Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ja, die ene is teruggeplaatst! Een 7cellig embryootje.

Voelde de hele eerste week me helemaal zwanger maar nu voel ik echt niks meer eigenlijk. Zelfs geen zere borsten. Dus ik geloof niet zo dat dit gewerkt heeft. Naja.. Alles kan nog waarschijnlijk!

Ben wel gespannen maar nog steeds redelijk relaxt!

Liefs Inge

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inge klinkt cliché maar het is wel zo.. Je heb maar 1 goeie nodig...

Tijdens de poging waar uit mijn zoon is geboren, had ik van de 15 eicellen maar 2 bevruchte dn uiteindelijk maar 1 tp..

Ik voelde niks in de ww en had de hoop al opgeven.. Maar hij is blijven plakken en meneertje is al weer 14 maanden :)

Oskaan meid heel veel sterkte bij je vlg tp, die teleurstellingen zijn zo oneerlijk en pijnlijk...

Geplaatst

Oh Inge wat fijn dat die ene is teruggeplaatst. En die eerste week ben (lees: voel je) je gewoon zwanger van alle hormonen van het stimuleren, en de Utro. Dat neemt daarna echt af. Had ik ook alle drie de keren dat ik wel zwanger was met een verse TP. En nu met de cryoTP met Utro voelde ik helemaal niets, geen zere borsten, geen zere rug, geen zere eierstokken, helemaal niets. En toch was ik zwanger. Het kan dus echt, dus maak je daar geen zorgen over.

Wanneer mag je testen? Of krijg je ook een bloedtest? Spannend hoor!

dank je wel mijnbaby. Vrijdag weer de eerste FM voor de cryoTP.

Geplaatst

Helaas! Voorgevoel was 'goed' ben enorm ongesteld geworden. Dus op naar de volgende poging.. Het was goed te doen, dus ik geef me er maar aan over.

Okaasan, succes!

X

Geplaatst

Oh Inge wat stom. Ook al had je er niet zo'n goed gevoel over, toch een stomme teleurstelling.

Komen er nog aanpassingen aan je behandeling nu je deze keer maar 1 goed embryo had? Eerst weer een maand wachten zeker?

Geplaatst

K@t Inge al had je geen goed gevoel.. Je blijft hopen op die positieve test..

Sterkte om dit even te verwerken zodat je weer met een frisse moed kan beginnen..

• 1 maand later...
Geplaatst

Beetje late reactie: Inge wat ontzettend balen dat de laatste poging niet lukte. En nu? Inmiddels alweer bezig met de volgende....?

Okaasan: bij jou zie ik weer vage streepjes, irritant dat er niet eens een keer vet positieve testen komen. Wel bijzonder dat de laatste pogingen (bijna?) allemaal positieve testjes geven terwijl je dat bij de eerste pogingen niet had. Het is toch een hele reeks inmiddels dus dan gaat er toch iets beter dan voorheen (door medicatie?). Maar het wordt tijd dat het een blijvend resultaat geeft!!!

Geplaatst

Iderrdaad, weer vage streepjes. Word er echt een beetje moedeloos van. Want hoewel het hoopvol leek, lijkt het daar nu toch niet meer op. Al drie keer op rij een VMK (inderdaad alle Gentse tp's), de een nog iets vroeger dan de ander. En nu weer van die vage lijntjes. Helaas pas woensdag bloedprikken. Dan zou ik 4wk 4d zijn. Dus zou ik echt wel een behoorlijk hcg moeten hebben. Ik ben bang dat het weer op een desillusie uit gaat lopen. En dan nog twee cryo's in de vriezer. En dan is het echt een beetje aan het aflopen. Ecd is dan waarschijnlijk nog de enige optie.

En weet je, deze emmies zijn allemaal nog via apotheek Dee78 (en een andere grote forum-apotheek)! Ben ik nog steeds blij mee, met zoveel goede gaven!

• 2 weken later...
Geplaatst

Lieve dames, even een update!

Vandaag een TP gehad van 3 (!! Ja 3!!) goeie embryo's!

Een 10 cellige, 8 cellige en 7 cellige. Mooi rond, weinig fragmentatie. En dit na de overstap op icsi voor ons.

Duimen draaien maar weer!

Okaasan; hou moed meid! Ben benieuwd of de schildklier controles nog wat opleveren voor je!

Ink!! Gefeliciteerd! Een jongensmoeder! Geniet van je mooie kindjes!

Dee al iets gehoord of nieuws in je traject?

Nog anderen? ;-)

Liefs

Inge

Geplaatst

Oh Inge, helemaal gemist. Maar wat goed zeg!

Heb je ook nog cryo's?

Was er een verschil met de vorige pogingen jullie icsi ipv ivf hebben gedaan?

Geplaatst

Wauw Inge, 3 emmies in the tummy. Hopelijk blijven ze lekker zitten (nou ja, in ieder geval 1 v/d 3.... of 2 :-)).

Punctie weer goed verlopen? Beviel je de vorige keer beter dan in Utr. toch?

En nee, nog altijd geen nieuws hier! Aan de ene kant 'prettiger' wachten dan in de wachtweken van IVF omdat het minder spanning oplevert en het geen 'nu of nooit' is. Aan de andere kant soms bloedje irritant omdat je gewoon géén idee hebt van de termijn waarop je HET telefoontje kunt verwachten: kan morgen zijn (of zelfs vandaag nog) maar kan ook nog een jaar duren........

Okaasan weer een beetje opgekrabbeld? Of was je de laatste keer niet zo hard/ver naar beneden geduikeld? Binnenkort de volgende cryo tp zeker alweer? Ik zal eens kijken of er alweer ergens een bericht van je te lezen is..... Succes alvast iig!

Geplaatst

O! En Ink uiteraard van harte gefeliciteerd met de geboorte van jongetje 2!! Heeft ie net zo'n koppie met haar als zijn broer destijds?

Veel geluk toegewenst met elkaar.

Geplaatst

@Ink gefeliciteerd met jullie 2e zoon! Gaat alles goed met jullie? Lekker genieten van je boys!

@Inge wowww 3 stuks, wat spannend! Mijn duimen draaien!

@Dee wat spannend hopelijk komt het telefoontje snel!

@Okaasan hoe gaat het met je? Wanneer is je cryo tp!

Geplaatst

Oehh, je bent me voor Mijnbaby. Maar ik ben ook heel nieuwsgierig. 12 dagen na TP toch Inge? Heb je al getest? De duimen draaien hier nog.

Hier waarschijnlijk geen TP deze maand, want nog steeds geen positieve ovutest. Dus de dagen die in mijn agenda uitkomen zijn nu wel voorbij. Maar als dat ei nog heel lang op zich laat wachten, komt het wellicht wel weer uit. Raar lijf!

Geplaatst

Tja.. Wat kan ik zeggen? Ik heb dik goeie testen maar ook bloedverlies. Dus zo onzeker en slopend als wat!!

Lees me suf over bloedverlies bij meerlingen en ben elke keer opnieuw verrast door de dikke streep op de test. Het kan bijna niet!

Wat een horror.. Hoop dat dat bloeden gauw stopt en tot die tijd hopen dat de streepjes niet lichter worden..

Wat lief dat jullie aan me denken!

Hoe is het met jou okaasan?

X

Geplaatst

Ohhhhhh Inge. Die onderste is echt heel mooi! Ohhh, wat ontzettend spannend. Ik kan me voorstellen dat je heel bang bent, maar die streep staat er en dat is een goed begin, maar bloed is echt heel stom. Hoop dat het snel stopt.

Ink had volgens mij heel veel bloedverlies bij allebei de zwangerschappen en heeft nu twee zoons.

Ik laat mijn duimen gewoon doordraaien!

Geplaatst

Wat fijn om te lezen andrealine!

En idd okaasan dat van ink. was ik ook alweer vergeten! Het maakt me erg onzeker, onrustig en nog veel meer. Afwachten maar en gewoon dagelijks testen. (Doe er gewoon 2 per dag )

Vanmorgen trouwens weer een dikke tweede streep!!

X

Geplaatst

Ik breek in

Het kan er bij horen het bloed verlies ik heb dit al sinds 4.1 weken dagelijks en met 6 weken zo erg dat niemand er ooit nog vertrouwen in had dat het goed kon gaan maar er bleek gewoon een hartje te kloppen

Je zou eventueel nog bloed kunnen prikken 2x dan zie je of het mooi stijgt en meer als afwachten kun je helaas niet

Ik begin nu bij bijna 12 weken een klein beetje vertrouwem te hebben dat mini het toch echt doet

Succes

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden