Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sab ik lees nu pas jou berichtje dat je het leuk hebt gehad....fijn voor je hoor!

En natuurlijk leuk dat je er weer bent!

:home: :blob3:

Geplaatst

Vanavond wel leuke tv Roos, CSI is op woensdag.

Van de 3 verschillende CSI's vind ik dit wel de minste.

Maar het is koud buiten, ben alleen (ik bedoel dat hubbie er niet is, meiden slapen lekker) dus ik duik lekker op tijd mijn bedje in en ga mooi in bed tv kijken; heerlijk!!!)

Geplaatst

ik doe met je mee Beua hahaha na alle consternatie hier wilde ik gaan eten had de kat(lees ja echt) de net gebakken tartaar opgegeten uit de pan...ga maar met de chips in mijn bedje liggen..

tot morgen cynthia

Geplaatst

jeetje cynthia...pechdag vandaag meis!

Ja vanavond csi new york....is wat voor sab...hahahaha

En met bones lig ik in bed...heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!

Cynthia laat je de poes wel leven...hahahahahah

Geplaatst

hahaha Cynt, heeft je kat wel feest gehad! Consternatie?

De begrafenis was heavy, tante van Hans, 57 jaar, 3 dochters in mijn leeftijd, met alledrie kleine kindjes... Maar ze was ziek (kanker) dus is nu wel uit haar leiden verlost..

Morgen nog een begrafenis.. van een cliënt op mijn werk.

Vrijdag vrij en dan 6 dagen werken..

Len is nog steeds niet de oude.. diarree, billetjes door, snotteren, hoesten..

Hoe is het met jullie, en de (zieke) kindjes?

Geplaatst

Hé amanda...let je ook een beetje op jezelf...druk druk druk!

Zielige len...alle kindjes zijn ziek in deze periode lijkt wel...anne-meya...heeft wel weer zure poep en poep wel 8 keer per dag maar ziek niet gelukkig.

Geplaatst

ja hoor Joos, komt goed. Met kerst heb ik vrij en ook de hele week erna heeeerlijk.

A-M ook niet in orde? ... zielig hé?

Ik heb het 10x liever zelf...

Geplaatst

oh, dan mag jij nu wel hard werken...hahahahah

Nee a-m is niet ziek hoor...alleen ze poept de hele dag en zo zuur...brrrrrrrrrrrrr

En nu ga ik onze voorproef eet dingetjes pakken voor oud en nieuw en de kerst en dan lekker naar bed!

Sterkte morgen weer met de begrafenis.

En geef len maar een lieve knuffel!

xxx

Geplaatst

dankje lieverd. Jij ook een knuf voor A-M!!

Smakelijk eten met al dat lekkers!

trusten.

Geplaatst

Wat vervelend Amanda dat Len nog steeds niet beter is!

En het blijft altijd zwaar die begrafenissen.

Wij hadden er gisteren ook een, een vader van een vriend van ons.

Hij was zo verdrietig, zo zielig om te zien. Doet echt pijn.

Lekker dat je straks zo lang vrij bent; heerlijk!

Joos, je bedoelt bakken denk ik ipv pakken?Hahahahha

En nu ga ik onze voorproef eet dingetjes pakken voor oude en nieuw en de kerst en dan lekker naar bed

Wat heb je gemaakt? Ben wel benieuwd!

Geplaatst

amanda, jij hebt inderdaad een zware week zeg, bah al dat verdriet, sterkte hoor.

Joos, wat doe jij dan met de kerst??? enorme feesten???

Nou de kat heb ik op dieet gezet, mezelf ook hoor, de zwaar bevochten kilo's zijn er weer na een weeknd eet en drink maar raak(+ 1,5) eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh

cyn

Geplaatst

kijk nu zit beau mij uit te lachen maar ik bedoelde echt pakken hoor beau...hahahahahaahah

IK had een paar dingetjes gehaald om alvast voor te proeven..zoals gamba`s in olijfolie met knoflook.....ardenneham met daarin geitenkaas...gedroogde tomaatjes met roomkaas!

En dan van alles 3 keer...jheroen 2 en ik 1 steeds...lekker hoor.....had mijn boterham ervoor laten staan!

Wat wij doen met de kerst....1ste kerstdag zijn we met zijn drietjes...wil ik graag zo!

Tweede kerstdag zijn we bij mijn fam.

En oud en nieuw vieren we hier met mijn fam!

Hel grote feesten cynthia....hahahahahahah

Wel als je zou bedenken dat ik nog zussen heb en nog 2 broers...en dan alle kindjes die erbij horen...maar gelukkig..hahahah...komen ze niet allemaal!

Cynthia erg hè die kilo`s...brrrrrrrrrrr

Ik sta een beetje stil maar kom ook niet aan gelukkig.

Hoe is het na gisteren weer met je?

Hé beau jij ook al een begrafenis....gecondoleerd meis!

Geplaatst

Hahaha die Joos dus het was wel pakken, ik dacht toch echt bakken hahaha.

Klinkt goed hoor je feestdagen; gezellig!

Nog een kleine 2 weken en dan is het zo ver.

Hubbie is nu een kerstboom halen, dus vanmiddag zetten we hem lekker op.

Hopenlijk zijn de meiden nog een beetje fotogeniek voor een kerstfoto en anders koop ik dit jaar nog wel kerstkaarten hahaha.

Klinkt goed je hapjes!

Wat is het toch @#@#@ met die kilo's hè?!

Hier ook hoor, er mag er wel zeker 9 vanaf.

Maar heb de motivatie nog steeds NIET gevonden.

Ik blijf zoeken hahaha, misschien vind ik hem dan wel.

(tè goed verstopt denk ik :)

Geplaatst

Leuk de kerstboom opzetten...is altijd gezellig!

Blijven zoeken beau...hahahahah

Veel plzier vanmiddag.

Geplaatst

Bo, gecondoleerd. Altijd heftig begrafenissen..

Ik ben benieuwd naar je kerstboom, foto?!

Joos, klinkt idd lekker allemaal!

Heeft het gesmaakt?

Cynt, voor de kerst ga je toch niet meer lijnen? Komt in januari wel weer goed!

IK heb wel een tip voor je, ik kan het buikgriep virus wel even langs sturen, ik in 2 dagen tijd, 2 kilo eraf!!!

Nee flauw, dat bespaar ik je.

Nouja zeg, durven ze vandaag ook nog te vragen, of ik morgen, mijn enigste vrije dag, niet op mijn oude groep kan werken ivm zieke.. Ik heb met veel moeite nee gezegd! (goed hé?)

Len is weer bijna helemaal beter, alleen nog flink snotteren, gelukkig.

Hoe gaat het met eten en drinken, Joos/Bo?

Geplaatst

Wat goed Aman, dat je nee hebt gezegd!!!

Doen hoor meis, goed om jezelf denken!

Het eten en drinken gaat hier een stuk beter dus ik ben er erg blij mee!!

Het lijkt wel weer wat 'normaal' te worden!

Geplaatst

Ja hij staat zo goed als....

Ben nog niet helemaal klaar.

De meiden vonden het wel erg leuk.

Hingen aan mijn benen hahahaha.

Dus ik ga het zo afmaken op mijn gemakkie hahaha.

We hebben een kleine boom op een tafeltje, want anders staat de boom niet veilig.

Ik zal er later van de week nog ff een foto van maken!

Geplaatst

leuk bo, boom opzetten. ik heb er ook zin in maar heb er nog steeds geen. zo'n boom was toch zwaarder dan ik dacht en ik liep met kinderwagen en s avonds heb ik zo weinig zin om naar een praxis te rijden in het donker...

amanda en bo veel sterkte meiden, met de begrafenissen. moeilijk he, ook het verdriet van anderen is zo moeilijk vind ik altijd. poe, heftig.

ik heb morgen ipv een vrije dag bedrijfsuitje. gelukkig is het dit keer niet om 6 uur in lutjebroek, maar om kwart voor elf in amsterdam. dat scheelt he. maar ik ga met de trein en t is in noord dus moet ook nog met t veer. maar da's ook wel leuk. ik heb er zo'n hekel aan om met de auto te moeten zoeken in mn eentje, dan sjouw ik liever nog een beetje mn zooi mee. tis maar 1 nachtje, dus wat kan je bij je hebben he.

en zaterdag.... ben ik jarig! hiep hoi, jonge den van 37...

tja die kilo's. ik ben enorm aan t snoepen zo met de sint en kerst en verjaardagen. foei. ik ging laatst naar de sportschool en dan ben ik niet een van de meest forse dames, maar ik zag mn onderarm zo zwaaien weet je wel, en drillende billen haha. bah, ik moet echt meer trainen....

ik ga ook mn motivatie zoeken, misschien onder de kerstboom...

lis

Geplaatst

hahahah lis onder de kerstboom, nou hier ook weer verkeerd gedaan, lekker bij mijn moeder friet gegeten....

Dat klimkt lekker Jose, hhmmmmmm die hapjes van de AH??

Mijn kerstboom ligt al een week in de tuin humhum, morgen gaat hij op , heb niet zo'n zin in de lampjes....

Verder gaat het weer goed hoor, ik durf alleen niet te zeggen dat ze onder de kleine rode puntjes zitten en een schrale neus van de kou...toch niet de mazelen ofzo???

Negeren hahaha is mijn motto.

gr Cyn

Geplaatst

hahahahaha Cyn, negeren!!!

Als ze nu ook nog de mazelen krijgen weet ik het niet meer bij jouw hoor..

Ooit moet het toch eens ophouden, vind je ook niet?

Die lampjes erin, vind ik niet zo erg, eruit, dat is pas erg!!!!!

Bleh..

Succes morgen! Enne, foto hé?

Geplaatst

Die Cyn; negeren hahahaha.

Hopenlijk trekt het snel weg meis.

Lis, dus zaterdag je verjaardag? Ga je het nog vieren?

Veel plezier met je bedrijfsuitje (wel balen op je vrije dag!)

Nou ga nog ff snel rondneuzen hier voor ik op de bank plof voor babyboom.

Tot laterrrrrrrrr

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden