Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Bianca (Kossie) 25-11-2010

Josee 26-11-2010

Snoeske 27-11 2010

1ste Echo

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Gerreber 29-03 2010

Saaab 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

2e echo

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Bettyboopke 12-04-2010 (+huidplooimeting)

Kyra 21-04 2010

3e echo

4e echo

5e echo

Snoeske, welkom welkom. Van harte gefeliciteerd met je wondertje! Soms krijgen mensen gewoon waar ze recht op hebben! Super!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Chantal,

Ik heb vanochtend gebeld met het ziekenhuis en verwacht vanmiddag een telefoontje wanneer ik mijn eerste echo heb. Vind het superspannend.

Ik heb verder niet echt last van kwaaltjes, alleen wat buikpijn. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik hier ook last van. Ben vorige keren bijv. geen dag misselijk geweest gelukkig.

Soms zou ik wel "wat meer willen voelen", ik word er zo onzeker van als ik weinig voel.

En toch is het bij iedereen weer verschillend.

@Kyra

Bedankt dat je me er tussen hebt gezet, super

Snoeske

Geplaatst

wauw snoeske!!!!! geweldig nieuws zeg!!! spontaan een wonder!!

zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld zeker nog niet uit!!!

geniet er van!!!

liefs wilma

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee. In december was ik zwanger na onze 3e ivf poging. We waren zo blij maar helaas net voor kerst ging het met 6 weken toch mis.

We waren deze maand in afwachting van mijn menstruatie om de 2 cryos te laten terugplaatsen. Zaterdag moest ik ongesteld worden maar niks, zondag ook niks. Heb maandag voor de zekerheid toch een test gedaan en wat denk je SPONTAAN ZWANGER, ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik heb helemaal nergens last van dan af en toe een beetje buikkrampjes en hongergevoel. De vorrige keer had ik overal last van.

Ik snap jou snoeske wel hoor dat je heel onzeker bent, wel grappig dat we allebij spontaan zwanger zijn geworden, nu maar duimen dat alles goed blijft gaan.

Ik mag 1 april voor een echo omdat ik toevallig al een afspraak had met de gyn voor onze chromosonen en stollings onderzoek ivm de miskramen.

Heel veel succes iedereen

Geplaatst

Nou zeg! 2x keer spontane zwangerschap!

Meiden, wat geweldig!

Sjors en Sjommie ben heel benieuwd wat maakt dat je mee las met de nov topic? Want je weet het pas sinds maandag? Of las je ook in andere uitgeteld topics mee? Soms denk ik nl dat een lichaam dingen al weet, maar de geest er nog niet aan wil.

Heel benieuwd!

Wil je opgenomen worden in onze lijst en meekletsen?

Hoor het allemaal graag.

Van harte gefeliciteerd!

Echt super!

Geplaatst

Hoi Kyra

Ik lees eigenlijk nog een beetje mee bij de augustus mama's omdat ik dat ook zou zijn. En eigenlijk net een week voor dat ik teste ging ik ook op andere meelezen, maar waarom ik weet het eigenlijk niet. Ik ben vorrige maand begonnen met klussen in de logeerkamer, dit zou eigenlijk ooit de kinderkamer moeten worden maar ik dacht dat gaat toch niet meer lukken ik ga er een logeerkamer van maken. Ik zei nog tegen mijn man " zal je zien als we klaar zijn dan zijn we zwanger" nou hij is dus bijna af hahahaha. Denk idd dat je geest meer weet, maar wel heel vaag hoor.

Ik was heel erg bezig met mijn menstruatie voor de cryo terugplaatsing.

Ik heb nl net na de pasen een mir-scan en wilde dat de terugplaatsing er dan gelijk na zou zijn. Nu gaat waarschijnlijk de mri-scan niet door. Hoop 1 april meer te horen van de gyn.

Je mag me wel toevoegen gezellig. Ik denk volgens mijn berekenig dat ik 28 nov ben uitgerekend.

Geplaatst

Hey hallo

@Sjors en Sjimmie

Wat toevallig zeg!

Ik heb vanmiddag een telefoontje gehad van het ziekenhuis en mag 1 april komen voor een echo. Er zal dan waarschijnlijk nog niet veel te zien zijn, maar een bevestiging dat ik echt zwanger ben is heel welkom.

Snoeske

Geplaatst

Goedenavond meiden,

ik zou ook graag op het lijstje komen, ik heb op 25 maart een test gedaan en we zijn geslaagd, een spontane zwangerschap is onze prijs en ik ben op 2 december uitgerekend.

Kan het echt niet geloven, vind het best eng.

Ik heb 15 april de 1ste echo, ze kunnen rond die tijd zien of er een hartje actief is en of het op de juiste plek is ingenesteld, zeggen ze.

idereen heel veel succes met het zwanger zijn en dat er maar gezonde wondertjes geboren mogen worden.

Liefs,:icon_flower:

Bianca

Geplaatst

Ahhh meiden wat geweldig nu al 3 spontane zwangerschappen!!!!!!

@Snoeske en Sjors en Sjimmie wat mogen jullie al snel voor een echo zeg geweldig ik hoop dat jullie dan al een mooi klein hummeltje kunnen zien.

@Meiden die vandaag een echo hebben gehad hoe is het gaan is alles goed gegaan?????

Geplaatst

@Sjors en Sjimmie en Snoeske wat een geweldig nieuws, spontaan zwanger! Hartelijk gefeliciteerd.Het november-lijstje heeft nu al een aardige lengte. Jullie hebben al lekker snel de eerste echo. Die onzekerheid zal nog wel even blijven zoals jullie bij de meeste van ons lezen.

@Bianca jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Als je 2 december bent uitgerekend hoor je fficieel niet in november thuis, maar we willen graag een plekje voor je maken.

Hoe gaat het met de andere dames hier? Ik voel me redelijk, soms met vlagen wat misselijk. Heb echt minder eetlust, maar wel vaker honger, tenminste zo voelt het aan. De moeheid neemt jammer genoeg nog niet af. Nog 3x slapen en dan zien we hopelijk het knipperlichtje van ons hummetlje en krijg ik de eerste foto.

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Josee 26-11-2010

Snoeske 27-11 2010

Sjors en Sjimmie 28-11-2010

Bianca77 02-12-2010

1ste Echo

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Gerreber 29-03 2010

Saaab 01-04-2010

Snoeske 01-04-2010

Sjors en Sjimmie 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

Bianca77 15-04-2010

2e echo

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Kyra 21-04 2010

Geplaatst

Bianca, ook jij gefeliciteerd!!

Tjééé wat geweldig weer een spontane zwangerschap!

En natuuuurlijk is er hier een plekje voor je vrij!

Weet uit ervaring hoe lastig het is een plekje te vinden en je ergens thuis te voelen als je aan het begin/eind van de maand begint of uitgerekend bent. Dus fijn dat je aansluit!

Meiden, hoe voelen jullie je?

Geplaatst

hoi allemaal, onze echo was weer top! We zijn zo happy en inmiddels ondanks alle bloed gedoe beginnen we overtuigd te raken dat het echt goed zit.

onze frummel is nu 1,64 cm, precies op schema voor onze 8 weken en 2 dagen. het hartje klopt als een bezetene en we hebben het gehoord. Dat was een emo moment voor ons allebei. meiden ik hoop voor jullie allemaal het zelfde...!

Mijn volgende echo is over 2 weken op 9 april, wil iemand mij erbij zetten? (is alweer de 4e)

Celeste, jij bent ook vandaag geweest toch, hoe is het gegaan?

En wat een vruchtbare bedoeling hier met 3 nieuwe dames; spontaan zwanger, geweldig en welkom!

Kyra ben nog wel erg benieuwd hoe jij op de overpeinsingen van jouw zeer wijze dochter hebt gereageerd? Ze had wel een paar belangrijke punten :snitch:

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Josee 26-11-2010

Snoeske 27-11 2010

Bianca77 02-12-2010

1ste Echo

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Gerreber 29-03 2010

Saaab 01-04-2010

Snoeske 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

Bianca77 15-04-2010

2e echo

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Kyra 21-04 2010

3e echo

4e echo

Oena - 09-04-2010

Oena ik heb je weer op het lijstje gezet hoor

Geplaatst

Heeeeeeeeeey Oena,

Wat fijn dat alles weer goed is. En ja, het horen van het hartje is zeker een emo-moment!

En goed dat je gerust gesteld bent, dat maakt dat ook dat je weer wat zorgelozer kunt leven en genieten?

Hoe ik heb geregaeerd op de vragen;

1, mbt de kadootjes; er verandert niets in de kadootjes die je krijgt, omdat er een brusje komt. Wel is het zo dat hoe ouder je wordt hoe duurder vaak je kadootjes zijn. En hoe duurder je kadootjes hoe minder het er worden.

2;mbt hou je nog steeds het allermeest van mij; dat vond ik uiteraard een lastige. Dus ik heb gezegd dat zij altijd mijn enige ......(naam)... is en dat er aan de liefde die ik voor haar voel nooit iets veranderd. Niet met 1 en ook niet met 20 brusjes.

3; mbt de nachten. Die was redelijk eenvoudig. In het begin zal het brusje op onze kamer slapen, dus heb jij er niet zo veel last van. Daarnaast is voor haar de nacht om te slapen, ook in het weekend. Als ze in het weekend er toch een keer uit wil is dat sámen met een van ons en zij nooit alleen. Zij hoeft er nooit uit voor het brusje. Sterker nog, als zij last heeft van een huilend brusje mag ze ons wakker maken.

Toch wel heel erg leuk dat er zoveel jaren tussen zit.

Mensen vragen ons wel of we het niet lastig vinden dat we nu met een dochter van 9 meer vrijheid terug krijgen we weer van voren af aan beginnen. Ik zie dat niet zo (behalve als ik even een tukje doe op de bank, dat kan nu nl wel, ook met dochter)

Ik heb weer opnieuw tijd en ruimte voor een baby. Ik zou juist niet willen dat er bv 2 jaar tussen zou zitten. Veel te veel drukte wat mij betreft.

Nu moet ik wel eerlijk zijn dat als ik had kunnen kiezen was dochterlief een jaar of 4/5 geweest als nr2 zou komen.

Zijn er eigenlijk meer meiden voor wie deze november-baby een brusje wordt?

Geplaatst

Even een kort berichtje. Echo was gister weer ok! Frummeltje loopt een klein beetje achter, gister was ik 8 weken zwanger en het kleintje zit op zo'n 7w3d... maar dat valt binnen de marges. Het hartje klopte stevig dus dat geeft vertrouwen! A.s. dinsdag weer een echo en daarna een afspraak met mijn eigen gyn.

Inmiddels ook aan het spuiten met de heparine en dat levert enorme blauwe plekken op m'n buik op;-( Maar goed, die zit alleen manlief;-))))

Vandaag een goede dag dus zo even de stad in! Ik zag dat het overzicht wat verandert is want volgens mij ben ik van een aantal echo's verdwenen... Ik pas het straks wel even aan!

Groetjes,

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ook ik mag me aanmelden hier. Afgelopen cyclus werd ik minder ongesteld dan ik normaal ben. Omdat we geen rekening hadden gehouden met een spontane zwangerschap, ben ik op dag 2 begonnen met het spuiten van Decapeptyl en op dag 3 met Puregon 300 E ivm een IVF poging. Echter op dag 10 bleek ik spontaan zwanger te zijn geworden in de vorige cyclus en had ik een HCG niveau van iemand die 5 weken zwanger is.....

Eerst dachten ze dat het misschien een BBZ was. Maar gelukkig bleek al snel dat het toch op de goede plek zat. Wel ben ik wat ongerust. Kan het kwaad voor het vruchtje dat ik 8 dagen Decapeptyl en 7 dagen Puregon 300 E heb gespoten? Mijn gynaecoloog zegt dat het volgens haar geen kwaad kan omdat het lichaamseigen stoffen zijn. Verder gaf ze aan dat er hier ook nog heel weinig over bekend is omdat dit niet zo vaak voorkomt. Wel moest ik van haar meteen beginnen met Progestan vaginale capsules, 3x daags 2 omdat de Decapeptyl misschien hiervan de productie heeft verminderd.

Afijn intussen lijkt Petit heel goed te groeien en hebben we een kloppend hartje. Fingers crossed. 2 april heb ik mijn volgende echo. Zou iemand mij op het lijstje erbij willen zetten? groetjes, niki

Geplaatst

Wauw meiden, wat veel zwangeren erbij!! Yabbadabbadoe!! en een aantal spontaan zwanger... wondertjes!!

Bij ons zit de spanning er nog wel in.. als het eerst dinsdag maar goed. Mijn buik geeft af en toe nog krampen (alsof je net de slappe lach hebt gehad) en verder eigenlijk niet misselijk. Wel moe, de hele dag door bijna!

jullie veel last van kwaaltjes?

Geplaatst

Heeey Niki,

Gefeliciteerd en welkom hier!

Zou je uiteraard graag op de lijst willen zetten, maar wanneer ben je uitgerekend?

Celeste, je bent idd uit een aantal lijsten verdwenen, omdat de laatste lijst niet klopte. Je zou je 3e en 4e echo hebben op twee achtereenvolgende dagen in maart. Weet ook niet hoe dat gebeurd is.

Zou geweldig zijn als je deze weer correct aan zou vullen.

Meiden, fijn weekend!

Geplaatst

@ LindaJ, O, ja, sorry, ik hoor idd in december thuis, ik zal dan een nieuw topic openen "uitgerekend december 2010", maar ik ben blij dat ik hier ook mocht aanschuiven.

Ik ben de hele dag moe, kan elk moment van de dag wel slapen, ben misselijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, maar niet echt de neiging over te geven. heb hier en daar soms wat steekjes in mijn buik en moet steeds inlegkruisjes gebruiken, omdat ik best veel afscheiding heb, wit/gelig van kleur(sorry voor dit vieze praatje, maar heb het toch echt), maar vind al die kwaaltjes niet erg, neem ze voor lief.

Er zal nog wel wat bij komen denk ik.

Merk wel dat dit nu al een totaal andere zwangerschap is dan toen ik van mijn dochter zwanger was, is al dik 5 jaar geleden, maar toch vergeet je dat niet.

Liefs,

Bianca

Geplaatst

vier spontane zwangerschappen wat een goed nieuws alle andere zwangerschappen natuurlijk ook

allemaal van harte gefeliciteerd

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 15-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Josee 26-11-2010

Snoeske 27-11 2010

Bianca77 02-12-2010

1ste Echo

Henkiepenkie 29-03-2010

Linda J 29-03-2010

Gerreber 29-03 2010

Saaab 01-04-2010

Snoeske 01-04-2010

Kossie 02-04-2010

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

Bianca77 15-04-2010

2e echo

Chrissy33 01-04-2010

Wilma82 01-04-2010

Kyra 21-04 2010

3e echo

4e echo

Oena - 09-04-2010

5e echo

Celeste 30-03-2010 (+afspraak gyn)

6e echo

Celeste 02-04-2010

Hoi Kyra, het lijstje klopte bijna! Afgelopen week heb ik namelijk op woensdag 24 maart een extra echo gehad na het bloedverlies dinsdagavond. En vrijdag 26 maart was de wekelijkse controle. A.s. week mag ik weer twee keer naar ons frummeltje kijken;-) dus we houden h'm goed in de gaten!

En wat een lieverd heb jij al thuis rondlopen!! Geweldig die vragen die in zo'n hoofdje opkomen. Ik hoop dat zij straks net zo gek is op haar kleine brusje als ik destijds (ik was 13 toen er nog een kleintje kwam, zó super om dat "bewust" mee te maken!).

Oena, wat fijn dat alles goed gaat. Zeker met dat bloedverlies in je achterhoofd, het maakt je toch wat onzeker.

Net alle berichten terug gelezen. Dames die spontaan zwanger zijn geworden: gefeliciteerd en welkom op deze lijst! Wat een verrassing moet het voor jullie zijn geweest. Maar wel de leukste verrassing allertijden!!

Een fijne dag gewenst! Groetjes,

Geplaatst

Hallo allemaal,

een paar dagen niet op het forum geweest, en wat heb ik een boel gemist!! Een aantal spontane zwangerschappen, meiden gefeliciteerd en welkom!

Celeste, wat zul jij blij zijn met al die keren dat je je wondertje kunt bewonderen! Ikzelf tel met spanning de dagen af naar de eerste echo.... Als die positief uitpakt, denk ik dat ik pas echt kan genieten; ik hou nu toch een aardige slag om de arm......

Ben ondertussen flink aan het verzamelen voor MvM. Ik snap nu wat jullie bedoelen met die lucht!!!! Jakkie, wat een apart geurtje!!!!

Iedereen succes verder (ik geloof dat er morgen nog weer een paar echo's zijn? Sterkte!!!!!),

fijne zondag,

groetjes, Josee

Geplaatst

Celeste,

Fijn dat je het lijstje weer goed hebt aangevuld en wellicht heb ik jouw uitleg idd verkeerd begrepen en gedacht dat het niet helemaal klopte.

Super dat ie weer compleet is!

Het doet me goed te horen dat je het (overwegend) als leuk hebt ervaren een kleiner zusje erbij. Het leeftijdsverschil is idd groot! En ik denk dat het hier ook goed komt, toch zijn er af en toe wel die kleine zorgen; hoe doen we dat straks met....vakanties, weekendjes weg, pretparken, etc etc

Andere meiden,

fijne zondag!

Geplaatst

Hey meiden,

Ben weer terug van even weg geweest....

Heeft even wat tijd gekost om bij te lezen en vind het erg verdrietig dat zowel Mob, Judith als ook Chablis inmiddels hier van het lijstje verdwenen zijn. Bah, wat een tegenvaller is dat, denk je dat het eindelijk gelukt is en dat gaat het alsnog fout. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weer in een ander uitgerekend topic mogen verschijnen!

Verder zijn er ook een hele hoop meiden bij gekomen en zelfs een 3tal met spontane zwangerschappen, SUPER!! Welkom allemaal en op naar goede 1e echo's alhoewel sommigen van jullie zelfs al een echo gehad hebben geloof ik.

Ik zelf heb morgen de 1e echo en vind het wel erg spannend. Met name ook omdat ik naast wat vermoeidheid, verder eigenlijk geen klachten heb, en dus eerst moet zien dat het goed is voordat ik het echt geloof (zelfbescherming denk ik).

Hoe staat het bij jullie met de klachten? Veel, weinig, niks. Weet wel dat Chantal geregeld boven de toiletpot hangt, maar verder hoor ik er hier ook niet zoveel van...

Celeste, gelukkig heeft het bloedverlies niks te betekenen!

Liefs, Henkiepenkie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden