Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahahaha...roos zullen we ruilen...hahahahahah......anders zet ik hem op marktplaats...hahahahahah....of zeg dat ie kapot is...hahahahah

ze heeft eigenlijk al zoveel...ze heeft ook weer heel veel kleertjes gekregen......ik ga straks alleen nog maar little people kopen!...en duplo!

Ja roos...duplo is ook heel leuk!

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

een hollebol is zo leuk...dat is een soort ronde bal en daar zitten allemaal verschillende gaten in waar weer de juiste blokjes in moeten...is zo goed voor de motoriek!

Geplaatst

oooo ik dacht al tupperware... hebben die ook speelgoed dan?

Roos, Len speelt op dit moment veel met het treinstation van little poeple en met de piratenboot van... ficher price in elk geval.

Kan het nu al niet meer bijbenen wat van welke serie is, en hoe het heet allemaal..

De boot is vanaf 2 jaar, maar als je de kanonskogeltjes eruit haalt kunnen ze er al mee spelen hoor.

Geplaatst

Lieve roos...wat dacht je van een speelgoed winkel...hahahahahah

:doh:

en de rest heb ik de merken of winkel al bijgezet...hahahahah

Geplaatst

oja ik ken hem Joos.

Leuk. Maar vooral om te rollen dan dat ze die vormpjes erin wil doen denk ik, of niet?

Geplaatst

hahaha Roos.. ben je niet mer helemaal wakker? José in elk geval wel ;)

Geplaatst

ja amanda...ze hebben bij de tupperware ook speelgoed.....mijn tante is gek op dat soort party`s en ik bestel dan gewoon via het boekje...ze heeft ook de toeter van de tupperware gekregen met de geboorte...is ook heel leuk!

De hollebol heb ik al heel lang...die heb ik gekocht voor als er kindjes hier kwamen spelen samen mat een mandje met duplo blokken!

Geplaatst

rooooooooooooosssssssssssssssssss.....wakker worden...of zit je weer aan de soep...haahahhha

Meiden...ik ga nu echt mijn meisje naar bed brengen...en morgen ga ik de rest van alle berichten lezen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

en trusten voor straks!

kus kus

Geplaatst

trommels heb je van verschillende ,merken meis...maar je hebt hem ook van nijntje...hahahahah

en nu ga ik!!!!!!!!!!!!!!!

doeiiiiiii

Geplaatst

ik zit gewoon op 5 verschillende sites te kijken dus ben een beetje van de wap!!

ahhahaha

maar heb de nijntje trommel gevonden!!

trusten joos

en morgen ben ik weer fit hoor!!

Geplaatst

trusten, ik ben er ook vandoor.... tot morgen!

Geplaatst

Wat hebben jullie veel gekletst meiden; gezellig!

Joos; ik las dat je een bal wilde hebben.

Wij hebben een bal van LIEF en die is erg zacht en die kunnen ze ook echt vastgrijpen zeg maar.

Ze kunnen hem inknijpen en dan mee heen en weer zwaaien e.d.

Doen ze bij ons altijd.

Misschien een idee?

Roos, de babywalker is echt heel erg leuk!

Misschien een goed idee voor de sint!

Geplaatst

ja is een goed idee beau!

en beau, bij een tip voor roos wel even het merk en de winkel er bijzetten hoor!!!!!!!!...hahahhah

Geplaatst

babywalker is helemaal te gek!!

hier zit Faas nu wel in de fase, ik pak/krijg iets en gooi het meteen ver weg!!

En we hebben zwaaien/dag zeggen geoefend leuk!!! als je zegt hai of dag je je zwaait dan gaat het armpje omhoog!!(mama is trots..)

cyn

Geplaatst

oo leuk Cynthia. Dat is echt schattig hé? Len zwaait ook op alles en iedereen, soms gaat ie voor het raam op vreemde mensen zwaaien, * smelt*

Bo, dacht dat jij een druk weekend had? Toch even hier komen kijken? Haha verslaafd?

Das idd handig een bal die een beetje "meegeeft" anders is het moeilijk vast houden idd. Len heeft een strandbal, die niet helemaal opgeblazen is.

Hubbie moest werken dus vandaag een rustig dagje "ingecalculeert", na de drukte van gisteren (sinterklaas) was Len vandaag een blok aan mijn been.. Ik vind al dat geknuffel helemaal niet erg, maar je krijgt niks gedaan.. Heb dus kerstkaarten geschreven met Len op schoot... (en dat doet ie anders echt nooit).

De nodige kaartjes opnieuw moeten schrijven omdat ie even aan mijn pen trok of een duw gaf hahaha.

Natuurlijk als ik het hele gedicht (van 7 regels) nét af heb..

Dus we zijn de hele middag zoet geweest.

Jullie nog wat spannends gedaan?

Geplaatst

het was rotweer Amanda, dus heel veel binnen geweest en huishouden gedaan en hier gehangen hahahha

cyn

Geplaatst

Leuk hoor dat zwaaien Cyn en Amanda!

Geweldig lijkt me dat en ook vertederend!

Nu al kerstkaarten schrijven Amanda? Jij bent er vroeg bij!

Hier ook rotweer!

Lekker met de meiden thuisgebleven.

Ze hebben heerlijk in bad gespeeld.

Zo leuk!

En nu slapen ze als roosjes!

En wij hopenlijk ook zo!

Gaan lekker op tijd slapen!

Doei doei!

Geplaatst

ja vreselijk weer hé?

Kun je ook het beste lekker binnen blijven..

Ja Bo, je kunt het maar vast klaar hebben hahaha.

Geplaatst

ja hier ook slecht weer!!!!!!!!!!!!!1

Anne-meya zwaait ook...zo lief!

Ze begint steeds meer ook kleine dingen te pakken met haar vingertjes...zo is ze al een paar keer mee wezen fietsen en ze weet precies dat ze met haar wijsvingertje op de bel kan drukken....zo lief om te zien!

Beau hier ook lekker samen in bad geweest.....en nu ook lekker slapen!

Trusten meis!

Geplaatst

Hallo Lieve meiden hier.en Heer :icon_king:

Ik wil even zeggen dat ik jullie niet ben vergeten,maar ik heb het NIET te druk,ik heb WEL zin,ik vind het HIER nog steeds LEUK,maar op de ene of andere manier lukt het me niet om te reageren of om zelf wat te schrijven,ik lees wel hoor,echt iedere dag,maar dat schrijven dat ,tja ik heb er geen verklaring voor,misschien 1,als ik er voor ga zitten bedenk ik dat ik dit of dat nog even moet doen en dan zit ik niet lekker en ga het dan maar meteen doen en als je daar mee bezig ben dan zie je onderweg weer wat anders enz enz enz,snappen jullie ?????

Maar hier loopt alles echt op rolletjes en zijn we erg gelukkig met ons nieuwe gezins uitbreiding.

Sem,Sophie en Kiki zijn schatten van kinderen en het gaat echt heel erg goed met hun.Helaas kunnen we niet naar buiten om een heerlijke wandeling te maken maar ook dat komt wel weer.

Afgelopen weekend waren we wel een beetje druk inverband met het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders (zie onze babyboom blog),ik moest nog kleren hebben en dacht je dat ik kon slagen !!!! zaterdag nog maar een keer geprobeerd en net toen ik het op wilde geven liep ik er tegen aan ,pffff.

volgend weekend zijn we ook weg en zondag moeten we weer naar Hilversum.

Volgens mij schreef ik ergens dat ik het niet te druk had ?????????:whistling_girl:

Lieve meiden,en Heer:icon_king: voor diegene met een zieke kindje,heel veel beterschap

voor diegene met een nieuwe baan, Gefeliciteerd

voor diegene die hier nieuw zijn,WELKOM.

voor jullie allemaal,ik heb jullie lief !!!!!!!:love9:

Manuela

Geplaatst

lieve manuela....verontschuldig je niet hoor meis.....als je kan reageer je en anders gewoon niet.....we kunnen allemaal zien dat je online bent af en toe...en als je dan ook nog af en toe boe roept weten we dat het goed gaat met jullie....hahahha

Jij bent ook lief!

En niet druk hoor...hahahahah

kus!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden