Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lis, wat vroeg.. 5 uur. Idd van dat water kun je proberen.

Len heeft ook heel veel gehuild van 6 t/m 16 weken, van smorgens tot sávonds.. en later heeft hij ook weer zo'n fase gehad met slapen gaan. Ik pakte hem steeds, maar op een gegeven moment was ik doodmoe ervan, kon er echt niet meer tegen, en wilde er ook vanaf, wou echt niet nog maanden zo doorgaan. Toen heb ik tegen mezelf gezegd, oké dit wil ik niet meer dus.. laten huilen. Hij moet het leren, want hij was op een leeftijd (8-9 maand?) dat hij het wel wist hoor. Toen heb ik hem een week lang, late nhuilen, uuuuuren, en na een dag of 3 werd het korter, en na een week, ging hij zonder te huilen slapen, ik leg hem in bed, hij draait zich om en slaapt.

Nu heeft hij nog wel eens, zeker als hij ziek is, of last van tandjes dat hij wat huilt, maar nooit langer dan 15 minuutjes.

Maar meestal gaat hij goed slapen.

Heeft Ebbe een speentje? Als Len zo vroeg wakker was, gaf ik hem het tutje en sliep hij ook verder. (ipv de fles)

Joos, eindelijk jullie nieuwe auto! Leuk!

Ik ben ook eens gaan babyzwemmen, leuk joh! Ik had Hans mee genomen, want het is idd lastig, zelf aankleden, baby aankleden.. en natuurlijk iemand om foto's te maken!!

Het is leuk, maar ik vind het ook zo'n gedoe om me op te pakken.. bovendien is het hier op maandag en moet ik meestal werken.

Cyn, een echte carnavalist!! Zelfs getrouwd op carnavalsvrijdag, wel leuk hoor. Had je een kostuum aan of toch een trouwjurk haha?

Ik ben Len aan het leren om de trap op te lopen.. nu was het vandaag papp-dag, en pappa had niet goed opgelet en de deur naar de gang open gelaten.. hij was even in de keuken en toen was Len "kwijt" ... zat hij boven!!!

Brrr... moet er niet aan denken dat hij de trap af gedonderd was...

Op zijn site heb ik en filmpje gezet van het traplopen, het duurt alleen erg lang om het te uploaden..

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo schrikken zeg dat len kwijt was...zomaar de trap op..goh best eng hoor Amanda..

ja wij zitten met Faas ook in -een ik ga huilen als ik in bed wordt gelegd-....net enorm krijsen(Lieve lacht hahahah) nou 10 min laten krijsen echt geen zin in om de hele avond te sjouwen want dat weet meneertje nu goed hoor..

cyn

Geplaatst

Joos; het kost me ook echt veel moeite om ze te laten huilen hoor!

Maar als je alles hebt geprobeerd en er is echt niks aan de hand, dan kan je op een gegeven moment niks meer doen.

Als ik ze uit bed haal is het goed, leg je ze weer neer dan is het weer huilen.

Het kost me moeite maar ja.....

Nu heb ik ze net in bad gedaan en ze slapen als roosjes!!!!!!!!

Dus dat ga ik vaker doen voor het slapen gaan hahaha.

Meiden veel kletsplezier weer de komende dagen!

Ik ben er woensdag weer.

Groetjes!!!!!!!!:smileinbox:

Geplaatst

ja beau, precies wat je zegt. er is eigenlijjk niks wat je kan doen. ik laat m ook wel ns huilen hoor...

vanmorgen was het weer half 7. meneertje schreewt dan moord en brand en dan is het lastig om m te laten liggen, dus om kwart voor 7 kreeg ie de fles, poe vroeg...

maar toch wel veel beter dan 5 uur!

over die zin: ik vergeet steeds aan hub te zeggen dat ie t ook moet doen dus dat helpt dan niet he... ga ik nog doen hoor.

cyn, ik kan t me voorstellen, met twee is echt een hele happening. t is wel erg leuk hoor, misschien kan je ns met een vriendin met eentje gaan....

lis

oh en de speen: ja dat is een tijdje zo geweest., hup erin en verder slapen, helaas..... nu niet meer.

maar t gaat weer de goeie kan t op hoor!

Geplaatst

ja het is wat dat slapen en laten huilen....volgens mij krijgen we dat allemaal wel een keer!

Beau ik doe anne-meya iedere avond in bad en daarna slaapt ze ook meteen....heerlijk!

Nou hier is het een ramp vanaf gisteren 5 uur.....huilen huilen en nog eens huilen....en dat doet ze echt nooit!

Ze had nog geen koorts maar als ik bij haar oor in de buurt kwam werd het echt schreeuwen.

Ik heb haar maar een zetpil gegeven en toen ging ze een uurtje slapen.....weer huilen als een gek en maar mee naar beneden genomen en ook kwam toen de koorts...40,1...wow en nu...zetpil mag pas weer een paar uur later!

Ik met haar naar boven en lekker op ons bed met haar in de armen t.v gaan kijken en toen sliep ze lekker....tot ik haar weer in haar bed legde...maar weer eruit en bij ons in bed genomen en haar wat neusdruppels gegeven...want oorpijn hoeft niet altijd een oorontsteking te zijn...nou nog geen 10 min later spuugde ze me toch een golf slijm uit....jeetje ze stikte er haast in!

inmiddels half 2..hiep hoi ze mag weer een zetpil...vanaf die tijd heeft ze steeds een half uurtje geslapen in mijn armen...en ja ik dus geen oog dicht gedaan vannacht....hoezo wallen...hahahah

Toen vanmorgen om 8 uur de dokter gebeld en we mochten meteen komen...ze had 38.8 koorts dus dat was al wel wat gezakt!

Nou de oortjes zijn onrustig maar niet ontstoken...wat ik al vermoede.

Dus koorts in de gaten houden...moet morgen weg zijn anders terug.

Nu ligt ze even lekker te slapen en drinkt ze weer sinds gisteren 5 uur.....vannacht wel water gedronken gelukkig!

Wat ben je machteloos als je kindje ziek is...ik moest aan jou denken cynthia.....brrrrrrrr......laat onze kindjes allemaal maar lekker gezond blijven!

Zo lang verhaal geworden...hahahahha

Mijn doel vandaag het sporten laat ik maar even voor wat het is...ga straks lekker douchen en even liggen en dan werken!

fijne dag meiden!

Geplaatst

O wat sneu dat Anne-Meya ziek is. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. Hoop dat ze vandaag weer wat opknapt, en dat je zelf ook wat aan slapen toe komt !

Geplaatst

Oh anne-meya nu ook al!

wat eng dat slijm opgeven, daar zou ik wel een beetje van schrikken (angsthaas). je hebt je er kranig doorheen geslagen hoor!

veel beterschap voor je lieve bijdehandje! geef r maar een dikke knuffel van ebbe, dan is ze zo beter!

lis

Geplaatst

ha je bent lief hoor lis...ga ik zeker doen!

Nicoline...ja ik hoop ook dat ze vandaag opknapt en dat ik ff kan bijslapen...maar goed als zij nu maar opknapt dan slaap ik in ieder geval aankomende nacht weer!

Geplaatst

Arme A-M... Len heeft dat ook 2x gehad, een hele "kwak" slijm, vond ik ook doodeng... brr... Hij kreeg toen ook heel slecht lucht..

Bah.

Heel veel beterschap Joos, en een goede nachtrust gewenst voor vannacht..

Geplaatst

José, heel veel beterschap voor Anne Meya hoor...goh dat is schrikken he, echt sneu voor die kleintjes...je hebt het goed gedaan hoor!!

Hopelijk gaat het weer wat beter, meestal stijgt de koorts 's avonds, gaat het nu??

Ikzelf heb dus een griepje te pakken, keelpijn spierpijn enz, gelukkig nog geen koorts dus effe doorbijten.

lis, blij dat ebbe het iets later maakt!!

cyn

Geplaatst

dank je wel lieve meiden!

Cynthia het gaat wel...ze slaapt nu net weer gelukkig....ik hoop dat ze de nacht door gaat!

Ga nu zelf ook maar lekker mijn bed in!

Trusten allemaal!

Geplaatst

Joos even een :hug: voor jou en je dochter (en jheroen natuurlijk ook).

Beterschap!!!!! En hopenlijk een goede nachtrust.

Kus!

Geplaatst

Dank je wel bo!

Ze heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen en geen koorts op dit moment en eindelijk weer pap gegeten...dus het gaat weer de goede kant op!

Geplaatst

Hey Joos, rot om te lezen dat anne-Meya zo ziek is geweest. Dat slijm lijkt me ook scary hoor!

Thomas was vannacht ook opeens aan het spoken. 2x wakker en gillen. Zijn we niet gewend, dus het hele huis op stelten haha. Na troosten ging hij weer slapen.

Dronk zijn fles vanmorgen prima, maar fruithap minder en werd sloompie.

Robbert belde me op mijn werk vanmiddag; had Thomas 39,6 koorts en hij kon de zetpillen niet vinden.

Nu ligt Thomas lekker te slapen na een goede fles en een zetpil.

Zullen zijn tandjes nu aan het doorkomen zijn of is het gewoon een griepje?

We wachten weer rustig af.....

Vandaag aan mijn leidinggevende verteld dat ik met een collega (ja Joos, Ag) een maatschap ga starten. Jij had haar al over een sportschool gesproken? Moeten we maar even over mailen? Moet Jheroen ook nog even aan zijn haren trekken haha.

Verder geen nieuws meer, behalve dat ik erg druk blijf en dus niet zo actief meer ben hier.

Na 12 dec ben ik "werkloos" dus heb alle tijd weer om te kleppen.

Groetjes Laura

Geplaatst

ojeeeeeeeeeeeeee...thomas ook al!

Hou hem maar goed in de gaten hoor meis...ach natuurlijk doe je dat...hahahahaha

We hebben al gesproken over de sportschool....en ze gaat het in de groep gooien.......ik zal ag het telefoonnummer geven van hun!

En jheroen roept al ohhhhhhhhh leuk ga ik doen voor een vriendenprijsje om hun te helpen!

Verder wilde onze dame gisterenavond vanaf 10 uur niet meer slapen en ook niet meer eten...ze was niet ziek maar rook wel heel erg uit haar mondje.........dus ook hier tanden denk ik!

Vanmorgen was ze uitgehongerd en dronk ze een 200 cc achter elkaar leeg en daarna nog 80 cc pap.

Soms snap ik er niks van hoor!

Sabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb....waar ben je ...ja nu op het werk ....ik hoop dat het leuk is daar...laat het ff weten!

Bo al de 2 kerstballen binnen?

Cynthia hoe is het daar met jou kindjes?

En lis...ik heb trouwens een skipak bij de zeeman gekocht...hahahaha....9,99...ik dacht voor alleen op de fiets die paar keer!.....35 euro is niet duur maar 10 euro is beter...hahahaha

Amanda...len alleen boven....oh wat eng.

Bianca hoe is het met het opknappen daar?

Geplaatst

Lau; kan me voorstellen dat je het druk hebt!!!!!

Hoe is het nu met Thomas?

Joos; moeilijk soms hè met de kids als ze niet willen slapen/eten!

Je vraagt je dan echt af wat er is dan.

Konden ze maar praten denk je dan!!!

Hoe gaat het met het sporten trouwens?

En nee de kerstballen moet ik nog kopen.

Bij de V&D hebben ze die toch?

Ik zal er nog ff achteraan. Zit nog volop met mijn hoofd bij de sint hahaha.

Hier weer een heerlijke dag!

Verjaardag (2x vandaag) en vanavond een etentje JOEPIE!!!!!!!

Heb er nu al zin in!!!

Waar we gaan eten is de carpaccio zo ongelofelijk lekker dat ik nu al weet dat dat mijn voorgerecht wordt hahahahaha.

Dus als jullie morgenochtend niks van mij horen ben ik lekker aan het uitbuiken hahahaha.:B-0020:

Geplaatst

hahahahaha...die beau!

Die ballen bij de v&d.....???????????????????.....ik heb ze bij het tuincentrum hier gehaald...hahahahaah

Weet niet waar je v&d vandaan hebt...hahahahahaha

Sporten...ga ik morgen weer doen...is van de week door slaapgebrek en geen puf niks van gekomen!

Eetze straks meis...lekker!

Geplaatst

lekker beau zit aan de carpaccio en joos staat in de sportschool..

José, dat had faas ook dat uit zijn mondje ruiken toen de tanden eraan kwamen..

lau, nog effe, wat zei je leidinggevende,moest hij huilen???

succes hoor, is goed gedurfd zeg maar

Morgen de hele dag naar Vianen voor de brochure presentaties van het nieuwe seizoen dus vroeg op, vrijdag lekker op stap met een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien en ook pas een dochtertje heeft...

Sab, hoe is het met jou???

cyn

Geplaatst

Hallo weer,

Ja ik weet het, te laat weer, maar moest toch nog even buurten hier.

Voor ons geen uitgebreide kerst dit jaar....

Cynth, hoe hebben jullie dat het eerste jaar na je vaders overlijden gedaan?

Robbert zijn oma wordt 2e kerstdag 90, dus daar kom ik eigenlijk niet onderuit.

Eerste kerstdag komt mijn moeder denk ik hierheen.

Sab, hoe is je eerste dag bevallen? Lijkt me erg pittig!

Joos, gekke meid hebben jullie toch! Niet slapen en uit haar giegel stinken haha.

Thomas riekt ook uit z'n kleine waffeltje.

Koorts nog steeds bij hem helaas. Afgelopen nacht vanaf 3.45uur wakker poeh, niet meer gewend! Vanmiddag bij mijn schoonmoeder geen koorts, maar vanavond weer 40,1.

Zo zielig zeg! Nu slaapt ie al een poosje. Hopelijk blijft dat zo vannacht.....

Lief trouwens dat Jheroen ons wil helpen. Ik heb al een mail gestuurd via zijn site.

Cynth, leuke vooruitzichten dus, lekker lang werken morgen en vrijdag bijkleppen met je vriendin.

Beau, lekker carpaccio! Ik doe eigenlijk nooit zo uitgebreid, terwijl je het zo kan kopen toch?

Nou, ik ga maar slapen, Robbert is ook net thuis.

Tot laterrrrrr

Geplaatst

Ja laura erg hè dat nachtelijk spoken....maar zielig hoor nog steeds koorts...hier gelukkig niet meer!

En fijn om te horen dat er meer kindjes uit hun bekkies stinken...hahahahahah

Ze is denk ik met haar boven tandjes bezig!

Cynthia lekker stappen...gezellig hoor!

En wat is dat leuk om jou kindjes te zien kruipen.......leuk filmpje hoor...hahahahaha

Van mij mag anne-meya in jan gaan kruipen als de kerstboom weg is!

Laura ja de eerste kerst zonder je paps.....dat is moeilijk!

Ik heb de urn van mijn oma hier..dus daar heb ik kaarsen neergezet en ja de foto staat er sowieso!

Verder hebben wij de kerst wel gewoon gevierd omdat ik zeker wist dat ze dat zo zou hebben gewild!

Maar ik vond het ook zooooooooooooo moeilijk om gewoon door te gaan zonder haar!

Ik denk dat je het op jou manier moet doen meis....zo dat jij daar een goed gevoel bij hebt!

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik laat ff snel een berichtje hier achter zodat jullie weten dat ik er nog wel ben, maar sporadisch. De verbouwing gaat maar zozo, maar het is gewoon razenddruk, hier en op het werk.

Tussen al het werk door mag onze oudste gaan wennen op zijn nieuwe school, van de week kennis gemaakt met zijn nieuwe juf. We zijn druk om de keuken af te krijgen, hopelijk a.s. maandag. Verder zitten we met smart te wachten op de bouwmaterialen, dan kan er eindelijk gebouwd gaan worden! Mag nu onderhand wel.....

Nou, ik zag dat ik een kleine 700 berichtjes te lezen heb, maar dat gaat niet lukken, het luchtalarm gaat boven weer af. Over een uurtje is het hier weer spitsuur, dus ik ga nog ff iets leuks doen.

Geplaatst

hey vonnie!!

Wat fijn dat je er weer bent!!

Jij zal het zeker wel druk hebben ja..

Maar voor een goed doel,leuk dat je de nieuwe juf hebt ontmoet!!

Is het wat,of niet..hahahaha

succes met je verbouwing

groetjes Rosalie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden