Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden,

hier ben ik weer en wat is er weer veel geschreven!!1

Complimenten voor de lay out joos en jheroen!

Lis...tandjes hoor!

len, beterschap!

en de rst check ik zo effe.

Sinterklaas gehad, mooie kadoos gekregen, pyama's en zakken met mouwen.

autobus van little people, circuswagen van little people en de ark van noah van vitech.

een fietsje !

fijn hoor, ze hebben er al heerlijk meegespeelt..Lieve is gelukkig iets beter, ze heeft wel nog hier en daar ontstekingen van depokken!

liefs cynthia

Geplaatst

Fijn dat het beter gaat met Lieve!

En wat heeft de sint leuke cadeau's gebracht!

Geweldig hoor!

En little people is en blijft leuk!!!

Geplaatst

jaa leuk hoor Beua, wel druk geweest had 13 man hier, ook voor gekookt dus druk geweest maar wel erg gezellig!

hoe was het bij jullie?allemaal!

cyn

Geplaatst

Klinkt gezellig Cyn!

Wij hebben het niet echt gevierd.

Wel een cadeau gehad de meiden zie foto's december.

Volgend jaar maar.

Nu ga ik echt stoppen!

Moet de was nog ophangen en moet natuurlijk ook om half 9 met mijn kontje op de bank zitten hahahahhaha. (bedoel kont!)

Geplaatst

joos,

een vraagje waarom zie je niet meer bij je profiel/naam staan of je online bent, vond ik wel handig!

cyn

Geplaatst

NOu ja...ik zeg het net tegen jheroen....hahahahahahah

HIj gaat dat er morgen weer ff inzetten...hahahahahah

Geplaatst

hahahah...ja!

Ik ga zo naar bed..anne-meya had net weer haar bed volgespuugd......kwam ik net uit mijn werk kon ik weer aan de gang......verder is ze niet ziek!

Geplaatst

oooh lekker , hier al drie dagen door de luier heen gepoept (koop nooit AH eigen merk!)

succes en slaap lekker,

cyn

Geplaatst

oh jeetje dat is ook erg...nee ik heb nog nooit a.h luiers gekocht....ze hebben bij de liddle hier nieuwe en die zijn toch fijn...toujours heten ze...niet zo stug als die oude!

Geplaatst

thanks voor de tip, ik vond die oude idd wat stug..

die van appie gaan in een prop naar binnen zitten dus als er 's nachts gepoept wordt, ja faas altijd, dan loopt het dus erdoorheen, lekker door de romper, pyama en pyamazak...

lekker wassen maar..

zit dus nu weer op de pampers..dacht een koopje te hebben gehad hahahahaha

Geplaatst

Wat zielig Joos van Anne-Meya!

Hier hebben we luiers van pampers.

Bevallen uitstekend!

We hebben nog een hele voorraad liggen, we kopen ze vaak in de aanbieding en slaan dan lekker in hahahaha.

Nou hier nog 2 heeeeeeeeeeeele verkouden kinderen en ze moeten ook onwijs hoesten.

Dus we blijven lekker binnen vandaag!

We houden maar pyjama-dag denk ik vandaag!

Geplaatst

jeetje cynthia...wat een rotdingen die a.h luiers!

Beau...ja ik koop de pampers ook als ze in de aanbieding zijn maar anne-meya is vaak nat smorgens als ze pampers aan heeft...en met die van de lidl niet!

Ja, hou maar lekker pyjama dag.....doe ik ook altijd als ze niet lekker is!

Is toch geen weer om naar buiten te gaan!

Vervelend hoor als ze hoesten meis...ik had al een hoestdrankje doorgegeven!

Knuffel ze maar lekker die zielige zieke meiden.

Geplaatst

Dank je wel!

Mijn vader komt het zo brengen.

Wij hebben geen lidl in de buurt maar hoor wel vaker dat ze goede dingen daar hebben!

Ik zal ze ff een knuffel geven.

Heb ze maar net weer op bed gelegd en het is stil.

Hopenlijk kunnen ze even lekker slapen, zou wel fijn zijn voor ze!

Geplaatst

ja, ff lekker slapen knappen ze al een heel eind van op vaak!

Anne-meya slaapt ook nu...ik ga zo de box uit mekaar halen en de kerstboom zetten....leukkkkkkkkkkkkkkkkk

Geplaatst

Ja ik ben ook een liddl fan...ze hebben echt hele goede dingen daar...ook luxe dingen hoor di je hier in nederland moet zoeken als je ze nodig hebt.,...en de kwaliteit is ook beter van veel dingen......hahahahaah...reclame

Cynthia de online klikker doet het...heb je het al gezien!

Geplaatst

jaa joos..alleen ik heb jawel nu 1000 berichten...(heb ik niets beter te doen hahahah) en mijn gemiddelde is 0,01????

Ik let op alles, sorry...............:sign12:

Geplaatst

dankje,

ik moet alleen nog surprise maken en ebbe is naar bed, dussssssssssssssssssssss.

maar ik was helemaal vergeten dat onze printer kapot is, dus dat is wel lastig...heb m eignelijk nodig. arg, surprises het is wat.

aan de slag maar,

lis

Geplaatst

ooh lis dat wordt knutselen hahaha...hier liggen ze erook in...wel een troep hier maar geen zin ff..

ja roos, ik ben een echte studiebol!

cyn

Geplaatst

ben je nou nog die troep niet aan het opruimen...hahahahaha

ik moet ook nog beginnen...hahahahha...ga ik nu doen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden