Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dan ga ik mijn hoop nog niet helemaal opgeven. Dankje wel voor je reactie. Ik probeer het gewoon over 2 of 3 dagen nog een keer en dan in de ochtend

Gr Es

Geplaatst

ja het is ook zoooooo spannend heh meid.

Ik dacht in het begin zelfs dat de test negatief was!

En toen ik 2 uur later beneden kwam stond er een heeeeeeeel licht streepje.

Natuurlijk rekening houdend dat het een indroogstreepje kon zijn.

Maar de volgende dag wd11 stond het streepje er al duidelijker!

succes meid

Geplaatst

Van welke dag zijn deze testen? Je moet inderdaad goed kijken ik zal vanavond nog maar niet aan de drank gaan dan!!! En het maandag nog een keer proberen.

Dankje wel voor je reactie lief van je

Geplaatst

de cb van 11 en 12, met kv wd 10 13.

Helaas werd het wel een miskraam bij mij, maar dat kwam omdat het niet genoeg verdubbelde het hcg.

Ik weet precies hoe je je voelt nu dus .

ik duim echt!

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

Daantje en Wendy, ik heb jullie rood gemaakt. Heel veel sterkte....

Geplaatst

Zou iemand mij rood willen maken?

Vandaag flink ongesteld geworden..

Voor alle meiden die nog moeten testen, heel veel succes!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Helaas begint rood een beetje de overhand te krijgen. Ik word hier wel wat verdrietig van...

Geplaatst

jeetje wat een hoop groen al!!! Voor de "rode" meiden heel veel sterkte!!!

Wil iemand mij ook bij het lijstje zetten, ben daar niet zo goed in :shower:

Ik mag op 21-02 testen..... SPANNUUUUUUNDDD

xx

Geplaatst

@Ienie mienie, heel veel succes in je wachtweken.

@Duifje, hoe gaat het met jou, vandaag testdag!

Laat je wat weten??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Ienieminie, tp 6-2, 1 emmie, testen 21-02

Ienieminie, je staat erbij meid. Heel veel succes aan iedereen!

Geplaatst

Ja hier hoor ik ook bij!

Ik mag ook gaan testen deze maand. Officieel mag dat op 17 feb, maar lees dat andere (lees Suus) dat eerder mogen. Dus weet niet of ik me zolang in kan houden?Spannnnuuuund!!!!

tp van 1 emmy was 1 februari.

Ik weet niet zo goed hoe ik mezelf erbij zet, wil iemand dat voor me doen?

Noa

Geplaatst

Dankje Zoe!!! ppppppffffff wachtdag 2 zit er bijna op. Gelukkig kan ik morgen werken, dat leidt tenminste een beetje af, hopen dat de weken voorbij vliegen, wel natuurlijk met goed nieuws aan het eind.....

xx

Geplaatst

Hey allemaal,

Allereerst wil ik iedereen met een :zwanger: feliciteren.

Voor de negatieve uitslagen wil ik iedereen heel erg veel sterkte wensen.

Ik kom alvast een plekje reserveren want als alles goed gaat heb ik zaterdag een tp van 1 cryo. Ik kan dan op de valreep nog net in februari testen. Zh houdt gewoon 14 dagen aan.

Het word hier dus lekker druk in zo'n korte maand.

Liefs

Geplaatst

Jeetje dames, ik moest even flink wat bijlezen.

De rode dames heel veel sterkte.

En de mede groene dames hoe voelen jullie je.

Ik mocht vrijdag bloedprikken, daarvan krijg morgenavond de uitslag. Zit wel goed volgens de arts. En vrijdag krijg ik de eerste echo. Bij 5 weken en drie dagen. Faye we lopen gelijk op. Spannend.

Het voelt zo onwerkelijk en toch ook heeeel eerg goed.

Geplaatst

Dames hoe krijgen jullie zo`n mooie babybytes.plaatje geplaatst...?????

groetjes Face

Geplaatst

Ik wil de "rode" meiden heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe jullie je voelen!

Face, ik vind het ook heel onwerkelijk hoor. Vandaag nog een keer een test gedaan van CB en er staat weer een mooie +. Gisteren voelde ik helemaal niks, maar vannacht had ik hele zere boobs en ik voelde duidelijk mijn buik werken (nu weer trouwens, grappig gevoel). Ik krijg geen bloedtest, dat doen ze in dit ziekenhuis niet bij cryo's. Ik krijg een echo met 7 weken (1 maart), zodat we hopelijk het hartje kunnen zien. Jij krijgt wel heel vroeg een echo he, waarom is dat? En hoe voel jij je verder?

Geplaatst

Hoi Luna,

Ik ben onder behandeling in een kliniek omdat we gebruik maken van een donor. Overigens we zijn een hetreokoppel, om verwarring te voorkomen. Daarnaast heb ik al meerdere miskramen gehad vandaar.

Het gaat met alles net allemaal makkelijker dan in het ziekenhuis.

De kliniek werkt ook samen met Belgie dat doen de meeste in Nederland niet. Alles moet hier volgens protocol en dat is veilig maar soms wordt daar meer naar gekeken dan wat ze voor zich hebben onder de microscoop. We hebben dus geluk dat we hier onder behandeling mogen zijn.

groetjes Face

Geplaatst

Hallo beste meiden!

vrijdag 5e tp gehad van 1 embryo, mag 20 feb testen...

Ik duim voor iedereen en voor mij dat we eind van dit jaar een gezonde baby op de wereld mogen brengen!!!!:icon_flower:

Veel sterkte met afwachten...:pray:

Geplaatst

hallo dames,

wat sneu om te zien dat er ook rood tussen staat.

hopelijk dat de volgende poging groen zal zijn.

ik heb 1 feb de punctie gehad en 4 feb terugplaatsing.

ik mag 17 feb bloedtest doen.

ik denk dat ik rond de 15 een gewone test ga doen. zou ik misschien ook bij het rijtje kunnen worden toegevoegd, dit is overigens mijn eerste ivf.

volgens de ivf arts is dit een 8 cellige embryo van top kwaliteit. maar wat t inhoud weet ik eigelijk niet helemaal.

alvats tnx

bubbels

Geplaatst

Ik heb zaterdag opnieuw bloed moeten laten prikken, zwangersch hormoon moest dan verdubbeld zijn, en...ja hoor :clap2: 23 feb eerste echo!!!!:happydance:

Geplaatst

Zo�TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 6-2, 1 emmie, testen 21-02

noa bubbels en lucy ik heb jullie er bij gezet

veel succes met wachten

dat ze maar mooi blijven plakken

Geplaatst

Ik wil mij ook graag toevoegen aan het lijstje.

Ik heb 3 februari de punctie gehad en 7 februari zijn er 2 embryo's teruggeplaatst. Ik mag 21 februari een zwangerschapstest doen.

Oja dit was onze 1ste IVF behandeling weer, we hebben op 27 juni 2007 onze zoon in onze armen mogen sluiten na een 1ste IVF behandeling

Groetjes Mariëtte

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden