Ga naar inhoud

4 weken zwanger en roze afscheiding??!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

ja heel de nacht rustig geweest niks aan de hand, vanmorgen geklust en(we zaten helemaal onder zeg maar) sorry hoor!!!

maar maandverbandje in en t loopt er niet uit??!!!! t was donker bruin niet helder rood..

heel vaag!!

zal ik dan toch ong worden????

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zolang er nog geen buikkrampen bij zijn, an het nog alle kanten op!

We gaan voor je duimen Zoey.

X, Martha.

Geplaatst

dank je Martha,

heb net even t ziekenhuis gebeld en die zeg zolang t er niet uitloop en geen buikkrampen heb moet je je niet druk maken...

maar ja dat doe ik dus wel...

heb onwijs pijn in mn onderrug dat is eigenlijk t enigste waar ik las van heb!!!

dus word weer afwachten!!!

:myfignerscrossed:

Geplaatst

Beste Zoey

Hier een bericht dat je mischien ook weer wat hoop geeft.

Ik heb de eerste weken ook veel bruine rommel verloren en toch was alles bij de 1e echo prima ok een mooi kloppend hartje. Het was na de 6 week eigelijk over bruine troep nu is het lichte wat ik vloei.

De angts die jouw nu om het hart slaat kan ik me heel goed voorstellen maar tracht wel rust te bewaren dit komt jouw en en het vruchtje alleen maar ten goede.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop het het beste voor je.

Liefs Mika

Geplaatst

Zoey, so far so good...

Je kunt je in ieder geval nog voldoende ontspannen om

te klussen:confettistars: of....:CuutKuw258698217: ???

Veel sterkte deze dagen!

Ben je aan het werk? Of ben je thuis?

Geplaatst

Hoi kyra,

ja t gaat wel... ben al de hele dag aant bloede (loop niet leeg) maar wel helder rood bloed!

heb niet echt veel buik[pijn maar wek hier en daar een ongi kramp.

dus weet t niet of dit nou een mk is?? heb begrepen dat je dan helemaal leeg loopt?? en onwijze buikpijn moet hebben (dat zij mij gyn ook) maar ja wat niet is kan nog komen misch??!!!

hoef gelukkig niet te werken dus dat scheelt!!!

ff morgen afwachten.... :-s

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik had niet hele erge ongi krampen bij mijn mk. Gewoon normale krampen en na het verloren van het vruchtje liep ik leeg. Daarvoor was het maar een beetje bloed.

Sterkte en misschien is het beter om nu even niet te klussen???? Ik zou het niet kunnen in ieder geval.

Geplaatst

Bij mij werd het bloeden beetje bij beetje erger. De buikkrampen (ongikrampen) waren eerst vrij licht en naarmate de miskraam echt op gang kwam werd het steeds erger. Vlak voor het vruchtje eruit kwam bereikte de pijn zijn hoogtepunt en daarna zakte het ook heel snel weer af.

Al met al duurde het bij mij ongeveer een dikke week voordat het vruchtje naar buiten kwam (na de eerste bloeding). Daarna heb ik nog z'n 2 weken gebloed (eerst behoorlijk erg en langzaam aan minder).

Zoey, ik wens je nog steeds sterkte en hopelijk gaat het goed, maar pas in ieder geval goed op jezelf en op elkaar!

X, Martha.

Geplaatst

Hoi Martha,

ja t zet nu wel door sinds gist avond

verders niet echt buikpijn (nog niet )

ff afwachten wat er verders gebeurd, zal er echt een vruchtje uitkomen? was namelijk nog erg vroeg!!

mijn 1e mk dus ben erg benieuwd!

ben benieuwd of t niet maar 1 eitje kan zijn? heb er 2 terug laten plaatsen..

nou ff de echo van 25e afwachten, maar ga er vanuit dat ik t kwijt ben!! :-(

liefs zoey xxx

Geplaatst

Zoey, het kan toch niet zo zijn dat je tot de 25e moet wachten?

Kun je het ziekenhuis niet bellen en vragen om een echo? Ik weet niet of dit kan, maar dit is toch hartstikke slopend!!

Andere meiden met (helaas) ervaring; moet je echt net zo lang wachten tot het vruchtje eruit komt of niet?

De 25e duurt nog 8 dagen.

Zoey, erg veel sterkte!

Geplaatst

Bij mij was het overduidelijk een miskraam dus hoefde ik niet persé te wachten tot de afgesproken echodatum.

Ze hebben toen gekeken of het "schoon" was van binnen en er niet meer een vruchtje te zien was.

Het kan nl. ook zijn bij een terugplaatsing van 2, dat er 1 afsterft.

Het kan allemaal...

Zoey je kunt altijd bellen met het ziekenhuis als dat je meer rust geeft.

X, Martha.

Geplaatst

He Zoey, wat frustrerend meid. Nog steeds zo onrustig en geen duidelijkheid!

Ik ben ooit, bij zwangerschap van 4,5 week met bloedingen naar de 1e hulp gegaan in de avond. Was ook compleet in paniek!

Helaas konden ze toen nix zien, maar daardoor kon ik in de "verwerken-modus". Alleen zo vroeg is uberhaupt weinig te zien, dus het risico hiervan is wel dat je denkt dat er niets (meer) is.... terwijl dat nog wel zo kan zijn!

Ik sluit me trouwens aan bij het advies van estrhalita, ff niet klussen! Eerst even weten waar je aan toe bent, lijkt me.

Geplaatst

Hoi Dames

Ik heb wel ervaring met het krijgen van een msk(spontaan zwanger) maar niet tijdens de ivf tp ik weet wel dat ik toen naar het zkh belde dat ik door de gyn werd gezien ook idd om te kijken hoe jeje verder voelt ivm infectiegevaar en bloedingen etc.

Maar ik zou zelf dus wel gewoon bellen want dit is gewoon zenuwslopend om continu in onzekerheid te moeten blijven en je zit ook gebonden aan huis althans had ik wel ivm veel bloedverlies dan kun je niet zomaar werken of boodschappe of wat dan ook doen

Nou ik hoop voor je zoey dat je eerder een echo kan krijgen want 8 dagen is wat Kyra al zegt duurt wel erg lang helemaal in deze positie

Maar erg veel sterkte!!

LIefs Elvira

Geplaatst

Wat mij verteld is als je een tp van 2 hebt gehad en 1 embryo "doet het niet" dan wordt deze opgenomen door je lichaam hier merk je verder niets van. Ik heb dit specifiek een keer gevraagd met een tp.

Met IVF weet je natuurlijk precies wanneer je zwanger zou zijn, bij een spontane zwangerschap weet je dat niet precies, dus zou je bijvoorbeeld een menstruatie kunnen zien voor misschien wel een vroege mk. Ook een mk ervaart iedereen weer anders.

Test je nog wel steeds positief?

Anders idd ziekenhuis bellen, hier word je ook nier brolijk van!

Sterkte.

Geplaatst

heb ook een mk gehad bij ongeveer 5 wk (spontane zws). Ik had eerst bij het plassen heeeel lichtroze en dat werd elke dag ietsje erger tot na een paar dagen ik smorgens wakker werd met een onwijs ongi gevoel (buik en onderrug) en toen ik naar de wc ging leek het wel alsof ik helderrood bloed had geplast. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft gekeken en zag dat de baarmoedermond openstond dus ik een miskraam had/aan het krijgen was.... :(

sterkte meissie

Geplaatst

Zoey, op je vraag of er altijd een vruchtje zichtbaar is bij een vroege miskaam ... ik had een mk bij 5 weken en heb dat niet gemerkt. Het voelde voor mij als een fikse menstruatie (kwam ook meteen op gang).

Hopelijk kan je wat eerder langskomen, en anders misschien toch nog over een paar dagen een zw test doen, kan je wat meer vertellen.

Geplaatst
Wat mij verteld is als je een tp van 2 hebt gehad en 1 embryo "doet het niet" dan wordt deze opgenomen door je lichaam hier merk je verder niets van. Ik heb dit specifiek een keer gevraagd met een tp.

Met IVF weet je natuurlijk precies wanneer je zwanger zou zijn, bij een spontane zwangerschap weet je dat niet precies, dus zou je bijvoorbeeld een menstruatie kunnen zien voor misschien wel een vroege mk. Ook een mk ervaart iedereen weer anders.

Test je nog wel steeds positief?

Anders idd ziekenhuis bellen, hier word je ook nier brolijk van!

Sterkte.

Ik heb ook in de situatie gezeten van 2 terugplaatsingen waarvan er 1 ,in de 11e week, geen hartactiviteit meer had. Dit kindje/vruchtje is al die 9 maanden blijven zitten en ik heb hier geen miskraam van gehad in de zin van een bloeding. In de placenta zagen we nog iets zitten en leek ingekapselt. Het ligt er misschien aan hoe vroeg in je zwangerschap het mis gaat met een van de twee? Maar zo is het bij ons verlopen. Joy1

Nogmaals heel veel sterkte en succes!!

Geplaatst

hallo meiden!!!!

ja heb nu 3 dagen een hevige bloeding ghad, en nu nergens last van... erg vaag!!

zou toch denken dat je bij een mk erg veel buikpijn moet hebben etc... had wel erg veel bloedverlies maar had geen buikpijn af en toe wat lichte krampjes...

dus denk soms kan t er niet 1 zijn geweest die los heeft gelaten?

maar dat wachten is zenuwslopend hoor pfff

maar ja nog een paar daagjes!!!!!

Geplaatst

Hoi Zoey,

Ik heb 2 keer een miskraam gehad met 5 a 6 weken. Bij beide miskramen heb ik geen buikpijn of krampen gehad maar gewoon wat bloedverlies. Ook het vruchtje heb ik beide keren niet gezien. 1 keer had ik ook 2 embryo's die niet zijn blijven plakken. Sorrydat dit geen positief verhaal is.

Succes en sterkte

Geplaatst

Zoey, hoe was de echo vandaag?

Ik ben heel benieuwd en hoop dat je iets moois (of 2x moois ;-)) hebt zien zitten!

- xxx -

Geplaatst

hoi Miki,

vandaag voor de echo geweest en zoals verwacht niks meer te zien!!!!

helaas was t toch echt een miskraam!!

wij gaan zaterdag ff lekker 9 dagen naar turkije ff bijtanken!!!

en dan in april onze 4e behandeling!!

maar wel in een ander zieknhuis...

dus jullie horen snel weer van me!!!!

liefs en dikke kus xxx

Geplaatst

Ah, klote Zoey!!! Had nog zo gehoopt voor jullie.

Fijne vakantie wel en hopelijk met frisse moed terug.

Gast Sannie66
Geplaatst

Zoey, je 'wist' het eigenlijk al, maar blijft natuurlijk sh*t. Vind het wel sterk van je dat je al uitziet naar je volgende poging.. Veel 'tankplezier' op vakantie..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden