Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Bianca,

Wat een vreselijk nieuws! En dan al voor de derde keer! Ik hoop echt vanuit mijn tenen dat het volgende keer eens goed mag gaan. Veel sterkte met het verwerken hiervan

@Chrissy, ik zie net dat jij uit Drachten komt, toevallig woon ik daar ook, ha ha. Al even bij Babyplanet wezen sneupen?

Snoeske

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier even een update:

Het is begonnen, vannacht om 05.00 uur werd ik wakker met vreselijke buikpijn. Op het toilet was het meteen duidelijk. Bloed heel veel bloed.

Aan de ene kant ben ik blij dat het er nu uit komt maar het is ook wel weer een echte confrontatie met datgene wat je dus eigenlijk niet wil. Ik loop op zijn zachts gezegd nu echt leeg. Veel buikkrampen en voel me gewoon echt niet lekker. Ga zo eerst maar even douchen misschien dat ik me dan weer ietsje beter ga voelen.

@ de meiden die nu al een lieve reactie hebben gestuurd BEDANKT!! het doet goed. Ik weet toch dat ik dit alleen (lees samen met mijn man) moet doen maar jullie lieve berichtjes en medeleven helpen zeker.

Liefs Bianca :crybaby2:

Geplaatst

Bianca meis, even dikke knuffel voor jou. Neem je tijd hiervoor en laat even alles gaan. Sterkte, we denken aan jullie.

Geplaatst

Bianca wat een vreselijk nieuws zeg, wil je heel veel sterkte wensen en je man natuurlijk ook.

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb sinds gisteren ook bruinbloed verlies en ben zo vreselijk onzeker. Dit zou ook onze 3de miskraam worden. Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik ook de gyn bellen.

Voel me zo machteloos en onzeker nu.

Meid heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Geplaatst

Bianca, ik vind het heel erg knap/sterk van jou dat je nog zo'n lieve reactie op ons kan geven nadat jezelf al zoveel heb meegemaakt hierin!

Er zijn echt geen woorden voor! Ik wens jullie veel sterkte toe...

........

Geplaatst

he bianca,

ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen!!! wat kan het leven toch oneerlijk zijn soms!!

sjors en sjimmie, hoe is het nu??? ik heb ook 10 dagen bruin verlies gehad in de 5e en 6e week, het kan goed gaan!!!! hoe voel je je verder lichamelijk??? rot zeg die onzekerheid!!!

hier gaat alles gelukkig nog steeds goed,

liefs wilma

Geplaatst

Bianca, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Wel gelukkig dat het dan zo snel is afgekomen zeg maar, zit je daar niet zo tegenaan te hikken. Wat is het leven oneerlijk. Ik wens jou en je man heel veel liefde en sterkte toe!

Geplaatst

Lieve Bianca,

Wat een slecht bericht voor jullie! Ik wens jullie samen heel veel sterkte deze dagen. Laat je lekker verwennen door je lief met een warme kruik op je buik, pijnstillers als dat nodig is en een dekentje op de bank.

Lieve groet en een knuffel,

Geplaatst

Hoi wilma,

Had jij veel bruinbloed verlies? En had je er ook buikpijn bij?

Ik heb af en toe bruinbloed en soms buikkrampen. Voel me zo verdrietig,

wil zo graag dat het goed blijft gaan maar ja dat heb ik helaas niet in de hand.

En als ik de dokter bel zeggen ze toch maar ja afwachten we kunnen nog niets zien grrrrrrrrr daar heb ik wat aan.

Fijn dat het bij jou allemaal goed is.

Geplaatst

Bianca,

Wat een verdrietig nieuws voor jullie. Dat dit de 3e keer dat jullie dit moeten meemaken is wel echt oneerlijk! Ik wens jullie veel sterkte en hoop echt dat jullie snel nog een 4e keer zwanger mogen worden en dan met goede afloop uiteraard!

Een hele dikke troostknuffel van Henkie

:hugg:

Geplaatst

Saab, voor jou dus ook een hele mooie eerste echo! Gefeliciteerd meis.

Wij zijn vandaag even naar een nieuwe auto wezen kijken. Want in mijn :marsa37:kunnen de 2 kleintje niet zo goed. Bovendien is deze erg laag qua instap en dus niet handig. Maar ik doe hem niet weg hoor, mijn vriend koopt nu een andere :-)

Ook al een beetje aan het rondkijken naar een ander huis, maar voorlopig nog even huur, omdat we pas over een jaar weten waar mijn vriend gaat werken. Nog veel te doen dus voordat de kleintjes komen....

Fijne paasdagen allemaal!

Geplaatst

Och Bianca,

Wat een afschuwelijke tegenvaller!!!

Wel prettig dat je nu een onderzoek krijgt, hoop dat het je voldoende oplevert om een volgende keer werkelijk een kindje te mogen krijgen.

Meid, wat een ellende heb jij inmiddels al achter je zeg..

Geplaatst

BettyB,

Wat fijn dat je je weer beter voelt!

Jij hebt ook rottige weken achter je zeg..

Maareeh..je weet nu wel dat Boeleke een sterke is dat ie zo stevig is blijven zitten.

Henkie,

haha er zijn eea aan aanpassingen nodig voordat je je twin ontvangt. Die komen zeker in gespreide en aangepast bedjes!

En geweldig dat je je eigen bolide nog kunt behouden:icon_rabbit:

Hier alles nog steeds rustig. Bijna 10 weken nu. Geen bijzonderheden tot nu toe. De klachten beginnen af te nemen en dat is erg prettig. Krijg weer energie, ben minder misselijk en mijn humeur is beter (nog niet het oude, maar te verdragen, aldus manlief)

Meiden...alle goeds

Geplaatst

Uitgerekend

Bettyboopke 01-11-2010

Kyra 03-11-2010

Oena 03-11-2010

Celeste 05-11-2010

Chrissy33 06-11-2010

Henkiepenkie 08-11-2010

Wilma82 08-11-2010

Denise 12-11-2010

Linda J 13-11-2010

Niki 13-11-2010

Saaab 19-11-2010

Chantal 21-11-2010

Josee 26-11-2010

Snoeske 27-11 2010

Sjors en Sjimmie 28-11-2010

Dafke32 30-11-2010

1ste Echo

Chantal 06-04-2010

Josee 08-04-2010

Dafke32 13-04-2010

2e echo

Bettyboopke 12-04-2010 (+huidplooimeting)

Kyra 21-04 2010

3e echo

4e echo

Oena - 09-04-2010

5e echo

6e echo

Celeste 02-04-2010

Hier de nieuwe, aangepaste lijst..

Geplaatst

Hallo allemaal,

Allereerst Bianca, wat een verdrietig nieuws. Heel veel kracht toegewenst. Wel fijn dat ze het nu eindelijk gaan onderzoeken. Hopen dat daar iets uitkomt wat te verhelpen valt, of dat je gewoon 3x enorm pech hebt gehad, en de volgende keer wel heel goed mag gaan. Hou vol!

En Sjors&Sjimmie, hou ook vol, lief zijn voor jezelf en hoop houden, it ain't over till it's over.

Onze echo was vrijdag gelukkig goed lijkt het. Petit is nog hard aan het kloppen en is goed qua groei. Beetje bij beetje groeit ons vertrouwen, maar ook wij houden een enorme armslag. Iedere dag is er weer één. Volgende echo is over 2,5 week.

Verder alle andere zwangeren, goed voor jezelf zorgen en heel veel paaseitjes eten. groetjes van niki

Geplaatst

Hey meiden,

mag ik hier even inbreken? Allereerst wens ik Bianca heel veel sterkte toe, met deze moeilijke periode.

Henkie, bedankt voor je lieve berichtje, het gaat nu allemaal heel hard en wordt steeds echter! Ik mag jou ook feliciteren met jullie twins, helemaal geweldig meid! Ik ben wat minder op het forum, ben veel moe geweest. Ik vind het moeilijk om te veel op het fsh forum te zitten met mijn banner, zeker nu er weer wat enorme tegenvallers zijn. Maar ik lees af en toe mee en plaats af en toe ook wat, want ik leef zo met iedereen mee!

Meid, heel veel genieten hoor! Het worden vast twee prachtige babies!

Kissie Mia

Geplaatst

Lieve Bianca, heel veel sterkte gewenst!!

Meiden, ik heb een vraagje. Gisteravond bij het afvegen zag ik een ieniemienie lichtbruin vlekje. Vannacht naar het toilet geweest, niks aan de hand. En net weer een heel lichtbruin veegje.

Moet ik me zorgen maken? Of kan dit nog wat ouds zijn dat er nog even uit moet?

Ben nu bijna 6 weken zwanger. Ben zo bang dat het niet goed is.

Geplaatst

hoi meiden!

Even een kort berichtje; bij ons is het nog steeds spannend. De ene dag goede moed en de andere dag absoluut niet. Mijn tepels zijn weer terug in oude staat en verder veel krampen (mijn darmen zitten vol met lucht).

Dinsdag mogen wij weer voor een echo, als ze gaan zeggen dat het goed is, zal dat mij gaan verbazen... pfff.. weer even een dipje!

Strakkies eerst lekker paas vieren met familie!!!!

Was het maar dinsdag!

Goede paasdagen allemaal!!

Geplaatst

@Dafke ik heb zelf geen ervaringe met bruin bloed. Maar de dokter zei tegen ons dat "echt" bloed samen met krampen niet zo goed was en dat je dan het ziekenhuis moest bellen. Probeer je niet al te veel zorgen te maken, dat is ook slecht. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

@Gerreber iedereen van ons hier heeft kwaaltejs die met vlagen weggaan. Mijn tepels zijn ook niet iedere dag even gevoelig. Kom op meid. De eerste echo was ook goed, dus de komende echo is dat ook!!

@Niki wat goed dat Petit zo mooi aan het groeien is. Gelukkig groeit jullie vertrouwen met Petit mee. Krijg je nog een echo of ga je nu naar een verloskundige?

Iedereen fijne paasdagen en geniet.

Liefs Linda

Geplaatst

hallo allemaal,

sjorsen sjimmie, ik heb 10 dagen gevloeid, de eerste dagen weinig en bruin, laterwat meer en iets roodbruiniger toen dacht ik ook dat het afgelopen was, maar nee hoor, op een gegeven moment zelfs donkergelig. en zo ineens was het over. ik had wel wat menstruatie krampjes, maar dat schijnt ook weer normaal te zijn in het begin. de klene uk moet ruimte maken, verven behangen en stucken in de baarmoeder,

ws was het bij mij een wondje in de baarmoedermond . ook kan het komen doordat je meer moet persen met ontlasting, alles is goed doorbloed en zeker meer doordat we hormonen gehad hebben.

dafke ook voor jou, houd moed!!! zolang je niet echt flink bloed, helder en flinke krampen, dan is er nog hoop!!!

helaas zal een arts zeggen dat je niks anders kan dan afwachten, dat moest ik ook en dat is slopend!!!

heel veel sterkte!!!

liefs wilma

Geplaatst

Lieve meiden,

Heel heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes en medeleven. Moet zeggen dat het me echt heel goed doet. Nogmaals bedankt.

Hier gaat het momenteel wel, vloeien nog steeds en de krampen worden wel wat minder. Voel me nog steeds niet optimaal ben nog steeds snel moe en heb ook wel wisselingen in mijn humeur. Samen hebben we er wel over gesproken en dat is ook goed. Mijn zoon (13 jr) mocht lekker een nachtje bij oma logeren zodat wij even de tijd aan ons eigen hadden.

We moeten verder en gaan eerst vrijdag maar weer eens afwachten wat er uit de bloedtest komt in het ziekenhuis. Daarna wachten tot juli dan krijgen we de uitslag van het chromo onderzoek. Daarna zien we wel weer verder. 2010 gaat het in ieder geval niet meer worden voor ons.

Ik blijf jullie nog wel volgen en op de hoogte houden hoe we vrijdag uitkomen.

Ik wens iedereen nog een fijne en gezellige pasen toe.

Heel veel liefs,

Bianca

Geplaatst

Hoi Wilma, bedankt voor je bericht. De kleine uk heeft nu inderdaad steeds meer ruimte nodig. Heb inmiddels geen last meer van lichtbruine afscheiding. Gelukkig maar, want ik maakte me echt veel zorgen.

Nu maar hopen dat we volgende week dinsdag het hartje zien kloppen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden