Ga naar inhoud
zomer71

Donatie aan deze site

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal

Ik ben al maanden bij deze site actief en laatst zag ik pas (heel bescheiden en klein staan) dat er steeds meer mensen komen bij "onze site". Dat is natuurlijk geweldig, maar de mensen die hier achter staan, krijgen wel maandelijks meer kosten.

Ikzelf heb veeeel aan deze site, het geeft mij informatie, ik kan anderen volgen die in hetzelfde proces zitten, ik kan lachen en huilen en vind hier altijd een luisterend oor. Dat is mij wel wat waard en ik heb net dus geld overgemaakt.

Ik dacht:"ik breng het nog even extra onder de aandacht"......

Lieve groet voor jullie allemaal en BEDANKT aan degene die ooit zijn gestart met deze site en BEDANKT aan iedereen die het nu zo speciaal maakt!

:greatgirls:

Zomer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Zomer,

dank je voor de aardige woorden over het forum. we zijn dit forum in 2008 gestart omdat er elders op internet niet erg veel te vinden was waar mensen die hiermee bezig zijn elkaar vrijuit en zonder 'gedoe' kunnen spreken.

het aantal leden is vooral het afgelopen jaar enorm toegenomen, dat merken we goed op de server waar het forum draait. desalniettemin is het een geslaagd idee geworden waar veel meiden wat aan hebben.

nogmaals bedankt!

:confettistars:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even dit topic weer naar voren gehaald. Er is er volgens mij nog 1 maar dat heeft dezelfde strekking.

Ik heb net weer een bijdrage gegeven aan dit fantastische forum en de mensen erachter. De tijd die er wordt ingestoken om ons meiden een uitlaatklep te geven vindt ik super.

BEDANKT!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mensen die ons al gesteund hebben: nog bedankt voor jullie steun!

De (inmiddels bekende) mogelijkheid om dit te doen staat tegenwoordig rechts naast de forumberichten in een kolom.

Zie je rechts geen kolom dan kan je die openen door op de knop met de blauwe pijltjes te klikken. Die knop staat op deze pagina rechts naast het forum.

:blowkisses:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden