(als hij over karaktereigenschappen begint natuurlijk..t andere is moeilijk te controleren)

En natuurlijk...heb ook een andere missie om naar t zuiden te gaan...moet nl Bosche bollen scoren voor Joy :sneaky:! Mwoehahahaaa

Posted

Ik had mijn idee er al over gezegd. Deze man kan je geen baby bezorgen. En we zullen zeker nooit weten hoe onze droom is uitgekomen. Maar ik wilde dit met jullie delen. Ik heb het speciaal onder een ander topic gezegd, omdat ik weet dat er genoeg mensen sceptisch tegen over staan. Net als ons in het begin. En dat gevoel is er nog weleens. Wij zijn zelf erg nuchter in dit soort dingen.

Ik heb enkel mijn ervaring verteld en meerdere malen duidelijk aangegeven dat het een wonder is.. iedereen moet blijven geloven!

Ik wens iedereen veel succes!!!! en miki misschien inderdaad goed dat jij het nogmaals hebt gezegd wat ik ook al diverse keren heb aangegeven:happy8:

Groet, Peggy

Posted
hasselt is er leuk ook om te winkelen

wij hebben een caravan in Lommel belgie op het blauwe meer

en die ligt op ongeveer 30 min van hasselt af

vanaf maart gaan we weer ieder mogenlijk weekeind naar lommel

als het de eerste keer icsi niets wordt dan ga ik er mss wel eens langs zo in het weekeind

en joy1 ik woon in zaltbommel das amper 10 km van Den Bosch af en ik kom heeeeeeel vaak in de buurt van de groot

mmmmmm heerlijk die bollen

Pleun je bent een boffert met Jan zoooo dicht in de buurt!!!!!!Joy1 ps. Die van die bollen.