Ga naar inhoud

Wie starten er in april 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne wat een ontzettend mooie oogst. Dat jullie morgen maar hele mooie berichten mogen krijgen over het aantal bevruchtingen en dat er zeker DIE plakker bij zit die jullie zo gegunt is!!!!!!!!

• Reacties 833
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, geweldig!

Lekker uitrusten en ik heb er alle vertrouwen in dat de eitjes nu wel rijp zijn.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Bericht gehad dat de 3e emmy geen cryo kon worden. Jammer maar hadden we ook niet verwacht. Als het maar nix zegt over het "doordeelvermogen" van de anderen.

Hallo Miki

wat knap dat je tot op heden nog niet een thuistest hebt gedaan!!!

maak je niet druk dat er nu geen cryo is!!

Wij hadden er ook geen en wat het "doordeelvemogen" betreft was het bij ons meer als goed!!!....

lieve groet

Babeth

Geplaatst

wauw Henne,

proficiat, wat een superopbrengst, hier moeten zeker hele mooi rijpe exemplaren bij zitten voor jullie!!!

rust goed uit, op naar 6 mei

groetjes

Babeth

Geplaatst

Henne...geweldige oogst...super...succes voor morgen...hoop wederom op goed nieuws!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ik heb vrijdag nog Pregnyl 1500 gespoten, dus... ;-)

Bericht gehad dat de 3e emmy geen cryo kon worden. Jammer maar hadden we ook niet verwacht. Als het maar nix zegt over het "doordeelvermogen" van de anderen.

Hallo Miki

wat knap dat je tot op heden nog niet een thuistest hebt gedaan!!!

maak je niet druk dat er nu geen cryo is!!

Wij hadden er ook geen en wat het "doordeelvemogen" betreft was het bij ons meer als goed!!!....

lieve groet

Babeth

Geplaatst

ahaaa, dat verklaart een hoop hihi

bij mij was destijds na de tp een eenheid van 5.000 gespoten, die was dus op tijd weer verdwenen zodat ik gewoon kon testen.

Spannend meid, ik heb er een goed gevoel bij!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ohh lief... maar ook ...ahh eng!

De twijfel neemt hier toe hoor. De pregnyl maakte me misseljk, boeren, heftig dromen en kreeg een gezwollen buik en borsten. Maar die symptomen zakken grotendeels weg lijkt het en ongiklachten komen er voor in de plaats, koppijn, rug/buikpijn.

Ik durf echt niet meer te hopen! :-(

ahaaa, dat verklaart een hoop hihi

bij mij was destijds na de tp een eenheid van 5.000 gespoten, die was dus op tijd weer verdwenen zodat ik gewoon kon testen.

Spannend meid, ik heb er een goed gevoel bij!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hai MIki

probeer je niet te druk te maken, de symptomen zijn bij iedereen zo verschillend!!!Ik dacht op zaterdagavond dat ik ging menstrueren (flinke krampen onderin mijn buik) en op maandagnamiddag testte ik voor het eerst positief.

hou vol lieverd!!

Babeth

Geplaatst

Die ik, althans proberen... dank je wel he. :-)

Geplaatst

@ Henne, geweldig oogst...we duimen met je mee voor een aantal mooi emmy's voor TP

@Miki.....erg spannend. Hoe veel dagen na de TP had je de ongi klachten?? Ben benieuwd wat ervaringen van mensen zijn over het algemeen. Je hoort zo veel verschillend everhalen dat je weet niet meer wat wel of niet behoort tot normale "klachten" na de TP

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier ben ik eindelijk weer eens. Schrijf niet veel maar lees regelmatig mee. Ik ben sinds donderdag puregon aan het spuiten en mag woensdag weer voor een FM. In tegenstelling tot de vorige 2 keren, heb ik iedere avond hoofdpijn. Waarschijnlijk door de decapeptyl? Ook vandaag ineens kiespijn dus morgen maar eens snel de tandarts bellen! Nu kan hij nog iets doen met verdoving toch?? Ben al niet zo'n held bij de tandarts.....

Jullie ook allemaal weer succes met meten en groeien!

Geplaatst

Wombat, sinds vandaag heftiger (d10 na TP, d13 na PU) Afgelopen week ook wel lichtjes af en aan.

Linds D succes, ook met de tandarts! Decapeptyl geeft velen van ons hoofdpijn hoor, helaas... Maar bij mij altijd snel weg als de stimulatie erbij komt.

Geplaatst

Henne... tjeetje meid, je doet ons versteld staan! Daar moet wat tussenzitten, ik ben zo blij dat je door bent gegaan.

Miki.. het komt voor jou akelig dichtbij! brrrr.. je zult vast de bibbers hebben. Ik heb net als Babeth een goed gevoel over jouw embryootjes.

Liefs Pien

Geplaatst

Hai meiden, mijn verslag van de punctie is verdwenen :doh: misschien maar goed ook ;-) zo lekker was het niet. Snel vergeten dus. Veel drinken rustig een doen en.....blij zijn! Zonet heb ik gehoord dat er zeven, misschien acht embryootjes zijn!!!! HOERA!!!!!! :hello2:

Van de 17 eitjes waren er 13 goed genoeg voor icsi en daarvan dus 7 of 8 nog in de race. Donderdag hebben we een terugplaatsing en dan horen we ook wat de kwaliteit is enzo. We hopen nu natuurlijk heel hard op cryo's.

Ik ga met mijn waterfles naast me en een enorme smile op m'n gezicht op de bank.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Henne,

Wat een feest! Tot nu toe een heel andere wending dan de vorige behandelingen.. dat deze lijn zich maar eens lekker doorzet..

Liefs Pien

Geplaatst

Yes Henne wat een goede score op naar donderdad zou ik zeggen. Ik zal duimen dat er ook nog een paar mooie cryo's bij zitten voor over een hele lange tijd. Want je krijgt nu gwoon 1 of 2 plakkertjes terug. Succes.

Geplaatst
Henne,

Wat een feest! Tot nu toe een heel andere wending dan de vorige behandelingen.. dat deze lijn zich maar eens lekker doorzet..

Liefs Pien

Ja ergens zit ik nog steeds te wachten op de domper. Dat er donderdag toch maar ééntje goed ontwikkeld is ofzo. Ik kan haast net geloven dat we nu zo'n mooie score hebben. Gister in het lab waren we ook heel lauw, die laborante snapte er niks van haha. Ze zei net nog aan de telefoon: dan kun je nu echt blij zijn :-)

Geplaatst

Hoi Henne, dat is gelukkig een veel betere score dan jouw vorige behandelingen. Ik begrijp die glimlach wel. Op naar een succesvolle terugplaatsing donderdag en dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt.

Vanochtend zijn wij gebeld door het lab over het aantal ontstane embryo's. Er zijn er 6 ontstaan (uit de 7 waar ze icsi op hebben toegepast). Dat is super. De embryo's bevinden zich gelukkig ook meer cellen dan onze vorige behandeling.

Nu begint het spannende wachten tot wij morgenmiddag horen of er na de PGD-test nog een embryo (of meerdere) over blijven voor terugplaatsing. Vanochtend was er al een spanningsboog waar te nemen, die zal morgen nog wel dubbel zo hoog zijn. Wij blijven duimen en wij hebben er 6 (2 meer dan de vorige keer), maar ja je weet het gewoon niet.

Groetjes Huanne

Geplaatst

Na een stressvolle ochtend hebben wij in het ziekenhuis vanmiddag te horen gekregen dat er een terugplaatsing ging plaatsvinden. Er viel iets van ons af. Wij hebben een embryo teruggeplaatst gekregen van 9 cellen (gisteren na de biopsie was hij 5 cellen). Hij is dus veel gegroeid in een dag tijd, hopelijk blijft hij plakken in mijn baarmoeder.

Wij mogen gelukkig weer verder wachten de komende twee weken.

Wij hadden 6 embryo's, hiervan waren er 3 geschikt (gebalanceerde translocatie) en 3 ongeschikt (ongebalanceerde translocatie). Helaas waren er 2 van deze embryos uit elkaar gevallen na gisteren. Wij hielden er gelukkig nog 1 hele mooie embryo over (volgens de medewerkster van het lab), die hopelijk nog meer zijn best gaat doen de komende weken.

Maar wat een dag is het weer geweest, nu nog steeds trouwens.

Groetjes Huanne

Geplaatst

Huanne wat een opluchting! Gelukkig een heel mooi gezond embryo terug. Nu het vreselijke wachtbankje.... ik kom je vanmiddag gezelschap houden. Al heb ik vanacht gedroomd dat alle 7 embryo's uit elkaar waren gevallen :blink:

Geplaatst

he Henne,

heb je de tp al gehad?

Huane, gelukkig dat de tp gelukt is! nu die twee wachtweken...wanneer mag je testen? 19 mei zoiets? sterkte!

liefs,

nico

Geplaatst

Henne, er zit zeker een mooie emmie bij. En vast nog wel veel meer!

We duimen meid, zet hem op. Dat jij maar het mooie voorbeeld mag worden dat doorgaan na de 3e poging -en blijven tesen/proberen- zin heeft!

TOI TOI TOI

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden