Jump to content

4 weken zwanger en roze afscheiding??!!

Recommended Posts

Posted

ik merkte vanmorgen nadat ik na de wc was geweest dat ik beetje lichtroze afscheiding had!!!!!!!!!!!

kan dit kwaad of niet?

ik ben bang dat dit een bginnende Mk wordt!!!

ben daar zoooooooooo bang voor!!!!

weer iemand dit?

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Zoey

Ja dat is idd erg schrikken,maar het kan een innestelingsbloedingkje zijn dat er een klein bloedvaatje is gesprongen kan in princiepe geen kwaad zolang je geen heftige buikkrampen en rood bloedverlies hebt kan het denk ik geen kwaad en als je twijfelt zou ik gewoon het zkh even bellen

Nou ik zal voor je duimen dat het gewoon goed is veel sterkte

Liefs Elvira

Posted

Roze klinkt juist heel goed hoor! Dat lees ik echt heeel vaak bij innestelingbloedingen. Maar ik herken je angst.

Gebruik je nog van die utrogestan bolletjes? Tijdens het inbrengen kun je ook je baarmoeder geraakt hebben. Die is beter doorbloed tijdens de zwangerschap geloof ik hoor!

Posted

hoi Miki en elvira,

bedankt voor jullie reactie

ja ben gewoon zo bang heb net nog een test gehaald en die was pos maar ja dat zeg nog niet dat ik geen mk kan krijgen!!!

ben nu 2 dagen overtijd en gebruik geen bolletjes meer...

hoop innesteling!!!

maar ga nu echt om de 2 min naar de wc en kijken of iik wat zie pfffff gek word ik er van!!!!

Posted

Lieverd, ik herken en begrijp de gekte!

Maar je moet echt proberen rustig te blijven, daar zijn jij en de uk het meest bij gebaat. Je hebt helaas geen invloed op de uitkomst, maar in zekere mate wel op hoe jij met de situatie omgaat.

Focus je daarom nu echt even op de goede dingen en vooral op ontspannen: in en uit ademen, gezond eten en wat frisse lucht.

Ik zeg fort! >> zet een kop thee, doe een wandeling en nestel je dan weer op de bank, in een warm dekentje en in vertrouwen.

Wat komt dat komt. En vergeet niet te genieten van dat wat er nu in ieder geval al is!

Liefs en take care, xxx

Posted

Heb ik ook gehad bij mij 2e zwangerschap, het geeft heel veel onrust, op een gegeven moment kon ik er wel wat relaxter mee omgaan. De gyn. zei : "Het zegt alles, het zegt niets".Kortom....neem zoals het komt. Zwangerschap is positief verlopen. Zie handtekening. Joy1

Posted

hoi joy,

t word steeds donkerder het is nu heel donker (en geen afscheiding meer)dus ga zo gewoon ongesteld worden!!!

voel t aan mn lichaam!!!

en die ken je tenslotte toch t best!!!

Posted

Achnee toch Zoey messie, wat frustrerend! Kun je terecht in je ziekenhuis???

Posted

Och Zoey, wat een paniek. Ik herken het zo goed.

Ik hoop voor je dat het alsnog vals alarm is.

En mocht het toch mis gaan, laat het maar op je afkomen, je kunt er niks aan doen.

Maar ik sluit me helemaal aan bij Miki haar reactie. Probeer rustig te blijven...

X, Martha.

Posted

ja t is erg balen allemaal..

nu is t weer ff rustig! t loopt er niet uit al t ware!!

DUS MISCH NOG HOOP..

NET WEL EEN DRUPPEL DONKERBRUIN..

zal t dan toch doorzetten??

denk t zelf wel... maar ja volgende x beter dan maar!!! :-(

Posted

Zoey,

Ik heb tot nu toe gedurende mijn hele zwangerschap last van bloed en bruinverlies.

Nu alweer 7 weken achter elkaar Bruinverlies. Mijn frummel in de buik doet het echter helemaal goed!

Hoe frustrerend ook... en onzeker het je maakt.. het kan kan er dus "gewoon" bijhoren. In het augustus uitgerekend topic heeft bijna iedereen last gehad van bruin en/of bloedverlies.

Ik zie dat je 2 emmies teruggeplaatst hebt gekregen. Het bruin/bloedverlies kan overigens ook te maken hebben met het niet innestelen van 1 van de 2 emmies.

Probeer je niet druk te maken... hoe moeilijk dat ook is. Het kan echt alle kanten op. helaas geldt dit voor iedereen de eerste 12 weken.

Succes!

Posted

Ach, Het is zo vervelend als je het zelf hebt. En aan de succes verhalen heb je dan eigenlijk ook niets, vond ik. (Maar goed, mijn eigen ervaring is ook een positieve...) Je kan natuurlijk het ziekenhuis bellen maar mijn ervaring is eigenlijk dat ze vaak zeggen dat je het af moet wachten en mocht de situatie dermate veranderen dan kun je hun weer bellen. Je kan ook vragen in welke situatie je mag bellen. Bij mij was het overigens niet helder rood bloed maar ach, elke situatie is toch weer een andere.Heel veel succes hoor!Joy1

Posted

hoi keesje,

ja echt zo rot dit!!!!

heb elke x wel een bruine vlek om t maar ff zo te zeggen..

maar t is niet dat t er uiloopt als een menstruatie (kan misch later nog komen!!!!)

heb t zhuis gebeld en die zeg dat ik gewoon moet afwachten (tja dat dacht ik al!!)

dan heb ik liever dat ik nu gewoon ongi word dan ben ik van dat onzekere gevoel af!!!!! word hier gek van, loop om de 2min naar de wc omdat ik moet plassen..maar als ik pers zie ik geen bloed heeel vaag!!!alleen afentoe een heel piepklein druppeltje

zou dat echt kunnen dat t er 2 waren en dat er 1 nu loslaat?? heb pas de 25e de 1e echo nog zover weg :-(

Posted

Ik heb dit zelf ook gehad met vier weken.

Later met 5 weken een echo gehad en toen was er een emmy afgestorven.

Probeer je zelf niet gek te maken.

Zolang je geen rood bloed heb is er niks aan de hand.

Hoop voor je dat het allemaal goed komt.

Succes ermee.

Posted

Hi Zoey,

Toen ik bruinverlies met heftige krampen had op het begin (wk 7 volgens mij) hebben ze dit als mogelijkheid genoemd. Bij waren er ook 2 emmies teruggeplaatst.

Nu blijkt inmiddels bij mij zo te zijn dat er een soort blauweplek c.q. bloedblaar op mijn baarmoedervlies ziet. Hierdoor is mijn bloedverlies (zowel rood en bruin) te verklaren.

Ik wil je geen valse hoop geven met mijn eigen verhaal maar op basis van alles wat ik zelf heb meegemaakt en ook heb gelezen in ons topic... "je kan echt niets anders dan afwachten". Er zijn mensen zonder klachten die een MK krijgen en met klachten die het niet krijgen. Echt waar.. probeer je rust terug te vinden! Mij heeft het geholpen om rustig aan te doen. Dan had ik in ieder gevoel er iets aan bij te dragen... (wellicht niet nodig maar voor mij werkte het!)

Succes!

Posted

ok dames!!

heel erg bedankt voor jullie steun!!! heb ik echt veel aan!!

ik ga lekker verder relaxen op de bank.. en hopen dat t hier bij blijft!!!

hou jullie op de hoogte!!

liefs zoey

Posted
dan heb ik liever dat ik nu gewoon ongi word dan ben ik van dat onzekere gevoel af!!!!!

Nee hoor, dat wil je zeer zeker niet :aaaflowersmiley:

Posted

He Zoey, ik had bij onze 1e IVF bij 4 wk, 4dg een positieve test en werd toen 3 dagen later ongesteld, een vroege miskraam dus. Ik had nog een keer extra een zwtest gedaan en die was toen al heel licht geworden.

Je kan inderdaad niks anders doen dan afwachten, maar je zou wel over een dag of 3 ofzo nog een keer kunnen testen, volgens mij, omdat je nog zo pril zwanger bent kan je wel aan de dikte van het streepje zien of het de goede kant op gaat of juist niet.

Wachten en onzekerheid is wel het ergste wat er is.

Meis, ik hoop dat het gewoon nog wel goed zit! Het kan ook zeker dat 1 van de 2 wel blijft zitten, of dat het "gewoon" wat bloedverlies is. Veel sterkte.

Posted

Hier een positief bericht! Ik heb de eerste 12 weken bloedingen gehad. Een paar uur rood en dan werd het weer donkerbruin. Tegen de tijd dat het lichtbruin werd, begon het weer van voren af aan. Na 12 weken bleven de bloedingen weg. Er was met Maxe niets aan de hand en ze groeide lekker verder. Ik heb wel de bolletjes tot en met 12 weken moeten gebruiken en hierdoor kan het ook komen. Maak je niet te druk. Zolang het steeds weg gaat en weer bruin word en je geen krampen hebt dan kan je weleens een baarmoeder met een bloedneus hebben....? Ik wens je ontzettend veel sterkte.

Liefs

Posted

Zoey hoe is het vandaag????

Sterkte zeg in deze onzekere tijd.

:positive energie:Hier wat positieve energie voor je hoe moeilijk het ook zal zijn positief te blijven meis.

Posted

hoi Zoey,

ik heb je verhaal gelezen en zit zoals vele op positief te wachten.

Ik hoop voor je dat de bloeding niet heeft doorgezet.

Groet Sylvie