Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi NoaNoa,

Ga jij ook hier mee wachten, dat ben ik ook aan het doen.

Pffff, wij moeten toch nog echt wel even geduld hebben.

Hoe gaat het met je?

Hobbesje,

Heel veel succes in deze ellendige wachtweken!

Wij wachten allemaal met je mee.

Lucy,

Jij ook heel veel sterkte met wachten.

We blijven hopen op een positief resultaat!

Lfs

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mariëtte,

Als ik het goed begrijp heb je een 2-ling 'spontaan' en een zoon via ivf.

Nu maar hopen dat deze 1ste ivf ook weer mag gaan lukken!

Succes!

Geplaatst

Hoi Wish,

Hoe voel jij je, zie dat we dezelfde testdatum hebben, ga je ook eerder testen, ik wel denk kan me niet inhouden hihi.

Groetjes suus

Geplaatst

Suus en Wish... hier zit nog zo'n ongeduldige tante ;-))

Heb al wel 2 testen gekocht en ze branden in m'n handen hihi.. maar ik durf het niet aan.. aaggghhhh!!! hihi..

Zijn er trouwens meerdere die deze 2 weken last hebben van obstipatie... of zit dat misschien tussen de oren omdat je je embryo niet wil laten zwemmen.. ;-))

Geplaatst

Hoi hoi mama ree,

Snap het heel goed hoor, ik zelf heb gister al een x getest helaas negatief, morgen weer eens proberen.

Nee daar heb ik geen last van, wel van een verbeterde reukvermogen, ook niet altijd makkelijk hihi.

Hoe voel jij je, ergens last van kramp ofzo?

Ik alleen de eerste 3 dgn na de TP, en alleen za avond even , verder voel ik helmaal niks.

OP naar een hele mooie valentijsdag.

Geplaatst

Suus en Mama-Ree,

Moeilijk he dames om te beslissen of dat je gaat testen of niet.

Vorige keren vond ik dat ook moeilijk.

Maar ik denk dat ik me ga inhouden.

14 dagen na punctie en bij de cryo na de eisprong ben ik ongesteld geworden, dat zal nu 10 februari zijn.

Eerst maar eens zien of dat ik die dag zonder ongie door ga komen.....

Misschien durf ik het daarna wel aan om een test te gaan doen, maar ik weet het niet.

Ben wel erg down op dit moment, dat het niet zal lukken, dat het misschien wel nooit zal gaan lukken.

Wordt een beetje gek van mezelf hierdoor.

Succes dames met deze laatste wachtweek!

Lfs

Geplaatst

Ik heb geen hinder van obstipatie.

En voel verder helemaal niks.

Eergisteren wel een halve dag krampjes/steken in m'n rechter lies.

Geplaatst

Hoi dames

Ik heb zo nu en dan een ongi gevoel. Het jaagt me de stuipen op het lijf!

Ik ben ook zo bang dat het niet gaat lukken.

kan dit ook van die bollen koen. Ik geef het liefst de schuld aan de bollen, hihihi.

noa

Geplaatst
Mariëtte,

Als ik het goed begrijp heb je een 2-ling 'spontaan' en een zoon via ivf.

Nu maar hopen dat deze 1ste ivf ook weer mag gaan lukken!

Succes!

Hallo Wish,

Ik heb geen 2 ling maar wel 2 dochters die idd spontaan zijn geboren Mandy is nu 14 jaar en Sanne is 10 jaar. Zij zijn geboren uit mijn 1ste huwelijk. Ik heb met mijn nu exman na Sanne 2x een BBZ gehad en nog 3x IVF in eigen cyclus gehad maar die zijn niet gelukt. Door al het gebeuren zijn wij toen uit elkaar gegreoit en hebben besloten na een tijdje om te gaan scheiden toen.

Toen ik mijn huidige man leerde kennen kwam al snel de kinderwens weer en zijn we in 2006 gestart met IVF waar onze zoon uit is geboren. En nu hebben we de TP gehad van weer een 1ste IVF behandeling

Geplaatst

Och, nu zie ik het. Ze hebben niet dezelfde geb. datum wat stom van mij! Sorry hoor!

Jeetje, dan heb je ook al wat meegemaakt zeg.

Wat knap van je om door te zetten!

Wij hebben zelf ook al besproken hoe 'ver' we willen gaan.

Als er 3 icsi pogingen niet gelukt zijn gaan we wel door met een vierde icsi.

Daarna kijken we wel verder.

Misschien 'stom' van ons om al zo ver vooruit te kijken, maar wij vinden het wel iets om alvast te bespreken met elkaar.

Zolang er goede embryo's zijn om terug te laten plaatsen willen wij wel door gaan als dit ook medisch verantwoord zal zijn.

Geplaatst

Ik vind het ook moeilijk om te wachten.. vantevoren werd door het zkh al gezegd dat de wachtweken als zwaar worden beschouwd, ik dacht nog dat valt wel mee maar niets is minder (z)waar hihi..

Ik ben van plan om vol te houden, kom op meiden we wachten al 9/10 dagen die laatste dagen kunnen er ook bij!!!

Ik heb ook van die krampen gehad na de TP, vooral dinsdagavond was t bij mij heel heftig, maar ook heel kort. Daarna nog beetje maar sinds eh... donderdag/vrijdag ofzo voel ik niks. En dan denk je weer is dat nou juist goed of niet...pff.. kon je die denk-machine daarboven soms maar even uitschakelen he?

Wish, ik had gister zo'n down-dag...beh.. was helemaal verdrietig omdat ik ook dacht het is vast niet gelukt, terwijl je het nergens op kan baseren..

Positief blijven proberen!!!!!!

Suus idd... op naar de 14e!!!

Geplaatst

Mama-Ree,

Oké, ik ga dus echt m'n best doen om positiever te denken, of het me gaat lukken???

Ik weet dat 10 februari al dichtbij komt en dat is echt een ellendige dag voor mij.

Bedankt voor je steun!

Lfs

Geplaatst

Dat over die negatieve gedachtes ken ik, we hebben het zelfs al over het idee draagmoeder gehad ( mocht het na al die pogingen niet lukken uiteraard)

Dat gevoel krijg ik steeds sterker, bang voor de teleurstelling zeker iedere keer.

Geplaatst

Suus,

Ja, ontzettend bang voor teleurstelling dat is het hele eiereten!

14 februari moet ons toch geluk gaan brengen!

15 februari hebben wij 7 jaar een relatie met elkaar.

Ik ben niet bijgelovig maar als het mag gaan lukken ben ik het wel denk ik! Hahaha!

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 6-2, 1 emmie, testen 21-02

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Geplaatst

Beste pleun

Ik zou graag in de rij staan

Ik ben zwanger

De testen vanaf vrijdag positief.

Tp was 26 -01-2010

Steun aan alle meiden die rood zijn die groene allemaal veel succes.

En de wachtende veel kracht in die spannende tijd.

Tevens extra steun voor de rode daar ik hoop dat jullie ook snel zo blij mogen zijn als alle groene.

1 maart eerste echo,

Voor nu voel ik me goed enkel wat afschijding daar maak ik me wel druk over , maar wacht het gewoon even af.

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zo�TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd aan de meiden die een :zwanger: hadden !!! Super!!

Heel veel sterkte toegewenst aan de "roodjes " !!!

Geplaatst

Hallo meiden,

iedereen veel sterkte die rood is gekleurd, geef de moed niet op

Voor de anderen hopelijk een positief resultaat!!

Gr. Lucy

Geplaatst

Ik lees de spanning is sommige berichtjes... meiden..we duimen voor jullie..laat je nie gek maken!

Geplaatst

Hoi meiden, ik lees hier dat jullie heel veel vragen hebben over bepaalde pijntjes of gevoelens in de wachtweken, dit had ik ook, en ik zal een beetje mijn ervaring vertellen misschien dat sommige van jullie er iets in herkennen. Ik had echt het idee dat ik ongi ging worden, niet omdat ik steekjes had maar omdat ik best saggo en wat down was. Verder was/ben ik veel moe, en had al heel snel gevoelige borsten. Dus ja wel moeilijk, dit alles kan je ook voelen als je echt ongi gaat worden, het kan dus alle kanten op ook al heb je 'negatieve' gevoelens! Veel succes en sterkte in die verschrikkelijke ww!!!

Geplaatst

Ik kan het alleen maar met Carolina eens zijn! Vanaf dag vijf na TP tot aan nu heb ik krampen. Echt alsof je ongi gaat worden. Niet een beetje zeuren maar echt krampen.

Blijkt dus ook een pril zwangerschapskwaaltje te kunnen zijn!

De ellende is dat alle verschijnselen lijken op PMS maar ook op zwangerschap maar ook op bijwerkingen van de fijne bolletjes! Grr......

Dus hou hoop he!!!!!!!!

Geplaatst

Alle rode dames, heel veel sterkte.

Alle wachtende heel veel succes (en snel groen worden)

En alle groene dames, van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

xxx Petra.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden