Ga naar inhoud

Januari 2010 - IVF poging 2

Gast Sannie66

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb je bericht beantwoord Gibelomo... En ik ga niet te vroeg juichen. Kan van alles en niets betekenen...

Wij moeten dus toch wat langer hier blijven. De wegen zijn werkelijk onbegaanbaar. Vanochtend nog een tractor (die wordt gebruikt om de sneeuw in het dorp te schuiven) in de sloot beland en meerdere vrachtwagens konden de heuvels hier amper op...

Dus we gaan er maar van genieten van die witte wereld...

• Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Geweldige stunt Sannie, heerlijk afgezonderd van de rest van de wereld! Alles loopt anders dan gewoon... laat deze lijn zich maar doortrekken niet?

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Sannie,

Ben jij de "uitvinder" van het woord broekloeren......dat woord moet echt in de van dale!

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Een broekloerende Sannie in haar Tjechische iglo hahaha

wel komisch...lekker nog een paar dagen er bij aan plakken.

Hopelijk dat de wegen volgende week wel begaanbaar zijn..doe maar voorzichtig aan daar!!!

Genoeg boodschappen in huis? Goede voortekenen Sannie..ik houd de berichten in de gaten!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Nou, dat met die iglo valt wel mee hoor (http://www.vysnenydum.com).

Enneh, zwangerschap is téhotenství..

Gelukkig knapt het wat op, blauwe lucht hier en daar. Kunnen we vanmiddag nog de hort op...

Geplaatst
San ik krijg je hyves pagina, maar hij is prive....

Stuur maar even een 'aanvraag' om vriendjes te worden....

Geplaatst

Ziet er leuk uit San! Krijg zin om naar Tsjechie te gaan!!

Hoe is het vandaag met de steekjes enzo? Wat denk je er zelf eigenlijk van? Je durft nog niks te denken denk ik...

Hier ligt nu ook sneeuw, maar een klein laagje, wel een lekker zonnetje erbij dus niet slecht!

Caroline

Geplaatst

Vannacht ongi geworden...dus deze poging is weer over en uit...

Nu zeker een maand rust en dan zien we wel weer..

We gaan vanmiddag nog wat leuks doen hier in Tsjechie; het is mooi weer en morgen op huis aan..

Geplaatst

he bah wat enorm kl*te

had het zo voor je gehoopt

hopenlijk kun je toch nog een beetje je zelf zijn en het een plaatsje geven

groetjes

Geplaatst

He wat jammer Sannie!!! Om maar eens een understatement te gebruiken, gewoon klote natuurlijk, we zaten met z'n allen voor je te hopen.

Goeie reis morgen, doe voorzichtig!

Caroline

Geplaatst

Lieve San, getver, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen.

Ssst... jij en ik samen? Jij voor ivf2, ik voor icsi4?

Laten we optimistisch blijven, lieve schat en heel goede reis terug!

XXXNine

Geplaatst

Gatver..wat kloten Sannie.

Hoop dat je met goede moed door kan voor de volgende poging na je rust maand.

Rijd heel voorzichtig terug he...wel thuis!

Geplaatst

Hallo Sannie en andere ladies,

Als jullie het goed vinden voeg ik mij toe aan deze topic.

Ik ben ook voor poging 2 aan het gaan Sannie en moet woensdag terug naar het zh voor de 2e echo om te zien of de folikkels goed groeien.

Ik ben alleen wel zenuwachtig, omdat ik sinds afgelopen weekend een drukkend gevoel in mijn buik heb, maar dit de vorige keer niet had.

Ik weet niet hoe een overstimulatie moet aanvoelen, maar ben er wel bang voor. Heeft hier iemand ervaring mee?

Voor de rest zit ik op het randje van net niet te zwaar (ben de eerste keer 6kg aangekomen in 1 week van de puregon en dat heb ik er helaas niet meer vanaf gekregen, dus daar zit ik ook erg mee).

Sannie, super voor je dat het al zo snel kan bij jouw. Ik duim voor ons allemaal ladies.

We gaan er samen voor.

Gr.

Geplaatst

Sannie, Hè bah!!!!!! Dit wou ik niet lezen hoor!!!!Heel jammer voor je/jullie. Het weer kan dan mooi zijn maar joh......Nou, hè. Wat moet ik zeggen. Dikke zoen Joy1

Geplaatst

Hey Juulke,

Uh, ik heb dit topic speciaal aangemaakt voor mijn 2e IVF poging en deze is op meerdere vlakken mislukt en dus nu ook afgesloten. Ik ga aan de systeembeheerder Jheroen vragen om dit topic naar het archief te verschuiven.

Wellicht dat je of zelf een topic kunt/wilt openen of meeschrijft in een ander topic, zoals begonnen in januari of start in februari. Anders zijn je berichten niet meer te vinden en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling..

Aan alle andere meiden die hebben gereageerd hier in dit topic:

dank, dank! Zonder jullie steun had ik het wat zwaarder gehad. Was niet zo heel erg teleurgesteld over de negatieve afloop; had het al in mijn achterhoofd...

Ga nu mijn rustmaand in; heb al gebeld (waren gisteravond thuisgekomen) met het zh en die begrijpen het helemaal...

Dikke kus allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden