Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja das een goede vraag, eigenlijk van alles een beetje. Koorts, hoesten, lippen spreu, kleine oogjes, denk dus wat griep. Zo sneu want ze is al sinds mei dit jaar dag en nacht zindelijk en vanacht had ze er alles onder geplast, en dat vond ze wel zo erg, huilen joh !

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha hier is gelukkig niet teveel geschreven!!! dat is lekker!

Nou wij zijn terug het was heeeeeeerlijk, lekker weer tapas en vino maar toch heel erg die 2 gemist hoor, effe 's avonds in het bedje kijken enz...maar we hebben lekker genoten!

José, jammer he dat het soms zooooooooooo snel gaat, Lieve wandelt al rond de salontafel ...daar wordt ik ook soms gek van, niet TE snel aub..gelukkig hebben we die kleine dikke nog die nog niet beweegt hahahahha

cyn

Geplaatst

haha, die kleine dikke die niet beweegt...ik dacht even dat je ebbe had gestolen...;)

ja die mannen he, lekker sloom.

goh ineens allemaal aan de wandel of staan, die dames. wat megasnel zeg!

nee, ebbe is meer van de fijne motoriek, haha (duh).

nicoline, arg ziek kindje, bah, balen zeg!

ja, dan kan je ook nergens heen.

sterkte en ik hoop dat ze snel weer beter is.

lis

Geplaatst

Hoi Cynthia, kan me voorstellen dat je ze hebt gemist, volgens mij blijft dat ook altijd wel zo ! Maar fijn dat je het leuk hebt gehad!

Misschien zijn jullie kereltjes nu nog niet zo snel, maar straks maken ze een inhaalrace en halen ze de dames in. Hoewel geloof dat Mannen nooit het niveau van vrouwen bereiken maar das weer een ander verhaal:toothy10:

Hebben jullie verder nog plannen voor deze dag ?

Geplaatst

ha die cunthia...fijn dat je er weer bent meis....wij hebben jou ook gemist hoor!

Klinkt inderdaad als griep nicoline....zielig hoor voor haar!

Verwen haar maar lekker!

En nicoline...je hebt helemaal gelijk hoor...mannen kunnen de vrouwen niet bijhouden...hahahaha

Ik wilde zometeen met anne-meya naar buiten even naar de winkels hier lopen...maar het word een beetje donker...komt ze weer niet buiten"zucht"

Geplaatst

Misschien klaart het weer nog weer een beetje op, zodat je over een uurtje alsnog even lekker met d'r naar buiten kan.

Duik nu lekker samen met Roos in bed, ben moe en wat misselijk, en heb mega opgezwollen buik/maag. even vanavond wegen anders morgen toch maar weer het ZH bellen. Iemand trouwens enig idee wat het overstimulatie syndroom precies inhoud en wat eraan te doen ?

Geplaatst

pff heb even lekker gelegen !

Dank je voor de info. Moet zeggen dat ik wel zeer kortsdemig ben maar dat ben ik al sinds de punctie. moest van de arts naar mijn lichaam luisteren en mocht niet zwaar tillen, houd me daar wel aan !

Geplaatst

he meiden ben blij dat ik er ben en mijn 2 lijken opeens zo anders, weer gegroeid, faas in de breedte hahahaah en ze hebben kleine ronde pukjes in het gezicht (neeeeeeee hahahah) lijkt op hormoonpukjes, joos, wat heb jij er tegen gedaan???

hahha Lis, faas en ebbe zijn two of a kind..lekker makkelijk

hij kan wel nu heel goed handje klappen alleen!

cyn

Geplaatst

Haaaaaaaaai Meiden daar ben ik weer!

Toch weer bijna 500 berichten gemist, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Niet te filmen zeg.

Maaaaaar wij hebben het erg lekker gehad en Caroljn heeft het ook fijn gehad bij opa en oma, duss zeker voor herhaling vatbaar!

Zo erg dat we er zelfs over zitten te denken om volgend jaar december met z'n 2-en naar NY te gaan, erg he? Het missen vooraf (de gedachte) vond ik erger dan daadwerkelijk het missen. Het is ook wel heel erg lekker om even weer "man en vrouw" te zijn ipv papa en mama, snappen jullie me nog...maaaaaaaar was superblij om die kleine dondersteen weer te zien haha.

Hier nog spannende dingen die samengevat kunnen worden?? PLEASE??? hahaha

Geplaatst

Hey Cynthia!! Ook lekker gehad zo te lezen hihi. Fijn om je beebs weer te zien he?

Hier ook ineens 2 hele grote voortanden haha, zo'n raar gezicht, wat veranderen ze dan snel he? in 3 dagen tijd!! ongelofelijk!

Geplaatst

ja, dat heb ik ebbe ook geleerd, mama helemaal trots. leuk he dat ze dat oppikken! knappe faas en ebbe.

t is trouwens niet zo dat ebbe niet beweegt, haha, hij beweegt zich t apezuur, alleen n iet zo effectief wat betreft voortbewegen.

en makkelijk... hum, t is wel makkelijk dat hij niet door t hele huis kruipt maar verder...haha.

lis

Geplaatst

he sab, leuk dat je er weer bent. heerlijk met zn tweeen weg, dat gaan wij binnenkort ook doen.... fijn.

en naar NY wouw, te gek, lekker doen, dat vinden carolijn en opa en oma toch alleen maar hartstikke leuk (hoop ik).

mijn schoonmoeder vraagt steeds wanneer wij nou een weekend weg gaan, haha.

lis

Geplaatst

hahaha Cynt, dat heb ik ook altijd, als Len een nacht logeren is geweest, denk ik, huh, was ie eergisteren ook al zo groot??

hahaha

Sab en Cyn, heerlijk, een weekendje voor jullie alleen, is ook eens lekker, maar wat wil je weer snel naar je kroost als het om is hé?

En dan dubbbel en dwars genieten van ze.

Hier ook weer zieken?

Pff.. wij waren er hier weer, zo goed als, vanaf, nu Len diarree (water..) en ik weer keelpijn... houd het ooit op?

Iedereen beterschap!

Sab hoe bevalt je nieuwe werk?

NY wat een plannen! Wel gaaf, maar dat durfde ik echt niet.. zo ver weg van mijn ventje...

Dacht ik gisteren nog dat ik voor niks plastic kerstballen had gekocht want Len bleef er mooi vanaf, was ik vandaag toch blij dat ik ze had! Hij rent naar de boom, trekt er twee ballen en uit die meteen door de woonkamer vliegen..... uhum... en dan je lach inhouden en zeggen dat dát echt niet mag............

Geplaatst

he sab, ook weer terug en genoten van husbant and wife gevoel, das inderdaad weer eens erg lekker!!

jaaa en die tanden van faas lijken groot, en Lieve heeft langer haar en is veel wijzer...kan dat hahahah Amanda, gelukkig hebben jullie dat ook!

Wij willen dit ook elk jaar gaan doen...we zullen zien!

Lis, faas is ook minder effectief met bewegen maar lijkt wel meer zin erin te hebben(of denk ik dat hahahahahhaah

Wel allebei snotgroen verkouden en rare plekken, heb mijn schoonouders maar niets gezegd....was allang blij met de oppas maar toch zoiets van hebben ze dat en dat niet gezien??? oeps...

cyn

Geplaatst

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Sab en Cyn!

En NY klinkt geweldig Sab!

Heerlijk hoor!

Amanda, hopenlijk zijn jullie snel beter!

Isa-beau/Nicoline; beterschap voor Roos!

Lis; hoe was je sinterklaas? Dat vierde je toch zaterdag?

Lau; hoe was je afscheid?

Geplaatst

Er heerst hier een griep en verkoudheids epedimie (hoe schrijf je dat??)

Maar verder alles goed hoor.

Met jou ook?

Ik ga ervandoor dames, heb gisteren tot 22.30u gewerkt en vanmorgen om half 8 weer begonnen.. dus oogjes vallen dicht..

Morgen en donderdag begrafenis..

Een fijne avond nog, en trusten voor straks!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden